• Wat vinden jullie van al die heisa rondom Ruby Rose? En wat vinden jullie van haar?
    Ik persoonlijk vind Ruby een onwijs knappe vrouw :9~ :$

    Wiarda schreef:
    Misschien moet ze me nog vangen met haar charme als ik eindelijk bij de afleveringen in Orange is the New Black ben waar zij in voor komt, maar tot nu toe blijk ik de enige in mijn vriendengroep te zijn die haar niet zo aantrekkelijk vindt. :x Niet helemaal mijn type, geef mij maar Laura Prepon.


    Ik kijk geen OITNB en we hebben het er nog niet met onze vriendengroep over gehad, maar voor de rest ben ik het er mee eens.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Se7enteenblack schreef:
    Ik vind haar een mooie vrouw, maar ik irriteer me ontzettend al die vrouwen die nu zijn van "Ja, zij is zo mooi! Ik denk dat ik nu gay ben, hoor."
    Like, no.

    Dit.
    En, ik ken haar juist niet van OITNB, maar daarvoor al van iets anders. Ik vind haar echt geweldig mooi, maar mooier dan Angelina? Nope.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is er ophef rondom haar dan? Ik heb er niks van meegekregen, maar ik zoek haar dan ook niet echt vaak op, op 't internet. Hmm, ik vind haar wel (om het op een jongensmanier te zeggen) een lekker wijf. (Sorry, mijn vader heeft een slechte invloed :'))
    Om het beter te zeggen: Ik vind haar echt een prachtige, sexy vrouw.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet Orange Is The New Black nog gaan kijken, maar ik vind haar wel redelijk knap, alleen niet bijzonder knap :x.


    I just caught the wave in your eyes

    Lolicia schreef:
    Is er ophef rondom haar dan? Ik heb er niks van meegekregen, maar ik zoek haar dan ook niet echt vaak op, op 't internet. Hmm, ik vind haar wel (om het op een jongensmanier te zeggen) een lekker wijf. (Sorry, mijn vader heeft een slechte invloed :'))
    Om het beter te zeggen: Ik vind haar echt een prachtige, sexy vrouw.


    Ze is zeker een lekker wijf hahaha. :9~

    Se7enteenblack schreef:
    Ik vind haar een mooie vrouw, maar ik irriteer me ontzettend al die vrouwen die nu zijn van "Ja, zij is zo mooi! Ik denk dat ik nu gay ben, hoor."
    Like, no.


    Ik val wel op dr hahahah. Ja ik val op mannen en vrouwen (:

    Gunnulfsen schreef:
    Ik ben nog niet bij met OITNB maar ik kende haar al van eerdere dingen. Ze is zo prachtig, en het feit dat ze gay en genderfluid is en hier open voor uitkomt is tof.


    Ik dacht dat ze nonbinary was? Maar dan zal ik dat wel verkeerd geïnterpreteerd hebben.

    Ze is heel mooi en haar accent is bijzonder fijn. En ik snap ook wel dat er nu zoveel ophef over haar is, aangezien ze een nieuwe rol heeft in een toch wel bekende serie. Maar ik vind dat er ook genoeg nog meer net zo mooie vrouwen in OITNB spelen (Samira Wiley!!!).

    Vause schreef:
    (...)

    Ik dacht dat ze nonbinary was? Maar dan zal ik dat wel verkeerd geïnterpreteerd hebben.

    Ze is heel mooi en haar accent is bijzonder fijn. En ik snap ook wel dat er nu zoveel ophef over haar is, aangezien ze een nieuwe rol heeft in een toch wel bekende serie. Maar ik vind dat er ook genoeg nog meer net zo mooie vrouwen in OITNB spelen (Samira Wiley!!!).


    Haar Wikipedia zegt genderfluid, maar het is voor mij ook een beetje een raadsel.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Vause schreef:
    (...)

    Ik dacht dat ze nonbinary was? Maar dan zal ik dat wel verkeerd geïnterpreteerd hebben.

    Ze is heel mooi en haar accent is bijzonder fijn. En ik snap ook wel dat er nu zoveel ophef over haar is, aangezien ze een nieuwe rol heeft in een toch wel bekende serie. Maar ik vind dat er ook genoeg nog meer net zo mooie vrouwen in OITNB spelen (Samira Wiley!!!).


    Samira Wiley is een van mijn favorieten!! :9~

    Enchantments schreef:
    (...)

    Ze is zeker een lekker wijf hahaha. :9~

    Hehe, iemand die me snapt. Al heb ik liever dr ex. :9~


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind haar best wel knap. Als ik haar looks had zou ik eeuwig blij met lichaam zijn. Ik heb de heisa gezien, vooral op tumblr dan, beetje jammer dat er de laatste tijd voor het kleinste zoveel ophef wordt gemaakt. Dat's dan mijn mening. Geniet gewoon van haar aanblik en geniet van die serie. Maar ze is totaal niet lelijk. ^.^


    Danmarks Dynamite.

    Ze is zo mooi, alleen vind ik haar op deze foto wat minder..
    Geef mij maar deze look. :9~


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hehe, iemand die me snapt. Al heb ik liever dr ex. :9~

    Als je Jessica bedoelt, ze hebben geen relatie gehad. Althans, ze zeggen simpelweg vrienden te zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yonggook schreef:
    (...)
    Als je Jessica bedoelt, ze hebben geen relatie gehad. Althans, ze zeggen simpelweg vrienden te zijn.

    'Zeggen'. En je zit vlak naast me, vriend. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh wow - ze is een prachtige vrouw!
    Vind deze foto wel erg mee vallen als ik eerlijk mag zijn, op andere foto's vind ik haar veel knapper ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.