• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 1234567
    Speeltopic: 123

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    1.2 Elles Layton • Qingsel
    1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    - Gereserveerd Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 23:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Meh ik heb geen idee, ik zit hier ook wel lekker," grijnsde hij en keek op haar neer.


    I just caught the wave in your eyes

    Ze leek iedereen hier goed te kennen en vaag herinnerde Will zich iets over haar vader die een restaurant had. Of dat dit restaurant was, wist hij niet want de naam had niet oz snel kunnen lezen.
    Hij had nooit echt van thee gehouden maar het leek hem verstandig om daar niks over te zeggen, want ze was zo te zien erg blij met haar thee. Wat ze te eten zouden krijgen was hem ook een raadsel maar dat zou hij hopelijk snel merken. Hij had ook wel honger merkte hij.
    Hij keek eens om zich heen om alles goed in zich op te nemen. Het zag er gezellig uit moest hij toegeven.
    "Vertel eens iets over jezelf terwijl we toch aan het wachten zijn," zei hij. Hij wist dat hij dan ook dingen over hem moest gaan vertellen maar daar zou hij wel wat voor bedenken. Hij kon altijd nog gewoon iets willekeurigs bedenken. Hij wilde graag wat meer over dir meisje te weten komen en dan niet uit dit dossier maar door haarzelf.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    [MT had dit topic nog niet door XD]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Tyler hield zijn arm om haar schouders en liep verder. Ondertussen legde hij nog wat flessen alcohol in de kar waarna hij naar de kassa liep. "Dus... Met welk spel ga je me verslaan?" Grijnsde hij.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 10:02 ]


    El Diablo.

    "Atwell Foist", zei Connor met een nog steeds grote grijns op zijn gezicht. Hij keek de vrouw aan de balie aan die zijn naam opzocht, maar haar opzoekwerk werd onderbroken door het brandalarm.
    "Oh, jongeheer, jongedame, mag ik jullie verzoeken jullie naar buiten te begeven? Dat is namelijk het brandalarm. En aangezien ik van niets weet, staat er ergens iets in brand", zei ze rustig en Connor keek naar Ruby en hield zijn arm opnieuw voor.
    "Is dit een droom? Want dit is de wens van ieder kind, de school die afbrand nog voor het jaar begonnen is", grijnsde hij vrolijk naar haar en wachtte op haar reactie.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    "Dat geluk zullen we waarschijnlijk niet krijgen," grinnikte Ruby. Waarschijnlijk zou de brandt al snel geblust worden. Maar er was een kleine kans dat ze naar huis zouden mogen. Een kleine, hele kleine kans. Ze had wat aarzelend haar arm weer in de zijne gehaakt, en ze werden nu door de stroom naar buiten geduwt.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Eenmaal buiten stonden ze een hele tijd te wachten tussen de massa. Connor zag een deel van de jongens ook in de massa staan, maar zag Alexander nergens wat hem wel even deed fronsen.
    "Dus, Ruby, nu staan we hier mooi. Enig idee wat we hier kunnen doen?" vroeg hij op een speelse toon, maar niet te overdreven. Hij was nog steeds niet helemaal op zijn gemak rond het vrouwelijke geslacht. Hij moest dus alles maar uit zijn charmes halen en zijn schattige gezicht, want echt goed flirten was niet aan Connor besteed.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ruby voelde zich ongemakkelijk naast de jongen. Moest ze iets zeggen? Ze zou niet weten wat. Ze liet haar ogen over de massa mensen gaan, opzoek naar haar vriendinnen, maar ze zag de meisjes nergens. Natuurlijk niet, het was hier een chaos. Ze keek om naar Connor bij het horen van zijn woorden. Zijn toon was iets anders, maar ze kon het niet plaatsen. Misschien was het helemaal niet zo. "We zijn omringt door een massa mensen, wat had je in gedachten?" vroeg ze. Wat konden ze anders toen tot wachten op nieuws? Wachten op tot ze misschien weg mochten.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Reagan liep zwijgend mee en keek af en toe op naar Tyler en beek zijn gezicht aandachtig. Van zijn blauw ogen, naar zijn bruine haar, naar zijn neus en ze bleef uiteindelijk hangen bij zijn lippen.
    "Wat?" vroeg ze afwezig toen ze hem iets hoorde zeggen en ze bleef staren naar zijn lippen, hoewel ze hierdoor flink omhoog moest kijken, hij was bijna een kop langer dan haar! "Ehm Fifa of zo, wat jij wilt," glimlachte ze schaapachtig en bleef hem aankijken terwijl ze nog steeds haar arm om zijn middel heen had geslagen.


    I just caught the wave in your eyes

    "Ja, Fifa klinkt goed." Zei Tyler glimlachend en hij staarde haar voor een kort moment aan. Hij begon alles op de band te leggen en viste daarna weer de creditcard uit zijn zak. "Wees wel een beetje aardig voor me eh? Zo goed ben ik waarschijnlijk niet." Grijnsde hij.


    El Diablo.

    "En hoe weet ik zeker dat je stiekem niet een geheim talent hebt en dat jij mij zo niet inmaakt met je ogen dicht?" vroeg ze achterdochtig en keek hem met een wenkbrauw opgetrokken aan. Ze maakte zich los uit zijn omhelzing – weer dat lege gevoel dat haar overmande – en begon ook te helpen met de boodschappen op de band te leggen.


    I just caught the wave in your eyes

    "Omdat... De laatste keer dat ik het heb gespeeld is maanden geleden en ik weet niet eens meer hoe je moet schieten." Lachte hij en hij liep door naar de kassa. Snel betaalde hij met zijn creditcard en hij keek naar alle spullen. "Uhm, misschien moet ik de auto halen..." mompelde hij met een kleine lach


    El Diablo.

    "Hmm dan is het goed," lachte ze naar hem en keek toen ook naar de spullen en begon ze in de plastic tassen te stoppen.
    "Misschien is dat wel handig, ik blijf wel bij de uitgang op je wachten met de spullen," glimlachte ze en tilde een tas alvast over haar schouder.

    Eigenlijk moet er dan iets gebeuren of zo, een man die haar betast :') en dan komt super Tyler.


    I just caught the wave in your eyes

    "Nou, ik kan zo in slaap vallen, maar dat doe ik maar niet. Ik ken je pas voor een dag." Ze grijnsde even en schudde haar hoofd. "Wanneer komen je huisgenoten thuis? Dan weet ik wanneer ik weg moet gaan."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "Als je wilt mag je slapen hoor, dan ga ik wel wat anders doen, ik moet sowieso dadelijk even koken denk ik," Ash dacht even na, als ze tenminste wat in huis hadden – het zou hem niets verbazen als hij dadelijk voor een lege voorraadkast stond.
    "Ik heb eigenlijk geen idee, Nate en Max zaten volgens mij in de Starbucks," hij haalde even zijn schouders op en keek haar aan. "Ze zullen je trouwens echt niet wegsturen hoor."


    I just caught the wave in your eyes