• Dag allerliefste users!

    Met het hele crewteam zijn we iedere dag in de weer om jullie een optimale Quizlet-ervaring te bieden. Af en toe hoort daar ook een feedbackronde bij en daarbij kunnen jullie ons helpen! Het is namelijk sinds 2013 geleden sinds de laatste moderatorenquête. Om die schade in te halen, hebben we voor jullie niet één, maar drie enquêtes voorzien.

    We zouden het heel fijn vinden indien jullie de tijd zouden willen nemen om ons te evalueren. De resultaten kunnen ons op weg helpen naar een nog beter Quizlet. Wanneer de deadline verstreken is, zullen we de inhoud van de enquêtes ook bekend maken.

    Wat informatie:
          - De enquête gaat over de bèta-readers, bemiddelaars en moderators.
          - Gelieve de huidige crewleden te evalueren. Indien er tijdens de enquête nieuwe crewleden bij komen, kunnen zij nog niet geëvalueerd worden omdat ze er dan nog maar net zijn.
          - De enquête blijft 6-7 weken online.
          - Je bent niet verplicht om alle drie de enquêtes in te vullen als je niet met alle functies te maken hebt gehad.
          - De enquête is anoniem. Er worden geen usernames gevraagd. Om de anonimiteit te garanderen doen we de enquêtes voor de verandering via een Google Formulier en niet via een bemiddelaar.

    Voor de rest zouden we graag hebben dat jullie opbouwende feedback geven. Afbrekende kritiek vindt niemand leuk. Het is daarom handig om eerst deze website na te lezen: hier staat een uitleg over feedback geven.

    Een kleine opfrissing:
          - Gebruik constructies zoals ‘Ik vind dat…’; ‘Dat heeft op mij het effect dat ik…’; ‘Daarom zou ik het fijn vinden dat…’
          - Gebruik geen constructies in de jij-vorm, bijvoorbeeld: ‘Jij bent stom’. (Jij-vorm klinkt vaak als een afbrekende kritiek.)

    Hieronder vind je de linken terug naar de verschillende enquêtes:
          - Enquête bèta-readers
          - Enquête bemiddelaars
          - Enquête moderators

    Alvast bedankt voor jullie aandacht en dat jullie willen deelnemen aan onze verschillende enquêtes!
    Indien jullie nog vragen hebben, mogen jullie deze in dit topic stellen.

    Update: tem zondag 30 augustus kunnen jullie feedback verzenden!

    Bedankt!
    De Quizlet-crew

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 23:02 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Tof dat dit weer gedaan wordt! (:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 12:27 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Superhandig, maar de meeste bemiddelaars gaan toch weg en er komen nieuwe? Is het niet een beetje vreemd om daar een enquête over te houden nu?


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Superhandig, maar de meeste bemiddelaars gaan toch weg en er komen nieuwe? Is het niet een beetje vreemd om daar een enquête over te houden nu?

    Het ziet er inderdaad wat vreemd uit, maar de feedback die zij nu krijgen, kunnen ze mee verwerken in de opleiding van de nieuwe bemiddelaars. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh dit is wel leuk! (: Ik zal hem invullen ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben eigenlijk maar zo weinig in aanraking gekomen met crewleden het afgelopen jaar dat ik niet veel zinnigs op kan schrijven x'D.


    i put the fun in funeral

    "Wie is de slechtste mod van Quizlet." Is het erg als ik die vraag gewoon open laat? Iedereen heeft z'n goede en z'n slechte kanten, maar om zo even iemand te noemen vind ik nogal cru, vooral als het gebaseerd is op één situatie.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kom überhaupt vrij weinig in aanraking met crewleden, dus hoezeer ik ook graag mijn steentje wil bijdragen en complimentjes en tips wil geven, ben ik waarschijnlijk niet de aangewezen persoon om dat te doen.
    Toch vind ik het nog altijd mooi dat jullie de enquêtes elke keer weer in laten vullen en dat de crew klaarstaat om kritiek in ontvangst te nemen en zichzelf te verbeteren!


    For those I love, I will sacrifice

    Naoko schreef:
    "Wie is de slechtste mod van Quizlet." Is het erg als ik die vraag gewoon open laat? Iedereen heeft z'n goede en z'n slechte kanten, maar om zo even iemand te noemen vind ik nogal cru, vooral als het gebaseerd is op één situatie.


    Als je een antwoord op een bepaalde vraag niet weet, hoef je deze niet in te vullen. Je kan beter iets open laten, dan dat je een antwoord geeft waar je het eigenlijk niet echt mee eens bent. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    (...)

    Als je een antwoord op een bepaalde vraag niet weet, hoef je deze niet in te vullen. Je kan beter iets open laten, dan dat je een antwoord geeft waar je het eigenlijk niet echt mee eens bent. (:

    Dit, maar er moet in die vakken wel iets ingevuld worden, anders kan het niet verstuurd worden. Maar dan zet je er maar: / of n.v.t. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gedaan. ;P


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik zal er eens naar kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alledrie ingevuld.

    Lolicia schreef:
    Ik zal er eens naar kijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben er ook mee bezig. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben :)


    What would Emma do?

    Ik ga nog even wachten met invullen.^^


    Queer zijn is gewoon alles