• De stelling van deze week luidt:
    Als examens worden kwijtgespeeld door het schoolpersoneel moeten alle studenten die dit examen hebben ingevuld automatisch een voldoende krijgen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Deep inside, I've never felt alive

    AfFXtion schreef:
    Ik zeg half half, bij mij was het zo dat de docent ze kwijt was, hij hand ze niet in de kast gedaan maar open en bloot in een lokaal laten liggen dat niet op slot was. Ik
    Moest toen herren. Ik vond dat niet grappig, nu bleek het dat ik zelfs zonder herren geslaag was maar ik vond het alsnog een rotstreek, zeker omdat ze een week later weer gevonden werden maar nietig waren verklaard.
    (De docent is wel ontslagen geloof ik, omdat hij ze al die tijd gewoon bleek te hebben ofzo iets, dat heb ik niet helemaal goed meegekregen) maar om door zo een verhaal direct een voldoende te geven direct gaat me ook te ver want dan kan er niet goed worden gekeken of je met dat vak op een goed niveau zit of dat je hulp nodig hebt met dingen. Ik vind herren daarom beter. Zeker als je goed bent in het vak, straks is die onvoldoende* wel lager dan dat je zou halen op de her....

    O wow hee verhaal hier... Sorry als je alles heb gelezen.... (^~^)'>


    * Ik bedoelde voldoende


    BAZINGA!!!!

    Oneens. De mensen/kinderen van tegenwoordig (ik ben er zelf eentje maar ja) kunnen van alles. Mijn zusje kan iemands toets hacken en mijn broer zelf is professionele hacker. (voor de goede dingen xD) Ik vind dat je de toets opnieuw moet maken, je hebt het eerste examen ook toch geleerd? Nou dan. De tweede kan dan ook wel gemaakt worden. Wat er wel moet gebeuren dat je niet meer zo zwaar beoordeeld moet worden.

    Oneens: Het is oneerlijk om gewoon iedereen een voldoende te geven. De oplossing zou zijn om examens niet kwijt te spelen, maar die dingen gebeuren af en toe, helaas. Een mogelijke reactie op zoiets is dan de studenten meerdere data geven om hun examen opnieuw te doen, zodat je niet plots je reis of festival moet missen, en wat losser verbeteren.


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Dat slaat nergens op. Ja, het is leuk als mensen slagen, maar je kan niet gewoon iedereen een onvoldoende geven op zijn fucking examen. En bovendien weet ik zeker dat als die regel er zou zijn, dat mensen er misbruik van maken. Ik ben het er dus mee oneens.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oneens, geef die mensen dan een vergoeding op een andere manier!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    helemaal mee eens

    Pff. Oneens. Maar ik zou ook niet weten wat een betere oplossing is.
    Gewoon niet kwijtraken, I guess?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]