• Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om een topic te maken over TOP (hoewel het hoogstwaarschijnlijk al bestaat, maar niet meer gebruikt word).

    Let the fangirling begin.

    En oh ja, ik heb jullie hulp nodig. Ik ben van plan merch te kopen en heb een bedrag van 33 euro, al weet ik niet wat, er is te veel te kopen. Ik zou heel graag het masker kopen, maar langs de andere kant zijn er nog zoveel andere leuke dingen.
    Iemand ideeën?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Er was laatst al een topic gemaakt, haha. c;
    Merch... i don't know. Ze hebben best leuke dingen in die winkel. Het masker is echt gaaf, alleen het wordt zo warm en ik ga echt niet in die bloedhitte op Lowlands staan met zo'n masker op mijn kop. :'D Heb je al t-shirts?


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Er was laatst al een topic gemaakt, haha. c;
    Merch... i don't know. Ze hebben best leuke dingen in die winkel. Het masker is echt gaaf, alleen het wordt zo warm en ik ga echt niet in die bloedhitte op Lowlands staan met zo'n masker op mijn kop. :'D Heb je al t-shirts?


    Mm, waar dan? Ik zag enkel een topic over het concert.

    Ik heb nog geen t-shirts. Dit is eigenlijk de eerste keer, helaas, dat ik merch mag kopen. Ik heb mijn ouders zowat overgehaald en gezegd dat ik er nog lang fan van zal zijn en dus geen spijt zal krijgen.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    (...)

    Mm, waar dan? Ik zag enkel een topic over het concert.

    Ik heb nog geen t-shirts. Dit is eigenlijk de eerste keer, helaas, dat ik merch mag kopen. Ik heb mijn ouders zowat overgehaald en gezegd dat ik er nog lang fan van zal zijn en dus geen spijt zal krijgen.

    Ohhh, volgens mij heette dat topic '|-/' dus het is best logisch dat die er niet is uitgekomen bij het zoeken en zo. :')
    Bestel je het van de Fueled By Ramen website? Ik vind deze echt geweldig, al is die wel wat duurder. En 25 dollar voor een pet, ugh. Whyyyy? Oh, dit shirt vind ik ook heel leuk. c:


    Caution first, always.

    Deze site is echt awesome


    Geloof niet alles wat je denkt

    ^ Omg, ik was daar precies al aan het kijken. :')


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Ohhh, volgens mij heette dat topic '|-/' dus het is best logisch dat die er niet is uitgekomen bij het zoeken en zo. :')
    Bestel je het van de Fueled By Ramen website? Ik vind deze echt geweldig, al is die wel wat duurder. En 25 dollar voor een pet, ugh. Whyyyy? Oh, dit shirt vind ik ook heel leuk. c:


    Ik zal nog eens kijken ^-^

    And yeah, I know. Maar langs de andere kant, het is merch, dus het is meestal wel duur.
    Het moeilijke is dat ik bijna elke t-shirt leuk vind D:
    En die hoodie is awesome, maar het kost net te veel.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Blurryface schreef:
    ^ Omg, ik was daar precies al aan het kijken. :')


    Ik had de site al vast staan in mijn browser, hij staat nu al een paar weken open, maar ik heb nog steeds niets gekocht aangezien ik gewoonweg niet weet wat, het is allemaal te leuk haha.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 21:04 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    (...)

    Ik zal nog eens kijken ^-^

    And yeah, I know. Maar langs de andere kant, het is merch, dus het is meestal wel duur.
    Het moeilijke is dat ik bijna elke t-shirt leuk vind D:
    En die hoodie is awesome, maar het kost net te veel.

    Ik vind het zo achterlijk dat elk leuk shirt voor mannen is. Dan koop ik wel die pet als ik een keer teveel geld heb en dan bestel ik op Amazon een t-shirt. :')


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Ik vind het zo achterlijk dat elk leuk shirt voor mannen is. Dan koop ik wel die pet als ik een keer teveel geld heb en dan bestel ik op Amazon een t-shirt. :')


    Er zijn er ook voor vrouwen, vooral op de site http://www.redbubble.com kan je kiezen uit verschillende tekeningen, etc. en wanneer je er een gekozen hebt en erop klikt vind je meestal verschillende soorten merch met dat logo/tekening/wat nog meer, zoals kussens, stickers, shirts (voor mannen en vrouwen), hoodies.
    Niet elk ding heeft er zoveel, maar als je goed zoekt vind je er met erg veel keuze.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 21:09 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Zouden jullie deze conversatie willen verplaatsen naar het andere topic wat al geopend was (deze) of naar het gastenboek? Dan sluit ik dit topic. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Constellation schreef:
    (...)

    Er zijn er ook voor vrouwen, vooral op de site http://www.redbubble.com kan je kiezen uit verschillende tekeningen, etc. en wanneer je er een gekozen hebt en erop klikt vind je meestal verschillende soorten merch met dat logo/tekening/wat nog meer, zoals kussens, stickers, shirts (voor mannen en vrouwen), hoodies.
    Niet elk ding heeft er zoveel, maar als je goed zoekt vind je er met erg veel keuze.

    Ik heb er wel snel doorheen gekeken, maar ik heb niet echt iets gevonden waar ik zoveel geld voor wil betalen. :'D Meestal als alles 'wel' leuk is, koop ik uiteindelijk niks omg. :'D Het is wel heel chill dat je altijd kan kiezen welke kleur etc. je wilt, maar ik heb ook weleens gehoord dat het weken kan duren voor je iets binnenkrijgt dus ja.. :/


    Caution first, always.

    Drones schreef:
    Zouden jullie deze conversatie willen verplaatsen naar het andere topic wat al geopend was (deze) of naar het gastenboek? Dan sluit ik dit topic. ^^


    Oeps, of course. c;


    Caution first, always.