• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: zaterdag 6 september


    Story: 1
    Praattopic: 123456789
    Speeltopic: 1234

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Boschetto
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Gaskarths
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • Necessity

    1.2 Elles Layton • Painkiller
    1.2 Reagan Alana Clapton • Gaskarths
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Boschetto
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    1.8 Iliona "Io' Whitt • Somnephilia

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Alexander en Hester/Io
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 1:04 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het was best vermakelijk om te kijken hoe ze aan het schoonmaken was. Niet op de manier van leedvermaak of omdat het zo grappig was, maar het was tijddodend en niet eens onaangenaam om te kijken hoe ze hem totaal vergeten leek te zijn.
    Hij had ondertussen best dorst gekregen maar wilde haar niet storen dus wachtte hij netjes tot ze klaar was voordat hij opstond. "Lust je ook wat te drinken na al je harde werk?"
    Hij moest eerlijk toegeven dat het er een stuk schoner uitzag dan wanneer hij het zou hebben schoongemaakt. Zij was een stuk grondiger bezig geweest.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Reagan bloosde even en draaide een rondje om haar as van blijdschap.
    Ik weet niet, als jij gaat is er in ieder geval een leuk iemand ^^! Vraag je me nou mee uit *insertblushsmiley*


    I just caught the wave in your eyes

    Oh please, ze merken mij niet eens op als jij naast me staat (; And yes, I do. Het is nog geen Venetië-date, maar het is een begin. ;p
    Tyler verstuurde het zonder nog eens na te denken en grijnsde. Als hij wou kon hij een enorme flirt zijn, het ging hem ook makkelijk af.


    El Diablo.

    "Tygo, geef terug of..,' dreigde Io. Ze keek kwaad naar haar broer die aan de andere kant van het keukeneiland stond. Hij tokkelde razendsnel op háár gsm terwijl een grote grijns zijn gezicht sierde. Ze liep om het lompe ding heen, maar Tygo stapte gewoon mee. Io slaakte een gefrustreerde kreet en sprong op de tafel. Ze graaide het ding uit zijn handen, maar was een tel te laat. Het bericht was al verzonden en ondertussen was haar broer naar een veiliger oord gevlucht. Ze las snel het berichtje dat hij naar Elles had gestuurd.

    Ik ben een klein, irritant zeurkind dat soms nog in haar bed plast. Maar dat is niet erg, want ik heb de beste broers van de wereld. Tygo is veruit de beste, zeker met die spieren. Lovies, xxxx Iliona

    "Urgh," gromde ze geïrriteerd. Het was gelukkige overduidelijk dat ze het bericht niet zelf had geschreven.
    "Te veel x'en, Tygo!" riep ze door het huis. In de verte hoorde ze hem lachen. Ze moest uiteindelijk ook glimlachen, al verdween dat snel met de realisatie dat ze haar broers weer tot Kerstmis zou moeten missen. Ze zuchtte en begon een echt bericht te typen.

    Sorry voor dat. Mijn ouders hebben nu eenmaal drie proefversies moeten maken, voordat ze bij mij kwamen...
    Maar goed, ik wil heel graag komen zaterdag! Ik hoop dat er veel volk komt zodat ik al wat meer mensen ken de volgende maandag.
    Laten we het erop houden dat die twee nog niet op het punt staan om uit elkaar te gaan (; Het is best wel schattig, zeker omdat Lena de baas is in de relatie. (:
    Dat klinkt niet zo enthousiast, is er iets gebeurd? Alles in orde?
    Awh, ik hoop dat je naar die meetiing kan!
    Ik ben onlangs gestopt met acrobatie, aangezien ik het leuker vind om met papa te trainen. Mijn laatste vechtwedstrijd is wel al even geleden, aangezien papa niet wil dat ik te ver uit mijn gewichtsklasse ga en dan heb ik niet veel tegenstanders. Ik probeer hem te overtuigen om gemengd te gaan, maar dat zal wel nog even duren voor ik hem kan overhalen.
    Ik mis acro wel een beetje, dus misschien kan ik soms eens bij jou oefenen? (:
    x (de enige, echte) Io


    Mhm?

    "Graag." Ze glimlachte en trok haar haar uit de knot.
    Haar telefoon trilde in haar zak maar ze negeerde het ding terwijl ze plaatsnam op de eetkamertafel. Ja, er op. Kon het haar schelen - zij was immers degene die het ding net schoon had gemaakt. Als Will of iemand anders ging klagen omdat ze nu het schone oppervlak raakte met haar kleren, zou ze enkel gaan lachen.
    "Zeg, weet je zeker dat je huisgenoten hebt? Het is hier enorm stil." Zachtjes neuriede ze Best of Both Worlds van Hannah Montana, een liedje dat op de een of andere manier al een uur in haar hoofd zat, en ze keek van onder haar wimpers naar Will.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    ''Nawh, dat waardeer ik. Maar we gaan toch nog wel een keer echt samen koken?'' Ze glimlachte naar Ash en zag vanuit haar ooghoeken hoe Max een wiskundeboek uit de vriezer haalde. Ze schudde haar hoofd even en grinnikte, waarna ze haar glas weer op de tafel neerzette.
          ''Ja hoor, even kijken.'' Jace pakte haar telefoon uit haar broekzak en ontgrendelde die, waarna ze zag dat ze weer een hele tirade kreeg van Leslie. Ze rolde haar ogen even en ging naar haar contacten om Elles te zoeken. ''Hier,'' Ze stak haar telefoon uit naar Max. ''Doe er alsjeblieft niets raars mee.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Awh stahp it joe, ik denk dat ik dadelijk de meisjes bij je moet wegslaan. Of dat ik dadelijk helemaal wordt aangevallen door meisjes die idk, je shirt willen?
    Hmm ik vind het al heel wat hoor c;

    PS: begin van wat


    Reagan's wangen brandde verschrikkelijk en "You" stond net op precies op het gedeelte van "Do you wanna dance" en ze begon luidkeels mee te zingen terwijl ze door het huis dansde, gelukkig was ze home alone.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 21:18 ]


    I just caught the wave in your eyes

    "Wat wil je?" Hij liep naar de kast en opende de deur. "Ik heb water, cola, koffie en er zal ongetwijfeld nog een restje cassis te vinden moeten zijn."
    Terwijl hij op haar antwoord wachtte, zette hij vast een kop koffie voor zichzelf. Ze hadden ook nog bier in huis, maar dat voorstellen leek hem niet het beste idee aangezien ze het als het goed is niet eens mocht drinken.
    Hij zag haar kijken en knipoogde, waarna hij antwoordde. "Vanochtend had ik in elk geval wel huisgenoten. Maar ja, panta rhei* zullen we maar zeggen he? Misschien is het nu wel anders of hebben ze ook zo'n geweldig persoon ontmoet." Hij glimlachte en hield haar blik iets te lang vast.

    *alles stroomt hier heerlijk uit zijn context gehaald :')

    [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 21:20 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    "Panta rei?" Ze fronste en haalde haar schouders op. "Doe maar water."
    Geduldig wachtte ze op hem, terwijl de geur van koffie de ruimte vulde. Ze haatte koffie, met heel haar hart. Thee was haar lieveling, koffie was diens boze stiefmoeder.
    "Je bent wel heel charmant, Will. Ik zou bijna denken dat je me probeert te versieren."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Mhm.. Ik denk dat ik het rondlopen zonder shirt maar voorlopig thuis doe, het is een gewoonte (; And really? I can do better tho :c
    Hij verstuurde het en gooide zijn telefoon toen op bed. Hij wou wat comfortabels aan, en snel ook. Hij verwisselde zijn kleding van die dag dan ook voor enkel een simpele, grijze joggingbroek. Tevreden liep hij weer naar de woonkamer en met de telefoon in zijn handen liet hij zich in de stoel vallen.


    El Diablo.

    "Ja, een uitspraak van de filosoof Heraclitus. Het betekent 'alles stroomt', en het gaat erover dat alles altijd in beweging is en nooit meer hetzelfde is. Bijvoorbeeld bij een rivier: je kan wel op precies dezelfde plek oversteken maar je zal nooit meer door dezelfde rivier gaan want het water is niet precies hetzelfde."
    Ondertussen had hij een glas met water gevuld die hij voor haar neerzette.
    "Wie zegt dat ik dat niet doe?" vroeg hij plagend en hij nam een slok van zijn koffie die nog te warm was waardoor hij bijna zijn mond verbrandde.
    Ik bedoelde panta rhei. Typegebrek -_-


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    "Hmm, intelligent, dus?" Ze nam een slok van haar water en glimlachte. "Ik dacht dat jongens een soort ongesproken regel hadden - niet flirten met meisjes die bezet zijn."
    Ze wikkelde een haar om haar vinger en beet op haar lip. Zou ze het hem vertellen....? Nee. Ze kon het natuurlijk wel mooi spelen - een beetje liegen, maar niet te veel.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gewoonte om shirtless rond te lopen? Interessante gewoonte? Zit je nu ook zo (a) #Curious?
    Hmm you may get the chance to prove it to me c;


    Reagan lachte en schudde haar hoofd.


    I just caught the wave in your eyes

    "Intelligent zal ik niet zeggen om niet arrogant over te komen," hij grijnsde, "maar Griekse en Romeinse filosofie interesseert me gewoon waardoor ik er veel van weet."
    Hij veegde het haar uit zijn gezicht en keek haar uitdagend aan. "Ik heb me nooit zo aan regels gehouden moet ik bekennen."


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    "Bad boy, huh?" Ze speelde met het glas in haar handen, liet het water als een soort tornado door haar glas gaan.
    Ze had altijd een hekel gehad aan slechte jongens, maar deze jongen voelde... goed.
    "Heb jij even geluk dat je de regels nu niet breekt..."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted