• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 22:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik moet dit echt ff kwijt..

    Ik word knettergek van alles en iedereen om me heen. Ik haat werk, ik word gek van alle nare dingen om me heen en van mn ouders en broertje en zusje die gewoon nog naar school moeten en het blijkbaar niet vinden kunnen dat ik vrij ben en dus moet ik dat vooral zo min mogelijk laten zien. Dat houdt dus in: veel klusjes en geen dagen in bed zitten en series kijken.
    En ik wil verdomme gewoon even weg. Weg van alles. Maar het kan gewoon niet. En ik heb geen idee hoe ik de rest van de vakantie moet overleven. Ook niet als we straks met het gezin op vakantie gaan. Em hoe egoistisch is dat om te denken. Er zijn duizenden mensen die maar wat graag met een familie op vakantie gaan. En ik zit te zeuren dat ik het niet meer aan kan?
    Ik word zo gek van mezelf..


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    You promised not to do that.
    You lied.


    Woooow, ík ben gewoon uit het niets voor een kennismakingsgesprek gevraagd terwijl ik niet gesolliciteerd had O: Wauw. So happyyy ^^
    Ik ga zeker weten dat gesprek doen.

    Sommige mensen denken ook echt dat alles om hun draait. Like, no.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Novoselic schreef:
    Ik wou dat ik jou nooit, nooit, NOOIT NOOITNOOITNOOIT had leren kennen. Ik haat je bah VAL TOCH DOOD. *cries in a corner*

    [ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 0:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm a worthless piece of shit. I'm just not normal. Something is different about me. Or, that's what they say. I don't want to believe it. I don't want to be it.
    Stupid, stupid piece lf shit I am. Why can't I just be normal?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik was vergeten hoe kut het voelt om totaal niet te slapen en alleen maar kou te lijden... Leuk hoor, kamp.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Skyeward schreef:
    Sommige mensen denken ook echt dat alles om hun draait. Like, no.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Slaappillen en pillen die ervoor zorgen dat je rustig wordt werken het tegenovergestelde van wat ze moeten doen


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Waarom moet alles toch zo moeilijk zijn de laatste tijd?


    Because I love him, do I need another reason?

    Aaah eindelijk weer normaal geslapen. Dat doet goed.


    Your make-up is terrible

    Baby come lay your head down


    i put the fun in funeral

    Palinoia schreef:
    I'm a worthless piece of shit. I'm just not normal. Something is different about me. Or, that's what they say. I don't want to believe it. I don't want to be it.
    Stupid, stupid piece lf shit I am. Why can't I just be normal?


    Not true! Je bent geweldig!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Palinoia schreef:
    I'm a worthless piece of shit. I'm just not normal. Something is different about me. Or, that's what they say. I don't want to believe it. I don't want to be it.
    Stupid, stupid piece lf shit I am. Why can't I just be normal?

    You're not, love <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Marleen en Lolicia

    Thanks both. <3

    OTOFT: Jeeetje rot toch op man! D: ik eet mijn ontbijt voortaan wel in de keuken of op mn kamer op als jii aanwezig bent. Ik dacht dat je in de tuin aan de slag ging. Je hebt niks in de caravan te zoeken dus vraag de sleutels niet. En al helemaal noet als ik aan het eten ben. Je weet dat ik het vreselijk vind met andere mensen in de buurt te eten.
    Thanks a lot. You're already kinda ruining my day. Dat nou net jii de eerste persoon was die ik zag toen ik vanmorgen opstond was niet iets waar ik op hoopte. Grr. (cat)

    +

    Ik kom ook weer lekker van t ene drama in t andere. De dominostenen rollen maar om. Trek ik het aan ofseu? Dit is gewoon niet leuk meer. Ik dacht dat t afgelopen zou zijn. Dat dr zonneschijn zou komen.
    Had ik die hulp maar niet gevraagd. Ik voel me verre van fijn sinds t gesprek gisteren.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 11:45 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •