• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 1234567
    Speeltopic: 123

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    1.2 Elles Layton • Qingsel
    1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    - Gereserveerd Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 23:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Ik jou op date gevraagd? Nee hoor," hij keek haar met een engelengezicht aan. "En je hebt toch hoe dan ook ja gezegd," knipoogde hij.
          "Ach ja verstandigheid maakt sommige dingen ook een stuk minder leuk, hoewel dit feit in dit geval hier niet opgaat," lachte hij en luisterde naar haar terwijl ze neuriede.
    "Dat was best wel mooi," merkte hij op en keer haar glimlachend aan.


    I just caught the wave in your eyes

    "Oh jemig," mompelde ze, toen ze de helm aanpakte. "Nee, ze zijn gewoon... modern. Ze wonen niet samen, of niet de hele week ten minste."
    Met een soepele zwaai van haar been wist ze zich op zijn motor te krijgen, en ze probeerde langzaam de helm over haar haren te schuiven.
    "Hmm, hier naar links. Dat moet te vinden zijn." Dyana hoopte maar dat ze niet te angstig zou worden van zijn rijstijl, want gillen was nou eenmaal niet zo charmant.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Tyler reageerde niet op het geflirt van haar vriendinnen, maar bleef naar Rae kijken. Het zag er nou niet naar uit alsof ze de tijd van haar leven had hier. Toen ze hem weer aankeek was hij plotseling bewust van de glimlach op zijn lippen. ''Nou.. Aangezien ik nogal hongerige huisgenoten heb, is er niks meer in huis. Dus ik heb me deze keer maar opgeofferd om naar de winkel te gaan.'' zei hij en hij haalde zijn schouders op. ''Ik weet het, heel loner. Maar het is niet anders.'' lachte hij vervolgens.


    El Diablo.

    Tot haar grote vreugde – hoe erg het ook was gezien ze niets hadden – besteedde hij maar weinig aandacht aan haar vriendinnen en ze hoorde dan ook de verontwaardigde kreetjes hun lippen verlaten en ze keek ze even met een glimlach aan. Alleen bedoelde ze deze glimlach meer in een "ha lekker voor jullie" manier – waar die bitchy kant vandaan kwam wist ze niet en ze schaamde zich er dan ook nogal voor waardoor ze moest blozen.
    Ze luisterde aandachtig naar hem en knikte.
    "Kan ik je anders nog helpen? Ik ging toch naar haar huis," ze zag hoe haar vriendinnen vliegen stonden te vangen en ze lachte even schamper – in zichzelf uiteraard.


    I just caught the wave in your eyes

    Vol ongeloof keek ze hem aan, had hij dat nu echt gezegd? Zowat iedereen zou haar ervoor afgesnauwd hebben als naïef, inclusief Elisa, wat in principe niet zo'n verrassing was.
    "Dankjewel," glimlachte ze tevreden. Ze keek Max na terwijl hijzelf ook instapte langs de bestuurderskant.
    "Truth of dare, Crawford."


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tylers glimlach werd alleen maar breder door haar woorden en hij knikte licht. ''Als je het niet erg vind, graag.. Je bent fijn gezelschap.'' glimlachte hij en hij wierp een snelle blik op de meisjes achter haar. De een was duidelijk geïrriteerd, de ander keek juist vuil naar Rae en de laatste deed alsnog een poging tot flirten maar hij keek weer weg. Naar Rae. ''Laten we dan maar gaan?''


    El Diablo.

    Max startte de wagen en reed langzaam de parking af.
    "Graag gedaan, " grinnikte hij, al wist hij niet zo goed waarvoor ze hem bedankte.
    "Aangezien een dare een beetje gevaarlijk is tijdens het rijden, ga ik voor truth gaan. Wat heb je in gedachten, Layton?"


    Mhm?

    Reagan moest even blozen en glimlachte naar hem.
    "Is goed," ze keek even om naar haar vriendinnen die haar vijandig aankeken. Ze stapte op hun af om ze een knuffel te geven en tot haar opluchting knuffelde ze haar ook terug.
    "Jij hebt nog wat uit te leggen," fluisterde Sarah in haar oor, maar meer op een vragend manier dan dreigend.
    "Ik weet het," zuchtte Reagan en ze glimlachte naar Sarah, zij was altijd haar beste vriendin geweest. Sarah glimlachte terug en de drie meisjes draaide zich synchroon om nadat ze allemaal een "dag Tyler," hadden geroepen en hem met een flirterig glimlach hadden aangekeken. Reagan rolde weer haar ogen maar richtte zich toen tot Tyler.
    "Let's go, waar moet je eerst heen?" vroeg ze toen en keek hem vragend aan.


    I just caught the wave in your eyes

    Voor het openhouden van de deur, Crawford. (cat)


    Ze staarde even uit het raam en dacht na over een vraag. Tot nu had ze serieuze vragen gesteld en ze zag het wel zitten eens een grappige vraag te stellen.
    "Wat is de beste 1 aprilgrap die je tot nu toe uithaalde?"


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Daar had hij nog nooit van gehoord maar hij besloot het te laten rusten en knikte alleen even begrijpend.
    Echt blij met het idee dat ze achterop een motor moest, leek ze niet en hij glimlachte. Voor hem was het heel normaal en totaal niet eng. Hij genoot er juist van.
    "Mocht het een geruststelling zijn: ik heb nog nooit een ongeluk met mijn motor gehad." Hij ging voor haar op de motor zitten en startte het ding. "Je mag me vasthouden hoor," zei hij over zijn schouder terwijl hij rustig - een stuk rustiger dan hij gewens was in elk geval - wegreed.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Tyler stak maar even zijn hand op en keek toen naar Rae. ''Mhm... Ik denk gewoon Walmart. Die hebben alles..'' zei hij en hij begon langzaamaan te lopen.
    Hij keek even voor zich uit en glimlachte toen naar Rae. ''Dus... Die vriendinnen van je.. Volhouders eh?'' zei hij en hij lachte kort. Als hij met iemand flirtte die niet geïnteresseerd was hield het al snel op, maar die drie dachten er blijkbaar anders over..


    El Diablo.

    "Is goed," glimlachte ze en en liep met hem mee.
    Ze haalde haar schouders op en knikte.
    "Normaal zijn ze niet zo, maar vandaag hadden ze het de hele dag al over je, begon me een beetje de keel uit te hangen," ze keek naar hem en kwam tot de conclusie dat ze zijn glimlach onwijs schattig en mooi vond. Deze gedachten sprak ze dan ook hardop uit.
    "Je hebt een onwijs mooie glimlach," zei ze zonder erbij na te denken. Toen pas besefte ze wat ze had gezegd en stond abrupt stil op de drukke straat waardoor er een chagrijnige meneer tegen haar aanliep.
    "Kijk uit je doppen klerewijf," riep hij uit en liep haastig door. Reagan keek hem overdonderd aan en stamelde ze een excuus.
    "Uh vergeet dat ik dat heb gezegd," mompelde ze en liep weer haastig door.


    I just caught the wave in your eyes

    Regina glimlachte maar even en keek naar haar mango smoothie. "Nou ehh, mijn hele naam is dus Regina Kaylee Cambra.. Ik ben geboren op 4 april en ben 17 jaar. Ik doe aan atletiek, wat je al wist.." ze stopte even om na te denken en keek even naar het tafelblad. Toen keek ze weer naar Nathaniel. "Ik heb twee broers, David en Daniël, een tweeling. Mijn vader is portugees, mijn moeder gewoon engels.." ze was weer stil en keek hem aan. "Wil je nog meer weten?" vroeg ze toen. Regina haalde voor de zoveelste keer een hand door haar donkere haren, iets wat ze bijna te vaak deed, het was een soort van tik geworden die ze uitvoerde als ze zenuwachtig of een beetje ongemakkelijk was. Ongemakkelijk was nu het geval, normaal praatte ze niet over zichzelf bij iemand die ze pas 2 uur kende, eigenlijk praatte ze in het algemeen niet over zichzelf dus was het een grote stap.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Zach hoorde toe hoe de groep Spaans praatte en waarschijnlijk dachten dat hij geen Spaans kon. Pittig gênant. Jordan keerde zich gelukkig al snel naar hem toe en stelde zichzelf voor. ''Oh, dus ik ben het gespreksonderwerp van de dag?'' vroeg hij lachend en deed alsof hij voor geen meter Spaans kon. Hij nam haar hand aan en glimlachte. ''Zach, leuk je te ontmoeten Jordan.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wat kan ik zeggen. Rijke ouders, dus hij heeft zijn etiquette wel meegekregen xd Stop hating my char! O.o


    Zijn gezicht betrok even, al bleven zijn ogen op de weg gericht.
    "Ik ben eigenlijk niet iemand die graag pranks doet of ontvangt, al trekken mijn huisgenoten zich daar niet veel van aan. Vorig jaar hadden ze roze verf bij mijn was gedaan. Als wraak heb ik enorm veel bekers en ballonnen gekocht. De bekers had ik met water gevuld en op de vloer van hun kamer gezet. Daarbovenop kwamen de opgeblazen ballonnen. Ash trapte er niet in en had de bekers gezien, maar Nate is gewoon zijn kamer binnengestormd en heeft daarna serieus mogen dweilen."
    Max grimaste bij de herinnering. Het had uren geduurd en hij zou het niet meer opnieuw doen, maar het gevloek van zijn huisgenoten had als muziek in zijn oren geklonken. Na zijn verhaal waren ze al aangekomen en hij parkeerde de wagen. Hij herkende Nate's fiets in het fietsenrek.
    "We zijn aangekomen, miss Layton."


    Mhm?