• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 22:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    *kuch* Lieve *kuch ouders,
    willen jullie alsjeblieft niet langer ontkennen dat jullie geen fuck om mij geven en wel om mijn broertje? Natuurlijk houden jullie meer van hem, want hij heeft tenminste geen autisme of andere moeilijke beperkingen die jullie er niet bij kunnen hebben. Dankjulliewel dat jullie mij het gevoel geven dat ik echt gewenst ben, ahum, niet dus.


    26 - 02 - '16

    Wtf man. Waarom knip je mij uit die foto? Geeft me een lekker gewenst gevoel en zo.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben mezelf zo lang kwijt geweest en ik ben eindelijk klaar om opnieuw te beginnen. Laat het alsjeblieft snel september zijn.


    Caution first, always.

    Whaaaat am I doing.


    kindness is never a burden.

    Och, zaagt zo ni!


    16 - 09 - '17

    Kippen zijn zo dom. -.-


    Ik wil een tuin vol egels

    Jilz & een aflevering van The Blacklist. Perfecte combi.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    "Na het eten doen we LoL."
    *Na het eten*
    "Eerst gaan we Smite doen, dan LoL."
    *Na een tijdje smiten*
    "Nee, ik heb geen zin in LoL. Andere keer."

    SKJFOSDLIFH shut up!

    Hou eens op met die parfums en focus je op het echte werk.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ja, het zal mijn hart breken als hij niet meer tegen me praat. Vreselijk. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Throne of Glass heeft echt alles wat ik zoek. Fantasy, magie, een kaart, een sterke lead, geheime identiteiten, geheime passages en een leuke jongen voor erbij.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Rebirthing schreef:
    *kuch* Lieve *kuch ouders,
    willen jullie alsjeblieft niet langer ontkennen dat jullie geen fuck om mij geven en wel om mijn broertje? Natuurlijk houden jullie meer van hem, want hij heeft tenminste geen autisme of andere moeilijke beperkingen die jullie er niet bij kunnen hebben. Dankjulliewel dat jullie mij het gevoel geven dat ik echt gewenst ben, ahum, niet dus.

    Ik snap hoe je je voelt. Mijn zusje gaat over zonder onvoldoendes, is altijd op tijd op school en heeft massa's vrienden. En ik ben het rampenkind met ADHD dat niet goed functioneert.
    MAAR. Het is niet waar dat je ouders geen fuck om je geven. Dat kan niet. Moeders hebben sowieso een speciale band met hun kinderen en ze zullen hun kinderen nooit haten of geen fuck om ze geven. Dat is onmogelijk. Misschien voelt het alsof je niet gewenst ben, maar dat betekent niet dat je ook daadwerkelijk ongewenst bent.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    @Skyeward Bijna alles is een perfecte combi met The Blacklist.

    ----

    Damn it. Nu mis ik BTR. Ik vind Heffron Drive geweldig, maar ik wil m'n BTR terug. )':


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    If I can't even accept myself, how can others do? I'm stupid. Different. I ain't normal and I shouldn't be here. I don't belong.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Y'all can fuck off.


    kindness is never a burden.