• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Boschetto
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Boschetto
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 21:32 ]


    El Diablo.

    Mt c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mt ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    MT ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    – Okay shipfeels <3. Flynnan –

    "Als we toch gaan liggen dan beter op een bank of bed," flapte Finnegan eruit en toen hij besefte wat hij gezegd sloeg hij zijn vrij hand voor zijn mond en hij keek Dylan geschrokken aan. "Laten we m-maar uhm... w-water halen..." stotterde Finnegan en wendde zijn blik snel af.


    I just caught the wave in your eyes

    MT


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dylan trok verbaasd zijn wenkbrauw op, en schoot toen in de lach. "Wij zijn hier echt zo ontzettend slecht in." Zei hij toen, en kneep nog even zachtjes in Finn's hand, waarna hij naar de bar liep. "Twee spa blauw, alsjeblieft." Zei hij vervolgens, en glimlachte naar Finn.


    Spinning around, I'm weightless.

    Pascual schudde zijn hoofd.
    "Ik heb voor een aantal dagen vrij weten te regelen, I am all yours," zei hij met een glimlach en nam nog een slok van zijn biertje. Hij keek even naar Bertha en toen weer naar Samuel. "Zullen we rustig over het strand gaan wandelen, naar het volgende tentje?" Vroeg hij toen aan de twee. Hij keek even rond. Het werd steeds drukker, wat het ook meteen gezelliger maakte op het strand. Hij vond drukte niet altijd fijn, maar als er een goed sfeertje was, vond hij het prettig en kon hij lekker feesten. Dat was ook wel weer het fijne van zijn karakter; hij was totaal niet ongemakkelijk onder de mensen en stapte ook makkelijk op ze af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Finn lachte ook even ongemakkelijk en zette zijn glas bier op de bar en haalde zenuwachtig een hand door zijn haren.
    "Ja inderdaad, verschrikkelijk slecht." op het moment dat Dylan in zijn hand kneep leek er een soort schrok door zijn arm te gaan en Finn verstijfde even. Vervolgens lachte hij schaapachtig naar Dylan en begon wat met zijn vingers te spelen.


    I just caught the wave in your eyes

    MT c:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    {MT}


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Caspar was het zeker eens met mijn droombeeld van het eiland al vertelde hij dat hij zijn thuisland wel miste. "Ah, ik dacht al dat ik een ander accent hoorde." merkte ze vrolijk op om dan vervolgens haar volgende vraag te stellen. "Van waar ben je dan afkomstig?" een glimlachje sierde haar lippen en haar vingers speelden met het rietje van haar drankje. "Ah dat is balen inderdaad, maar ja nu zit je hier met mij." Emma glimlachte onschuldig om haar flauwe opbeurder en merkte dan vanuit haar ooghoeken Dylan en Finn op. Ze zagen er ook niet al te nuchter meer uit en ze kon het niet laten om zacht te grinniken. "Als je van vrienden spreekt daar zijn de mijne." zei ze met een knikje in hun richting en keek Caspar dan weer aan. "Vertel eens wat over jezelf." zei Emma met een vrolijk glimlachje, ze wilde niet te veel praten en was oprecht nieuwsgierig naar de jongeman.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dylan glimlachte voorzichtig terug, en nam dankbaar een slokje van zijn water toen het aankwam. Hij wist niet zo goed wat hij moest zeggen, hij was... verlegen. Dylan Wilkinson was verlegen. Hoe kon dit gebeuren? "Dus..." Zei hij, en keek naar de jongen naast hem. Moest hij... iets doen? Dylan wist het niet zo goed.


    Spinning around, I'm weightless.

    Samuel lachte toen hij dat zei. "Jij wil er zo te zien stevig tegenaan gaan." zei hij op een plagerige toon en knikte vervolgens instemmend toen hij dat voorstelde. "Goed voor mij." Hij vond het wel fijn dat er steeds meer mensen kwamen, aangezien dat meestal de beste feestjes waren. Behalve als het echt te druk was in een of andere club waar je niet eens deftig uitkon zonder een hoop mensen aan de kant te duwen, want dan vond hij er niet veel meer aan. Maar het voordeel hier was dat je alle ruimte van het strand had als je dat zou willen. Hij dronk nog een paar slokken van zijn biertje en haalde een hand door zijn donkere haren, waarna hij zijn blik terug op Izzy liet rusten.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Hij keek toegeeflijk naar haar toen ze zei dat ze zijn accent al wel gehoord had. Zijn Russisch accent zou altijd wel te horen zijn, hoe hard hij ook zijn best deed. "Russia!" zei hij met een brede glimlach, waarbij hij zijn accent nog wat meer benadrukte, en zijn glas een beetje omhoog hief. Door zo onschuldig te zeggen dat hij nu met haar zat opgescheept, wist hij wel dat Emma niet bepaald op haar mondje was gevallen. "Welja, dan zullen we het maar met elkaar moeten doen, nu we allebei vriendloos zijn." zei hij met een flauwe glimlach en keek vervolgens om toen ze naar haar vrienden wees. Ze zagen er niet al te nuchter meer uit, waardoor hij lichtjes moest lachen. "Zijn ze zo weinig gewend?" vroeg hij onschuldig waarbij hij niet bij zichzelf meteen wilde duidelijk maken dat hij niet zo snel dronken geraakte. Hij trok zijn wenkbrauwen op toen ze hem vroeg wat meer over zichzelf te vertellen, waarna hij eventjes nadacht. "Wel, wat wil je graag weten?" kaatste hij haar vraag terug waarbij hij haar lichtelijk uitdagend aankeek.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2015 - 17:14 ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Emma had vrolijk gegrinnikt toen hij vertelde dat hij van Russia kwam en daarbij zijn accent ook duidelijk benadrukte. "Vodka! Not for pussy's" zei ze proberend een stoer Russisch accent na te bootsen die ze ooit in een film had gezien.Ook grijnsde ze toen hij dus opmerkte dat ze aan elkaar vast zaten de hele avond. Toen Caspar haar vriended opgemerkt had kon ze het niet laten om zacht te gniffelen. Emma wist wel dat Fin moeilijk alcohol kon drinken zonder te diep in het glas te kijken, maar zelf had ze dat ook wel. "Tja we komen nu niet van Russia hé. Ik hoor eigenlijk zelf geen alcohol te drinken. Stiekem ben ik badass"lachtte ze. En nam dan een slokje van haar licht alcoholische drankje. Bij zijn volgende vraag haalde ze onschuldig haar schouders op. " Euhm, geen idee wat je me wilt vertellen? Leeftijd, favoriete bands, lievelings plekjes enzivoort"glimlachte ze


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH