• Wat vinden jullie van al die heisa rondom Ruby Rose? En wat vinden jullie van haar?
    Ik persoonlijk vind Ruby een onwijs knappe vrouw :9~ :$

    Ze is een mooie vrouw. Zelf kijk ik Orange is the new black niet, maar ik lees/hoor er bijna altijd positieve verhalen over dus de actrices en dus ook Ruby Rose moeten dan wel goed zijn, denk ik.


    Physics is awesome

    Nope... Zoveel beter uitziende vrouwen op de wereld en dan kies je dit ;/

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 21:36 ]


    It's high noon.

    Ik vind d'r helemaal niets aan, word er niet warm van. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    I need her


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind haar een prachtige vrouw, inderdaad, maar sinds mijn beste vriendin haar al heeft ingepikt en nu zo'n beetje haar grootste aanbidster is, mag ze haar van mij hebben. Maar toch blijf ik veel liefde voor haar hebben. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik vind haar een prachtige vrouw, inderdaad, maar sinds mijn beste vriendin haar al heeft ingepikt en nu zo'n beetje haar grootste aanbidster is, mag ze haar van mij hebben. Maar toch blijf ik veel liefde voor haar hebben. (cat)

    hahahaha geweldig je vriendin :')

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 18:39 ]

    Langs de andere kant is ze gewoon zo mooi (vind ik) omdat haar ogen eruit springen en die springen eruit door door haar make-up. Dit is zij zonder make-up. Geef mij dan toch maar Ellen Page. :Y)
    Neem het overigens niet verkeerd op, het blijft een heel mooie vrouw, hoor, maar ik wilde dit gewoon even zeggen.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 18:47 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Malums schreef:
    Ik vind d'r helemaal niets aan, word er niet warm van. :')


    Dacht al dat ik de enige was, maar same here.


    Tell me about it, stud.

    Zij is echt zeer knap. Ik zit al langer te twijfelen over mijn geaardheid en zij maakt me nog meer aan het twijfelen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    LadyDi schreef:
    Zij is echt zeer knap. Ik zit al langer te twijfelen over mijn geaardheid en zij maakt me nog meer aan het twijfelen


    Hahaha de meeste vrouwen hebben dat nu

    Je kiest wel echt een slechte foto, to be honest.

    <3


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik vind haar leuk om wie ze is, niet omdat ze personen aan iemand doet denken. Bijv. dat ze haar met Angelina vergelijken. Doe dat a.u.b. niet.
    Bovendien vind ik het zelf nogal beledigend dat vrouwen die hetero zijn direct het idee hebben dat ze wel biseksueel of lesbisch moeten zijn vanwege dit. Het is vast een heel lief gebaar voor Ruby, maar het klinkt erg slecht voor de mensen die al een tijd weten dat ze het zijn of zelfs struggelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Se7enteenblack schreef:
    Ik vind haar een mooie vrouw, maar ik irriteer me ontzettend al die vrouwen die nu zijn van "Ja, zij is zo mooi! Ik denk dat ik nu gay ben, hoor."
    Like, no.


    Dit.

    Morticia schreef:
    Ik vind haar leuk om wie ze is, niet omdat ze personen aan iemand doet denken. Bijv. dat ze haar met Angelina vergelijken. Doe dat a.u.b. niet.
    Bovendien vind ik het zelf nogal beledigend dat vrouwen die hetero zijn direct het idee hebben dat ze wel biseksueel of lesbisch moeten zijn vanwege dit. Het is vast een heel lief gebaar voor Ruby, maar het klinkt erg slecht voor de mensen die al een tijd weten dat ze het zijn of zelfs struggelen.


    Dit!

    Gelukkig wist ik zelf al dat ik biseksueel ben voordat ik Ruby überhaupt nog kende :")

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 9:18 ]

    Ganondorf schreef:
    (...)

    Dit!

    Gelukkig wist ik zelf al dat ik biseksueel ben voordat ik Ruby überhaupt nog kende want :")

    Same. Ik wist al vanaf m'n 15e dat ik biseksueel ben, maar nu heb ik meer de neiging om te zeggen dat ik 't niet ben. Ohwell, ik kan er niks meer aan doen. Je hoort me alleen niet zeggen dat ik vanwege haar of een ander prachtig, vrouwelijk figuur biseksueel/gay ben geworden. Dat is namelijk geen keuze.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 21:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.