• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: zaterdag 6 september


    Story: 1
    Praattopic: 123456789
    Speeltopic: 1234

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Boschetto
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Gaskarths
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • Necessity

    1.2 Elles Layton • Painkiller
    1.2 Reagan Alana Clapton • Gaskarths
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Boschetto
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    1.8 Iliona "Io' Whitt • Somnephilia

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Alexander en Hester/Io
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 1:04 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ashton zette zijn zonnebril af en haakte die achter de rand van de hals van zijn trui en keek wat rond. Om een één of andere reden bleef het – waarschijnlijke – zusje van Jace ook in de hal staan en er hing een ongemakkelijke stilte – afgezien van wat gestommel dat boven klonk. Toen hij Jace's stem hoorde draaide Ash zich om en keek glimlachend om naar Jace en bekeek haar vlug en begon te grijnzen.
    "Dus jij noemt een jongen die jou ophaalt om mee te gaan naar een feestje geen date? " lachte hij en raapte voor haar – haar tas van de grond. "Oh nee hoor." hij keek even Kayla's kant op en glimlachte naar haar en zag dat ze begon te blozen en schudde toen lachend zijn hoofd.
    "Klaar?" vroeg hij toen ze haar jas aan had en reikte haar – haar tas aan.


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler knikte maar. Zelf zou hij dan alleen komen om het feest een beetje te verpesten, maar hij was geen meisje. Daar was het vast weer anders. ''Er komen denk ik wel wat jongens die ik deze week heb gesproken..'' zei hij en hij keek weer kort naar Rae. ''Maar dan komt die Elisa dus ook? Bescherming nodig?'' vroeg hij met een klein glimlachje.


    El Diablo.

    Reagan draaide haar hoofd naar hem toe en schudde lachend haar hoofd.
    "Oh gaan we Superman uithangen?" vroeg ze plagend. "Maar ik heb geen idee, als jij om me heen hangt zou het me niet eens verbazen als ze opeens poeslief doet. Ik duw haar wel in het zwembad mocht het zo uitkomen." Reagan schokschouder weer even nonchalant.


    I just caught the wave in your eyes

    Jace deed even haar haar goed en lachte kort. ''Nee, eigenlijk niet nee. Je kan het ook zoiets noemen als vriendschap misschien?'' constateerde ze semi-sarcastisch en lachte. ''Mooi zo. Kay, kan je wel even alleen thuis blijven? Afblijven van mijn Bacardi.'' Ze glimlachte even en woelde door haar - haar, waardoor haar zusje een verontwaardigd geluidje liet. ''Niet het huis afbreken.'' Jace grijnsde even en draaide zich om naar Ash, waarna ze knikte. ''Dank je.'' Ze pakte haar tas aan en slingerde die over haar schouders.
          ''Helemaal klaar, behalve het feit dat ik geen jurkje aanheb.'' Ze zuchtte even en pakte de huissleutels van de kapstok. ''Als je maar ook iets probeert met mijn vijftienjarige zusje, ben je dood.'' Ze keek hem serieus aan en schudde haar hoofd, waarna ze naar de deur liep en die open deed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hij trok een gefakete pruillip.
    "Stuck in the friend zone? Arme ik," lachte hij, eveneens sarcastisch en schudde zijn hoofd toen even bij haar volgende woorden gericht aan haar zusje."No problemo," zei hij vervolgens en stopte zijn handen in zijn zakken.
    "Jurkje of geen jurkje je ziet er nog steeds leuk uit," grijnsde hij en volgde haar richting de deur en liep erdoorheen voordat hij zich naar haar omdraaide en zijn wenkbrauw naar haar optrok.
    "Ten eerste, ik ben misschien een reep volgens jou maar nog net geen pedo," hij wachtte tot ze naast hem stond en keek haar toen grijnzend aan. "Ten tweede, ik wil nog liever niet dood dus ik kijk wel uit."


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler lachte even en schudde zijn hoofd licht. ''Ik vind het goed hoor, dan zal ik wel toevallig weg kijken..'' grijnsde hij.
    Hij deed met een simpel knopje de raampjes naar beneden, voor wat frisse lucht. ''Maar ik heb gehoord dat het een groot feest wordt, de kans dat je haar gaat tegen komen is denk ik vrij klein.'' zei hij vervolgens.


    El Diablo.

    "Deal," lachte Reagan en schudde ook even haar hoofd.
    Reagan keek even opzij en zag toen Daniël fietsen. Zonder erbij na te denken stak ze haar hoofd even uit het raam en zwaaide even.
    "Daniël!" riep ze uit maar zag toen dat ze redelijk snel richting een verkeersbord reden dus trok ze zich gauw terug voordat ze dadelijk een mooie afdruk van een verkeersbord op haar gezicht had gegraveerd. "Wow dat was misschien niet heel handig," glimlachte ze schaapachtig en keek lachend om naar Tyler.
    "Inderdaad, Elles' huis is enorm maar Elisa kennende is die overal en nergens, hangt ze de ster uit en sleurt ze Elles alle trappen op en af, desnoods letterlijk."


    I just caught the wave in your eyes

    Elles was op weg naar de oprit toen ze de deurbel plots hoorde. Verbaasd omdat het redelijk vroeg was, trok ze een wenkbrauw op maar rende algauw naar de deur om haar gast te verwelkomen.
    "Io!" gilde ze nadat ze de deur had geopend. Ze vloog in een innige omhelzing en sleurde haar enthousiast het huis binnen.
    "Je bent de eerste gast!" Deze keer besloot ze de deur open te houden, aangezien het niet lang meer zou duren voordat de grote massa aan zou komen.
    "Zou je er ook mee op willen letten dat de gasten niet naar boven gaan? Het is de bedoeling dat ze in de tuin, kelder en gelijkvloer blijven," vroeg Elles terwijl ze weer naar de keuken wandelde.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ''Iedereen zit vast in de friendzone bij mij, dus je moet er maar aan wennen.'' Ze glimlachte even en keek hem daarna aan. ''Ah, dank je. Ik had niks beters en tja, dan was het dit maar.'' Ze haalde haar schouders op en lachte om zijn volgende woorden. ''Nee, maar over mijn zusje meen ik het echt. Zag je hoe rood ze was toen jij naar haar keek?'' Jace schudde lachend haar hoofd en zuchtte.
          ''Maar trouwens, jij ziet er trouwens best leuk uit. Eindelijk een jongen die een beetje van mode weet,'' ze glimlachte even en woelde daarna door zijn haren, waarna ze haar tong uitstak. ''Jammer van je haar.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Will haalde even snel een borstel door zijn natte haar en trok het shirt aan dat al klaar lag. Er was een of ander feest van iemand - hij had geen idee van wie - en hij was door een of ander meisje -Elise? Elisa? Ellie? - uitgenodigd en hij had met Dyana afgesproken om samen te gaan - als vrienden natuurlijk. Hij zou haar bij haar huis ophalen en ze zouden het laatste stuk lopen want ze had nog steeds een afkeer van zijn motor. Vijf minuten voor hij weg wilde gaan, had hij zich echter bedacht dat hij nog even een douche moest nemen met het gevolg dat hij nu behoorlijk laat was.
    Hij liep naar buiten en pakte zijn motor om zoals gewoonlijk veel te snel te rijden, al was het nu om nog op tijd te zijn. Dat redde hij helaas niet maar hij had toch een groot deel van zijn tijd ingehaald. Terwijl hij even een hand door zijn haar haalde, belde hij aan bij haar huis. Er werd opengedaan door haar vader.
    "Goedendag," zei hij netjes. Voorstellen hoefde niet want hij ddhad haar vader al ontmoet, al was hij er niet zeker van dat hij herkent werd. "Ik ben hier voor Dyana?"


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Io was dolblij dat ze geen hakken aan had gedaan toen ze naar binnen werd gesleurd. Haar evenwicht was absoluut niet slecht, maar ze kon niets beginnen tegen het enthousiasme van de jarige.
    "Ja, natuurlijk," antwoordde ze even vrolijk. Toen ze in de keuken stonden, hield ze Elles even tegen. Ze pakte het kleine pakje uit haar handtas en gaf het aan haar vriendin.
    "Gelukkige verjaardag! Ik hoop dat je het mooi vindt," grijnsde ze opgewonden.
    "Mag ik boven eens een kijkje nemen?" vroeg ze met fonkelende ogen.


    Mhm?

    Tyler knikte licht. ''Oké? Dus we moeten eerder uitkijken dat ze ons niet gaat opzoeken, in plaats van dat we haar tegen komen?'' zei hij met een klein lachje. Hij keek kort naar de GPS. Nog tien minuten voor ze zouden aankomen. ''Wat moet ik me eigenlijk hier inbeelden. Op mijn vorige school zat iedereen aan de alcohol en de drugs en waren de slaapkamers altijd bezet.. Is dat hier anders of?''


    El Diablo.

    "Ja, nou ja, tenzij je haar wilt ontmoeten of zien natuurlijk," zei Reagan, hoewel ze het laatste meer mompelde en ze staarde even naar buiten. Bij zijn volgende vraag fronste ze even en beet op haar onderlip, als ze zo doorging vanavond was haar lip binnen no-time kapot, gelukkig had ze altijd vaseline bij zich.
    "Hangt ervan af, maar volgens mij heeft Elisa de gastenlijst gefixt dus waarschijnlijk is dadelijk de halve school er. Kettingrokende, seksverslaafde alcoholisten inbegrepen." Reagan keek even om naar Tyler en glimlachte flauwtjes naar hem voordat ze naar de GPS keek, nog twee minuten, de buurt herkende ze ook al.


    I just caught the wave in your eyes

    Ash trok even zijn wenkbrauw naar haar op.
    "Iedereen?" vroeg hij quasi-verbaasd en drukte oo het knopje om het slot van de auto te halen.
    "Of ik zag dat ze bloosde? Ja dat zag ik, maar ik ben niet van plan met een vijftienjarige aan te pappen, dat is ranzig." en dat meende hij, als achtienjarige was het al raar, laat staan voor iemand van vijfentwintig, wat zijn werkelijke leeftijd was, dan scheelden ze tien jaar! Hij schudde even lachend zijn hoofd en deed de deur voor haar open.
    "Nou dank u zeer mevrouw Romanova," grijnsde hij en een verontwaardigd geluidje ontsnapte zijn lippen en hij haalde een hand door zijn haar, waardoor het warrig bleef maar wel weer goed zat. "En nognaals bedankt," zei hij sarcstisch en liep lachend baar de andere kant toe toen ze was ingestapt. Zelf stapte hij ook in en ging achter het stuur zitten.
    "Weet jij waar het is? Voordat we dadelijk ergens in de Death Valley terecht komen," zei hij grappend en keek haar vragend aan.


    I just caught the wave in your eyes

    ''Dat klinkt... Leuk?'' zei Tyler maar en hij keek haar met een glimlachje aan. Zelf moest hij wel gaan opletten dat hij niet teveel dronk, hij wist namelijk dat hij dan moeilijk zou kunnen stoppen. Na twee minuten parkeerde hij de auto voor een enorm huis en hij keek er even naar. Vervolgens stapte hij uit en liep naar Rae's kant zodat hij de deur kon openen. ''Je loog niet toen je zei enorm huis...'' lachte hij.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    El Diablo.