• Wat vinden jullie van al die heisa rondom Ruby Rose? En wat vinden jullie van haar?
    Ik persoonlijk vind Ruby een onwijs knappe vrouw :9~ :$

    Misschien moet ze me nog vangen met haar charme als ik eindelijk bij de afleveringen in Orange is the New Black ben waar zij in voor komt, maar tot nu toe blijk ik de enige in mijn vriendengroep te zijn die haar niet zo aantrekkelijk vindt. :x Niet helemaal mijn type, geef mij maar Laura Prepon.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind haar geweldig. :9~ Haar uitstraling en dan ook haar accent, haha.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Ik vind haar geweldig. :9~ Haar uitstraling en dan ook haar accent, haha.

    Dit. Like, wauw.


    Pretty is just a pretty word.

    Yes please! <3_<3


    El Diablo.

    Ik vind haar juist niet zo interessant omdat er zo veel ophef over haar wordt gemaakt. :')
    Een knappe vrouw, dat wel, maar ik kies liever voor iets minder 'bekends'.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 12:48 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fabsel schreef:
    Ik vind haar juist niet zo interessant omdat er zo veel ophef over haar wordt gemaakt. :')
    Een knappe vrouw, dat wel, maar ik kies liever voor iets minder 'bekends'.

    Dit.
    Ik vond haar personage in OITNB ook onwijs tegenvallen trouwens. :") Mooie vrouw, maar meh.


    Caution first, always.

    Ik heb OITNB nog nooit gezien, maar ik vind haar best wel heel knap, ja, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fabsel schreef:
    Ik vind haar juist niet zo interessant omdat er zo veel ophef over haar wordt gemaakt. :')
    Een knappe vrouw, dat wel, maar ik kies liever voor iets minder 'bekends'.


    Seasons will change, but I shall remain

    Welke heisa? Wie is dat?
    Heb nog nooit Orange is the New Black gezien, maar wil het wel zien.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik vind haar een mooie vrouw, maar ik irriteer me ontzettend al die vrouwen die nu zijn van "Ja, zij is zo mooi! Ik denk dat ik nu gay ben, hoor."
    Like, no.


    Because I love him, do I need another reason?

    Se7enteenblack schreef:
    Ik vind haar een mooie vrouw, maar ik irriteer me ontzettend al die vrouwen die nu zijn van "Ja, zij is zo mooi! Ik denk dat ik nu gay ben, hoor."
    Like, no.

    Dit kan je ook opvatten als grap. :')


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind haar gewoon ongelooflijk sexy en mooi :9~


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Geen idee wie dat is, hahaha :'D. Ze ziet er wel cool uit tho. Maar ik dacht even dat het om de gelijknamige hoofdpersoon van de computergeanimeerde serie RWBY ging.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 13:58 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik ben nog niet bij met OITNB maar ik kende haar al van eerdere dingen. Ze is zo prachtig, en het feit dat ze gay en genderfluid is en hier open voor uitkomt is tof.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Fabsel schreef:
    Ik vind haar juist niet zo interessant omdat er zo veel ophef over haar wordt gemaakt. :')
    Een knappe vrouw, dat wel, maar ik kies liever voor iets minder 'bekends'.