• - Bedacht door Raegan. Vertaling met behulp van Hanne (the­deanaconda)!
    - Waarschuwing! Deze RPG bevat extreem geweld, zware taal en seksuele handelingen.
    - Gebaseerd op échte gebeurtenissen die in Trans-­Allegheny plaatsvonden.

    Over mij
    Hi, ik ben Raegan. Ik ben nieuw hier, en ben zeer enthousiast over schrijven. Omdat ik nieuw ben weet ik nog niet zo goed hoe alles werkt, ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben. Bij vragen ver het forum mail ik jullie, en bij vragen over de RPG mailen jullie mij hopelijk! c:

    Datum [Schrijven]

    Als we vol zitten!.




    Weston, West Virginia. USA, 1957

    Voordat geestesziekte enigszins begrepen werd, werden mensen die ook maar het kleinste teken van een geestelijk
    probleem vertoonden, in een gekkenhuis gegooid. Daar werden ze vaak onderworpen aan afgrijselijke martelingen en
    experimenten die vaak tot hun dood leidden. En door het grote aantal ziekten die door de inrichting zwerfden, was het
    het geen wonder dat de patiënten vaak zelfmoord of moorden pleegden.

    De Asylum

    Het werd gebruikt als een psychiatrische inrichting van 1864 tot 1994. Het gesticht in Weston, West Virginia was
    eigenlijk gebouwd voor 250 patiënten, maar rond de jaren 50 zaten er meer dan 2600 ongelukkige patiënten in het
    gesticht. Dat was, natuurlijk, veel meer dan de werknemers voor konden zorgen. Het gevolg was dat het gesticht
    overvol werd en nog onaangenamer dan het al was. De patiënten leden aan verscheidene medische toestanden. Van
    schizofrenie tot dementie. En helaas werden velen onderworpen aan de verschrikkelijke medische behandelingen.
    Schok therapie, water schok behandelingen, isoleercellen en normale afranseling vonden plaats tussen deze muren,
    in de hoop hun geest te reinigen. Voeg dit toe aan het feit dat duizenden patiënten er zijn overleden en dan weet je
    waarom dit als een van de verschrikkelijkste gestichten die de VS ooit heeft gezien.



    De faciliteiten
    Het asylum telt één grote tuin, die de patiënten alleen mogen betreden onder toezicht van minstens één zuster. Er zijn
    vier slaapzalen, deze zijn speciaal gemaakt voor de patiënten die erin verblijven. Ze bevinden zich in de vier vleugels
    van het asylum. Noord, Oost, West en Zuid. Er zijn twee grote multisexe badkamers. Zij bevinden zich tussen de
    Noord/West vleugel en de Oost/Zuid vleugel. Verder is er nog een groot lijkenhuis en een ziekenhuisruimte, gelegen in
    de kelder van het asylum.

    Slaaphal 1 [NOORD]: Huisvestigd patiënten met eetziektes (zoals boulimia en anorexia)

    Slaaphal 2 [WEST]: Huisvestigd patiënten met hevige mentale ziektes (zoals hullicinaties)

    Slaaphal 3 [OOST]: Huisvestigd patiënten met seksuele ziektes (zoals voyeurisme)

    Slaaphal 4 [ZUID]: Huisvestigd patiënten met angststoornissen en fobieën.



    Locatie


    Regels Asylum
    - ­Alle patiënten worden om 7:00 wakker gemaakt en dienen om 22:00 weer in bed te liggen. [Voor zusters 6:00-­23:00]
    ­- Geweld wordt niet getolereerd.
    ­- Relaties zijn niet toegestaan. (Vriendschappen wel)
    ­- Slaapplekken worden op achternaam uitgedeeld en moeten nageleefd worden.
    - Het ontbijt is voor de patiënten om 8:00, voor deze tijd kunnen ze zich klaarmaken. [Voor zusters 7:30]
    ­- Elke patiënt is gediend om zondag naar de kerkservice te gaan, het is verplicht.
    - Bij overtreding van de basisregels dient de patiënt gestraft te worden.



    De rollen!
    ­ Lijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [fc:]
    Ziekte:
    Jaren in asylum:
    Slaaphal:
    Relaties:
    Extra:

    * De asylum huist alleen patiënten van 18 jaar en ouder!

    [M] Dokter: De kleinzoon van de oprichter van het Trans­Allegheny Lunatic Asylum. Vanaf zijn jeugd heeft hij de
    experimenten en onderzoeken meegemaakt om die later zelf uit te voeren. Er is altijd al een walging voor de gekken
    geweest, vandaar dat hij niet kon wachten op het moment om die mensen te ''genezen''. Vanuit die zogenaamde
    genezing is nu een liefde voor marteling ontstaan. Leeftijd [25-­40]
    Door: Dr. Ezra Giles Hamilton - 30 - Furiosa

    [V] Zuster 1/Hoofdzuster
    ster: Een van de meest ervaren zusters van het asylum. Elke therapie heeft ze bijgestaan om die mensen daarna te
    testen. Ze is steeds opzoek naar nieuwe oplossingen om haar patienten te genezen, maar tot nu toe heeft niets
    gewerkt. Ondanks dat ze moeite heeft met de denkwijze van haar patienten, is ze vaak bij ze te vinden om tegen hen te
    spreken omdat ze probeert om het beste van ze naar boven te halen. Ze heeft hoop. Leeftijd [25-­50]
    Door: Bezet voor Amoare

    [V] Zuster 2. Er zijn een paar redenen waarom ze hier werkt. Het heeft voor een groot deel te maken met het feit dat ze,
    net zoals de dokter, op een bepaalde manier geniet van hun omgang met de gekken in het asylum. In tegenstelling tot
    zuster, gelooft ze dat er niets is want ze kan doen om weer een goed mens uit haar patiënten te halen. Leeftijd [20­-40]
    Door: Bezet voor Havilliard

    Patiënten [Rol - Pagina - Slaaphal - Schrijver]
    Vrouwen
    [12/.]
    § Devin Saoirse Logan Eabarcrombaigh - 1 - 2 - Raegan
    § Nancy Rogers - 1 - 1 - Furiosa
    § Bezet voor Complexes
    § Aurora ‘Aura’ Michelle Walker - 3 - 4 - OurImagination
    § Samantha "Sam" Megan Williams - 3 - / - Balloo
    § Alicia 'Ally' Robinson Eyre - 5 - 2 - Sherrinford
    § Brianna Emmanuelle Ravenshaw - 6 - 2 - Effs
    § Kenia Ruby Lake - 6 - 4 - The_Glue
    § Bezet voor LeScorpion
    § Safirianna Justine Walker - 7 - 2 -QueenStark
    § Diana Blythe Callen Reid - 7 - 2 - Mactabilis
    § Elaine Mary Odell - 10 - 1 - /


    Mannen
    [11/.]
    § Seth William Marlowe - 2 - 2 - Blurryface
    § Dwain Schuyler - 1 - 2 - Larkin
    § William Daley Goldfield - 2 - 2 - RabidKiller
    § Nolan Parker Campbell - 4 - 2 - Phxnthasia
    § Ethan Smith - 4 - 2 - Coven
    § Jack Zuko - 6 - 4 - Robind19
    § Benjamin Daniel Malachi - 5 - 2 - AshFIrwin
    § Micah Lucian Hastings - 6 - 3 - Mordrake
    § Tate Milo Parker - 7 - 2 - Kroeger
    § Bezet voor Pecadores
    §James-Dean Marcus Devraux - 9 - 3 -QueenStark
    §


    Ziektes - Bezet

    - Alice in Wonderland Syndrome (Syndroom van Alice in Wonderland)
    - Anorexia Nervosa (Anorexia)
    - Autophagia and Psychosis
    - Bipolair Disorder (Bipolaire stoornis)
    - Cotard Syndrome (Syndroom van Cotard)
    - Claustrophobia (Claustrofobie)
    - Dissociative Identity Disorder (Dissociatieve indentiteitstoornis)
    - Exhibitionisme
    - Kleine-Levin Syndrome (Syndroom van Kleine-Levin)
    - Klüver-Bucy Syndrome (Syndroom van Klüver-Bucy)
    - Major Depressive Episode
    - Mania (Manie)
    - Munchausen Syndrome (Syndroom van Munchausen)
    - Pica
    - Posttraumatic stress disorder (Post-traumatische stress-stoornis)
    - Pyromania
    - Schizophrenia (Schizofrenie)
    - Schizoaffective Disorder and Psychosis (Schizoaffectieve Stoornis & Psychose)
    - Tourette Syndrome (Syndroom van Gilles de la Tourette)


    Indeling slaapzalen
    #1 -Telt 100 bedden-
    Work in progress


    #2 -Telt 200 bedden (stapel)-
    Work in progress


    #3 -Telt 100 bedden (stapel)
    Work in progress



    #4 -Telt 200 bedden-
    Work in progress


    Faceclaims!

    Raegan - Ebba Zingmark
    Furiosa - Amanda Hendrick
    Complexes - Nadia Esra
    OurImagination - Eliza Taylor
    Balloo - Troian Bellisario
    Sherrinford Alona Tal
    Effs - Kaya Scodelario
    The_Glue - Emilie De Ravin
    LeScorpion -
    QueenStark - Emma Roberts
    Mactabilis - Sahara Ray

    Blurryface - Tyler Joseph
    Larkin - Devon Bostick
    RabidKiller - Gaspard Ulliel
    Phxnthasia - Joe Sugg
    Coven - Evan Peters
    Robind19 - Zac Efron
    AshFIwrin - Luke Hemmings
    Mordrake - Harry Styles
    Kroeger - Ashton Irwin
    Pecadores -
    QueenStark - Orlando Bloom



    Regels
    Regels:
    - Geen disciminatie of pesten. Ik gooi je er net zo makkelijk uit als ik je binnenlaat.
    - Hier een link met mentale ziektes: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_mental_disorders
    - Geen godmodden, alstjeblieft.
    - Zorg dat je actief bent op het forum, anders zet ik je eruit!
    - Let's have fun!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 9:18 ]


    hell nah

    Raegan schreef:
    @Balloo & QueenStark, er zijn nu wel 2 karakters met de achternaam ''Walker'', maar dat mogen jullie zelf uitzoeken.

    @Mactabilis, je staat erbij!

    @Iedereen, zal ik de dokter + zuster maar schrappen, niemand lijkt erop te schrijven?


    Het is wel leuk om iets van een dokter of zuster te hebben denk ik. Misschien wil ik wel een extra rol maken als niemand anders zich geroepen voelt en dat oké is. Moet er alleen nog wel even over nadenken..

    Zal ik anders de dokter maken?


    Your make-up is terrible

    Ik heb iedereen even een mailtje gestuurd over dit hele ''relatie''-ding. c:


    The privilege of a lifetime is being who you are.

    @Mactabilis, mooi! Ik heb je mailtje gekregen. ;)

    @Furiosa, als je dat zou willen. Graag!

    @coven, bedankt voor je aanbod!


    hell nah

    Zou ik nog een jongen mogen? Met fc Orlando Bloom (:

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 19:40 ]

    @QueenStark, sure!


    Dan zijn de vrouwelijke rollen weer open!

    @Furiosa, je staat nu ook bij de dokter.


    hell nah

    Tot hoeveel rollen wil je gaan?


    The privilege of a lifetime is being who you are.

    @Anne, ik wil sowieso de dokter/zusters, dus ik gok op 20 dames en 20 heren.


    hell nah

    Dokter Ezra Giles Hamilton





    Naam:
          Ezra Giles Hamilton
    Leeftijd:
          30
    Innerlijk:
          Ezra wordt vooral altijd gezien als een erg arrogante en zelfingenomen man. Dit komt misschien omdat hij een groot ego heeft en hij altijd erg zeker van zijn zaak te lijkt te zijn. Hij is dan ook opgevoed met het idee dat hij geweldig is, hij zou een groot man worden die het asylum over zou nemen en hij weet zeker dat hij ondertussen aan al die verwachtingen voldaan heeft.
          Verder is Ezra nogal een work-a-holic en spendeert hij veel tijd in het asylum. Hij is redelijk gevoelloos geworden voor andermans leed en heeft zijn zinnen vooral gezet op het 'genezen' van zijn patiënten, waarbij hij graag allerlei nieuwe dingen uitprobeert. Hij is er echter wel van overtuigd dat hij meer goed dan kwaad doet. Hij is dan wel het type dat er nog een agenda op na houdt voor persoonlijk gewin, waardoor hij niet altijd even goed te vertrouwen valt.
          Ondanks alles is Ezra toch wel een beetje een eenzame man. Hij heeft weinig contact met de buitenwereld en leeft vooral in het asylum. Hoewel hij het nooit zal toegeven, zoekt hij eigenlijk toch wel naar een beetje gezelschap, het liefst van iemand die normaal kan functioneren.
    Uiterlijk:
    FC: Ed Westwick
          Ezra is geen imposante man, maar heeft wel altijd een zelfverzekerde houding over zich heen. Hij is redelijk klein met zijn 1,73 en niet erg breed of gespierd. Hij heeft een erg blanke huid, hij komt maar weinig buiten waardoor hij nog witter lijkt. Ezra is geen sportieve man en heeft hierdoor maar weinig conditie.
          Ezra draagt graag zijn nette pakken en je zal hem daar dan ook altijd in rond zien lopen. Soms draagt hij er echter een witte labjas overheen. Als je hem treft in andere kleding, moet er wel iets heel bijzonders aan de hand zijn. Verder houdt Ezra van schoenen. Hij laat zijn schoenen elke dag poetsen en heeft meerdere paren.
          Verder heeft Ezra bruin haar dat altijd netjes gekapt is en bruine ogen. Zijn ogen zijn smal en amandelvormig, waar hij altijd een arrogante of ongevoelige blik in lijkt te hebben. Hij heeft hoge jukbeenderen en een sterke kaaklijn. Zijn lippen zijn smal en vaak op elkaar geperst als hij aan het nadenken is. Hij ziet er altijd netjes uit, je treft hem zelden met stoppels.
    Relaties:
          James-Dean Marcus Devraux
          Ezra heeft een geheime relatie met deze man en doet er alles voor om te voorkomen dat deze relatie uitkomt. Relaties tussen twee mannen zijn natuurlijk een groot schandaal.
    Extra:
          Ezra heeft geen gezin en is niet getrouwd, hij heeft er geen tijd voor, vind hij. Toch zou hij over een paar jaar wel een zoon willen om zijn werk over te kunnen nemen.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 17:58 ]


    Your make-up is terrible

    Dit klinkt echt wel leuk. Maar ik heb nog nooit mee gedaan aan een rpg hier hehe.


    The truth is out there.

    Ik wil graag mijn karakter (Ally) een soort fuckbuddy geven. Niets meer dan dat, daar is ze te paranoïde voor, maar een soort twisted relationship met iemand. Geen liefde, dus. Denk aan seksscenés waarin Ally doorratelt over waarom er complotten tegen haar zijn in het huis. Het liefst had ik iemand gehad uit zaal drie, maar volgens mij zijn die er niet. Iemand geïnteresseerd? Ik vind het ook prima als er nog een laag achter zit (die wel verliefd op haar, of wat dan ook), het klinkt ingewikkeld, maar ik vond het wel een interessante twist.


    Tijd voor koffie.

    Verdorie, nu ben ik vergeten wie mijn faceclaim is ;-; Dan maar weer het internet rondstruinen.


    Tijd voor koffie.

    Sherrinford schreef:
    Ik wil graag mijn karakter (Ally) een soort fuckbuddy geven. Niets meer dan dat, daar is ze te paranoïde voor, maar een soort twisted relationship met iemand. Geen liefde, dus. Denk aan seksscenés waarin Ally doorratelt over waarom er complotten tegen haar zijn in het huis. Het liefst had ik iemand gehad uit zaal drie, maar volgens mij zijn die er niet. Iemand geïnteresseerd? Ik vind het ook prima als er nog een laag achter zit (die wel verliefd op haar, of wat dan ook), het klinkt ingewikkeld, maar ik vond het wel een interessante twist.


    Ik wil opzich wel haha. Ethan is toch ook niet zo goed in contact verder.. Als je dat ziet zitten hoor ik het wel

    Ik begin vanmiddag als ii eindelijk m'n computer in m'n handen heb!


    Spinning around, I'm weightless.

    @Sherrinford, hahah gaaf idee! & ik kon je fc ook niet vinden.

    @Scully, je mag gewoon meedoen, ik heb er niets op tegen, als je maar lol hebt!

    @Complexes, top!


    hell nah