• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 22:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Iemand die naar me toe wil komen? Persoon die zou komen heeft afgezegd :c

    [ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 11:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weet je, ik heb er geen zin meer in. Geen aandacht meer voor jou.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Re-reading these letters only makes me realise how much of a failure I really am.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fijn dat ik misschien kan werken, maar dan kan ik helaas niet mee op vakantie naar Frankrijk. Ik hoop dat ik na de werkperiode genoeg ervaring heb om bij de vestiging in Groningen te mogen werken als die er is. (:

    I feel so fat, ugh


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Note to self:
    "I love you." does not mean "I will never leave you."


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Skyeward schreef:
    Note to self:
    "I love you." does not mean "I will never leave you."


    kindness is never a burden.

    Beweringen genoeg, maar ondersteunende bronnen, ho maar. En ik kom nu over als een betweter omdat ik alles verbeter. D:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dan zeg gewoon niks meer. God. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Skyeward schreef:
    Note to self:
    "I love you." does not mean "I will never leave you."


    Dat zielige gedoe geeft me echt de neiging om weg te gaan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    /

    [ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 15:51 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wáárom wonen twee van mijn beste vriendinnen in dezelfde straat als die van Klootzak Nummer Eén en moet ik daar elke keer langs als ik met hen afspreek. x_x


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Beste jumbo,
    Om ervoor te zorgen dat ik niet mijn hele leven bij jullie blijf werken zou ik graag mijn examen willen doen. Heel leuk dat jullie mij daarvoor weigeren vrij te geven maar verwacht niet dat ik die dag er ga zijn. Veel succes met te weinig mensen op een dag hebben en zoek maar mooi iemand anders voor jullie klote schappenplan. Ik ga mijn examen doen.

    Met vriendelijke groeten,
    Sarita.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Een tip voor mezelf: Leg niet je oortjes naast je computer. Ze worden niet normaal warm.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."