• Ik ben hartstikke benieuw wat jullie geaardheid is. Ik was een tijdje geleden namelijk enorm aan het twijfelen of ik nou ook op vrouwen viel. Sinds ongeveer 7 maanden weet ik 100 procent dat ik biseksueel ben en het heeft enorm veel tijd gekost om erachter te komen of ik daadwerkelijk bi ben.

    Ik ben echt gewoon benieuwd of iemand hier lesbisch, gay, bi of trans is

    Ik ben geen fan van labels en shit, maar ik denk dat ik bi ben. Geslacht maakt mij eigenlijk niet veel uit, het gaat om het innerlijk.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    901FreeAtLast schreef:
    Ik ben geen fan van labels en shit, maar ik denk dat ik bi ben. Geslacht maakt mij eigenlijk niet veel uit, het gaat om het innerlijk.


    Heel goed gezegd!! Zelf val ik ook op het innerlijk. (:

    Kan hier eindelijk eens een algemeen topic van komen? X)


    Aaanyways, no clue wat ik ben. Ik ga dr vanuit hetero, maar bi zou me ook niets verbazen. Maar heel erg druk maak ik me er niet om. Als ik verliefd wordt is dat best en op wie of wat zie ik dan wel weer. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik hoor eigenlijk bij de '+' van LGBT+, want ik ben panseksueel. Gender en seksualiteit maken me niet uit, man, vrouw, agender, trans, genderfluid, demi-girls/boys, als ik gelukkig met iemand ben, dan ben ik dat gewoon. (:


    Because I love him, do I need another reason?

    Dubbeltopic -> Slotje.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."