• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • 6 • 7
    Speeltopic: 1 • 2 • 3

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    • 1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    • 1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    • 1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    • 1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    • 1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    • 1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    • 1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    • 1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    • 1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    • 1.2 Elles Layton • Qingsel
    • 1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    • 1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    • 1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    • 1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    • 1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    • 1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    • 1.7 Hester Jules Moore • Howland
    • - Gereserveerd • Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    • Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 23:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Onbewust brak er weer een glimlach door op Tyler's gezicht en hij knikte licht. ''That's cute..'' zei hij dan ook en hij keek even voor zich uit.
    Mhm, dat was ook wel iets dat hij goed kon gebruiken. Op zich.. Hij keek weer naar haar en pakte ondertussen een donut uit de doos die steeds leger werd. ''Truth or dare?'' vroeg hij en hij nam een hap van de donut.


    El Diablo.

    Reagan voelde hoe haar wangen weer warm werden.
    "It's not," murmelde ze licht protesterend en keek hoe hij weer een donut pakte uit de doos die bijna leeg was. Gauw pakte ze zelf ook nog een donut, met chocola erop en nam een hap.
    "Hmm tenzij je een goede dare weet te verzinnen voer ik die wel uit, zo niet, dan kies ik truth," glimlachte ze naar hem.


    I just caught the wave in your eyes

          Alles leek ineen te klappen toen Alexander zijn voorhoofd tegen dat van Hester legde. Ze zag wat er zat aan te komen – ze had genoeg boeken gelezen om te weten wat er nu kwam – en was te verdoofd om haar hoofd weg te trekken toen ze voelde hoe hij haar kuste. Verdoofd door de stress, door de huilbui van daarnet, door het dansen in de bib en de adrenaline die, al gaf ze het niet graag toe, met als oorzaak het brandalarm door haar lijf werd gepompt. Dus zo voelde het. Ze moest op haar tenen gaan staan, en Moore leek wat voorovergebogen te zijn en haar buik kriebelde. Ze wilde niet dat het stopte en toch deed het dat. Alexander zette een stap naar achteren en praatte tegen haar – ze verstond niet echt wat hij zei en stond nog steeds een beetje op de bal van haar voet. Pas dan drong het tot haar door – wat er zonet gebeurd was.
          "O, god." Ze begon wild met haar armen te zwaaien, wanhopige beweginkjes te maken. "Dit kan je toch niet menen, Moore. Wat is dit voor flauwekul?" Tranen prikten in haar ogen. "Zit je zo in elkaar? Van school tot school en het eerste het beste meisje dat zo dom of gewillig is om het toe te laten om je vingers winden? Ik hoef geen zulke jongens om me heen, Alexander. Echt niet," gilde ze.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    "Ik ben pas één keer in de starbucks geweest," glimlachte ze naar Nathaniel. Meestal had ze geen tijd of geen zin om ergens wat te gaan drinken, en heel vaak was het super druk bij de starbucks en had ze geen tijd om te wachten. "Maar het was wel heel erg lekker," Regina keek naar de grond. "Ik loop naar school, ik woon hier vijf minuutjes vandaan," vervolgde ze toen en haalde een hand door haar donkere haren.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    "Ik ben er nog een gepaste aan het zoeken," zei ze hoofdschuddend. "Maar op dit moment weet ik er nog geen."
    Net wanneer Elles haar mond wilde openen om haar dare mee te delen, werd de rust verstoord door een schel gepiep uit de luidsprekers verspreid over heel de school: "Attentie, attentie leerlingen van Woodside Highschool. Dit was geen brandoefening. De keuken heeft helaas vuur gevat. Gelieve jullie te verzamelen bij de desbetreffende leraar om te melden dat jullie je buiten het gebouw bevinden. Voor de rest van de dag krijgen jullie vrij, zodat de school tijd heeft de schade te herstellen." Het bericht werd een paar keer herhaald waarna stilte weer wederkeerde, als voet gevolgd door in de verte luide brandweersirenes.
    Elles' keek even verbaasd rond, maar nam meteen Max' hand van en sleurde hem mee naar het verzamelpunt.

    idk, hoe werken branden? :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ash draaide zich wat meer naar Jace toe en dacht even na.
    "Geheimen talenten eh? Nou ik kan dansen..." begon hij nam een slok. 'Met name break-dance en stijldansen." hij moest even lachen en keek even naar de film, die nog steeds op play stond.
    "En ik kan koken, geloof het of niet," zei hij met een knipoog.
    "What about you? Geheimen talenten?"


    I just caught the wave in your eyes

    Jace moest even lachen toen Ash zei dat hij kon dansen. ''Oh wauw, dat had ik niet verwacht om eerlijk te zijn.'' Ze liet even een lach horen en nam haar glas in haar handen, waarna ze een slokje nam.
          ''Oh, je kan koken. Je lijkt mijn droomman wel.'' mompelde ze sarcastisch en grijnsde even. ''Mijn geheime talenten? Hm, laat me denken,'' Ze nam een slok van haar cola en zette die weer neer op de tafel. ''Ik kan ook koken –– mijn tijdverdrijving als ik alleen thuis ben eigenlijk. Oh en ik kan redelijk goed met computers omgaan, zo ook af en toe hacken als ik me verveel.'' zei ze en haalde haar schouders op.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "Soms is het lekker om oppervlakkig te zijn." Ze glimlachte. "Qua uiterlijk... Ik val niet op typisch Amerikaanse jongens. Er moet wat exotisch in iemand zitten - Mexicaans, Spaans, Grieks, Japans, Nigeriaans..." Ze kon zo nog wel eeuwen doorgaan. "Je snapt wat ik bedoel."
    Het was even stil toen de aankondiging klonk, meerdere keren achter elkaar. Dyana zuchtte. Nu was ze bijna voor niks naar school gekomen, en er was niemand thuis om haar op te vangen. Haar vader werkte in zijn eigen, Afrikaanse restaurant, haar moeder was naar een of andere conferentie in New York. Even dacht ze na, maar toen liet ze de woorden toch maar over haar lippen rollen. "Heb je zin om wat te gaan eten, anders? Ik ken een geweldig restaurantje."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Elles sleurde hem zo plots mee, dat hij bijna over zijn eigen voeten struikelde. Gelukkig kon Max nog net zijn evenwicht behouden. Ze nam hem mee doorheen de mensenmassa, haar kleine hand in de zijne. Ze waren bijna bij de leerkracht die de namen noteerde, toen hij plots iemand hoorde roepen.
    "Elles!" klonk er achter hen, en ze draaiden zich beiden om. Er stonden twee meisjes, beiden blond en met dezelfde blik. Ze keken hem aan alsof hij net de paus had vermoord. Eén van de twee moest vast Elise zijn. Hij gokte dat het de langste was, aangezien zij wat meer naar voren stond en duidelijk de dominante was. Elles leek zich plots heel wat minder op haar gemak te voelen, en leek zich wat meer achter hem te verbergen toen ze dichterbij kwamen.


    Mhm?

    "Ik lijk je wel vaker te verbazen, of niet soms?" voeg hij lachend en zette zijn glas even weg.
    "Jup ik kan koken, vooral de Aziatische keuken gaat mij goed af om een één of andere reden, je weet wel, stoomgerechten etcetera." hij lachte even. "Stiekem ben ik dat ook gewoon." hij knipoogde naar haar en luisterde aandachtig.
    "Een keukenprinses dus? What about een keertje samen koken? Voor de lol?" bij haar volgende opmerking trok hij zijn wenbkbrauw op.
    "Hacker? Wauw dat had ik niet echt achter je gezocht, maar das wel nice," hij keek haar bewonderend aan.

    Als ze gaan koken samen: what about a food fight :Y)?


    I just caught the wave in your eyes

    "Hallo," zei Elles wat schaapachtig. "Max, dit zijn Elisa en Lynn, mijn beste vriendinnen. Elisa en Lynn, dit is Max, de nieuwe jongen." Ze glimlachte zo goed ze kon en probeerde de sfeer iet wat gezellig te houden. Elisa wilde haar mond openen om iets te zeggen, maar Lynn was haar voor.
    "Elisa wil graag haar excuses aanbieden, ze bedoelde het niet helemaal zoals ze het verwoord had." Elles knikte alleen maar even en wierp een blik naar Elisa, die nietszeggend terugkeek naar haar. Wat moest ze hier precies van denken?
    "Het is oké." Maar aan de blik van de twee meisjes kon ze zien dat ze Max niet helemaal vertrouwde.
    "Hoe ver staat het feest voor zaterdag?" vroeg Elles uiteindelijk, terwijl ze voorgestoken werden door een groepje vijfdejaars. Het was een prima ijsbreker want meteen antwoordde Elisa.
    "Alles is zo een beetje geregeld; sabam, drank, snacks. Ik heb de uitnodigingen al gemaakt, nu moeten we enkel nog de gastenlijst aanvullen, maar daar App ik je nog voor." Meteen voelde ze weer hoe Elisa de staart uittrok en het elastiekje aan haar pols bij de vorige draaide.
    "Staat je veel mooier, Elles, echt. Niet waar, Max?"

    Idk hoe heet sabam in Amerika? :'D

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 14:18 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Geen idee, het is iets Belgisch denk ik, ik ken het in ieder geval niet :x.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 14:21 ]


    I just caught the wave in your eyes

    "Ik denk dat ze dat best zelf kan beslissen," antwoordde hij droogjes. Het was hem meteen duidelijk: Hij mocht Elisa absoluut niet. Ze was hem veel te bazig en controlerend, wat hem aan zijn ouders deed denken. Ze hadden achttien jaar lang elke stap die hij zette in de gaten gehouden en gecontroleerd, en hij had geen zin om weer hetzelfde mee te maken.
    "Dat rekkertje is trouwens niet van Elles, maar van een vriend van me," zei hij terwijl hij op de arm van de blondine wees. Ash had het waarschijnlijk van één van zijn scharrels en zou er niet veel om geven dat hij het kwijt was, maar dat kon Max niets schelen. Hij wilde het meisje gewoon sarren.


    Mhm?

    ''Nee, mijn droomman is waarschijnlijk toch iets knapper en getalenteerder.'' zei ze semi-sarcastisch en grijnsde even. ''Nee grapje, ik weet wel wanneer ik mijn droomman zie.'' zei ze grappend en schoof de pizzadoos van zich weg, als teken dat ze genoeg op had. ''Nu zit ik toch wel even vol.'' Een diepe zucht verliet haar lippen en haalde even adem.
          ''Samen koken? Lijkt me goed, maar ik zal je overtreffen met mijn kookkunsten.'' Jace wiebelde haar wenkbrauwen even en grijnsde. ''Tja, als je je verveelt ga je toch iets doen. Alhoewel ik niet erg goed ben, weet ik ondertussen wel hoe ik in het schoolsysteem moet komen –– ik doe er niks mee alleen.'' zei ze lachend en zette haar voeten weer normaal op de grond, waarna ze vervolgens haar glas cola pakte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Het was duidelijk niet het antwoord dat Elisa verwachtte dat Max uitsprak en ze maakte het ook duidelijk dat ze het er niet mee eens was.
    "Elles vindt het zo ook wel mooier," besloot ze uiteindelijk. Haar mond maakte een sluwe 'o' en onverschillig haalde ze haar schouders op, maar diep in haar broeide er een kleine jaloezie op. Kreeg ze nu ook al rekkertjes van vrienden van Max?
    "Wel dan moet die vriend van je hem maar terug komen halen bij mij," bitchte ze terug, ze was duidelijk in haar element. Elles stond er maar wat beduusd bij.
    "Weet je, eh. Misschien eh, Max en ik hadden net besloten om eh, nu iets te gaan drinken," probeerde ze zo goed mogelijk te liegen. Ze porde hem in de zij. "Toch, Max?" spoorde ze hem aan om het weer over te nemen. Het best bleven deze twee maar beter uit elkaars buurt.

    NOO IK HEB DE LAATSTE POST xd

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 14:41 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys