• Dag allerliefste users!

    Met het hele crewteam zijn we iedere dag in de weer om jullie een optimale Quizlet-ervaring te bieden. Af en toe hoort daar ook een feedbackronde bij en daarbij kunnen jullie ons helpen! Het is namelijk sinds 2013 geleden sinds de laatste moderatorenquête. Om die schade in te halen, hebben we voor jullie niet één, maar drie enquêtes voorzien.

    We zouden het heel fijn vinden indien jullie de tijd zouden willen nemen om ons te evalueren. De resultaten kunnen ons op weg helpen naar een nog beter Quizlet. Wanneer de deadline verstreken is, zullen we de inhoud van de enquêtes ook bekend maken.

    Wat informatie:
          - De enquête gaat over de bèta-readers, bemiddelaars en moderators.
          - Gelieve de huidige crewleden te evalueren. Indien er tijdens de enquête nieuwe crewleden bij komen, kunnen zij nog niet geëvalueerd worden omdat ze er dan nog maar net zijn.
          - De enquête blijft 6-7 weken online.
          - Je bent niet verplicht om alle drie de enquêtes in te vullen als je niet met alle functies te maken hebt gehad.
          - De enquête is anoniem. Er worden geen usernames gevraagd. Om de anonimiteit te garanderen doen we de enquêtes voor de verandering via een Google Formulier en niet via een bemiddelaar.

    Voor de rest zouden we graag hebben dat jullie opbouwende feedback geven. Afbrekende kritiek vindt niemand leuk. Het is daarom handig om eerst deze website na te lezen: hier staat een uitleg over feedback geven.

    Een kleine opfrissing:
          - Gebruik constructies zoals ‘Ik vind dat…’; ‘Dat heeft op mij het effect dat ik…’; ‘Daarom zou ik het fijn vinden dat…’
          - Gebruik geen constructies in de jij-vorm, bijvoorbeeld: ‘Jij bent stom’. (Jij-vorm klinkt vaak als een afbrekende kritiek.)

    Hieronder vind je de linken terug naar de verschillende enquêtes:
          - Enquête bèta-readers
          - Enquête bemiddelaars
          - Enquête moderators

    Alvast bedankt voor jullie aandacht en dat jullie willen deelnemen aan onze verschillende enquêtes!
    Indien jullie nog vragen hebben, mogen jullie deze in dit topic stellen.

    Update: tem zondag 30 augustus kunnen jullie feedback verzenden!

    Bedankt!
    De Quizlet-crew

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 23:02 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Naoko schreef:
    "Wie is de slechtste mod van Quizlet." Is het erg als ik die vraag gewoon open laat? Iedereen heeft z'n goede en z'n slechte kanten, maar om zo even iemand te noemen vind ik nogal cru, vooral als het gebaseerd is op één situatie.


    Dit vind ik ook, ik heb natuurlijk mods die ik leuker vind dan de andere, maar dat maakt ze niet goed of slecht.


    wat was dit ookalweer

    Ik heb ze alle drie ingevuld


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik ga dit even doornemen als het minder warm en minder laat is :3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Maar wat ik me afvraag..
    De huidige bemiddelaars gaan weg, en er komen nieuwe.. Maar hoezo gaan DrDashy, Twisty en Avandra dan weg?

    _Diddle schreef:
    Maar wat ik me afvraag..
    De huidige bemiddelaars gaan weg, en er komen nieuwe.. Maar hoezo gaan DrDashy, Twisty en Avandra dan weg?
    I'm old so yeah, I'm leaving.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ingevuld, ook al kon ik niet overal mijn mening geven, aangezien ik bijna nooit meer op Quizlet kom.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zijn er nog meer mensen die één (of meerdere) van de enquêtes misschien willen invullen? c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Parada schreef:
    Zijn er nog meer mensen die één (of meerdere) van de enquêtes misschien willen invullen? c:

    + Alle feedback die we kunnen krijgen is goed. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik moet zeggen ik ben al 7 jaar lid van Quizlet. Ik ben tegenwoordig toch best actief op het forum en ik kan echt geen mening geven over de moderators van tegenwoordig.
    Ik zie hun zowat nooit. Alleen af en toe ''Hou het vriendelijk'', hoe kan ik hierop iedereen beoordelen? Ik heb geen idee hoe ik dit zou moeten invullen :')

    Bemiddelaars zijn ook een beetje moeilijk te beoordelen. Ik was ooit ook bemiddelaar en als ik het me goed herinner moest je alles privé oplossen tussen mensen. Dus hun zie je ook niet ''in actie''.

    Niet rude bedoelt dit hoor, just saying. Zou niet weten hoe :B

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 1:24 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Ik moet zeggen ik ben al 7 jaar lid van Quizlet. Ik ben tegenwoordig toch best actief op het forum en ik kan echt geen mening geven over de moderators van tegenwoordig.
    Ik zie hun zowat nooit. Alleen af en toe ''Hou het vriendelijk'', hoe kan ik hierop iedereen beoordelen? Ik heb geen idee hoe ik dit zou moeten invullen :')

    Bemiddelaars zijn ook een beetje moeilijk te beoordelen. Ik was ooit ook bemiddelaar en als ik het me goed herinner moest je alles privé oplossen tussen mensen. Dus hun zie je ook niet ''in actie''.

    Niet rude bedoelt dit hoor, just saying. Zou niet weten hoe :B

    Ik begrijp wat je wilt zeggen. (:
    Maar er zijn ook andere vragen in de enquêtes die niet specifiek gericht zijn op de huidige crew. We vragen ook naar de kwaliteiten dat een crewlid moet bezitten, tips die je voor wilt stellen aan ons, of je tevreden bent,...
    Maar ik begrijp natuurlijk wel dat het moeilijker is om in te vullen indien je niet echt in contact komt met ons. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Er zijn al een boel feedbackformulieren ingevuld, waarvoor dank!
    Heb je het nog niet gedaan en wil je dat doen? Dan is dit een reminder. *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zijn er nog mensen die graag hun mening even kwijt willen over de verschillende functies op Q? We waarderen namelijk al jullie antwoorden of ze positief of negatief zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    En dan besef je dat je je vergist hebt van naam (echte naam) in dat formulier. Goed bezig, Leah, goed bezig. Ik ga het nog eens bekijken voor de bèta's en de bemiddelaars.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik weet niet wie het was, maar man ik hou van persoonlijk gerichte commentaar. Of het nu positief is of niet. Dan heb ik pas echt het gevoel dat ze tegen me spreken en ik er iets mee kan doen. Dus bedankt I guess.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 20:38 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je kan nog steeds feedback geven! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury