• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Boschetto
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Boschetto
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 21:32 ]


    El Diablo.

    Mosh wuifde met zijn hand ten teken dat hij het briefje van vijf niet hoefde.
    'Je trakteert me maar een andere keer.'
    Hij bestelde een blad bier en het drankje van het meisje en trommelde met zijn vingers op de bar terwijl hij wachtte totdat alle drankjes waren klaargemaakt.
    'Ben je hier al lang?'
    Stil zijn was niet zo grootste talent en het meisje zag er best leuk uit - dus waarom geen praatje ermee maken?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Caspar trok een mondhoekje op toen ze haar leeftijd vertelde en trok vervolgens zijn wenkbrauwen op. "Geniet nog maar even van het 'nog niet volwassen-zijn'." zei hij met een lichte grijns en volgde haar blik even toen ze achterom keek, naar twee jongens die nogal intiem met elkaar bezig waren. Daarstraks had ze hen aangewezen als haar vrienden, dus nu begreep Caspar uiteindelijk hun reden wel waarom ze haar zomaar hadden achtergelaten. Haar reactie nadat hij zijn favoriete band had genoemd, deed hem spontaan lachen. Hij was blij dat zij er ook zo over dacht, en hem niet vreemd aankeek omdat ze het totaal niet van hem zou verwacht hebben. Bij het noemen van dat nummer knikte hij automatisch. "Zeker, dat is een geweldig nummer!" zei hij enthousiast en merkte dat Emma hem automatisch enthousiast maakte vanwege haar vrolijke omgang. Meestal was Caspar wel wat rustiger, toch zeker bij mensen die hij nog niet lang kende. Maar daarbij nam dat niet weg dat hij graag een gesprek wilde voeren, aangezien hij daar altijd wel voor open stond. "Dat geldt voor mij ook, alleen luister ik wel eens klassiek om in slaap te kunnen vallen." voegde hij er met een onschuldige blik eraantoe en keek vervolgens terug naar haar toen ze terug leek na te denken, waarna de vraag kwam die hij eigenlijk al een hele tijd had zien aankomen. Al snel voegde ze eraan toe dat hij best mocht zeggen dat ze niet zoveel vragen moest stellen vooraleer hij kon antwoorden, waardoor hij flauwtjes glimlachte. "Zolang je geen gênante dingen gaat vragen is het geen probleem." zei hij om haar wat gerust te stellen en knipoogde vervolgens. Hij zuchtte even en plukte aan een bierviltje waarna hij terug even opkeek. "Voornamelijk omdat ik niet thuis wilde blijven. Mijn ouders werkten me nogal veel tegen en ja, als je op een leeftijd bent gekomen dat je het huis uitkan, dan neem je die kans. Gelukkig ben ik hier goed terecht gekomen en ben ik hier ook gebleven." legde hij beknopt uit, omdat hij niet zijn hele levensverhaal aan haar wilde vertellen en omdat hij ook geen zin had om het over zijn ouders te hebben. Ze waren nog steeds niet akkoord dat hij hier was, dat hij zijn studies niet had afgemaakt die ze hem hadden opgelegd en dat hij hier 'maar' in een hotel werkte als receptionist. Caspar merkte dat Emma's glas ook leeg was. "Wil je nog wat?" vroeg hij haar. "Ik trakteer." zei hij met een glimlachje erachter.



    Samuel moest lachen door het antwoord dat Pascual hem gaf. "Gelukkig heb ik al wat kunnen leren de keren dat ik hier ben geweest." zei hij met een grinnikje en liep hem vervolgens achterna toen hij alvast naar de bar was vertrokken. Het was niet dat hij kon tegensputteren omdat Pascual wilde betalen, dus vroeg hij maar om een sangria en keek vervolgens Izzy aan die water nam, waar hij niets van zei. Haar voorstel klonk erg aanlokkelijk. "Ja! Dat is een goed idee!" zei hij enthousiast en glimlachte naar Izzy. Zijn blik ging vervolgens terug naar Pascual. Hij zou het ook fijn vinden, dacht hij.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Marije schudde haar hoofd. Ze nam zich voor hem ook werkelijk een keer te trakteren, want ze stond niet graag bij iemand in het krijt. Toch kon ze niet ontkennen dat het niet verkeerd was dat hij nu voor haar betaald had - ze wist het vaak goed te verbergen, maar ze kon wel aardig zuinig zijn. 'Ik ben vandaag pas aangekomen. Jij dan?' Als hij hier al langer was, kon hij haar misschien de leuke en mooie hotspots aanwijzen. Al leek hij ook wel iemand die vooral heel veel feestjes afging.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Valentino moest even lachen toen zijn nichtje speciaal voor hem vanachter de bar kwam om hem een stevige knuffel te geven. "Met mij gaat alles prima, heb een jobje in het hotel waardoor ik mijn appartement kan afbetalen waar ik al goed mee bezig ben en jij, hoe gaat het met jou?" hij glimachte even en zag vanuit zijn ooghoek Pascal naar de bar toelopen die hij met een grijns begroette en daarna richtte hij zich weer op Ale. "Mag ik trouwens een dankje bestellen? Ik snik naar een fris biertje." zei hij met een zacht lachje.

    Emma glimlachte en moest toch zacht grinniken op zijn opmerking dat ze moest genieten. "Jep, we blijven helaas niet allemaal forever young." zei ze met een iets beteuterde blik, maar lang duurde het niet of ze had weer een vrolijke glimlach op haar lippen. Caspar moest lachen om haar enthousiasme en leek zelf ook vrolijk te worden van haar geratel. Ze moest dan ook vrolijk glimlachen toen hij zei dat het geen probleem was dat ze zoveel aan hem vroeg en knikte dan ook bij zijn knipoogje moest ze zacht giechelen -wat niet zo vaak gebeurd- ."Okidoki, geen gênante vragen, dat moet wel lukken." grinnikte ze en luisterde dan nieuwsgierig naar zijn verhaal. Haar glimlachje verminderde wel wat gezien zijn verhaal erg serieus was maar naar het einde toe glimlachte ze zwakjes en bemoedigend naar hem. Ze besloot om er niet op verder in te gaan en knokte glimlachend toen hij haar nog een drankje wilde trakteren. "Graag! Een cola is goed, sinds ik niet wil eindigen als hen." gniffelde ik en keek nog even kort naar Finn en Dylan en keek dan waar naar Capsar. "Maar je werkt dus in het hotel? " vroeg ik hem enthousiast. "Ik logeer daar namelijk." vervolgde ze met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    'Ik ben hier echt pas een paar uur,' vertelde Mosh. 'Een vriendin haar bagage was kwijt, dus het duurde allemaal nogal lang.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    - dubbelpost -

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 22:19 ]


    I just caught the wave in your eyes

    "Nice nice," grijnsde Alégria en haalde haar schouders op. "Zijn gangetje, 's avond werken en in de vroege middag, voor de rest vrijheid en feesten." ze knipoogde en glimlachte toen even breed naar hem.
    "Gelukkig voor jou werkt je allerliefste nichtje hier, dus biertje van het huis," lachte ze en tapte gauw een glas bier voor hem en zette het voor zijn neus.


    I just caught the wave in your eyes

    'Oh bah, dat is best wel vervelend!' zei Marije. 'En nu dan?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rachel keek naar de plek waar Marije weer in de rij was gaan staan, maar zag haar niet meteen. Ze stond met een jongen te praten, die er zo ontzettend cool uitzag dat Rachel zich afvroeg hoe Marije nu juist met hém aan de praat was geraakt. Zijn armen zaten onder de tatoeages en onwillekeurig raakte ze even de vogel aan die op haar eigen linkerschouder getatoeëerd stond. Dat was echt niks in vergelijking met de zijne, maar dat kon haar ook eigenlijk niet heel veel schelen.
    'Marije begint lekker,' zei ze grinnikend tegen haar vriendinnen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Izzy glimlachte. Het was altijd leuk om samen iets te ondernemen en ze was dan ook blij dat Samuel haar idee ook tof leek te vinden. In haar eentje zou ze zich anders ook wel prima vermaakt hebben, maar zo was het toch een stuk gezelliger.
    Ze keek Pascual vragend aan, want ze vond het onbeleefd om zomaar van hem weg te rennen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Nu heeft ze vooral pech. Ik vermoed dat het niet lang duurt voordat haar spullen zijn gevonden, want het is maar een klein eiland, maar misschien zijn ze wel naar een ander land gevlogen ofzo, en is het maar de vraag of ze ze terug krijgt.'
    Hoewel Mosh Ashlee over het algemeen best graag zag, kon ze vreselijk humeurig zijn als ze het niet naar haar zin had en dan zou waarschijnlijk het hele eiland eronder lijden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mara volgde Rachels blik en trok haar wenkbrauwen verbaasd op toen ze zag wat een knappe jongen het was. Gezien hij onder de tatoeages zat, was het niet bepaald Marijes type, maar Mara kreeg het wel spontaan warm en ze was toch wel een beetje jaloers op haar vriendin.
    'Hoe doet ze dat nou weer?'
    Met uitzondering van Ilse, waren ze allemaal niet echt types die zomaar op knappe jongens afstapten.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 23:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Jawel,' antwoordde Kane, 'maar Cyrith gaat al drie jaar niet meer mee en ik verveelde me toch een beetje met alleen met mijn ouders. Het was een camping waar niet echt veel leeftijdsgenoten waren.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Genoeg,' zei Helen met glinsterende ogen. Ze blikte even naar de knappe Spaanse barman en tikte haar glas tegen die van Ashlee. 'Hoe gaat het met de liefde? Alles nog koek en ei?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ashlee knikte. Het was niet altijd rozengeur en maneschijn, maar het ging prima.
    'Ik ben nog lang niet op hem uitgekeken.'
    Het was haar eerste lange relatie, maar ze vond het niet zo vervelend als ze bij voorbaat had gedacht.


    Every villain is a hero in his own mind.