• Hoi allemaal,

    Sinds kort voel ik me erg zwak en heb totaal geen energie. Ik heb al een aantal keer eerder bloedarmoede gehad en dit voelt precies hetzelfde. Ik vind het erg vervelend dat ik niet eens mijn werk af kan maken. Na een kwartier staan ben ik al buiten adem en moet ik echt even zitten, anders heb ik het gevoel dat ik flauw ga vallen. Daarnaast ben ik ook kortademig, als ik diep inhaleer, kan ik op een gegeven moment niet verder, lijkt het of er gewoon niet genoeg ruimte is om even diep adem te halen. Ook als ik uitadem heb ik het gevoel dat nog niet alle lucht eruit is, maar het lukt gewoon niet verder. Ook ben ik altijd moe, als ik weinig slaap, veel slaap, normaal slaap. Het maakt niet uit. Ik ben de hele dag door moe en als ik bijvoorbeeld om 11 uur wakker word ben ik ’s avonds om half 10 al zo moe dat ik amper mijn ogen open kan houden. Wat kan dit zijn? Word er echt gek van

    Hm.. Heb je ooit de ziekte van Pfeiffer gehad?


    26 - 02 - '16

    Ga even naar de huisarts toe, dat is de enige tip die ik je voor nu kan geven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    Ga even naar de huisarts toe, dat is de enige tip die ik je voor nu kan geven.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Dat is precies wat ik afgelopen maanden had en ik blijk Pfeiffer te hebben. Ik denk dat je het best naar de huisarts kan om een doorverwijzing te vragen om je bloed op mogelijke opties (zoals Pfeiffer, vitamine tekort, bloedarmoede) te testen. Het lijkt me voor jou heel fijn om te weten wat het is, omdat het me niet helemaal gezond lijkt en je met een diagnose rekening ermee kan houden. Voor mij was het echt een opluchting, omdat ik eerst het gevoel kreeg dat ik me aanstelde als ik van vijf minuten fietsen moe werd. Gaf een hoop rust. Hopelijk ben je snel weer beter! (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Larkin schreef:
    Ga even naar de huisarts toe, dat is de enige tip die ik je voor nu kan geven.


    Seasons will change, but I shall remain

    Idd even bloed laten prikken lijkt me het beste.
    Ik had laatst hetzelfde en toen bleek eruit dat ik een flink ijzertekort had.
    Dit is goed te verhelpen met bepaald eten, dus het lijkt me handig om te weten wat je hebt.


    Tell me about it, stud.

    Dankjewel allemaal!! Ik zal naar de huisarts gaan (:

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 18:38 ]

    Ik heb nu hetzelfde en heb vorige week bloed laten prikken. Ik heb een ernstig vitamine D tekort, maar het kan inderdaad ook Pfeiffer of een ijzertekort zijn.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 18:53 ]


    El Diablo.