• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • BRAD AARON WILSON | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | 1.17
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | ? | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • Myah Keene | ? | ? | Phoeni | 1.17
    • Riley Samantha Knox | ? | Surfer girl | Raccoon | 1.12

    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1




    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 11:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:



    Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • BRAD AARON WILSON | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | 1.17
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | ? | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • Myah Keene | ? | ? | Phoeni | 1.17
    • Riley Samantha Knox | ? | Surfer girl | Raccoon | 1.12

    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1





    I just caught the wave in your eyes


    Calida 'Cal' Estrelle Ramos




    Naam:
    Calida ~ Warm, aanbiddelijk
    Estrelle ~ Ster

    Leeftijd:
    17 en geboren op 14 oktober
    Geslacht:
    Vrouwelijk.
    Status:
    Calida is een uitwisselingsstudente.
    Ze komt uit Madrid, Spanje maar zal hier nog wel een tijdje blijven.
    Innerlijk:
    - Grote mond
    - Zelfverzekerd
    - Temper
    - Sociaal
    - Goede vriendin
    - Vrij intelligent
    - Roekeloos en impulsief
    - Ziet het gevaar van dingen niet in
    - Knows how to have fun
    - Uitdagend
    - Charmant en flirty
    - Trouw aan haar vrienden en haar relatie op dat moment
    - Blijft vaak heel lang boos
    - Volhouder
    Uiterlijk: [FC: Eiza González]
    Door haar afkomst heeft ze een ietwat getinte huidskleur, wat door de zon meestal nog wat bruiner wordt. Na een vakantie zie je dit bijvoorbeeld duidelijk. Haar huid heeft hier en daar een litteken, maar kent voor de rest geen echte oneffenheden. Haar donkere lokken passen hier goed bij. Ze hebben een donkerbruine kleur en meestal laat ze het los over haar rug hangen. Van nature golft het een beetje en nu ze het heeft laten groeien komt het tot het midden van haar rug. Cal heeft sprankelende, donkerbruine ogen. Meestal is er een duidelijk uitdagende blik in te vinden, wat goed gepaard gaat met haar karakter. Haar ogen zijn omringt met lange, donkere wimpers. Haar gezicht heeft een duidelijke vorm, te danken aan haar duidelijke jukbeenderen en kaaklijnen. Cal heeft een rechte neus en volle lippen. Qua make up maakt ze haar ogen donker op en heeft ze altijd een donkerrood kleurtje op haar lippen.
    Haar lichaam is ergens in de pubertijd erg vooruit gegaan. Tot ongeveer haar vijftiende was ze maar een klein meisje en daarnaast ook vrij chubby. Op haar vijftiende besloot ze te gaan trainen en op te letten, waardoor ze veel slanker werd en een goed figuur kreeg. Ook haar late groeispurt moet ze bedanken voor het lichaam wat ze nu heeft. Nu haalt ze met gemak de 1,70 en heeft ze een slank figuurtje. Ze heeft lange, slanke benen waar ze erg trots op is. Dit toont ze dan ook vaak. Qua figuur heeft ze een licht zandloperfiguur. Haar schouders en heupen zijn breder dan haar slanke taille, al is het geen enorm verschil. Cal heeft volle rondingen, al is het niet enorm of iets dat heel erg opvalt bij haar lichaam. Om dit allemaal te behouden gaat ze regelmatig hardlopen. heeft meerdere gaatjes in haar oren, een navelpiercing, tepelpiercings, (onder)rugpiercings en ze had ooit een neuspiercing. Maar die doet ze nu nog amper in. Ze heeft tot nu toe een tattoo, maar ze wil er meer. Ze heeft deze op haar rug, tussen haar schouders.
    Extra:
    Calida is bi en is hier ook gewoon open over. Ze schreeuwt het niet van de daken maar als iemand het vraagt zal ze het wel gewoon zeggen. Verder spreekt ze Spaans, Engels, Portugees, Frans en vrij goed Italiaans. Wel allemaal met een Spaans accent. Verder houdt ze van zingen, wat ze vaak deed voor haar broertjes of haar moeders restaurant in de weekenden.


    El Diablo.

    HeaIy schreef:
    (...)


    Oeps, sorry. Zag ik niet.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2015 - 22:04 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Oeps, sorry. Zag ik niet.


    Oh het was geen antwoord op jou! Nee nee ik wilde de beginpost quoten omdat ik een topic moest openen :'). Whoops sorry!


    I just caught the wave in your eyes

    HeaIy schreef:
    (...)

    Oh het was geen antwoord op jou! Nee nee ik wilde de beginpost quoten omdat ik een topic moest openen :'). Whoops sorry!


    O, hahaha oké. :'D Maakt niet uit. Maar goed dat je dat deed, want daardoor zag ik net dus pas dat alles vol zat.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Volgens mij kan er best nog wel een jongen bij hoor, de TS is morgen terug van vakantie ;3 dus misschien weet je dan of je nog kunt meedoen?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Volgens mij kan er best nog wel een jongen bij hoor, de TS is morgen terug van vakantie ;3 dus misschien weet je dan of je nog kunt meedoen?


    Ohw, oké. Dan zal ik geduldig afwachten! Bedankt. (: Ja, ik dacht ik vraag om een meisje omdat daar er minder van zijn, maar het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik wil stiekem heel graag een meisje. Ik had al wat in Sanne's gb gezet, maar ze had nog niet gereageerd :') maar ik heb veel leuke dingen over deze RPG gehoord, dusjaaa ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Heey Iloon, jup deze RPG is fabulous en gewoon drama on point.


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ben er weer. Van mij mogen jullie meedoen alleen is het wel lastig om in te springen denk ik, maar je mag het altijd proberen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jeaaj ^^ ik laat mijn meisje wel gewoon nieuw zijn, als dat kan?


    “A queen will always turn pain into power.”

    WeasIey schreef:
    Jeaaj ^^ ik laat mijn meisje wel gewoon nieuw zijn, als dat kan?


    Sure! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Ik ben er weer. Van mij mogen jullie meedoen alleen is het wel lastig om in te springen denk ik, maar je mag het altijd proberen!


    Dan laat ik mijn personage ook nieuw zijn. Wat vind jij handiger dat ik neem. Jongen of meisje?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    phoeni went Leithold


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    • FAYACEDELUCI VERANDERA SVYATOSLOV •


    « NAAM »
    Fayacedeluci Verandera Svyatoslov. Ja, dat is best een mondje vol en amper uit te spreken voor elke niet-rus. Daarom kort ze het af met Faya, maar als ze zichzelf voor stelt vindt ze het toch wel grappig om haar volledige naam te zeggen, alleen al door het gezicht dat diegene zou trekken. In Rusland is het wel heel normaal om dat soort namen te hebben. Aangezien ze daar tot hun zevende levensjaar nog gewoond hebben, hebben haar ouders dus een normale naam voor een Rus gegeven.

    « LEEFTIJD »
    Op het moment is Faya zeventien jaar oud en zal op drie december verjaren naar de volwassenheid. Dit samen met haar tweelingzus, natuurlijk, die even oud is als haar (duh). Ondanks dat ze beide nog minderjarig zijn hebben ze wel al meer dan genoeg ervaring op het gebied van drank en drugs.

    « GESLACHT »
    Faya is op en top meisje, en valt er ook op. Nou ja, ze is bi-seksueel, dus ze valt ook op jongens. Ze loopt hier nou niet echt mee te koop ofzo, maar het is niet dat ze zich er voor schaamt. Het is meer dat ze geen zin in al die vooroordelen die er mee gaan. Daarom heeft ze het ook liever op jongens, alhoewel het haar tijdens het uitgaan heeelemaal niets uit maakt.

    Whatever makes you feel bad –– leave it • ––––––––––––––––––––––––––––––––––
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––– • Whatever makes you smile –– keep it



    « STATUS »
    « INNERLIJK »
    « UITERLIJK »
    « RELATIES »
    « EXTRA »


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “A queen will always turn pain into power.”