• En dat is hard bewezen =D
    Want welke quizzen worden het meeeste gemaakt:
    Verkracht door Bill Kaulitz;
    You, a prostitute...
    enzovoort enzovoort.
    Wat heb je nou aan die series over seks en al dat gedoe.
    Een beetje seks kan geen kwaad maar ik bedoel, je moet toch niet series gaan lezen waarin je in deel 3 Bill/Tom/.. 5x na elkaar platneukt.
    Kies toch een serie waar er meer gevoel inzit.
    [/eigen mening en de titels die ik gebruik zijn gewoon dingen waar ik opkom, ik lees die verhalen niet dus weet ik niet waarover die gaan.]

    Chiaar, The Idiots.


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Ik snap wat jullie bedoelen, maar als je gewoon liefdelijke seks mixt met gevoelens, is er niets mis mee (:

    (...)Ja, tussen Tom en Bill. Maar niet tussen Bill en een meisje XD


    Huh wat bedoel je.xD
    *niet zo'n helder moment*


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)

    Huh wat bedoel je.xD
    *niet zo'n helder moment*
    Jij zegt; "Nou het is grappig om te lezen dat Tom en Bill elkaar 2454x per week platneuken" Ja, dát is grappig. Maar ik vind het niet grappig om te lezen dat Bill een of ander meisje platneukt zoveel keer per week. Dat klopt gewoon niet XD


    Life is hard and then we die

    (...)Jij zegt; "Nou het is grappig om te lezen dat Tom en Bill elkaar 2454x per week platneuken" Ja, dát is grappig. Maar ik vind het niet grappig om te lezen dat Bill een of ander meisje platneukt zoveel keer per week. Dat klopt gewoon niet XD


    jaa okay das wel weer waar.

    ik bedoel, als je het dan onrealistisch witl doen, doe het dan goed onrealistisch.xD


    i need you like a heart needs a beat.

    Idd


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    groot gelijk

    *komt aankakken*

    onrealisme heerst o_o sorry moest ff xP
    ik heb een fantasietje waarin Bill verkering heeft met een poedel die sylvia heet o_o


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb een verhaal waar aanranding in voorkomt. Dit verhaal wordt echt bitter weinig gelezen, maar dat maakt me niet uit. Ook weet ik dat het moeilijk is voor mensen die het zelf hebben meegemaakt. Maar het is niet zo'n typisch hoi-seks-dag verhaal. Het is, al zeg ik het zelf, subtiel opgebouwd. Ik zit nu aan 40 pagina's in het verhaal. De aanranding vind pas plaats op pagina 15. Het eerstvolgende 'seks'moment, slechts een zoen, vind pas plaats op pagina 35. ><

    Ik weet wat je bedoeld. En ik kan begrijpen hoe erg het moet zijn als je het zelf hebt meegemaakt. En ik begrijp ook dat je je dan behoorlijk fucked up en pissed voelt als het helemaal verkeerd verwoord word. Like; ik heb zelf een stand aloen erover geschreven en ik weet dat er niets van klopt maar het is realistisch want ToHo komt er niet in voor.

    Ik vind dat je zo hard gelijk hebt!Moest ik nu een serie over sex maken,zou ie veel meer gemaakt worden.Een paar mensen zijn hier al verkracht,en dat is niet leuk.Ik weet het niet,maar ik weet het gewoon.Jullie kunnen zeggen "ik ben ook verkracht" maar dan ga je daar zeker geen serie over maken.Het is gewoonweg andere uitlachen.Oke,je maakt series over wat je wilt,maar verkrachting of sex gaat gewoon te ver.We zijn hier gemiddeld 13.

    Ik vroeg eens een vriendin op msn mijn verhaal wou lezen. Ze vroeg waar die over ging, nou niet over seks dus. Dat vond ze slecht, ik moest er iets van seks in stoppen volgens haar. Ze weigerde te lezen.

    Ik vroeg eens een vriendin op msn mijn verhaal wou lezen. Ze vroeg waar die over ging, nou niet over seks dus. Dat vond ze slecht, ik moest er iets van seks in stoppen volgens haar. Ze weigerde te lezen.

    ;o
    Dat is echt erg.Sommige mensen zijn hier idd oversekst.Geen seks is geen leven,volgens hun.Ziielig!--'


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik vroeg eens een vriendin op msn mijn verhaal wou lezen. Ze vroeg waar die over ging, nou niet over seks dus. Dat vond ze slecht, ik moest er iets van seks in stoppen volgens haar. Ze weigerde te lezen.

    dats echt vet erg, dat je het dan niet eens een kans wilt geven.


    i need you like a heart needs a beat.

    Ik snap wat jullie bedoelen, maar als je gewoon liefdelijke seks mixt met gevoelens, is er niets mis mee (:

    Liefdelijke seks mag er zeker in. Daar kan ik goed mee leven. Maar het moet idd gemixt zijn met gevoelens. Véél gevoelens. Niet zomaar een wip om te wippen (':

    Ajoh boeiend. als ze dat leuk vinden.


    The sag in my swag <3