• - Bedacht door Raegan. Vertaling met behulp van Hanne (the­deanaconda)!
    - Waarschuwing! Deze RPG bevat extreem geweld, zware taal en seksuele handelingen.
    - Gebaseerd op échte gebeurtenissen die in Trans-­Allegheny plaatsvonden.

    Over mij
    Hi, ik ben Raegan. Ik ben nieuw hier, en ben zeer enthousiast over schrijven. Omdat ik nieuw ben weet ik nog niet zo goed hoe alles werkt, ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben. Bij vragen ver het forum mail ik jullie, en bij vragen over de RPG mailen jullie mij hopelijk! c:

    Datum [Schrijven]

    Als we vol zitten!.




    Weston, West Virginia. USA, 1957

    Voordat geestesziekte enigszins begrepen werd, werden mensen die ook maar het kleinste teken van een geestelijk
    probleem vertoonden, in een gekkenhuis gegooid. Daar werden ze vaak onderworpen aan afgrijselijke martelingen en
    experimenten die vaak tot hun dood leidden. En door het grote aantal ziekten die door de inrichting zwerfden, was het
    het geen wonder dat de patiënten vaak zelfmoord of moorden pleegden.

    De Asylum

    Het werd gebruikt als een psychiatrische inrichting van 1864 tot 1994. Het gesticht in Weston, West Virginia was
    eigenlijk gebouwd voor 250 patiënten, maar rond de jaren 50 zaten er meer dan 2600 ongelukkige patiënten in het
    gesticht. Dat was, natuurlijk, veel meer dan de werknemers voor konden zorgen. Het gevolg was dat het gesticht
    overvol werd en nog onaangenamer dan het al was. De patiënten leden aan verscheidene medische toestanden. Van
    schizofrenie tot dementie. En helaas werden velen onderworpen aan de verschrikkelijke medische behandelingen.
    Schok therapie, water schok behandelingen, isoleercellen en normale afranseling vonden plaats tussen deze muren,
    in de hoop hun geest te reinigen. Voeg dit toe aan het feit dat duizenden patiënten er zijn overleden en dan weet je
    waarom dit als een van de verschrikkelijkste gestichten die de VS ooit heeft gezien.



    De faciliteiten
    Het asylum telt één grote tuin, die de patiënten alleen mogen betreden onder toezicht van minstens één zuster. Er zijn
    vier slaapzalen, deze zijn speciaal gemaakt voor de patiënten die erin verblijven. Ze bevinden zich in de vier vleugels
    van het asylum. Noord, Oost, West en Zuid. Er zijn twee grote multisexe badkamers. Zij bevinden zich tussen de
    Noord/West vleugel en de Oost/Zuid vleugel. Verder is er nog een groot lijkenhuis en een ziekenhuisruimte, gelegen in
    de kelder van het asylum.

    Slaaphal 1 [NOORD]: Huisvestigd patiënten met eetziektes (zoals boulimia en anorexia)

    Slaaphal 2 [WEST]: Huisvestigd patiënten met hevige mentale ziektes (zoals hullicinaties)

    Slaaphal 3 [OOST]: Huisvestigd patiënten met seksuele ziektes (zoals voyeurisme)

    Slaaphal 4 [ZUID]: Huisvestigd patiënten met angststoornissen en fobieën.



    Locatie


    Regels Asylum
    - ­Alle patiënten worden om 7:00 wakker gemaakt en dienen om 22:00 weer in bed te liggen. [Voor zusters 6:00-­23:00]
    ­- Geweld wordt niet getolereerd.
    ­- Relaties zijn niet toegestaan. (Vriendschappen wel)
    ­- Slaapplekken worden op achternaam uitgedeeld en moeten nageleefd worden.
    - Het ontbijt is voor de patiënten om 8:00, voor deze tijd kunnen ze zich klaarmaken. [Voor zusters 7:30]
    ­- Elke patiënt is gediend om zondag naar de kerkservice te gaan, het is verplicht.
    - Bij overtreding van de basisregels dient de patiënt gestraft te worden.



    De rollen!
    ­ Lijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [fc:]
    Ziekte:
    Jaren in asylum:
    Slaaphal:
    Relaties:
    Extra:

    * De asylum huist alleen patiënten van 18 jaar en ouder!

    [M] Dokter: De kleinzoon van de oprichter van het Trans­Allegheny Lunatic Asylum. Vanaf zijn jeugd heeft hij de
    experimenten en onderzoeken meegemaakt om die later zelf uit te voeren. Er is altijd al een walging voor de gekken
    geweest, vandaar dat hij niet kon wachten op het moment om die mensen te ''genezen''. Vanuit die zogenaamde
    genezing is nu een liefde voor marteling ontstaan. Leeftijd [25-­40]
    Door: Dr. Ezra Giles Hamilton - 30 - Furiosa

    [V] Zuster 1/Hoofdzuster
    ster: Een van de meest ervaren zusters van het asylum. Elke therapie heeft ze bijgestaan om die mensen daarna te
    testen. Ze is steeds opzoek naar nieuwe oplossingen om haar patienten te genezen, maar tot nu toe heeft niets
    gewerkt. Ondanks dat ze moeite heeft met de denkwijze van haar patienten, is ze vaak bij ze te vinden om tegen hen te
    spreken omdat ze probeert om het beste van ze naar boven te halen. Ze heeft hoop. Leeftijd [25-­50]
    Door: Bezet voor Amoare

    [V] Zuster 2. Er zijn een paar redenen waarom ze hier werkt. Het heeft voor een groot deel te maken met het feit dat ze,
    net zoals de dokter, op een bepaalde manier geniet van hun omgang met de gekken in het asylum. In tegenstelling tot
    zuster, gelooft ze dat er niets is want ze kan doen om weer een goed mens uit haar patiënten te halen. Leeftijd [20­-40]
    Door: Bezet voor Havilliard

    Patiënten [Rol - Pagina - Slaaphal - Schrijver]
    Vrouwen
    [12/.]
    § Devin Saoirse Logan Eabarcrombaigh - 1 - 2 - Raegan
    § Nancy Rogers - 1 - 1 - Furiosa
    § Bezet voor Complexes
    § Aurora ‘Aura’ Michelle Walker - 3 - 4 - OurImagination
    § Samantha "Sam" Megan Williams - 3 - / - Balloo
    § Alicia 'Ally' Robinson Eyre - 5 - 2 - Sherrinford
    § Brianna Emmanuelle Ravenshaw - 6 - 2 - Effs
    § Kenia Ruby Lake - 6 - 4 - The_Glue
    § Bezet voor LeScorpion
    § Safirianna Justine Walker - 7 - 2 -QueenStark
    § Diana Blythe Callen Reid - 7 - 2 - Mactabilis
    § Elaine Mary Odell - 10 - 1 - /


    Mannen
    [11/.]
    § Seth William Marlowe - 2 - 2 - Blurryface
    § Dwain Schuyler - 1 - 2 - Larkin
    § William Daley Goldfield - 2 - 2 - RabidKiller
    § Nolan Parker Campbell - 4 - 2 - Phxnthasia
    § Ethan Smith - 4 - 2 - Coven
    § Jack Zuko - 6 - 4 - Robind19
    § Benjamin Daniel Malachi - 5 - 2 - AshFIrwin
    § Micah Lucian Hastings - 6 - 3 - Mordrake
    § Tate Milo Parker - 7 - 2 - Kroeger
    § Bezet voor Pecadores
    §James-Dean Marcus Devraux - 9 - 3 -QueenStark
    §


    Ziektes - Bezet

    - Alice in Wonderland Syndrome (Syndroom van Alice in Wonderland)
    - Anorexia Nervosa (Anorexia)
    - Autophagia and Psychosis
    - Bipolair Disorder (Bipolaire stoornis)
    - Cotard Syndrome (Syndroom van Cotard)
    - Claustrophobia (Claustrofobie)
    - Dissociative Identity Disorder (Dissociatieve indentiteitstoornis)
    - Exhibitionisme
    - Kleine-Levin Syndrome (Syndroom van Kleine-Levin)
    - Klüver-Bucy Syndrome (Syndroom van Klüver-Bucy)
    - Major Depressive Episode
    - Mania (Manie)
    - Munchausen Syndrome (Syndroom van Munchausen)
    - Pica
    - Posttraumatic stress disorder (Post-traumatische stress-stoornis)
    - Pyromania
    - Schizophrenia (Schizofrenie)
    - Schizoaffective Disorder and Psychosis (Schizoaffectieve Stoornis & Psychose)
    - Tourette Syndrome (Syndroom van Gilles de la Tourette)


    Indeling slaapzalen
    #1 -Telt 100 bedden-
    Work in progress


    #2 -Telt 200 bedden (stapel)-
    Work in progress


    #3 -Telt 100 bedden (stapel)
    Work in progress



    #4 -Telt 200 bedden-
    Work in progress


    Faceclaims!

    Raegan - Ebba Zingmark
    Furiosa - Amanda Hendrick
    Complexes - Nadia Esra
    OurImagination - Eliza Taylor
    Balloo - Troian Bellisario
    Sherrinford Alona Tal
    Effs - Kaya Scodelario
    The_Glue - Emilie De Ravin
    LeScorpion -
    QueenStark - Emma Roberts
    Mactabilis - Sahara Ray

    Blurryface - Tyler Joseph
    Larkin - Devon Bostick
    RabidKiller - Gaspard Ulliel
    Phxnthasia - Joe Sugg
    Coven - Evan Peters
    Robind19 - Zac Efron
    AshFIwrin - Luke Hemmings
    Mordrake - Harry Styles
    Kroeger - Ashton Irwin
    Pecadores -
    QueenStark - Orlando Bloom



    Regels
    Regels:
    - Geen disciminatie of pesten. Ik gooi je er net zo makkelijk uit als ik je binnenlaat.
    - Hier een link met mentale ziektes: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_mental_disorders
    - Geen godmodden, alstjeblieft.
    - Zorg dat je actief bent op het forum, anders zet ik je eruit!
    - Let's have fun!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 9:18 ]


    hell nah


    Naam • Tate Milo Parker
    Leeftijd • 21, 6 Juni 1994
    Innerlijk • Tate heeft een, laten we zeggen, nogal specifieke manier van met anderen omgaan. Hij is sociaal onstabiel, en onvoorspelbaar. De mensen waarmee hij gelijk een klik heeft kan hij maar zo omhelzen en de mensen die hij van het eerste aanzicht al niet mag kunnen maar zo een hatelijke opmerking verwachten. Hij zegt wat hij denkt, wat niet altijd goed uitpakt.
          Tate raakt nogal gauw bezitterig, bang dat iemand die persoon van hem af zal pakken. Hij heeft duidelijk een eigen mening, en die spreekt hij rustig schaamteloos overal uit. Het maakt hem werkelijk niets uit wat andere mensen van hem denken, hij weet zelf ook wel dat hij niet helemaal honderd is. Hij heeft er mee leren leven dat meer mensen hem zullen vermijden dan lief zullen hebben in dit leven.
          Bij Tate weet je nooit wat je te wachten staat. Negen van de tien keer heeft hij zelf geen eens een idee van waar hij mee bezig is. Hij springt van zijn ene bezigheid naar de andere en is nogal rusteloos. Hij verveelt zich nogal gauw, en gaat dan iets of iemand zoeken om hem te vermaken. Hij is nogal antisociaal, maar vind het wel fijn om mensen om hem heen te hebben, mensen die hem van zichzelf kunnen afleiden. Tate heeft geen rem, hij heeft het niet door als hij te ver gaat. Door dit gebrek aan een rem, kan hij ook maar zo te ver gaan met anderen pijn doen. Hij vindt pijn nou eenmaal fijn, en het maakt hem dan ook niet zo veel uit of het nu bij hem of bij een ander is. Zodra hij ook maar een aantal minuten alleen gelaten wordt, slaat de verveling toe en maakt hij zichzelf helemaal gek. Hij heeft dus een nogal gecompliceerde persoonlijkheid, en een mening waar je tegen op gewassen moet zijn wil je ooit een vriendschap met hem sluiten.
          Toch is zijn aparte persoonlijkheid niet altijd een slecht ding, hij heeft ook zeker zo zijn goede, en lieflijke kanten. Hij is zeker geen slecht persoon, maar zit gewoon meer dan de helft van de tijd nogal met zichzelf in de knoop. Zijn bezittelijke kant laat hem al gauw iemand claimen, en is dan ook het liefst 24/7 bij deze persoon die zijn interesse heeft weten te krijgen. Dit wordt soms ook wel eens verward met stalkerig gedrag, want daar lijkt het zo af en toe sterk op. Hij is het gewoon niet zo gewend dat mensen hem daadwerkelijk leuk vinden, en houd die mensen dan ook het liefst dicht bij hem.
          Nog iets aan hem is dat hij niet zwak en hulpeloos over wilt komen. Toch hunkert hij stiekem naar iemand om zijn diepste gevoelens en duisterste gedachten bij uit te spreken. Ook kan hij zeer slecht tegen afwijzingen en negatieve kritiek, hier kan hij dan ook wat aan de heftige kant op reageren. Als hij zich verveelt kan hij nog wel eens tegen zichzelf beginnen te praten. Hij is dus wat aan de vreemde kant, maar dat neemt niet weg dat hij geen goede vriend, en leuk om mee om te gaan kan zijn. Hij is gewoon een jongen met een wat ongewone persoonlijkheid, en aparte gewoonten en manieren.
    Uiterlijk • (Fc • Ashton Irwin.)
    Tate is te omschrijven als een normale jongen, die er alleen uit ziet alsof hij al vijftien jaar niet geslapen heeft, en al veel te lang zonder zonlicht leeft. Zijn bleke huid is hier en daar bezaaid met littekens. Sommigen zitten er al een tijdje, terwijl anderen nog vrij vers zijn. Hij doet geen moeite ze te verbergen, waarom zou hij, aandacht is immers één van de intensies wat hij met de daden wilt wekken.
          Hij is vrij normaal gebouwd, wat meer naar de magere kant nijgt. Maar spieren heeft hij echter wel, wat het al wat moeilijker maakt om het onderscheid te maken. Zijn middel-lange donkerblonde haar wordt al gauw als slordig opgevat, maar Tate krijgt er eerder charme door. De samenhang tussen zijn kuiltjes en hazelnoot bruine ogen kunnen de meesten wel waarderen. Je vergissen in die kuiltjes en twinkelende hazelnoot kleurige ogen is ontzettend makkelijk, en erg begrijpelijk. Zijn twinkelende ogen kunnen maar zo omslaan in een dodende blik.
          Zijn middel-lange haar, stoppels, wallen en deels kapotte kleding geven hem een bepaalde attitude, een attitude waar hij goed mee weg komt. Hij heeft een vrij normale lengte voor zijn leeftijd, een van de weinige dingen die gewoon aan hem is. Zijn hazelnoot kleurige ogen lijken in bepaald licht soms iets groens in zich te hebben. Deze mooie kijkers hebben echter af en toe wel moeite met zien, waarvoor hij ook een bril bij de hand heeft.
    Ziekte • Syndroom van Munchausen. Tate heeft de constante drang zich te verwonden. Dit is niet alleen maar om aandacht te krijgen, waar de meesten gelijk vanuit gaan. Hij doet dit omdat hij stemmen hoort, nou ja, hij denkt ze te horen.
          Zichzelf verwonden wordt hem opgedragen, maar inmiddels is hij er zo gewend aan geraakt, en heeft hij er een verslaving mee opgebouwd. Zelfs als diezelfde stemmen in zijn hoofd het hem niet opdragen heeft hij de drang. Maar ook puur om zichzelf te straffen, wat hem een fijn gevoel geeft. Het begon onschuldig, hij begon met zichzelf blauwe plekken en verschijdene bloeduitstortingen toe te brengen, maar al gauw begon het aardig uit de hand te lopen en begon hij zich erger letsel toe te brengen. Dingen worden voor hem al gauw normaal, en daarmee raakte hij dus ook snel verveeld.
          Hierdoor bedacht hij steeds een nieuwe manier om zich te verwonden. Hij vond de aandacht fijn, dat is een ding dat zeker is, maar het gevoel wat los kwam als hij zichzelf pijnigt speelt ook een grote rol. Het ging van simpele blauwe plekken al gauw naar sneden, gaten en soms zelfs botbreuken. Hij beschouwd het niet als een probleem, hij kan er immers ook niets aan doen dat hij een voorliefde heeft voor het heldere rode spul dat vanuit zijn huid sijpelt als hij er een scherp voorwerp tegen aan zet. Hij vindt de samenhang tussen de pijn en het aanzicht van de pure rode vloeistof prachtig, en dus verslavend.
    Jaren in asylum • 2.
    Slaaphal • 2
    Relaties •
    Micah Lucian Hastings • Friends with benefits.
    De relatie tussen Tate en Micah is nogal gecompliceerd. Je kan gerust stellen dat ze elkaar verafschuwen en elkaar dan ook liever ontlopen. Maar elkaar ontlopen gaat niet altijd even makkelijk. Laten we zeggen dat Tate Micah niet uit kan staan, en heeft de neiging hem al snel aan te vliegen. Dit is dan ook wel vaker gebeurd. Hoe erg ze elkaar wel niet uit kunnen staan, toch gebeurde er iets tussen de twee in het heetst van de strijd. Het valt geen liefde te noemen, het kwam meer neer op seksuele frustratie. Toch schuilen er nog zekere gevoelens die hij niet wilt uiten en een plekje geeft met de ruwe seks en heftige ruzies.


    Brianna Emmanuelle Ravenshaw • Gecompliceerde affectie.
    Brianna heeft altijd Tate zijn aandacht op een speciale manier getrokken. Hij heeft haar altijd al wat apart gevonden, niet storend, niet zo goed wetend wat hij nu precies van haar moet denken. Toen ontstond het incident in de douches. Brianna kwam de douches binnen toen Tate niets vermoedend aan het douchen was. Brianna duwde hem tegen de muur, en zette haar tanden in zijn intieme plekken. In eerste instantie niet wetend hoe er op te reageren, betrapte hij zichzelf erop dat het toch wel iets met hem deed. Ondanks dat hij er niet zo goed wist wat hij er precies mee aan moest, vond hij het niet onaangenaam. Sinds het douche incident is er altijd een ongemakkelijke sfeer tussen de twee gebleven. Toch vind hij het nogal vreemd om bij iemand te zijn die in zijn geslachtsdelen heeft gebeten, en vind hij haar nogal apart.


    Benjamin Daniel Malachi • Steunpilaren.
    In Benjamin vind Tate steun, iets dat hij nodig heeft. Iemand hem helpt, of tenminste probeert te helpen hem van zijn verslaving te weerhouden. In ruil hiervoor probeert Tate precies hetzelfde te zijn voor Benjamin. Hij probeert hem te kalmeren als hij een paniekaanval krijgt, door rustig tegen hem te praten. Tate voelt zich bij Benjamin niet bezwaart zijn gedachten uit te spreken, iets waar hij veel steun uit haalt. Het geen wat hij echt zocht is iemand om zijn gedachten bij uit te spreken, en die heeft hij in Benjamin gevonden.


    Diana Blythe Callen Reid • Vriendin uit verleden.
    Het is natuurlijk niet altijd zo geweest dat Tate geen vrienden had, en de weg helemaal kwijt was. Voordat dit alles plaatsvond had Tate een hechte vriendengroep met welgeteld twee andere jongens van zijn leeftijd, waarvan één Diana haar oudere broer was. Hierdoor kwam Tate nogal vaak bij hun over de vloer, waardoor Diana hem nu ook kent. De twee hebben wel eens eerder een gesprek gevoerd, maar eenmaal in het asylum trokken ze iets meer naar elkaar toe, aangezien ze elkaar al kende. Hier was een vriendschap het gevolg van.


    Extra • Tate heeft weinig verstand in al het sociaal contact, en heeft er dan ook nul komma nul ervaring mee. Ook heeft hij weinig verstand wat betreft liefde en relaties. Hij heeft geen idee of hij nu juist gevoelens heeft voor het vrouwelijke geslacht of nu juist voor het mannelijke geslacht. Eigenlijk maakt het hem niet veel uit, maar stiekem nijgt hij toch meer naar het mannelijke geslacht, maar experimenteert wel graag.
          Over zijn geschiedenis praat Tate eigenlijk nooit. Niet zo zeer omdat hij een vreselijk leven had, want hij had het goed thuis. Als hij hier over praat wordt het duidelijk dat hij niet eens echt een reden had het spoor bijster te raken. Eigenlijk had hij gewoon een normaal leven, net zoals ieder ander. Liefhebbende ouders, een oudere broer, en twee jongere broertjes.
    ]tab]Toch werkten zijn ouders lange dagen, en hadden ze daardoor automatisch wat minder tijd voor al hun kinderen. Tate heeft altijd al meer aandacht nodig gehad dan anderen. Hij ging zich alleen voelen, terwijl hij gewoon een normale hoeveelheid aandacht kreeg van ouders die werkten. Hij begon dingen te verzinnen, maar ook dingen te horen. Hij kreeg zo meer aandacht, en dat was nou precies wat hij wilde.
          Meer aandacht was natuurlijk fijn, maar al snel was de aandacht niet de hoofdzaak meer. Hij begon een liefde te creëeren voor de pijn die hij zichzelf aan deed. Maar de aandacht die hij kreeg pakte al snel verkeerd uit. Zijn ouders kregen al snel door dat er iets mis met hem was, en stopte hem in het asylum.

    (Ik heb mijn rol alvast neergezet, als je het hier niet mee eens bent verwijder ik hem gewoon.)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 1:20 ]


    How far is far

    Ik zal alles aanpassen als ik weer thuis ben, ik ga helaas iets eerder naar huis. Maar heb nu gelukkig even wifi. Ik verwacht dat ik zondagmiddag/avond alles geregeld heb. Bedankt voor jullie geduld :)


    hell nah

    Mag ik een vrouw?


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Vanaf vanavond tien uur ben ik niet meer bereikbaar omdat ik op vakantie ga tot twee augustus. Vijf augustus tot twaalf augustus ben ik weer op vakantie. Ik heb beiden vakanties geen wifi, buiten hoogstens een keer in een restaurant.


    Reality's overrated.

    Zou ik een vrouwelijke patient mogen?

    Mag ik een mannelijke patiënt?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik zit achter mijn computer, ik ga nu even alles doorlezen. Ook ben ik atm bezig met mijn blog/tumblr.

    Hier komen updates:

    @The_Glue, je staat erbij.

    @Kroeger, ja je mag een mannelijke rol!

    Volgensmij is alles nu goed en up-to-date

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 9:47 ]


    hell nah

    • S A F I R I A N N A • J U S T I N E • W A L K E R •





         
    NAAM:
    Safirianna• Saa-vee-ree-ann-ah • (Greek) Priceless
    Justine• Jush-tie-neeh • (French) Amnesia


          LEEFTIJD:
    23, geboren op een winterdag : 17 December. (New Orleans)

          INNERLIJK:
    immature
    manipulative
    selfish
    self-centered
    ruthless
    Flirty,
    sadistic
    manipulative


          UITERLIJK:
    FC: Emma Roberts / American Horror Story Coven

          ZIEKTE:
    Somatoforme Pijnstoornis // Pijnstoornis.


          JAREN IN ASYLUM:
    Al bijna vijf jaar, ze werd erheen gestuurd toen ze achttien was. Daarvoor is ze al een aantal jaren in behandeling geweest maar omdat ze niet wisten wat ze nou met Safirianna aan moesten hebben ze het een aantal jaren laten aanzien, waardoor de stoornis alleen maar erger is geworden, uiteindelijk hadden ze toch maar besloten haar naar Trans-­Allegheny te sturen. Haar familie wil niks meer met haar te maken hebben, dit komt omdat ze niet de enige uit haar familie is met een stoornis, haar tweeling-broer heeft ook een stoornis, haar nichtje (19) had deze ook, maar is door Schok therapie en de alledaagse afranselingen "genezen" hierdoor is ze in een shock-toestand geraakt en vrij verklaart. Ze heeft een jaar later zelfmoord gepleegd. Haar familie denkt dat het met zowel Safirianna en haar broer net zover zal komen.

          SLAAPHAL:
    Slaaphal 2.

          RELATIES :
    Heeft niet echt met veel mensen een "relatie"
    Open voor wie wil ofc.


          EXTRA:
    Na zes jaar in het Asylum te hebben gezeten lijkt haar pijnstoornis alleen maar toe te nemen in plaats van af te nemen.
    Safirianna heeft een obsessie voor boeken, en is dan ook vaak rustig lezend te vinden, tot dat haar stoornis toeslaat en ze "pijn" heeft. Veel mensen weten dan niet wat ze met haar aanmoeten sinds er dan niks over is van de rustig lezende vrouw, en ze dan veranderd in een heuze bitch die zich niets aantrekt of ze andere pijn doet. Ook raakt ze iets te snel " verliefd" en leid dit niet altijd naar de beste situaties.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 16:01 ]

    Mag ik een vrouwelijke patiënt?


    The privilege of a lifetime is being who you are.

    @QueenStark, opname in het Asylum is pas vanaf 18 jaar en ouder. Verder ziet het er prima uit.

    @Mactabilis, prima!


    hell nah

    Ik ben aan het werk, ging net even verkeerd. c:

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 14:58 ]


    The privilege of a lifetime is being who you are.

    Raegan schreef:
    @QueenStark, opname in het Asylum is pas vanaf 18 jaar en ouder. Verder ziet het er prima uit.

    @Mactabilis, prima!


    Aangepast~ (:

    Diana Blythe Callen Reid




    Diana - English/French - Divine
    Blythe - English - Cheerful
    Callen - English/Scottish - Powerful in battle
    Reid - English - Red, a person with red hair



    ''I'd love to see them burn.''




    Bijnamen • Di, Ms. Reid, No. 1467, Blondie, Fire.;
    Leeftijd • Tweeëntwintig herfsten oud, ze is geboren op zeven oktober in het prachtige Chicago. In het jaar 1935, haar sterrenbeeld is weegschaal. Ze is getogen in Savanna, Illinois.
    Innerlijk •
    * eloquent - welsprekend
    * manipulative - manipulatief
    * argumentative - betogend/bewijzend
    * dominant - dominant
    * impatient - ongeduldig
    * unforgiving - onverzoenlijk
    * superficial - oppervlakkig
    * loyal - loyaal/trouw
    * intelligent - intelligent/bevattelijk
    * cunning - sluw/listig
    * sarcastic - sarcastisch
    * wild - onbeheersd

    Uiterlijk • [fc: Sahara Ray]
    Ziekte •
    Pica • wordt gekenmerkt door trek in stoffen die grotendeels niet-voedend zijn, zoals papier, klei, metaal, krijt, grond, glas of zand.
    Pyromania • is een impulscontrole stoornis waarbij individuen herhaaldelijk niet de impulsen weerstaan om opzettelijk een brand te beginnen, dit kan zijn om de spanning te verlichten of voor instant bevrediging.
    Jaren in asylum • Diana zit pas drie jaar in het Asylum. Jarenlang was haar toestand onopgemerkt. Tot op een prachtige zomerdag alles veranderde. De dag startte in hetzelfde ritme. De kinderen werden door de nanny gewekt en kregen hun ontbijt opgediend. Diana was twaalf jaar oud, een vrolijk meisje die vaak buiten in de tuin speelde. Het allerliefste met haar broers. Het was de nanny daarom ook juist opgevallen dat de dame wel vrij opmerkelijke dingen in haar mond stak. Van aarde tot het hout waarvan het nieuwe tuinhuis gebouwd zou worden. Toen de klok tien uur sloeg stuurde de nanny het kroost naar buiten. Haar ogen monitoorde Diana strak, elke verkeerde beweging werd opgeschreven en later overhandigd aan Dr. Reid. Meteen was het raak. Nog voor haar dertiende verjaardag werd Diana naar een Asylum gestuurd. Afgedankt door haar familie. Haar vader, de geleerde dokter, kon er niets aan doen. Wel kwamen ze elk jaar met haar verjaardag op bezoek. Dat houdt ze goed bij.



    Slaaphal • 2
    Relaties •
    * Familie
    - Father - Dr. Mr. Baldwin Theodore Reid, b. 1906
    - Mother - Mrs. Delilah Genevieve Reid (née Davidson), b.1909
    - Brothers Jack Alexander Reid & Thomas Maximus Reid, b. 1932 & b.1936
    - Sister Evelyn Ariana Reid, b.1939

    * In asylum
    Nancy Rogers • Good friends
    Het is niet altijd koek en ei tussen de twee dames geweest. Verre van zelfs. Nancy en Diana konden elkaar tijden niet uitstaan, al bij het kortste oogcontact kon Diana uit haar slof vliegen. Dat is ook gebeurt. Op een prachtige dag zocht Diana het oorlogspad met haar medepatiënte op. Tegen het middenuur, bestormde een -zeer geïrriteerde- Diana de badkamers en viel Nancy aan. Het geschreeuw werd al snel opgemerkt en de meiden werden uit elkaar getrokken. Als straf moesten ze, elke zondag, voor wekenlang de kerk schoonmaken. Dit schepte een band tussen de twee. Nooit hebben ze elkaar vergeven, maar een goede vriendschap is uit het incident ontstaan.

    Tate Milo Parker • Old friends
    Tate en Diana go way back, daar is wel van te spreken. Al vanaf jonge leeftijd kwam de jongen bij de familie Reid over de vloer. Haar oudere broer Jack en de jongen waren goede vrienden, dankzij deze vriendschap had Diana ook wat contact met Tate. In het Asylum trokken ze wat meer naar elkaar toe. Verhalen uit het verleden en inside-jokes komen nog wel eens aan het bod. Hij is een van de weinige personen waar Diana vertrouwen in heeft.

    Devin Saoirse Logan Eabarcrombaigh • Frenemies
    Het ene moment kijken ze elkaar lachend aan, het andere moment kan Diana wel een mes in haar rug steken. Devin is niet te vertrouwen, dat weet ze al te goed. Ze heeft Diana verraden, dat zal ze later nog merken. Diana's haat tegenover Devin is vrij diep, het liefste zet Di iedereen in het Asylum tegen haar op. Ook verwacht ze dat er binnenkort wel een showdown tussen de twee zal plaatsvinden.

    Kenia Ruby Lake • Protective friendship
    Al vanaf de eerste keer dat Diana Kenia aankeek wist ze het, ze is te onschuldig en vooral te bang om hier alleen te zitten. Ook wist ze dat Kenia haar nooit iets aan zou doen, dat is zeer voordelig voor Di. Ze besloot het meisje te beschermen, haar op haar gemak te stellen. Hun relatie is te beschrijven als een mentrix-leerling-relatie. Ze zijn bevriend, Diana geeft het advies over de regels (en mensen) in het Asylum. Zodat de mede-blondine niet in zeven sloten tegelijk valt.

    Extra • De tweeëntwintigjarige kan last hebben van woedeaanvallen, en wordt dan verzocht om in de tuin te rennen. Sporten is haar een van haar favoriete vormen van expressie. Ook is ze geïnteresseerd in filosofie, wat niet echt past bij haar wilde natuur. Ze heeft een tattoo aan de binnenkant van haar rechter bovenarm, maar wil er graag nog een van een quote van Plato. Hoewel ze uit een zwaar religieus gezin komt, gelooft ze niet in God. Het liefste wil ze ontsnappen uit de Asylum, ze is ook vaak ik de badkamers te vinden.





    Ik hoop dat dit zo goed is! c:

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 13:02 ]


    The privilege of a lifetime is being who you are.

    @Balloo & QueenStark, er zijn nu wel 2 karakters met de achternaam ''Walker'', maar dat mogen jullie zelf uitzoeken.

    @Mactabilis, je staat erbij!

    @Iedereen, zal ik de dokter + zuster maar schrappen, niemand lijkt erop te schrijven?


    hell nah

    Is het goed als mijn man het syndroom van Capgras heeft?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "