• Hallo mensen! We zijn alweer aangekomen bij topic nummer 36 ;D Volgens MAL staat deze anime op nummer 36 samen met deze manga.
    Ik persoonlijk ken ze geen van beide :')

    Uitslag Poll Met dank aan Tesla ;D
    Zoals ik al zei heb ik zelf niet gestemd en ik vond niet leuk om op een random iemand te stemmen ;d.
    Maar de uitslag! *tromgeroffel*
    De poodle prijs gaat naar: Guren Ichinose met 0 stemmen! Geweldige prestatie Guren!
    Met een gedeelte vierde plek met wel geteld 1 stem: Krul Tepes & Yoichi Saotome
    De persoon die met brons naar huis gaat met 3 stemmen is: Shiona Hiiragi!
    En met op nummer twee die 1 punt te kort kwam om eerste te worden is: Yuuichirou Hyakuya
    en dat betekent dat met de gouden prijs met 6 punten gaat naar: Mikaela Hyakuya!
    Gefeliciteerd Mika! Ik heb.. Eigenlijk.. Niet.. Echt.. Een prijs... Sorry...
    Misschien als je de Owari fans lief aankijk dat je lieve plaatjes gestuurd krijg.

    Okay, kleine mededeling: Iedereen die zichzelf mist in de beginpost, of is veranderd van naam etc, zou je alsjeblieft nog één keer kunnen reageren? Dan kunnen we hem even repareren. ^^
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Ook als je je drama series bij houd op bijv. Mydramalist.com, geef ze door!
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.
    ~ Wil je stoppen met een otaku zijn en uit de lijst? Nou...


    Dat gaat hem niet worden


    Join us! ;D
    27 - OriharaIzaya (Thorsten) - 17 - MAL
    28 - MorningStorm (Wouter) - 16 - MAL
    29 - HalfBloodPrince (Sharon) - 20 - MAL
    30 - Pugno (Eva) - 14
    31 - Amaimon (Jeffrey) - 21
    32 - Aire (Fanny) - 15 - MAL
    33 - xLenox (Lenox) - 17 - MAL - Animeplanet
    34 - Penta (Rowan) - 19
    35 - Airashii (Liesbeth) - 21 - MAL
    36 - Sugawara (Tesla) - 18 - MAL
    37 - WinchestersBros (Lisa) - ... - MAL
    38 - Setsunai (Amparo) - 17
    39 - Hunt (Samantha) - 15 - MAL - Hummingbird
    40 - Hajime (Romy) - 14 - MAL
    41 - Briarcliff (Myke) - 17 - animeplanet
    42 - RayLaVie (Sam) - 16
    43 - Matata (Joyce) - 18 - MAL
    44 - Yoruichi (Latanya) - 15
    45 - Lovelydemon (Amber) - 18
    46 - Helitera (Sterre) - 16 - Hummingbird
    47 - RUSO4 (Kelly) - 14
    48 - Okumura (Eline) - 16 - Q-List
    49 - MeOrYou (Laurien) - 18 - MAL
    50 - WolfieBlackfire (Cheyenne) - 14
    51 - Jigoku (Fleur) - 14 - MAL
    52 - Morticia (Maia) - 22 - MAL
    1- Yuuichirou (Dirkje) - 19 - MAL
    2- Taka (Kevin) - 21 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - MDL
    4- Jiro (Myrthe) - 17 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 19 - MAL
    6- Nigiri (Minke) - 16 - MAL
    7- Tomoka (Maria) - 20
    8- Raisei (Maxime) - 16 MAL
    9- Itsuka (Ellen) - 19 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 19
    11- Mayfly (Lilian) - 18 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 20 - animeplanet
    13- Akari (Shirley) - 21 - MAL - MDL
    14- Bleach (Chantal) - 20 - MAL
    15- Poems(?) (Michelle) - 13 (Deze user is niet meer actief!)
    16- bkx98 (Benthe) - 16 - MAL
    17- Jormungandr (Reina) - 17 - MAL
    18- Rewritten (Suus) - 17 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 17 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 19
    22- Puffin_ (Sarah) - 18 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 20 - MAL - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Ayano (Iris) - 18 - MAL
    25 - xTheDarkLordx (Rowena) - 17 -
    26 - mrCas (Cas) - 14 -



    In de volgende spoiler staan animes die op dit moment nog bezig zijn van uitzenden. Mis je er 1 die jij kijkt? Vertel ons op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Maandag:
    Daiya no Ace
    Chaos Dragon: Sekiryuu Senyaku
    Akagami no Shirayuki-hime

    Dinsdag:
    Overlord
    Million Doll

    Woensdag:
    Kyoukai no Rinne
    Gintama

    Donderdag:
    Naruto Shippuuden
    Ore Monogatari!
    Gangsta
    Okusama ga Seito Kaichou!
    Ranpo Kidan: Game of Laplace

    Vrijdag:
    Shokugeki no Soma
    Gate: Jieitai Kanochi nite, Kaku Tatakaeri
    Aoharu x Kikanjuu
    Wakaba*Girl

    Zaterdag:
    Fairy Tail
    Denpa Kyoushi
    Rokka no Yuusha
    Shimoneta to Iu Gainen ga Sonzai Shinai Taikutsu na Sekai
    Durarara!! X2 Ten
    Ushio to Tora (TV)
    Charlotte

    Zondag:
    Pri Para
    World Trigger
    Arslan Senki
    Baby Steps
    Kekkai Sensen


    Alrighty right. Time for some gifs!
    Helaas heb ik het afgelopen anime seizoen echt totaal geen anime gekeken.. Dus ik kan geen gifs plaatsen van de nieuwste anime :')
    Misschien dat er toch 1 of 2 plaats.. Maar die ben ik echt random tegen gekomen op Tumblr :')
    Have some of my crushes




    Rechtsboven: Kekkai Sensen (If I rememberd right) (Guess why I wanna see the anime :'D)
    Linksboven: Free! (Haruka)
    Rechtsonder: Sword Art Online 2 (Kirito)
    Linksonder: Kuroko no Basket (Kuroko to Kagami)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 15:16 ]

    Wie heeft Kuroshitsuji: Book of Circus gezien? Want daar gaat de vraag stiekem over. Ik ben heel origineel dus ik vraag naar jullie favoriete Circus Personage. Ik heb Peter & Wendy weggelaten.. Ik mag ze toch niet.

    26.7% (4 stemmen)
     
    Joker

    6.7% (1 stem)
     
    Beast

    33.3% (5 stemmen)
     
    Snake

    0.0% (0 stemmen)
     
    Jumbo

    26.7% (4 stemmen)
     
    Dagger

    6.7% (1 stem)
     
    Doll


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Tes oh die heb ik ooit ook gekeken ik heb het toen een 4 gegeven.

    Ik heb net Orange Marmalade ep 10 gekeken het 3de deel van de serie. Ik vind het wel nog steeds goed maar wel dramatischer dan deel 1&2. Ook al is de rest dat ook wel. Ik moet de manga er van ook nog lezen maar volgens mij loopt die wel anders.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Een 4 is nog erg hoog Shirley :'D


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Sugawara schreef:
    Shirleytje! Ik heb 'm echt net gekeken. Het heet Mars of Destruction en is een OVA van 1 aflevering van 20 minuten. Het was zo zo zo...slecht :'D Serieus de most retarded plottwist possible op het einde. Maar echt er is niks goeds aan. Blijkbaar komt het uit 2005, maar de kwaliteit zegt dat het minimaal 50 jaar oud moet zijn :'D De voice acting..de personages..ze hebben niet eens eigen soundtracks, ze gebruiken muziek van componisten zoals Beethoven, voor deze poep anime :'D Echt dit moet iedereen gezien hebben. Het slaat gewoon helemaal nergens op X'D Ik heb zo hard gelachen om de slechtheid.

    Syll: Boku no Pico is toch gewoon hentai :'D Maar inderdaad hoeveel zin ik heb om iets te kijken telt voor mij ook heel erg mee. Je moet eens je hele lijst afgaan en alles opnieuw beoordelen! ^^


    Yaoi :') met jongetjes dat 8 lijken maar eigenlijk al 16 zijn..
    Overigens zal ik me lijst wel eens langs gaan.. Al weet ik niet hoe dat verloopt.. want ik heb Loveless een 8 gegeven, maar al 4 keer gezien ofzo.. Terwijl er veel dingen niet kloppen en mij irriteren.. en toch wil ik het gerust het nog een 5e keer zien..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)

    Yaoi :') met jongetjes dat 8 lijken maar eigenlijk al 16 zijn..
    Overigens zal ik me lijst wel eens langs gaan.. Al weet ik niet hoe dat verloopt.. want ik heb Loveless een 8 gegeven, maar al 4 keer gezien ofzo.. Terwijl er veel dingen niet kloppen en mij irriteren.. en toch wil ik het gerust het nog een 5e keer zien..


    Oh god, ik ga dat echt nooit van mn leven kijken.
    Ikzelf heb de 2e arc van Bleach 5 keer gezien en 3 keer gelezen :'D En nog steeds als ik bijvoorbeeld een opening hoor dan krijg ik weer zin om te rewatchen XD Ik weet serieus alles precies uit mijn hoofd inmiddels.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2015 - 23:40 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Sugawara schreef:
    (...)

    Oh god, ik ga dat echt nooit van mn leven kijken.
    Ikzelf heb de 2e arc van Bleach 5 keer gezien en 3 keer gelezen :'D En nog steeds als ik bijvoorbeeld een opening hoor dan krijg ik weer zin om te rewatchen XD Ik weet serieus alles precies uit mijn hoofd inmiddels.

    Dat heb ik heel erg als ik Soubi zie van Loveless xd Of als ik Yamato of Kai zie van Sukitte Ii Na Yo :') Wil het nog steeds weer kijken nadat ik de live action film zag.. Werd iets te blij toen ik Kai zag

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 0:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Tes ik gaf toen ik hem keek nog niet zo'n lage cijfers voor anime omdat ik dat zonde vond.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Sugawara schreef:
    (...)

    Ohja dat kan ik dus niet :'D Ik moet ze op enjoyment gerangschikt hebben staan. Ik weet dat bijvoorbeeld de anime van Bleach (de manga wel) geen 10 waard is. Maar ik kan t niet over mn hart verkrijgen om Bleach lager te zetten dan bijvoorbeeld Haikyuu, omdat ik ze allebei even leuk vind en ik echt niet zou kunnen kiezen. Mijn grootste favorieten moeten die 10 gewoon hebben, haha.


    Ja, nou, dat is dus mijn probleem, hahahaha. Pandora Hearts en Tsubasa de animes zijn echt geen 10 waard (behalve de OVA's van Tsubasa), maar de manga's ongeveer een 10+, maar ik kan gewoon mijn favorieten niet op die manier beoordelen. En daarom switch ik de hele tijd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hunt schreef:
    I'm alive! Als we teminste mijn hart die daar verderop op de grond in duizenden stukjes negeren.
    Ugh, aangezien ik verhuist ben en nog geen internet heb op de pc en iPad betekend het voor mij geen anime. Wel manga maar geen anime. Moet zeggen dat mijn break wel wat goed doet. Ik heb een Kingdom Hearts aan marathon gedaan waardoor ik nu elke keer bij sommige osts in huilen uitbarst. Ik had verwacht dat Riku een slecht leven zou leiden -grijs haar-. Maar holyfuck. Ik had niet verwacht dat mensen met kuiven ook een rot leven moesten leiden. ;_; They didn't deserve that shit. ;_; *Cries a river*
    Ben nu de manga aan het lezen en het doet pijn ontzettend veel pijn :')

    Om maar even weer OT te gaan: Ik ben begonnen aan Toukyou, Planetary en ik vind beiden tot nu toe erg goed. Planetary heeft tot nu toe nog maar 1 chapter maar het hele plot gebeuren rondom het heelal klinkt intresant. -plus ik klikte er op omdat het leek op een yaoi harem manga. Ik heb hoop er in.-
    Yamada-kun to 7-nin no majo laatste chapter heeft mijn hart weer een beetje geheeld. Wat nodig was aangezien de laatste chapters mij gebroken hebben. Ondanks ik hoop dat
    Yamada an Shiriashi het uitmaken als er geen verbetering komt in hun relatie. Ik ben niet op de Yamada x Odagiri ship aangezien mijn hart zich heeft verkocht aan Tamaki x Odagiri maar ik zou Shiriashi niet graag zien als de end girl als ze zo aan de kant blijft gezet worden. Ik vind Noa, Himekawa en zelfs Odagiri dan een betere optie.

    Trouwens ik ben een beetje vreemd als het gaat over de laatste chapter van Tokyo Ghoul :re. Ik weet niet of ik blij moet zijn of boos moet zijn hehe x)
    Voor de rest zijn er niet echt manga die mijn attentie hebben gedrongen. Ja Naruto, Pinkyuu -raw manga-, Black Clover en Anstasu Kyoushitsu maar de laatste chapters waren niet intresant. Nou ja Pinkyuus was intressant maar ik geloof niet dat iemand hier manga in het Japans leest. X)

    Het enige wat ik nog blij om moet zijn is het feit dat Terajima-sensei -mangaka van Daiya no Ace- eindelijk heeft besloten om te stoppen met ze kont te gaan krabben en de hiatus op te zeggen. 19 Augustus waarom ben je zover weg. Hoogstwaarschijnlijk gaat ie ze main toch weer aan de kant schuiven en weer als een fangirl Furuya en Miyuki biashen maar teminste begint dat varken weer met schrijven -.-' -ja ik weet dat ik niet zo over een mangaka mag praten maar ik vind dat ik aardig het recht heb om zo over een man te praten die zijn main karakter behandeld als tweede hands wc papier. -

    Hmm nog wat anders? Chihayafuru krijgt ook blijkbaar een live- action movie en als ik voor twee secondes mag fangirlen:

    WE KRIJGEN KORRASAMI COMICS HELL YES. ;_; Ik ben zo blij.
    -aangezien avatar ook goed word gekeurd hier denk ik dat de comics ook wel mogen voor 1 moment.-

    Trouwens:
    OWARI NO SERAPH CHAPTER 35
    Yoichi, je bent te goed voor deze wereld. And gotta love the squad. Shinoa tegen Mika dat hij weg moet rennen met Yuu ;_; Mijn hart. Iedereen die hier een hekel heeft aan Shinoa kan opzouten want die vrouw is een badass one woman army. IK KAN NIET WACHTEN VOOR DE VOLGENDE CHAPTER.


    Oke ik ben klaar met mijn eindeloze rant. Feel free to ingnore it. En sorry for the offtopic Kingdom Hearts en Korra comics mentions. Het gebeurd niet I promise. Nou ja waarschijnlijk als ik klaar ben met de KH manga dan ben ik een lijk en zal ik rant hebben maar hopelijk niet hier x)


    Woooh welkom terug. *^* Mweh, geen internet, ik denk echt dat ik dan half sterf, maar het zou zo goed voor me zijn, want dan zou ik waarschijnlijk die twintig boeken die in mijn kast staan en ik nog steeds niet gelezen heb tevoorschijn halen. XD
    Verder kan ik alleen reageren op je reactie op Owari chapther aeofhawefojeawfojae. *^*
    Ik was zo verschrikkelijk aan het fangirlen, SHINOA SQUAD IK HOU VAN JULLIE SHINOA IK HOU VAN JE FUCK ALLE HATERS EN HUN DOMME REDENEN WANT KIJK WAT ZE DEED. *^* Gaaah, ik moet ook dat volgende chapter. En het duurt zo lang iedere keer. ;w; Ik wil echt zo verschrikkelijk graag dat Mika en Yuu eindelijk eens tijd krijgen om rustig te praten. ;w; Maar ik ben zo bang dat dat ze weer niet gegund gaat zijn...
    En iedereen die op Shinya gaat haten. :'D Dat sloeg ook nergens op, hoe kan die man nou weer allemaal weten dat dat Mika is en dat dat een belangrijk persoon voor Yuu is blablabla. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    God Eater ep 1. Goede episode verhaal doet me denken aan SnK en Owari no Seraph. De het hoofd personage Renka is ook qua doen en late het zelfde als Eren en Yuu. De animatie vind ik een beetje lijken alsof ik een game speelde wel erg mooi en goed. Verder is Renka echt wel een goed personage vind ik. Ik heb het op en het komt oorspronkelijk ook van een game af.



    Joukamachi no Dandelion ep 2. Jeej weer een goede episode ! Akane blijft zo kawaii en shy. Ik ship ShuuxSatou na het tweede deel. Satou is zo kawaii blonde Girl ze lijk qua charachter design veel op Hikari alleen dan ouder.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Akari schreef:
    God Eater ep 1. Goede episode verhaal doet me denken aan SnK en Owari no Seraph. De het hoofd personage Renka is ook qua doen en late het zelfde als Eren en Yuu. De animatie vind ik een beetje lijken alsof ik een game speelde wel erg mooi en goed. Verder is Renka echt wel een goed personage vind ik. Ik heb het op en het komt oorspronkelijk ook van een game af.



    Joukamachi no Dandelion ep 2. Jeej weer een goede episode ! Akane blijft zo kawaii en shy. Ik ship ShuuxSatou na het tweede deel. Satou is zo kawaii blonde Girl ze lijk qua charachter design veel op Hikari alleen dan ouder.



    Hahah xd jij volgt volgens mij echt veel Shirely o.o
    Hoe houd je dat allemaal vol? :d


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik was begonnen met de eerste ep van God Eater, maar toen werd ik geroepen om Takels avontuur te gaan spelen met mijn buurjongetje :'D Maar ik vond die artstyle echt heel leuk!


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    @Kevin weet ik eigenlijk ook niet heb genoeg tijd nu maar vorige seizoen had ik dat totaal niet. Ik volg nu zo'n 21 anime van die seizoen waar van er nog 4 op twijfel staan of ik die nog ga verder kijken na de komende ep. Er zitten ook nog een stuk of 4 short anime tussen van 3 tot max 10 min. Dus dat valt nog mee en er is best veel wat ik dit seizoen echt leuk vind zoals Charlotte, aoharu, Shirayuki-Hime, Joukamachi no Dandelion, Helatia , Rokka, Ranpo Kitan. Dus dat is het ook leuk om te kijken enzo dus het is dan ook niet zo vermoeiend. Ik volgde vroeger ook altijd veel en omdat ik toen nog weinig dropte was en soms nog een veel grote lijst haha.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Akari schreef:
    @Kevin weet ik eigenlijk ook niet heb genoeg tijd nu maar vorige seizoen had ik dat totaal niet. Ik volg nu zo'n 21 anime van die seizoen waar van er nog 4 op twijfel staan of ik die nog ga verder kijken na de komende ep. Er zitten ook nog een stuk of 4 short anime tussen van 3 tot max 10 min. Dus dat valt nog mee en er is best veel wat ik dit seizoen echt leuk vind zoals Charlotte, aoharu, Shirayuki-Hime, Joukamachi no Dandelion, Helatia , Rokka, Ranpo Kitan. Dus dat is het ook leuk om te kijken enzo dus het is dan ook niet zo vermoeiend. Ik volgde vroeger ook altijd veel en omdat ik toen nog weinig dropte was en soms nog een veel grote lijst haha.


    Haha xd jouw lijst moet nu zeker echt enorm zijn met zoveel anime. Ik volg er nooit echt veel, maar ik heb nu vakantie dus voor mij doen volg ik dit seizoen aardig wat en er leken naar mijn mening ook erg veel leuke tussen te zitten :) Charlotte die moet ik gewoon volgen xd Dat is voor mijn een verplichting hehe, maar ik moet toegeven dat ik het gehele concept van Aoharu ook erg leuk vind, dus die heeft zich naar mijn mening ook al wel bewezen :) De rest moet ik nog kijken hoe goed ze zijn. Maar ik vind bij Rokka Adlet erg awesome en Ranpo heeft wel een mysterieuze, duistere sfeer waar ik wel in kan komen. Shirayuki is tot nu toe ook wel leuk, maar ik vind het wel wat cliché en standaard tot dit moment, but yeah het is ook wel een soort sprookjes verhaalachtig. Choas dragon vind ik trouwens ook wel een leuke beginnen te worden :) I like dragons ^^ Ben stiekem wel benieuwd welke voor mij anime van dit seizoen wordt. Er is veel concurrentie namelijk xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Akagami no Shirayuki-hime ep 2 : Ik blijf door gaan en overtuig blijven dat mijn ShirayukixZen ship goed loopt ik hoop dat ze samen eindige. Ik vind het verhaal toe nog een beetje voorspelbaar maar wel leuk. Ook vind ik het leuk dat het een Beetje een sprookjes tintje heeft !



    Million doll ep 2: ook best een goed anime alleen wel short en de peronage zijn niet gelijkheel Nice ofzo. Het wel maar 3min short en niet saai op te kijken dus een blijvertje.

    Mamura no danshi ep 1: volgend mij is deze anime bedoelt om te relaxen voor je gaat slapen ofzo het een ook beetje een hartwarmende en welkom achtig anime. Gericht op shoujo. Alleen wel best leuk op zich. Ook weer een 3 min short.

    Jitsu wa Watashi wa ep 2: Gewoon een leuke Romcom anime. Met fantasy genre dat er vooral veel grappige scenes op na laat. Ik ship het hoofd koppel wel een beetje maar het is ook wel een beetje harem dus weet niet of ze ook echt nog bij elkaar komen ik hoop het wel natuurlijk.



    Non non Biyori Repeat ep 2 : Haha blijft grappig. Hotaru en Komari zijn zo Nice samen. Meer Nyanpansu ! Met Ren-chon. En droge grappig actie maak deze anime leuk.



    Aikatsu! Ep 141: Yay Passion Jalapeno zo Nice Juri en Hinaki unit! Idols stay always kawaii.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2015 - 16:00 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Heeft iemand nog andere recommendations dan degene die ik opgenoemd heb?

    - Death Note afkijken
    - Mirai Nikki afkijken
    - Madoka Magica afkijken
    - Shigatsu wa Kimi no Uso afkijken
    - Kuroshitsuji afkijken
    - DRAMAtical Murder misschien afkijken
    - KnB misschien kijken
    - Clannad misschien starten
    - Death Parade kijken
    - Deadman Wonderland kijken
    - No Game No Life kijken
    - Kiseijuu kijken
    - Ouran High School Host Club kijken
    - Owari no Seraph kijken
    - Plastic Memories kijken
    - Sora no Method kijken
    - Food Wars kijken


    Hier is mijn animelist, als dat helpt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.