• "I am going to MURDER YOU—”
    “No,” he says, pointing at me as he shifts backward again. “Bad Juliette. You don’t like to kill people, remember? You’re against that, remember? You like to talk about feelings and rainbows—"


    Yes, ik heb mijn naam veranderd naar Kishimoto. De achternaam van Kenji. Hij is mijn favoriete karakter in de boeken serie Shatter me en misschien wel een van de leukste boek karakters ooit!

    "Can you, like, see invisible people, too?"
    "No," Warner says to him, eyes focused in front of him. "I can feel your presence. Hers, most of all."
    "Really?" Kenji says. "That's some weird shit. What do I feel like? Peanut butter?"


    JBarakat goes to Kishimoto


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh mijn god ik ben gek op die gozer!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Oh mijn god ik ben gek op die gozer!


    Hij is echt geweldig. In het eerste boek had ik echt zo van: mwah. Maar halverwege het tweede boek was ik echt dol op hem.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh my god ik hou zo veel van die serie omg omg.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Die serie staat nog op de enorme waslijst van boeken die ik nog moet lezen.. c;


    26 - 02 - '16

    Kishimoto schreef:
    (...)

    Hij is echt geweldig. In het eerste boek had ik echt zo van: mwah. Maar halverwege het tweede boek was ik echt dol op hem.


    I've got a thing for Aaron, vanaf het begin al, echt absurd maar ik zou Kenji echt als m'n beste vriend willen ofzo. Lijkt me geweldig :]

    Haha, shit verkeerde account. Spotgaai hier :]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 20:42 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Vasilisa schreef:
    (...)

    I've got a thing for Aaron, vanaf het begin al, echt absurd maar ik zou Kenji echt als m'n beste vriend willen ofzo. Lijkt me geweldig :]


    Ik vanaf boek 1.5, toen ik las hoe Aaron echt dacht had ik van: Oh my, hij is echt geweldig. En Kenji als beste vriend zou perfect zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rebirthing schreef:
    Die serie staat nog op de enorme waslijst van boeken die ik nog moet lezen.. c;


    Zet hem maar helemaal boven aan. Een van de beste series ooit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oke dat klinkt eigenlijk wel helemaal geweldig! :'D
    Ik moet 't opzoeken. Is dr een Nederlandse Ebook van? Of anders Engels? Wel gratis obviously

    [ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 20:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    Oke dat klinkt eigenlijk wel helemaal geweldig! :'D
    Ik moet 't opzoeken. Is dr een Nederlandse Ebook van? Of anders Engels?


    Ik heb alle boeken in het Nederlands gelezen dus ik neem aan dat ze ook in Ebooks bestaan. Het zijn in totaal vijf boeken. Drie hoofdboeken en twee bij boeken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kishimoto schreef:
    (...)

    Ik heb alle boeken in het Nederlands gelezen dus ik neem aan dat ze ook in Ebooks bestaan. Het zijn in totaal vijf boeken. Drie hoofdboeken en twee bij boeken.


    Oeh, een hele reeks dus! Gaaf! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •