• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 1234567
    Speeltopic: 123

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    1.2 Elles Layton • Qingsel
    1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    - Gereserveerd Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 23:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nathan kreeg bij de gedachte van de Starbucks al meteen zin in een goede kop koffie, wat hij deze ochtend niet gehad heeft. Misschien verklaard dat zijn lompheid van vandaag wel. "Echt, je moet er vaker heen. Ik bedoel maar heb je ooit eens die muffins gegeten? Of die giga koeken? Samen met een frappuchino is het echt goddelijk." grijnsde hij vrolijk en dacht even na. "We kunnen de fiets proberen, ik rijd en jij achterop?" stelde Nathan dan toch voor, hij ging de pijn in zijn enkel wel negeren, dan kon hij er lekker in de avond over klagen tegen Max en Ashton. "Wacht hier dan haal ik hem even." Met die woorden liep Nathan richting de fietsenstallingen die niet ver hiervandaan waren en eens hij Regina niet meer zag haalde hij zijn mobiel boven en zag dat hij een bericht van Max ontvangen had. Hij las het en rolde korts met zijn ogen. Typisch Ash had al meteen zijn meisje beet en Max vast ook. 'Goed om te weten, bij mij alles rustig, we gaan net spijbelen om wat koffie te halen- Nate' stuurde ik terug en zocht mijn fiets tussen alle andere stukken ijzer. Na even vond ik mijn verkrotte fiets en ging ik de fietsenstalling weer uit om dan naar Regina toe te lopen met een speelse grijns om mijn lippen. "Je koets staat klaar , Madame." zei ik hoffelijk met een buiginkje. "Met een beetje fantasie toch." vervolgde hij mompelend maar glimlachte dan even.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maar achteraf gezien bleek hij het toch mis te hebben. Hij zag haar helemaal uit elkaar vallen voor zijn ogen, en dit keer was het ook zijn beurt om te panikeren. Hij vreesde dat het net iets te ver was geweest en had meteen spijt door gewoon naar haar te kijken. Hij sloeg zijn ogen even neer om dan weer naar Hester te kijken.
    "Zo zit het niet in elkaar", mompelde hij. "Zo zit ik niet in elkaar", zei hij dan nu net iets luider. Hij herpakte zich en keek haar aan, hij had zijn handen weer op haar schouders willen leggen, maar hij weerhield zichzelf er van.
    "Ik ben een impulsief persoon, ik denk soms niet na. Ik zou het ook begrijpen als je niets meer met me te maken wil hebben. Ik zou het wel erg vinden, om toch even de waarheid er bij toe te voegen, en ik zou alles doen om het weer te maken zoals het was in het begin, net iets minder awkward. Maar weet dat ik geen opgever ben", zei hij teleurgesteld in zichzelf en hij maakte aanstalten om het af te druipen. Hij liep niet snel weg, in de hoop nog een reactie te krijgen, eender welke zodat hij op zijn minst kon peilen wat er in haar omging.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Fucking kutbitch Max voelde de woede in hem kolken en zijn hersenen stopten even met nadenken. Hij dacht niet meer na en liet zijn impulsiviteit het overnemen.
    "Wat een sprankelende persoonlijkheid heb je daar. Waar heb je die gevonden? Gratis gekregen bij een rol teeflon?" siste hij woest. Hij deed zijn mond open om de comeback van ElisA al meteen af te breken, toen hij de por voelde. Hij kalmeerde en sloeg zijn kaken met een klap dicht. Hij draaide zich om naar Elles met een verontschuldigende blik. Ze leek niet echt blij te zijn en hij wist dat schelden en boos zijn een heel negatief effect had op het meisje.
    "Het spijt me," murmelde hij. "Ik wil graag iets met je gaan drinken," zei hij zacht genoeg zodat Elisa niet door zou hebben dat Elles eigenlijk loog.

    Ik zou hier best mee willen lachen, maar de laatste keer kreeg ik daardoor een gemene beet van Karma. (':


    Mhm?

    Tyler had net iets willen zeggen, toen de luidsprekers aangingen. Hij luisterde even en grijnsde toen, dat kwam mooi uit..
    ''Nou, we hebben dus vrij.'' lachte hij en hij stond op. Hij stak zijn hand uit naar Rae zodat ze makkelijk op kon staan en glimlachte.


    El Diablo.

    Elisa keek Max bitchy aan en lachte even sarcastisch.
    "Ha! Elles, zie je wel, Max is echt geen type jongen voor jou. Ik heb je gewaarschuwd." Ze knipoogde nog even venijnig naar Elles en trok als volgt Lynn mee weg, die nog een kleine 'sorry' met haar lippen maakte. Elles stond onbegrijpelijk voor zich uit te staren. Ze probeerde haar gedachten te ordenen, want wat was er nu zojuist gebeurd? Ze begreep dat 1) Elisa mag Max duidelijk niet waarop ze 2) bazig gaat afreageren en 3) een negatieve reactie terugkrijgt van Max en ze uiteindelijk 4) middenin een oorlogsveld zit tussen twee mensen waar ze om geeft. Elisa gedroeg haar allesbehalve volwassen, maar wat kon ze eraan doen? Elles haatte ruzie en deed er alles aan het te vermijden, maar wat als de ruzie haar eigen schuld was? Dat het enkel opgelost zou geraken als ze niet meer met Max om zou gaan. Kon ze zichzelf en Max het aandoen om zich aan te passen aan Elisas kuren? Gefrustreerd door de tweestrijd in haarzelf kwamen de tranen van voordien weer op. Wat wilde ze zó graag eens tegen Elisa kunnen zeggen dat het haar leven was en haar beslissingen, maar ze kón het gewoon niet. En nu had Max het even voor haar opgenomen tegen letterlijk de grootste bitch van de school, dat dan bij overmaat van ramp nog eens haar beste vriendin was. Ze schudde even haar hoofd.
    "Maakt niet uit, laten we gaan."


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Max keek toe hoe Elles tegen haar tranen vocht. Haar vrolijkheid was verdwenen als sneeuw voor de zon. Hij schudde zachtjes zijn hoofd, maar knikte daarna als instemming om te vertrekken. Het was stil terwijl ze van de grote massa weg stapten, en er was een kleine afstand tussen hen. Uiteindelijk kon hij er niet meer tegen en liet hij haar stilstaan.
    "Elles," begon hij twijfelend. "Waarom ben je vriendinnen met Elisa? Ik bedoel, ik ken jullie historie niet en waarschijnlijk mag ze mijn gezicht gewoon niet, maar toch. Ze lijkt me helemaal jouw type niet."


    Mhm?

    De vraag kwam stekend aan, natuurlijk had ze er zelf vaak over negedacht elke keer dat ze weer eens in de knoei lag met Elisa, maar het kwam harder over toen Max de woorden expliciet uitsprak.
    "We zijn al bevriend sinds we klein waren. Onze ouders kennen elkaar goed en ik kan het wel vaak goed vinden met Elisa. Daarbij", zuchtte ze schouderophalend, "heb ik buiten Elisa en Lynn niet echt beste vriendinnen. Ik kan wel bij mensen terecht, maar het is anders. Ik ben zowaar met Elisa en Lynn opgegroeid."
    Ze staarde voor haar uit en herinnerde ze een ruzie van jaren geleden.
    "De ergste ruzie was zo'n acht jaar geleden. Toen stond ze erop dat ik haar circus leerde, ze wilde zo goed of zelf beter kunnen koorddansen, maar het lukte niet zo goed. Plots duwde ze me eraf terwijl ik het voor wilde doen om haar te helpen." Ze stopte even met praten om haar rechterzij te tonen waar nog een vaag litteken te zien was.
    "Het was een kabel van ijzer en het schuurde vreselijk, maar goed. Ze beloofde me dat ze nooit meer zo zou reageren."
    Ze haalde even haar schouders op. "Maakt niet uit, het komt wel weer goed. Jouw dare is trouwens een leuk plekje zoeken om iets te drinken en eten."

    Iemand van mijn circusschool heeft ook een kabelwonde aan haar scheenbeen, de wonde was echt vreselijk erg ö ik zag haar bot *trauma* zij is gelukkig gevallen en niet geduwd haha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het litteken blonk een beetje in het zonlicht. Het zag er best serieus uit, en Max vroeg zich nu zeker af waarom ze überhaupt nog met het bazige meisje praatte. Voor hem was het al meteen duidelijk dat Elise altijd zo tegen Elles zou blijven doen. Als hij haar daar van kon overtuigen, had hij al een groot deel van zijn opdracht volbracht. Alleen was nu niet het goede moment.
    "Euhm." Hij dacht na. Hij had eigenlijk nooit echt een gezellige plek gezocht om te eten. Meestal ging hij met de jongens naar een frituur of pizzeria, of Ash kookte. Het enige andere dat hij kende, was de starbucks. Hij kwam er zelf zelden, want hij dronk niet echt koffie, maar het was beter dan niets.
    "Is de starbucks goed voor je, prinsesje?" vroeg hij een beetje onzeker. Ondertussen haalde hij zijn gsm uit zijn broekzak en wierp een vlugge blik op Nate's berichtje. Het is geen spijbelen, als je weg mag gaan, badassje (; Veel geluk and make me proud!

    Oh, bah! Dat is echt akelig s: Elisa is echt een bitch O.O

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 16:35 ]


    Mhm?

    ELISA.


    "Starbucks is prima," glimlachte ze een beetje geforceerd. Zelf was ze er nog niet zo vaak geweest, maar het was een gezellige koffiebar.
    "Waarom ik?" vroeg Elles nadenkend toen ze haar fiets uit de rek nam. "Uit al die meisjes van deze school kies je mij? Je kan veel knappere, slimmere, grotere meisjes krijgen." Een kleine tweestrijd speelde zich af in haar hoofd. Hij kon zelfs Elisa krijgen, spookte er door haar hoofd.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ssh trok een pruillipje naar haar.
    "Auch dat deed pijn hoor," hij legde een hand op zijn hart en trok een pijnlijk gezicht.
    "Ik ook," hij zette zijn pizzadoos weg en zakte wat meer onderuit.
    "We zullen zien, ben benieuwd, wat is jouw favoriete keuken?" hij keek haar vragend aan. "Nooit je cijfers aangepast?" vroeg hij toen en wiebelde ook even met zijn wenkbrauwen toen hij wat berichtjes ontving van Max en Nate. Hij stuurde een Zitten op de bank met pizza peperoni – er is nog wat over – en kijken een film soort van.


    I just caught the wave in your eyes

    "Nee die heb ik nog nooiy gehad. Dat is veel te veel voor mij alleen, daarbij moet ik op mijn voeding letten omdat ik zoveel train." zei Regina tegen Nate. Ze knikte en besloot rustig te wachten op Nate en zijn fiets. Ze pakte haar mobiel en stuurde wat berichten naar vriendinnen, ze checkte of ze er nog fatsoenlijk uitzag en corrigeerde hier en daar dingen die haar niet aanstonden. Uiteindelijk zag ze Nate verschijnen met zijn fiets en moest even lachen. Het was een hele gammele fiets en kort vroeg ze zich af of die haar wel zou houden. "Wat een mooie koets," lachte ze naar Nathaniel. "Hier zou ieder meisje toch jaloers op worden. Zodra het kon ging ze achterop zitten met twee benen aan een kant. Terwijl ze rustig begonnen te fietsen keek ze hoe ze zich het beste vast kon houden en dus niet te vallen.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Nee, Elise, cause she's a bitch! Sorry xd


    Wel, omdat ik jouw naam en dossier heb gekregen.
    Max schudde lachend zijn hoofd. "Weet je, misschien heb je wel gelijk," zei hij terwijl hij afwachtte hoe ze zou reageren. Ze keek naar haar schoenen en liet haar schouders hangen, maar haar blik toonde geen verbazing. "Maar om eerlijk te zijn, kan me dat niet schelen," ging hij met een glimlach verder. Hij kwam weer dichterbij en legde zijn vingers voorzichtig onder haar kin, zodat ze hem moest aankijken.
    "Ik kwam jou als eerste tegen en geloof me, meer heb ik niet nodig. Je bent lief, grappig, aardig en, ook al zie je het duidelijk niet, mooi. Je bent knap, je bent slim en ik heb je al verteld dat je lengte perfect voor me is. Tot nu toe, ben jij meer dan perfect voor me, ook al ken ik je nog maar twee uur."
    Tijdens zijn woordenstroom voelde hij opnieuw zijn gsm trillen in zijn broekzak. Die moest maar even wachten. Elles keek naar hem met haar grote ogen en hij moest zich inhouden om haar niet te gaan kussen. Het was nog te vroeg, ook al was het moment perfect.
    "Vertrouw je me genoeg om in mijn auto te stappen, of gaan we te voet?" vroeg hij luchtig terwijl hij zich weer van haar losmaakte en een stap achteruit zette.


    Mhm?

    "Ja inderdaad, het was me een genoegen deze donuts met je te delen," glimlachte Reagan terwijl ze zijn hand dankbaar aannam en opstond. Vervolgens klopte ze het gras een beetje van haar rokje af en bukte voor haar tas voordat ze weer overeind kwam.
    "Zie je later nog wel eens hoop ik?" ze stelde het dan wel als een vraag maar het was meer iets dat ze terloops had willen zeggen. Ze boog heel even naar voren en drukte een zachte kus op zijn wang. Vervolgens trok ze zich terug, glimlachte nog een keer naar hem, draaide zich om en verdween in de menigte, opzoek naar haar vriendinnen. Ze zag ze verderop staan – Sarah, Clara en Briana – bij de poort en breed glimlachend liep ze op ze af en ze begroette elkaar enthousiast doormiddel van en groepsknuffel.
    "Heya!" riep Briana in Reagan's oor, deze moest even lachen en begroette ze allemaal vrolijk.
    "Dus zullen we gaan?" vroeg Sarah toen en alledrie de meiden knikte en ze liepen naar de fietsenstalling. Ze hadden afgesproken om gezellig met z'n drietjes de stad in te gaan na school en gezien ze nu toch vrij waren konden ze net zo goed nu gaan.
    Eenmaal ze op hun fiets zaten reden ze luid kwebbelend door de straten richting het centrum. Reagan luisterde vrolijk naar hun vakantieverhalen en vertelde zelf ook honderduit, totdat het onderwerp veranderde naar de nieuwe jongens.
    "Die ene met dat bruine haar was zo leuk!" zei Sarah.
    "Ze hadden bijna allemaal bruin haar," merkte Briana daar droog op-op.
    "Die ene jongen met die ruitjes blouse en bruine haar, die was knap, Jezus," merkte Clara op en ze keek zwijmelend voor zich uit – ze had het over Tyler. Reagan keek haar kant op en een gevoel van jaloezie borrelde op in haar onderbuik terwijl ze lichtjes knikte.
    "Misschien ga ik hem wel vragen voor Homecoming," giechelde Briana en keek de andere meiden aan en deze knikte enthousiast.
    "Ja moet je doen!" riepen ze in koor maar Reagan hield haar mond, gezien ze het gevoel kreeg dat ze moest braken en bovendien niets aardigs wist te zeggen.
    "Is er iets?" vroeg Sarah aan Reagan maar deze schudde haar hoofd.
    "Nee," zei ze snel en toverde en glimlach op haar gezicht. Precies op dat moment stopte Clara met fietsen en ging het fietspad af de stoep op, de rest volgde haar en ze zette de fietsen op slot – echter niet aan elkaar mocht iemand toch eerder naar huis gaan. Samen liepen ze lachend door de straten, winkel in winkel uit en stopte ook even om even wat te drinken.
    "Oh kunnen we nog even naar de Hunkemöller?" vroeg Briana toen en de rest keek haar vreemd aan maar Briana haalde haar schouders op.
    "Ze hebben een nieuwe collectie," verklaarde ze en ze maakte allemaal een 'o' met hun mond.
    "Okay dan let's go," ze stonden allemaal op en lieten het geld achter voor hun drankjes voordat ze richting de lingeriewinkel liepen.
    "Zou die ene jongen ook al een vriendin hebben?" vroeg Sarah toen, al de hele middag ging het over Tyler en Reagan was op dit moment nogal chagrijnig erover.
    "Nee," zei ze dan ook en opeens waren drie paar ogen op haar gericht.
    "Hoe weet jij dat nou?" vroeg Briana met samengeknepen ogen en keek haar onderzoekend aan – hoezo bitchy.
    "Heeft hij mezelf verteld." Reagan haalde even arrogant – waar kwam dat nou vandaan – haar schouders op en ze liet de andere met openhangende mond achter terwijl ze wat in de rekken keek. Vervolgens liep ze met drie setjes – een rode, zwarte en indigo blauwe – in haar hand, na ze gepast te hebben, richting de kassa en rekende ze af. De andere meiden liepen ook de winkel uit, echter was zij de enige die ook daadwerkelijk wat had gekocht. Net wanneer ze de deur uitliep en weer naar rechts liep richting de fietsen, botste ze tegen iemand op.
    "Oh shit het spijt me," verontschuldigde ze zich en keek op.

    Monsterpost :').

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 17:23 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Regina moest even lachen en op haar opmerking moest Nate ook even grinniken. "Ah, Assepoester kwam in een pompoen, maar zij leefde ook nog lang en gelukkig." zei hij schouderophalend en ging dan op zijn fiets zitten, wachtend tot Regina stabiel op de fiets zat. "Jij heb lekker de luxe zeg, met je eigen persoonlijke fietsbestuurder. Natuurlijk word ieder meisje zo jaloers op je." glimlachte hij en begon dan te fietsen voor zover dat lukte. Eens ze het school terrein verlaten hadden was Nathan het fietsen weer gewoon en gingen ze vlotjes vooruit. "Je kan je armen om mijn middel slaan, lijkt me beter voor je." zei Nathan bedenkelijk gezien het draaien toch wel moeilijker waren om het evenwicht te houden en hij wilde niet dat Regina van de fiets zou vallen. Na enkele minuten rijden kwamen ze in de stad aan en zag Nathaniel al de Starbucks. "En we zijn er! Zo erg was de rit nou ook weer niet." zei hij met een glimlachje en hielp Regina van de fiets af. Hij merkte dat er een verdwaalde lok haar voor haar ogen ging, en uit automatisme streek hij de donkere lok terug achter haar oor. Zijn blauwe ogen haakten zich kort vast in de hare, maar algauw scheurde hij zijn blik van haar af en keek naar de Starbucks. "Ladies first." glimlachje hij en hield de deur voor haar open.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ze luisterde aandachtig naar zijn woorden, meer kon ze toch niet twijfelen? Hij meende het echt goed, waarom bleef ze dan telkens de woorden van Elisa herhalen? Ze moest ze eruit krijgen.
    Ze keek recht in zijn ogen, waar ze recht in zijn hart kon kijken. Hij meende het, hij meende het echt. Ze wilde het van de daken schreeuwen. Zijn woorden waren echt, óprecht.
    "Voor mij is het gelijk," glimlachte ze gelukkig op de vraag. "Ik vertrouw je." Max meende het goed met haar dat is het enige wat telde. Meteen dropte ze haar fiets terug in de houder.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 17:23 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys