• Hee
    ik word in de vakantie 15 en wil eind dit jaar misschien bij de etos kijken of ik daar kan werken.
    Werkt iemand hier bij de etos of een soortgelijke winkel? Dan heb ik een paar vragen:
    - wat moet je allemaal doen?
    - omdat het een drogist is, heb je daarvoor ervaring nodig voor de producten of krijg je een of andere snelle cursus?


    Dankjewel alvast!

    De mensen die ik ken die bij drogisterij kruidvat werken,hebben wel allemaal verstand van de geneesmiddelen en dergelijke, dus ik zou ergens denken dat je er wel iets voor nodig hebt, gezien je wel instaat moet zijn om de klanten te kunnen helpen,.maar durf het niet met zekerheid te zeggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Op je 15e mag je nog geen kassawerk doen, dus als je al een baan kunt krijgen bij de Etos zal het vakken vullen zijn. En daar heb je geen verstand van geneesmiddelen voor nodig.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Je mag geen eens advies geven over geneesmiddelen. Dat mag alleen als je een cursus hebt gedaan, en bij onze Kruidvat zijn dat alleen de volwassen, vaste werknemers. Geen zorgen over maken dus!
    Ik werk bij Kruidvat en doe kassa en vullen. Jij mag denk ik alleen vakken vullen, maar als je een leuke vulploeg hebt is dat alleen maar gezellig!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik had nog een vraag:
    Hoe kan ik het beste een formulier vragen daar?

    Gewoon vragen: mag ik een sollicitatie formulier? Of hoe gaat dat

    Vakken vullen kan je daar gewoon doen, ze zoeken daar eigenlijk altijd wel mensen. Je kan altijd nog de Kruidvat, Trekpleister of DA proberen als het niet bij de Etos lukt. Ik heb in een drogist gewerkt toen ik een opleiding tot apothekers-assistente en dat sluit redelijk aan. Als je het echt leuk vind, bestaat er een (eenjarige opleiding geloof ik) tot drogisterij medewerker.
    Je kan het best op internet kijken op de websites van deze winkels bij vacatures. Als er een plek open is, kan je een formulier invullen op de website. Je kan natuurlijk ook gewoon naar de winkel zelf gaan en vragen of ze iemand nodig hebben.


    Your make-up is terrible

    iCalum schreef:
    Ik had nog een vraag:
    Hoe kan ik het beste een formulier vragen daar?

    Gewoon vragen: mag ik een sollicitatie formulier? Of hoe gaat dat

    Ik ging naar de winkel en zei: "Hey, ik ben op zoek naar een bijbaantje en vroeg me af of jullie nog mensen zochten." Gewoon beleefd blijven en met lange zinnen praten (dus die zin hierboven zeggen, in plaats van "hoi ik wil werk") werkt het beste voor mij.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb het gevraagd bij de Etos. Ze hadden geen formulier en ik moet dus zelf een brief schrijven daarheen.

    Goed zo! Nu even een brief schrijven en voor je het weet heb je een baantje (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Jaa (:

    Ik stond laatst in de trekpleister, ik vroeg iets over de medicijnen van hooikoorts aan een meisje. Ze zei: 'Dat kun je beter aan haar vragen, zij heeft verstand van medici.' Is dat niet gek? Ze werkte daar (ook achter kassa) dus dan moet ze dat toch weten?

    & heb je een brief geschreven?

    Ik ga morgen een brief schrijven. Ik had afgelopen week toetsweek dus ik had al genoeg te doen haha! Ik laat jullie weten hoe t ging

    BloodEyes schreef:
    Ik stond laatst in de trekpleister, ik vroeg iets over de medicijnen van hooikoorts aan een meisje. Ze zei: 'Dat kun je beter aan haar vragen, zij heeft verstand van medici.' Is dat niet gek? Ze werkte daar (ook achter kassa) dus dan moet ze dat toch weten?

    & heb je een brief geschreven?


    (sorry voor deze bump, zag het nu pas)

    Nee hoor, helemaal niet raar. Meestal heb je maar één of twee bevoegde werknemers in de winkel, bij ons dan, en alleen zij mogen advies geven. Daar moet je namelijk een hele cursus voor doen en ze kunnen natuurlijk niet iedere werknemer een cursus laten volgen (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...