• Hoi
    In december heb ik een geweldige jongen M leren kennen. Via een online game, en via teamspeak/skype. We spraken steeds vaker met elkaar af in het echte leven, en sinds iets minder 2 maanden hebben we een relatie. En voor mijn gevoel ging alles perfect. Op de 2,5 uur die we moeten reizen om elkaar te zien na dan.

    Echter zei M laatst via whatsapp dat het allemaal niet meer zo goed voelde. Hij vond dat we in een verschillende leeftijdsfasen zitten. Hij is 18 en gaat bijna op zichzelf wonen. Zijn moeder is 2 jaar terug overleden en zijn vader ziet hij weinig. Dat heeft hem, denk ik, snel volwassen(er) gemaakt. Ik ben 16 en ik woon nog thuis, mijn ouders betalen alles voor me en ik heb geen werk. Schijnbaar vond hij het ook een probleem dat hij vaak uit gaat met zijn vrienden en drinkt. En ik niet. Ook vind hij het vervelend dat ik niet veel lust. Ik ben nooit echt een eter geweest.
    En dan is er ook nog het feit dat er 2,5 uur tussen ons in zit, met de trein. M is altijd gewend om eventjes naar zijn vriendinnetje te fietsen, en kan er niet aan wennen dat we elkaar amper zien. Hij heeft nog nooit wat serieus gehad met iemand buiten zijn eigen dorp

    M is bereid samen met mijn een oplossing te vinden. Maar voor mijn gevoel is het nu net of het bijna allemaal aan mij ligt. Alleen weet ik niet wat ik nu moet doen. Als ik bij hem ben, maakt hij me zo gelukkig. Ik kan hem niet loslaten..


    'As long was we're together, does it matter were we go?'

    Tja, aan het reizen kan het niet liggen. Ik heb het anderhalf jaar volgehouden met de trein naar m'n vriendin, en dat was 5 uur! Hehe..
    Nu met de auto is t nog maar 2 uur en 10 minuten (210 kilometer). Het lijkt idd alsof ie t allemaal in jouw schoenen schuift. Ik bedoel.. Liefde kent geen grenzen, en als hij 2,5 uur al teveel vindt.. zal ik je toch maar afvragen of t de ware is ;/ hoe hard t ook klinkt
    Veel sterkte in ieder geval, onthoud gewoon: echte liefde kent geen grenzen ^^


    It's high noon.

    Hij schuift het allemaal nogal op jou af, ja. Het is eigenlijk meer zijn probleem dan jouw probleem, tbh. Wil je echt een relatie met iemand die liever de schuld in de schoenen van een ander schuift. Het is lief dat hij eraan wilt werken, maar is het dan niet vooral zo dat hij wilt dat jij gaat veranderen? Het is ook lastig als je ineens een vriendinnetje hebt die veel verder weg woont, maar dat zou niks uit moeten maken als je van iemand houdt. Mijn vriend woont op meer dan 3 uur reizen en het gaat toch al 4 jaar goed.


    Your make-up is terrible

    Ik sluit me aan bij wat Nikki/Furiosa zegt en ook met Abathur zegt; lange afstand hoeft geen belemmering te vormen. Als hij alles op jou afschuift, is het denk ik goed dat je bij jezelf te rade gaat of je dit wel zo wil.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het moeilijk om hierop een antwoord te geven als buitenstaander, ik denk dat je misschien nog beter communiceren moet hierover, met hem?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Furiosa schreef:
    Hij schuift het allemaal nogal op jou af, ja. Het is eigenlijk meer zijn probleem dan jouw probleem, tbh. Wil je echt een relatie met iemand die liever de schuld in de schoenen van een ander schuift. Het is lief dat hij eraan wilt werken, maar is het dan niet vooral zo dat hij wilt dat jij gaat veranderen? Het is ook lastig als je ineens een vriendinnetje hebt die veel verder weg woont, maar dat zou niks uit moeten maken als je van iemand houdt.

    Couldn't agree more with Nikki.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is echt niet allemaal jouw schuld! Alles wat je nu opnoemt ligt in mijn ogen een beetje aan hem. Hij wil niet reizen, hij vindt t vervelend etc. Je moet jezelf echt afvragen of jij zo nog wel verder wilt gaan, of dat je hier de streep moet trekken. Het klinkt niet heel erg leuk in mijn oren, hoe het nu tussen jullie gaat, en is dat niet het belangrijkste op onze leeftijd? Dat zoiets leuk is, niet dat jullie overal samen uit moeten komen? Natuurlijk moet je er wel uit komen, maar als dat niet op een leuke manier kan, zou ik me toch gaan afvragen of dit wel is wat je echt wilt. Ik kan niet voor jou bepalen wat je voelt, maar ik hoop wel dat je Inziet dat dit niet zo hoort!


    Spinning around, I'm weightless.

    We hebben er een paar dagen geleden voor gekozen om de relatie te beëindigen..
    Dus dit topic kan dicht/weg o.i.d.


    'As long was we're together, does it matter were we go?'

    Yaviera schreef:
    We hebben er een paar dagen geleden voor gekozen om de relatie te beëindigen..
    Dus dit topic kan dicht/weg o.i.d.


    Ah, dit vind ik naar voor je maar ik hoop dat dat je ooit een hele leuke jongen tegen het lijf loopt die neemt hoe je bent.


    "Ignite, my love. Ignite."

    -> Slotje op aanvraag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."