• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 22:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I want to cry in a corner.


    26 - 02 - '16

    Glynne schreef:
    I want to cry in a corner.




    Ik moet echt stoppen met gamen. Het is niet leuk meer zo..

    Het internet is letterlijk om van te janken en wie is er bereikbaar? Juist ja.. NIEMAND! >:c


    26 - 02 - '16

    En toen waren de kankercellen weer terug.


    Praten doet pijn
    Maar ik hou van praten
    life
    sux


    i put the fun in funeral

    Sloane schreef:
    En toen waren de kankercellen weer terug.


    Bij wie D:
    Sterkte!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Whoehoe, buiten Engels ben ik er voor alles door!! Van Engels had ik het al verwacht, maar ben superblij dat ik voor de rest van de vakken er wel door ben! (hoera)


    Ik wil een tuin vol egels

    Jep. Ik wil weer afleveringen van BTR kijken. Ik mis het.
    Eens kijken of ik morgen daarvan nog de tijd heb naast de andere series die ik wil gaan kijken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    @ Mirte - Heel, heel veel sterkte, meid. Ik hoop met heel m'n hart dat die persoon de kracht vindt om te blijven vechten tegen de kanker. Herval is echt verschrikkelijk.




    Ik zit echt te panikeren over hoe ik de zomervakantie ooit gevuld ga krijgen. Hoe ik mijn leven ooit gevuld ga krijgen. What the fuck, ik snap echt niet waarom ik nu ineens zo angstig word van die gedachte aan leegte en het gebrek aan regelmaat in mijn leven. En ik wil mijn vader echt niet meer zien sinds hij en zijn vriendin letterlijk respectievelijk Faggot en Kutwijf in mijn contacten heten.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 22:33 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Yeah, I thought so too.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    There is a house in New Orleans,
    They call the rising sun.
    And it's been the ruin of many poor boys
    and God I know I'm one.


    i put the fun in funeral

    Haal die knieën eens een keer van je foto. Waarom moet je altijd zulke foto's hebben? Damn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Looking at all your happy pictures and videos makes me want to kill myself. Or vomit.


    kindness is never a burden.

    Feeling alone


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I like the person I am becoming.


    Feel the fire, but do not succumb to it.