• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Boschetto
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Boschetto
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 21:32 ]


    El Diablo.

    mt

    Caspar nam een slok van zijn glas, waarna hij grinnikte bij haar poging tot Russisch te klinken. Het kwam wel vaker voor dat mensen zijn accent probeerden na te bootsen toen ze wisten dat hij uit Rusland kwam, maar dat vond hij eerlijk gezegd wel grappig, zolang ze er niet onnodig over gingen spotten, want dan kon hij best geïrriteerd reageren. Hij trok een schuldbewust gezicht toen ze haar opmerking gaf over het alcohol en lachte vervolgens toen ze hem vertelde dat ze stiekem badass was. "Erg badass." zei hij met een overtuigende blik en vervolgens een blik wierp op haar drankje, wat meer fruitsap was dan wat anders. Ach, hij ging haar daarvoor niet beoordelen, aangezien je niet persé dronken hoefde te zijn om een leuke tijd te beleven. "Wel, hoe oud denk je dat ik ben?" vroeg ik haar uitdagend, waarbij hij eens kon testen wat voor een beeld ze van hem had. "Wie weet ben ik wel een oude kerel van veertig die er gewoon nog geweldig goed uitziet." zei hij met een sarcastische ondertoon en lachte vervolgens eventjes.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Schuldbewust keek hij Emma aan na haar alcohol bekentenis en ze moest even zacht lachen na zijn woorden. Oké zo erg was het nou ook weer niet maar ze vond het wel heel lekker al haf de alcohol toch een licht brandend gevoel in haar keel. Bij zijn uitdagende woorden kon Emma het niet laten om even te lachen. "Inderdaad een erg knappe oude man." grijnsde ze voor ze goed en wel besefte dat ze bekende dat hij er knap uitzag. "Eh...Laat me even denken." zei ze met licht roze wangen, gelukkig was het hier redelijk donker en zou niemand het echt opmerken dat ze aan het blozen was. Emma tuitte nadenkend haar lippen terwijl ze Caspar even bekeek. Duidelijk was hij ouder dan haar, maar natuurlijk geen veertig of dertig. "Eenentwintig?" vroeg ze hem met een licht glimlachje. "Ik ben eigenlijk vreselijk in gokken dus sorry als ik er grandioos naast zit." gniffelde ze en nam weer een slokje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Finnegan glimlachte dankbaar, nam het water aan en nam een grote slok voordat hi zich tot Dylan wendde.
    "Dus..." herhaalde hij breed glimlachend Dylan's woorden. De alcohol, ook al was het niet veel geweest, had zeker het nodige effect op hem en hij schoof wat dichter naar hem toe en keek Dylan aan. "Are we going to...?"


    I just caught the wave in your eyes

    "Valt mee," zei Pascual. "Zullen we er samen tegen aan gaan?" Vroeg hij met een knipoog aan Samuel en Bertha. Hij nam nog een slokje.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 23:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mara bekeek de jongeren om zich heen. Ze stonden wat aan de zijkant, maar ze hoefde niet per se midden op de dansvloer te staan. Af en toe keek ze stiekem naar de jongen die ze in de lobby had gezien. Hij sprak met een meisje met felblauw haar en een jongen met lang, wit haar die ze ook wel aantrekkelijk vond. Ze waren zo bij elkaar wel een aparte verschijning, maar ze had het vermoeden dat van hun vriendengroepje alleen Ilse op onbekende knappe jongens zou durven af stappen en hun smaken verschilden behoorlijk.
    'Iedereen lijkt elkaar al te kennen, hè?' merkte ze tegen de anderen op. Ze zag het al helemaal voor zich als ze de hele vakantie alleen maar met zijn vieren zouden optrekken. Niet dat dat erg was, maar het was toch wel leuk om nieuwe contacten te leggen. Er leken hier echter uitsluitend feestbeesten rond te lopen en doorgaans waren dat niet de types waar Mara een klik mee had.


    'Ik maak me niet echt zorgen,' antwoordde Ashlee luchtig. 'Er zijn hier jongens zat.' In een snelle oogopslag had ze al gezien dat er geen zo knap was als Flynn en dat gaf haar een voldaan gevoel. Helen zou heus niet met haar vriendje gaan flikflooien. 'En hoe zit het met jou libido, Gail? Of let jij alleen maar op Helen?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ze waren er pas net, maar Kane had het nu al ontzettend naar zijn zin. Op alle fronten verschilde deze beleving al van de voorgaande vakanties, waarin hij met zijn ouders in Frankrijk had gekampeerd. Hij had zijn eerste schnitzel met patat al achter de kiezen en vroeg zich af of ze dat elke avond zouden eten. Hij had er geen problemen mee, maar zijn moeder zou waarschijnlijk uit haar vel springen als ze erachter kwam dat ze zo ongezond aten.
    'Laten we eens gaan kijken bij dat openingsfeest,' zei Mosh.
    Hij had al een paar keer laten ontvallen dat hij daar graag heen wilde en Kane had daar niets op tegen. Hij vond het wel spannend, want normaal werd hij nooit toegelaten op feestjes waar alcohol werd geschonken. Hij had van Mosh of Cyrith wel eens een biertje gekregen op een concert, maar dat was toch anders dan een echt feest en hij wist ook niet zo goed wat hij ervan moest verwachten.
    Ze legden allemaal wat geld neer op het schotelde dat op tafel stond en verlieten toen het restaurantje. Mosh liep voor hem en greep de hand van Lola, zijn vriendin vast. Kane was nogal onbekend op vriendinnetjes-terrein en vroeg zich af hoe het was om zo met iemand rond te lopen. Hij moest er eigenlijk niet zo aan denken, bij deze warmte.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Helen lachte triomfantelijk, maar Gail keek haar met weinig uitdrukking aan. 'Met mijn libido zit het ook wel goed, dank je. Als ik me continu met dat van Helen bezig moet houden kom ik niet aan m'n eigen trekken hè?'
    'Zei de slet,' grinnikte Helen. 'Hoe gaat het ermee Ash?' vervolgde ze. 'We zien elkaar echt te weinig.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Flynn besloot om de meiden maar te laten staan, want hij had niet de behoefte om over Helens seksleven te praten. En eigenlijk ook niet over het zijne, dus als Helen er naar vroeg, zou Ashlee wel besluiten wat ze daar over wilde zeggen en wat niet. Hij bestelde een biertje en streek het haar van zijn bezweette voorhoofd. De tenten waren gezellig, maar er binnen was het warm, zeker omdat mensen door de toenemende drukte dichter op elkaar gingen staan. Hij vroeg zich af of hij zijn vrienden hier nog ergens zou tegenkomen, maar had geen zin om echt naar hen op zoek te gaan of om een berichtje te sturen. Hij zou ze vanzelf wel zien.



    Rachel slaakte een onhoorbare zucht terwijl ze van haar wodka-cassis dronk en naar de menigte staarde. Ze zou op dit soort avonden sowieso met niemand anders dan haar vriendinnen praten, wat ze op zich niet erg vond. Ze was alleen bang dat zij wel de aandacht van anderen zouden trekken en met hen in gesprek zouden raken en dan zou zij helemaal alleen overblijven. Dat hoefde niet per se een ramp te zijn, maar op dit moment wenste ze dat ze gewoon in een rustig cafeetje had gezeten in een of andere culturele hoofdstad.
    Waarschijnlijk was ze gewoon moe en moest ze wennen aan de temperatuur en de nieuwe omgeving. Het zou sowieso nog wel twee dagen duren voordat ze de weg op het eiland een beetje zou kunnen vinden en dan kon ze er ook af en toe even alleen op uit gaan. Zwemmen en wandelen en zo. Stiekem keek ze daar wel naar uit en ze besloot om morgenochtend maar even een duik te nemen in zee, als alles hier weer was opgeruimd.
    'Ik hoop het niet,' was Rachels antwoord uiteindelijk, hoewel ze toch een beetje het gevoel had dat ze in een soort community waren beland waar ze misschien nog niet helemaal tussen pasten. 'Er zullen vast wel meer mensen zijn die hier voor de eerste keer zijn.' Ze wist dat het waar was, maar die gedachte stelde haar ook gerust.


    Izzy lachte en dronk haar glas leeg voor ze de jongens volgde.
    'Ik ben niet zo moeilijk, hoor!' liet ze hen weten. 'Ik volg jullie graag.'
    Ze keek naar beide jongens. ER was een soort band tussen hen die haar wel fascineerde.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 22:45 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Samuel moest grinniken bij Pascual's woorden en knikte. "Zeker!" zei hij instemmend en dronk vervolgens nog wat van zijn glas. Hij keek eventjes achterom toen hij Izzy hoorde en glimlachte naar haar. "Gelukkig maar." Zijn blik ging even langs de mensen en het viel hem op dat de meesten wel in de tent bleven. Als het nergens leuker was dan hier, dan zouden ze na afloop wel weer hierheen gaan, leek hem een goed plan.



    Caspar kon een glimlach niet onderdrukken toen ze dat als reactie gaf op zijn grapje, aangezien hij niet verwacht had dat ze dat zo zou benadrukken. Hij wist immers wel dat hij er goed uitzag, maar wanneer iemand anders dat tegen hem zei, voelde dat toch altijd als compliment aan, ook al was het in dit geval niet rechtstreeks als compliment bedoeld. Met een eerder nieuwsgierige blik keek haar aan toen ze nadacht. Hij trok zijn wenkbrauwen op toen ze hem nogmaals bekeek en lachte vervolgens. Het was wel een grappig zicht, net alsof ze vlees aan het keuren was. Hij nam een slok van zijn drankje toen ze dat gokte, waarop hij een tevreden gebaar maakte met zijn hand. "Je zit er niet ver naast. Ik ben tweeëntwintig, maar het charmeert me wel dat je me jonger schat dan dat." zei hij met een knipoogje tegen haar en glimlachte vervolgens.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Verveeld leunde Alégria tegen de bar aan, het was nog niet ontzettend druk dus ze kon nu als het ware uit haar neus eten – niet dat ze dat daadwerkelijk ging doen, dat zou wel een van de laatste dingen zijn die ze in haar hoofd zou halen. Om wat te doen ging ze wat glazen schoonmaken en ondertussen zong ze hardop mee met het nummer, de muziek stond immers luid genoeg op dat niemand haar echt goed kon horen. Lichtjes meedansend met de muziek maakte ze wat schoon en lette tegelijkertijd op dat ze niet op zich liet wachten.


    I just caught the wave in your eyes

    Een triomfantelijke grijns sierde haar lippen toen hij gebaarde dat ze dichtbij zat , waarna Caspar haar vertelde tweeëntwintig te zijn. Close enough. Ze moest zachtjes gniffelen dat hij het wel als compliment zag.En zijn knipoog had ze ook wel opgemerkt "Hoe oud schat je mij? " vroeg ze vrolijk gezien ze nu ook wel nieuwsgierig was wat hij van haar dacht. "Daarbij mijn volgense vraag voor je, wat zijn je lievelings bands?" vervolgde ze gezien ze hem echt wilde leren kennen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dylan's gezicht werd langzaam nog roder, en zijn lippen vormden een brede glimlach. "Going to what?" Vroeg hij onschuldig, en hield zijn hoofd een beetje schuin.


    Spinning around, I'm weightless.