• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Boschetto
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Boschetto
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 21:32 ]


    El Diablo.

    In het volgende tentje klonk muziek die Izzy kende, hoewel de rest er op de achtergrond gewoon doorheen schalde. Het was wel best vond ze. Ze had geen dorst meer en wilde eigenlijk wel wat meer van deze jongens weten. Ze waren heel gezellig, maar ze wilde hen ook graag beter leren kennen.
    'Hoe lang zijn jullie al bevriend?' vroeg ze aan geen van hen in het bijzonder. Ze vermoedde wel dat Pascual als eerste het woord zou nemen. Het was Bertha al opgevallen dat hij de dominantste was van de twee, maar ze had Samuel intussen ook al een aantal opmerkingen horen maken die niet onder deden voor die van zijn vriend.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Rachel trok haar neus een beetje op toen Marije terug kwam met de drankjes. Ze vond de eigenaardige kleur en geur van cocktails altijd nogal onheilspellend, helemaal omdát je niet proefde wat erin zat. Hoewel ze de behoefte wel voelde om haar vriendinnen erop te wijzen, zei ze niets. Ze konden immers ook wel zelf op hun drinken letten. Zelf had ze haar vingers om de rand van haar beker geklemd, zodat niemand er ongezien een pilletje in kon laten vallen. Waarschijnlijk zou haar moeder haar opsluiten in de bezemkast als ze er achter zou komen dat ze op vakantie gedrogeerd was en wie wist wat men met haar zou doen als ze eenmaal in zo'n toestand was?
    Rachel baalde van zichzelf, omdat ze alleen maar problemen zag en toen ze een leuk liedje hoorde, dronk ze vlug het restje uit haar glas en zei tegen de meiden dat ze wilde dansen. Of ze met har mee zouden gaan, kon haar niet zo veel schelen en ze controleerde nog even of haar tasje wel goed hing voor ze ze zich aan de muziek overgaf.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hij keek Samuel even aan.
    "Zo lang als dat Sam al op het eiland komt," zei Pascual met een brede glimlach. "Ik heb een beetje een slecht geheugen als het om jaren gaat, ik leef liever met de dag," zei hij toen eerlijk, toen hij echt niet wist hoe lang hij Samuel al kent. Het kon een jaar zijn, misschien langer, hij wist het echt niet. Hij let nooit op de dagen.
    "Dus tja," grinnikte hij en hij dronk zijn glas leeg. "Dansen?" vroeg hij. Zonder ook maar te wachten op antwoordt van de twee, trok Pascual Bertha en Samuel aan hun handen mee dichter naar het tentje waar de muziek uit kwam. Hij begon wat met zijn armen te zwaaien, waardoor de armen van de twee tegenover hem ook mee deden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bertha lachte. Ze had het gevoel dat Pascual iets niet wilde zeggen, maar wie was zij om daarover te oordelen? Ze was nieuwsgierig, maar voor nu kon ze het best wel even laten.
    Het dansen was prima, dat wilde ze de hele avond al en ze draaide een rondje toen Pascual hun armen boven zijn hoofd hief en sloot haar ogen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Caspar was intussen bij het einde van zijn drankje en dronk het laatste wat er in zijn glas zat leeg, en zette het lege glas vervolgens terug op de bar, waarna hij zijn hoofd terug naar Emma draaide toen ze hem vroeg haar leeftijd te schatten, waardoor hij haar onderzoekend aankeek. "Hmm, van je haren kan ik niets afleiden vanwege die felle kleur, wat je trouwens geweldig staat, maar ik schat je wel jonger dan mij." Hij complimenteerde haar niet meteen subtiel, maar subtiliteit was nu ook niet eenmaal iets waar Caspar aan deed. Alleen kon hij zelf niet tegen geslijm, dus trachtte hij dat dan ook niet te doen. Hij hield zijn hoofd lichtjes schuin en kneep nadenkend een oog dicht. "Rond de achttien?" gokte hij, waarna hij haar aankeek met een opgetrokken mondhoekje, waarbij hij zijn nieuwsgierigheid niet kon verbergen door zijn benieuwde blik die hij haar onbewust gaf. Bij haar volgende vraag, haalde hij een hand door zijn donkere haren heen en keek nadenkend naar willekeurig punt naast haar. "Wel, ik luister naar veel dingen, maar mijn favoriet blijft toch Imagine Dragons." zei hij tegen haar terwijl hij zijn blik terug op haar richtte. Misschien niet bepaald wat ze gedacht had, want hij ziet er best edgy uit, vooral vanwege zijn talrijke tatoeages en zijn donkere kledingsstijl, maar dat droeg hij simpelweg omdat hij dat mooi vond en het goed bij hem paste.



    Samuel had een glimlach niet kunnen weerhouden toen Pascual toegaf dat hij eerlijk gezegd geen idee had hoe lang ze elkaar eigenlijk al kenden. Izzy stelde er verder geen vragen meer over, dus ging hij er maar niet op in. Voordat hij het zelfs maar had doorgehad, had hij zich laten meetrekken door Pascual met zijn glas nog steeds in zijn handen, en dronk dat snel leeg voordat het op iemand anders terecht kwam. Lachend stak hij zijn hand mee omhoog en keek Pascual hoofdschuddend aan. "Geweldige dansmoves." zei hij met een lichte grijns toen ze alle drie met hun armen omhoog stonden en liet zijn heupen mee bewegen op de muziek.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Emma moest zachtjes grinniken om het complimentje over haar haren en knikte dan toen hij al goed op weg was met haar jonger te schatten. Ze speelde wat met het rietje van haar drankje terwijl ze de jongen geamuseerd aankeek terwijl hij haar bedenkelijk aankeek. Na zijn uitiendelijke gok glimlachte ze en schudde zachtjes haar hoofd waardoor haar roze haren mee zwierden. "Bijna, ik ben zeventien." glimlachte ze en nam dan een slokje van haar pasoa die bijna op was. Emma keek even kort achterom en wat ze zag verbaasde haar best wel, zaten Finn en Dylan nou te zoenen ! Hoewle ze nu vurig wilde weten wat er gebeurd was, besloot ze dat maar voor vanavond te houden gezien ze vast Finegans kamer zou binnen stormen om het sappige verhaal aan te horen, dus voor nu hield ze haar aandacht weer bij Caspar. Hij haalde net een hand door zijn donkere haren en leek even na te denken . Nieuwsgierig had ze de jongen aangekeken en ze leek dan ook enthousiast toen hij zijn favoriet zei. "Oh die zijn zo gaaf! Zelf vind ik Warriors zo goed van hen!" zei ze vrolijk, niet veel mensen zouden dat van haar verwachten en zelf had ze ook eerder gedacht dat de jongeman een metal of hardrockband zou aanhalen maar dat vond ze nu wel interessant aan hem. "Ik hou ook wel van alle stijlen, behalve van dat bekakt klassiek of van het te schreeuwerige metal." glimlachte ze en dacht even na voor een volgende vraag, ze leek net een dedectieve die alles teweten wilde komen. "Waarom ben je hierheen verhuisd? Gewoon omdat het een mooie plek is? of ..." vroeg ze hem en besefte dat hij haar vurig vragen misschien niet zo leuk vond. "Al ik te veel vraag of praat moet je het zeggen hé, ik ben soms wat te enthousiast." zei ze wat stiller en bloosde even kort.


    Hoewel Valentino het erg gezellig vond op het strand besloot hij toch maar naar zijn appartementje terug te keren om zich op te frissen. Nadat de jongeman zich had gedoucht en een stel verse kleren had aangetrokken vertrok hij op zijn gemak naar het verwelkomingsfeest. Hij was best benieuwd om te zien wie er allemaal was teruggekomen en of er nieuwe mensen zouden zijn. En daarbij werkte zijn nichtje er ook en zou hij misschien wat gratis drank kunnen bemachtigen
    Eens Tino bij het feest was aangekomen liep hij richting de bar en grijnsde zodra hij Ale zag. "Nichtje van me ! Lang geleden zeg."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alégria keek even verbaasd op toen ze een bekende stem hoorde en keek recht in het grijnzende gezicht van Valentino, haar neef.
    "Tino! Inderdaad," glimlachte ze, kwam achter de bar vandaan en gaf hem even een stevige knuffel voordat ze weer achter de bar ging staan en hem lachend aankeek. "Hoe gaat het met je? Nog leuke dingen meegemaakt?" vroeg ze terwijl ze op de bar leunde en hem afwachtend aankeek. Ondertussen speelde ze wat met haar – haar en lette er op of er geen mensen wachten totdat ze geholpen zouden worden.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 14:58 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Mosh was slechts een paar stappen naar voren in de rij geschoven toen hij een blond meisje met krullend haar weer in de rij zag aansluiten. Ze had net vlak voor hem gestaan en hij trok vragend zijn wenkbrauwen op. 'Ben je er nou alweer?' vroeg hij met een scheve grijns in het Engels.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Pascual glimlachte naar de twee.
    "Als je hier al een aantal jaar woont krijg je die dansmoves vanzelf wel," zei hij met een knipoog naar beiden. Hij liet Bertha nog een rondje draaien en keek naar Samuel. Hij glimlachte even naar hem en keek beiden daarna kort aan.
    "Nog een drankje? Ik trakteer!" zei hij tegen ze. Hij liep al richting de bar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kane haalde zijn schouder op. Hij vond het nog altijd stom dat hij niet op zijn zeventiende mocht drinken terwijl zij dat op die leeftijd waarschijnlijk wel hadden mogen doen.
    'Volgens mij doen ze er hier niet zo moeilijk over.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Zeker,' vond Ashlee. 'Leuk dat je hier ook heen kon komen.' Ze keek even om zich heen waar Flynn was, maar zag dat die zijn vrienden al had gevonden. 'Al een potentieel slachtoffer voor deze vakantie gezien?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Izzy had genoeg aan een glas water. Het was hier warm en ze wilde niet meer vocht verliezen door nog meer alcohol te drinken. Ze besloot dat zij het volgende rondje zou betalen, want anders zou Pascual al voor het einde van de avond door zijn verdiende geld heen zijn.
    'We kunnen zo meteen wel even een duik nemen,' opperde ze grijnzend tegen de jongens zodra ze haar drinken had gekregen. Dat had ze nog nooit eerder gedaan: 's nachts zwemmen in zee, maar het leek haar fantastisch.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Lola grinnikte. 'Vast niet. En anders haal ik af en toe stiekem wel een biertje voor je!' Ze knipoogde naar hem en keek toen om zich heen. 'Ben je al eens eerder in Spanje geweest? Ik namelijk nog niet, maar ik denk eigenlijk dat het wel wat op Italië lijkt en daar ben ik wel geweest.'


    Marije had eerst niet door dat de jongen het tegen haar had en reageerde daarom enigszins verward toen ze begreep dat hij het wel tegen haar had. 'Oh! Ja, ja, klopt, ik besefte iets te laat dat ik geen drie drankjes mee kon nemen dus moest ik opnieuw in de rij staan,' hakkelde ze. Ze kon best goed Engels, maar vond het vaak moeilijk om grammaticaal juiste zinnen te maken als ze niet veel tijd had om erover na te denken en zeker als ze een klein beetje zenuwachtig was, kwam ze er niet helemaal uit. Ze glimlachte wel vriendelijk naar de jongen en bedacht zich dat ze hém nooit had aangesproken, met zijn tattoos en zijn halflange haar, maar dat hij wel vriendelijke ogen had. Daardoor voelde ze zich toch enigszins op haar gemak bij hem.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Kane schudde zijn hoofd. 'Mijn ouders hadden een chalet op een camping in Zuid-Frankrijk waar we altijd naartoe gingen. Ik denk het hier niet zoveel verschilt, volgens mij lijken al die Zuid-Europese landen op elkaar.'


    'Zonde van je tijd,' vond Mosh. 'Wat wil je hebben?'
    Er was nog maar één iemand voor hem en dan was hij aan de beurt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Italianen zijn wel veel sympathieker dan Fransen,' vond Lola. 'Wel vet dat jullie een chalet hadden. Hebben ze die nu niet meer?'


    'Oh, een cola Berenburg...' was Marijes antwoord. Ze glimlachte dankbaar naar hem en gaf hem een briefje van vijf zodat hij haar drankje kon betalen.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 21:05 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain