• Bill was in een sarcastische[/?] bui en antwoord vrolijk op de vraag over Anorexia.Dit alles is dus sarcastisch bedoeld.Het is een Duits filmpje dus ik heb de teks laten vertalen en dit is wat ik kreeg:
    dat hij zo anorexia heeft en dat hij niet anders doet dan overgeven op een dag. dat hij niks kan binnenhouden en dat tom en ik alletwee nog eens last hebben van boulimia waardoor ze niks kunnen binnen houden van eten maar ze proberen het
    http://nl.netlog.com/go/out/url=-aHR0cDovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS93YXRjaD92PThHQ0FHZ01VUTFr
    met Ondertitteling;
    http://www.youtube.com/watch?v=d0D7q5zM4jI


    The soul needs autumn.

    funn !! (H)

    Daar kan die Beau niet tehgen x']

    Die is wel grappig:DxD

    erg voor de mensen die het wel hebben, maar bill zegt het op zo'n lollig toontje é:D

    Sarcasme heerst:DxD

    x'D


    If music be the food of love, play on!

    Tom denkt zo: niet lachen Tom,niet lachen Tom!.
    Gosh en daarna ging hij aan mij denken.


    The soul needs autumn.

    nja ik dnek dat ik het ook zou kunnen zeggen want hij zal die vraag vast zoveel horen dat hij die vraag uitkotst ik zou ook iets hebben ik geef jet antwoord dat je wilt horen en fuck nu maar op.. dat denk ik..


    A Noble was Born in Chaos

    hahah, ik vin het filmpje wel grappig..!!xD

    Ik vind het echt hilarisch xD


    Life is hard and then we die

    OMG.
    whaha ik vind dit té grappig x3

    Haha x'D


    Listen to what we're not saying..

    het is inderdaad een moeilijke ziekte voor mensen die het hebben, maar Bill moet het duidelijk kunnen maken dat hij het niet heeft, en als hij gewoon zegt, Nee mensen ik heb geen anorexia, gaat iedereen gewoon zeggen 'BILL KAULITZ ONTKENT' en als hij alles in het belachelijke trekt, komt het meer gemeend over ^^


    Vind ik hé


    Heeft Bill alleen maar sarcasme in zich? -.- God, het dat wordt stom.

    maak mijn quizlets! hihihi


    the man who can't be moved.

    (...)
    Hha, yeah I'm a fan of you .D

    whaa, dat meen je niet x'D

    Géweldig toch! >.<

    <3


    The Words are like Stones in my Heart~

    Jaman xD