• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: zaterdag 6 september


    Story: 1
    Praattopic: 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • 6 • 7 • 8 • 9
    Speeltopic: 1 • 2 • 3 • 4

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    • 1.2 Tyler Luca Santiago • Boschetto
    • 1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    • 1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    • 1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    • 1.4 Ashton Lucas Merrick • Gaskarths
    • 1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    • 1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    • 1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • Necessity

    • 1.2 Elles Layton • Painkiller
    • 1.2 Reagan Alana Clapton • Gaskarths
    • 1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    • 1.3 Jordan Arabella West • Boschetto
    • 1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    • 1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    • 1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    • 1.7 Hester Jules Moore • Howland
    • 1.8 Iliona "Io' Whitt • Somnephilia

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Alexander en Hester/Io
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    • Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 1:04 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Regina smaakte hem om te stoppen met de kieteldood maar genadeloos ging hij verder tot hij zelf niet meer kon van het lachen. Haar lach was aanstekelijk en maakte hem best vrolijk. Met een speelse grijns keek Nathan haar aan afwachtend op haar zet want hij had wel door dat ze een wraakactie aan het plannen was. "Wat ga je eraan doen hé? Ik kan perfect tegen kietels dus daarmee kun je me niet terug krijgen." zei hij uitdagend en keek haar geamuseerd aan. Stiekem hoopte Nathan ook dat ze niet te vroeg naar huis moest. Hij had geen idee of hij haar morgen weer op school zou vinden en moest daarbij ook nog eens haar nummer vragen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dit is één van mijn favoriete valletjes, maar één van de pijnlijkste xd


    "Klaar?" vroeg Elles enthousiast. Ze hing met haar knieën over de trapeze ondersteboven en bengelde heen en weer. Sophia knikte en liep naar het doek.
    "Het best klim je er op de Russische wijze in en splits je de doeken hier beneden al, zodat je boven niet moet klungelen." Elegant klom ze naar boven alsof het niets was.
    "Ongeveer halverwege splits ze je en draai je ze rond je benen. Dan kruis je het doek boven je en draai je je naar achter zodat er een kruising achter je rug zit. Je steekt je armen erachter en zwiert je benen naar omhoog. Als laatste doe je je benen er terug in en herhaal je dat vier keer, zodat ze rond het doek gedraaid zijn. Het doet wel pijn aan je benen, omdat je bloed wat afgespannen zit. Als laatste trek je je gewoon op en val je naar voor. Niet vergeten je armen te strekken en bij de vierde salto te spreiden, anders val je op je kop," grinnikte ze. Ze begon aan de hele constructie en toen ze uiteindelijk de laatste keer weer recht kwam, knikte ze naar Elles.
    "Dit is het engste," zei ze waarna ze zich naar voor liet vallen. De uiteinden aan haar benen draaiden sierlijk in het rond, het was prachtig om te zien. Bij de laatste salto spreidde ze haar armen en eindigde ze als een engel. Elles kon geen 'wauw' onderdrukken.
    "Vanaf hier kan je aan mijn armen komen hangen als ik me omdraai. Het ding is wel dat het vreselijk lang duurt om dit op te zetten en dat het er helemaal niet elegant uitziet om op te starten. Ik dacht er misschien aan deze te gebruiken als begin, maar langs de andere kant is het heel vervelend, aangezien je voeten haast geen bloed meer krijgen. Achja, we zien wel. Misschien vind ik wel een andere val die eindigt in iets waar ik deze aan kan koppelen. Probeer jij eens." Enthousiast knikte Elles en klom in het doek daarnaast. Al gauw zat ze aan haar derde keer, maar lukte het niet meer om haar benen er nog een vierde keer in te krijgen.
    "Sophia? Het doet nu echt al ontzettend veel pijn en ik kom er niet meer." Elles keek ondersteboven naar Sophia die haar bedenkelijk aankeek.
    "Kom op, Elles. Het moet echt lukken, schuif die andere drie aan je been wat naar beneden. Doek doet altijd pijn," moedigde ze Elles aan. Ze trok haar wat op en schoof ze opzij waarna ze een laatste keer haar benen erdoor zwierde. Weer kwam ze recht en glimlachte naar Sophia.
    "Gelukt! Nu komt het leukste!" glimlachte ze. Terwijl ze zich voorbereidde op de val, haalde ze diep in en uit, dit moment vond ze altijd heel fijn. In een snok viel ze voorover en maakte een salto.
    "Vergeet je armen niet te openen!" riep Sophia. Meteen opende Elles haar armen, het scheelde geen haar of ze was helemaal naar beneden gegleden.
    "Dit was... Wauw!" Ze ontwarde haar benen weer en schoof in de klassieke klim weer naar beneden.
    "Het doet wel pijn aan mijn benen," zei ze en controleerde of ze ergens verbrand was. Rond haar bovenbeen zaten rode striemen, maar voor de rest was er niets ernstig te zien.
    "Circus doet altijd pijn," knipoogde ze naar Elles. "Gaan we nog wat partner oefeningen doen?" Sophia kreeg als antwoord op haar vraag een wild hoofdgeschud en klom in het doek. Intussen controleerde Elles haar gsm.

    Maar dat is toch voor niets nodig? Elisa en ook jij, is een pracht van een meid :/
    Ja! Ik vind hem echt wel leuk! Knap, mhh, hij kan er zeker wel mee door! Hij komt zaterdag ook, maar ik zal hem je wel eerder laten zien ^^ Hij heet Max, trouwens. En oké dan.... we hebben daarnet gezoend, maar ssht, niet zeggen. Het is nogal vroeg, weet ik, maar ik vind hem wel leuk, dus waarom niet? :'D Hij is grappig en lief en galant en zorgzaam en eerlijk, hij lijkt zo perfect!
    Mijn school is zoals ieder andere, je moet het zelf leuk maken. Alle mensen zijn leuk en zijn lief tegen me. De leerkrachten zijn normaal, de één geeft al wat interessanter les dan de ander, maar dat hangt ook van het vak af. Die voor gym is trouwens knap *-*
    -- Elles xoxo


    Haar hart maakte een sprongetje toen ze het sms'je las van Max.
    "Hé, gsm-verslaafde! Kom je nog?" Sophia hing al ondersteboven en zwaaide druk met haar armen.
    "Ja, wacht ik kom. Nog even een antwoord typen."

    Nee c: het is schattig! ^^ En lieffff
    Hoe kom je aan mijn nummer? ö
    -- Elles xoxo


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Regina haalde diep adem om even bij te komen van de kieteldood die ze zojuist had doorstaan. Ze keek stil naar Nathaniel terwijl ze op een afstandje nadacht wat ze kon doen om hem terug te pakken. Nadat hij ook nog is meldde zelf tegen kietelen te kunnen wist ze het helemaal niet meer. Ze keek de jongen lachend aan. "Wat moet ik dan?" vroeg ze hem lachend en zwom weer richting hem. Ze ging kort onder water zodat haar haren uit haar gezicht gingen. Ze kwam weer boven water en stond weer voor Nathaniel. Ze haalde diep adem. "Ik weet het niet." lachte ze, "misschien doe ik wel niks, misschien komt het later," glimlachte ze toen naar hem. Haar ogen keken recht in de zijne. "Je merkt het wel," zei ze als laatste en maakte weer wat meer ruimte tussen Nathaniel en haarzelf door wat achteruit te lopen.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    "Indeed, I'm very loveable," grinnikte Max terwijl hij zijn glas aanpakte. "Thanks, bud," mompelde hij als bedankje voor hij een slok nam. Hij schudde even zijn hoofd door de scherpe smaak en pakte zijn telefoon er weer bij.

    Schattig? Daar gaat mijn mannelijkheid. (; Maar je vindt me dus nog steeds geen creep? x
    Ik heb zo mijn methodes ^^ Nee, ik heb het gekregen van Jace.


    Mhm?

    ''Ja, want jullie zijn ook echte meiden.'' zei ze sarcastisch en nam een slok van haar Bacardi, waarna ze een zuur gezicht maakte. ''Nee, dat kan ik ze waarschijnlijk niet aandoen. Ik bedoel, ik ken ze al iets van tien jaar en dan laat ik ze opeens vallen. Zo ben ik niet.'' Ze haalde haar schouders op en nam opnieuw een slokje van haar pure Bacardi, als ze zo doorging voor nog een paar minuten zou ze zo aangeschoten zijn.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "Ja we zijn erg vrouwelijk kijk maar," Ashton tuitte even zijn lippen en knipperde overdreven met zijn ogen maar schudde toen lachend zijn hoofd. "Nee grapje maar jongens vrienden kan toch ook?" hij keek haar vragend aan en nam tegelijkertijd twee royale slokken van zijn Bacardi. "Ah shit dat brandde," lachte hij en kneep even zijn ogen dicht.
    "Hmm ja dat kan, maar het is jouw keuze, als je het niet echt helemaal leuk vindt met hun..." Ashton haalde zijn schouders op en leunde nonchalant tegen het aanrecht aan en sloeg zijn armen over elkaar.


    I just caught the wave in your eyes

    ''Heel vrouwelijk, je weet ook zeker welke bh's ons goed staan. Zeker?'' Ze schudde lachend haar hoofd en draaide haar glas even uit verveling. ''Ja, maar het punt is dat mannelijke vrienden het gewoon niet weten waar ik het soms over heb. Meiden wel.'' Ze rolde haar ogen even en nam weer een slok van haar drankje.
    ''Nou, het is dus niet heel erg leuk met hun, maar ik kan me soms echt aan de kleinste dingen irriteren. Snap je me?''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Kuch kuch L.O. kuch xd


    Helemaal bezweet, maar in een opperbest humeur liep Io de trap van de kelder weer op. Achter haar weerklonken de klappen op de bokszak. Eenmaal boven, zette ze haar dikke kant weer op de vloer en slenterde ze naar de keuken. Ze pakte een appel uit de fruitschaal en ging naar haar kamer. Daar haalde ze haar gsm boven, voor ze ging douchen.

    Dat weet ik ook wel, het gebeurt gewoon. Ik weet het tenminste van mezelf, maar jouw vriendin...
    Dat klinkt bijna té perfect (; Grapje, hij klinkt echt geweldig en ik ben superblij voor je! Wie weet kom ik ook nog wel iemand tegen. : D
    Ooohn, geen High School Musical? Jammer (; Dan hoop ik dat ik samen met jou gym heb ^^


    Mhm?

    Ssht, weet ik, maar niemand weet wat het betekent xd enkel de Belgen xd


    "We zijn klaar voor vandaag!" Sophia klom uit het doek en zette zich op de grond. Met haar neus tegen haar knie, zei ze: "Ik ga je echt missen, zussie. We moeten veel Skypen." Elles knikte instemmend en controleerde haar gsm nog eens. Als eerste kwam er een berichtje van Io binnen. Ze besloot het niet meer over Elisa te hebben; vaak kon ze lastig doen, maar ze kon ook een geweldige vriendin zijn.

    Ja! Dat zou super zijn! Dan kunnen we op double date (; Houd je ogen goed open zaterdag, dan ^^
    Oeh, ja! ^^ Dat zou leuk zijn c: ik kijk al uit naar die twee uur L.O./gym


    Juist dan kreeg ze ook een berichte van Max. Ze moest grinniken om zijn sms'je.
    "Waar lach je om?" vroeg haar zus die het opgemerkt had.
    "Oh, gewoon," probeerde Elles te liegen terwijl ze gauw een antwoord typte.

    Jace? Is die bij jou dan?

    Fronsend vroeg ze zich af hoe hij het dan weer van Jace had gekregen.
    "Hoe heet hij?" vroeg Sophia. Elles legde haar gsm weg en stretchte mee.
    "Wie?" probeerde ze haar af te leiden, maar ze kreeg alleen even een lieg-niet-Elles-ik-zie-het-wel-aan-je-blik toegeworpen. "Oké, hij heet Max en ik ben daarnet na school iets met hem gaan drinken. Hij stuurde me zonet een berichtje, mijn nummer heeft hij van Jace gekregen, wat ik wel een beetje vreemd vind, maar goed." Ze trok even onverschillig haar schouders op en controleerde haar gsm nog eens; nog geen antwoord.
    "Dat wil zeggen dat Jace bij hem is voor god weet wat," zei Sophia recht door zee. Lang keek Elles haar aan en schudde niet-begrijpend haar hoofd.
    "Als hij je nummer gekregen heeft van Jace, en hij is nieuw, moet hij toch met haar afgesproken hebben of zo? Sms'en met haar kon hij niet, want hij had sowieso haar nummer niet. Ik zou maar opletten met zo'n type jongen," waarschuwde ze Elles. Geschrokken hapte ze naar adem. Begon zij nu ook al? Max is niet zo, Max is géén player.
    "Jij ook al? Waarom zijn jullie allemaal zo... Zo... Ugh! Je hebt niet eens zijn kant gehoord!" Gekwetst nam ze haar gsm en liep zo naar de badkamer. Ze hoorde haar zus nog iets roepen dat leek op 'mijn mening', maar ging er niet meer op in. Ze dacht diep na over de woorden van haar zus, natuurlijk vond ze het vreemd, maar om meteen het ergste te denken? Ze schudde haar hoofd en klom in de douche.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 0:01 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Met een droog en verveeld gezicht keek Max naar het geflirt tussen de twee. Ze waren hem totaal vergeten en daar had hij een hekel aan. Hij deed er voor een keer niets aan, al was dat enkel omdat Ashton een indruk moest maken op het meisje. Hij dronk stilletjes en een beetje nukkig van zijn glas en was opgelucht met het nieuwe sms'je. Zijn opluchting veranderde meteen in ongerustheid. Voor een keer was hij echt niet aan het playen en nu kreeg hij dit. Ge-wel-dig.

    Eerder bij Ashton, mijn huisgenoot. Rustig maar prinsesje, ik hou het liever op één prachtig meisje (; Je kan me best vertrouwen, hoor.

    Hij wilde nog graag een foto van de twee tortelduifjes verzenden, maar besefte dat haar oude nokia dat waarschijnlijk niet aankon. Toch nam hij er snel eentje, moest ze later nog steeds aan hem twijfelen. Nors zette hij zijn glas met een iets te harde klap op tafel. Het was leeg, maar hij voelde de alcohol maar nauwelijks.


    Mhm?

    "Okay nee ik ben nog net geen dragqueen," lachte hij en nam toen een iets kleinere slok van zijn Bacardi. Hij knikte en luisterde aandachtig naar haar. "Hmm misschien bekijken we situaties en dingen niet helemaal zoals een meisje zou doen maar jongensadvies is meestal ook erg gewild dus waarom niet zou ik zeggen?" hij grijnsde naar haar en haalde zijn schouders op. Vervolgens knikte hij weer en fronsde.
    "Hmm ja dat kan ik begrijpen, klinkt nogal... Ingewikkeld." terwijl hij dat zei keek hij even vreemd naar Max die nogal moeilijk en stil - vooral het stil zijn was niets voor Max - naar zijn telefoon keek, bijna alsof hij op de toilet zat. Hij schudde zijn hoofd en keek toen weer even naar Jace. Toen klonk er opeens een klap en met een opgetrokken wenkbrauw keek hij vragend om naar Max die nog chagrijniger keek dan eerst. Ash duwde zich van het aanrecht af en liep naar hem toe om vervolgens tegen het tafelblad aan te leunen terwijl hij Max met een gekanteld hoofd aankeek.
    "You okay? Or are you on your man-period?" dat laatste bedoelde hij sarcastisch en hij stootte even met zijn vuist tegen Max schouder aan terwijl hij weer een slok van zijn Bacardi nam.


    I just caught the wave in your eyes

    Nadat ze de kraan had dichtgedraaid, bond ze een handdoek rond haar haar en lichaam. Ze zag haar gsm flikkeren, maar had eerlijk gezegd geen zin om te antwoorden. Enerzijds was ze bang voor wat het antwoord kon zijn en zo Elisa en Sophia gelijk te moeten geven, anderzijds was ze ook bang dat ze juist iets te fel gereageerd had. Nadat ze haar haar gedroogd had, won de nieuwsgierigheid en las ze het berichtje. Quasi-opgelucht haalde ze adem.

    Oh, oké (: Dat weet ik; ik vertrouw je... Ik vroeg het me alleen af.
    -- Elles xoxo


    Een beetje beschaamd omdat ze zelfs twijfelde aan Max, schudde ze haar hoofd.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Max keek lichtelijk verbaasd op. Hij slikte een sarcastisch antwoord in, aangezien hij ook wel door had dat Ash het echt meende. Hij vond het gewoon vervelend dat het zo op en af leek te gaan met Elles, en dat terwijl hij nog maar net bezig was. Hoe alles om hem heen altijd in een dramaserie veranderde, wist hij ook niet. Het belangrijkste was dat hij nu kalm bleef en het niet op de verkeerde mensen zou gaan uitwerken.
    "Ja, alleen wat problemen met dat meisje. Ze denkt dat ik haar boek heb gestolen." Max maakte een subtiele hoofdbeweging naar Jace bij het woord boek, om duidelijk te maken wat er echt gaande was.
    "En dat is nogal vervelend." Hij wachtte even en dacht na. Uiteindelijk verscheen er een kleine glimlach om zijn lippen en begon weer te praten op een veel meer dramatische toon: "Also, mijn krampen worden erger en ik heb het gevoel dat ik moet huilen want de tampons zijn op." Hij pruilde even en lachte dan wat schaapachtig naar Jace. "Sorry," grinnikte hij tegen haar. Het volgende moment trilde zijn telefoon weer en hij las het berichtje. Zij grijns verdween weer, aangezien hij niet het gevoel had dat alles weer in orde was. Hij klakte geïrriteerd met zijn tong en verzond een antwoord, in de hoop de sfeer weer wat luchtiger te maken.

    Jaloers, prinsesje? (;
    - Max


    Mhm?

    Terwijl ze haar haar borstelde, trilde haar gsm weer en viel hij bijna van de kast. Niet dat dat zo'n ramp zou zijn; haar gsm zou een val van het dak zelfs overleven. Ze las het bericht snel even door, maar wist niet goed wat te antwoorden. Ze kon nu toch moeilijk sturen dat ze twijfelde aan Max? Dat het een raar beeld gaf dat als je meteen nadat hij bij haar vertrok bij een ander meisje zat? Ze schudde haar hoofd en besloot nog even te wachten.
    In haar kamer koos ze haar jeans en een gemakkelijke trui en plofte neer op haar bed. Toen realiseerde ze zich dat ze nog moest antwoorden. Aarzelend type ze haar bericht, want ze wilde Max niet kwetsen.

    Heb ik daar een reden toe? Ik vertrouw je.
    -- Elles xoxo

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 2:06 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

          Hester lachte, ze begreep wel dat ze hem niet meteen mee naar binnen kon sleuren. Hetty zei dan maar wat ze te zeggen had.
          "Mijn vader heeft promotie gemaakt op z'n werk. Hij wordt naar zowat de andere kant van het land gestuurd, maar de promotie wilt ook zeggen dat ik naar de universiteit kan, Moore." Ze vergat zich te schamen voor het feit dat haar ouders haar opleiding niet konden betalen. Misschien omdat het niet echt schaamtelijk was – gaan studeren was gewoon erg, erg duur.
          "Ik vertrek morgen, dan heb ik slechts de eerste twee dagen gemist van mijn laatste jaar ginder." Van alle dingen die ze jammer vond, was het feit dat ze Moore niet meer zou zien misschien nog het ergste. Er was iets tussen hen twee, maar ze kon niet exact uitleggen wat.
          "Het was ontzettend leuk je te leren kennen, Moore," zei ze en ze stak dan maar haar hand uit, om vreemde situaties zoals deze ochtend te vermijden.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28