• Regels
    ° Er is geen minimum aan woorden,
    maar maak wel iets waar andere wat mee kunnen.
    ° Bestuur enkel je eigen personage,
    tenzij je toestemming hebt van een ander.
    ° We schrijven in derde persoon, verleden tijd.
    ° Geen Gary-Stu's en Mary Sue's.
    ° 16+ is toegestaan.
    ° Naamsveranderingen doorgeven.
    ° Alleen ik maak nieuwe topics.
    ° Maximaal 2 personage's, in variatie.
    ° Ruziemaken doe je maar ergens anders.
    ° Reserveringen blijven 5 dagen staan.
    ° Geef mensen de kans om rustig te reageren.
    ° Hou het realistisch!

    Topics
    Rollentopics: 1
    Praattopics: 1
    Speeltopics: 1

    Naar het idee van Furiosa en met toestemming overgenomen.


    Het enorme Jurassic Park is net geopend! Bezoekers vanuit de hele wereld komen het park bezoeken, dat goed loopt. Maar zodra iedereen in het park is, gaat het ineens mis. De stroom valt uit, waardoor alle dinosaurussen weten te ontsnappen. Mobiele apparatuur is niet toegestaan op het eiland, voordat ze erheen gingen, moesten ze alles inleveren. Ze willen namelijk niet dat er beeldmateriaal van het park vrijkomt, de mensen moeten maar komen om het te zien. De taak van de medewerkers en de gasten is om de stroom aan te krijgen en levend te ontsnappen van het eiland.

    Rollen

    Vriendengroep 1 (16-20 jaar oud, Amerika)
    ° Lyle Ricky Greer - Runescript

    ° Zora Hodge - Nakama
    ° Meisje - Lunacy

    Vriendengroep 2 (19-25 jaar oud, Engeland)
    ° Niro Jonathan Holt - Phxntasia
    ° Jongen -Anatomy
    ° Elisabeth "Beth" Baker - Meisje - OakenshieId
    ° Meisje - Patriots

    Gezin 1 (Amerika)
    ° Tom Bauer - Vader - OakenshieId
    ° Cole Nicolas Bauer - Runescript

    Gezin 2 (Australië)

    ° Cooper Sebastian Dawsons - AshFIrwin
    ° Mike Rupert Dawsons - Zoon - OakenshieId


    Medewerkers:
    ° Fletcher James Lester - Stagiair - AshFIrwin
    ° Marketing - Patriots
    ° Felicity Madison Campbell - Receptioniste - Anatomy
    ° Informaticus -
    ° Beveiliger -

    Invullijstjes
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rol: Medewerker
    Naam:
    Leeftijd: 22+
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beroep:
    Extra:


    Dit is een MSV

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 23:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Skyeward schreef:
    (...)

    Ik doe mee. De receptioniste voor mij please en een jongen uit vriendengroep 2 als het kan! (:

    Je staat er bij c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Patriots schreef:
    What the Hell • doe voor mij maar een meisje uit Vriendengroep 2 en een vrouw voor Marketing.
    Ik ga all woman deze keer.


    Patriots schreef:
    (...)


    Oke dank je!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rol: Gezin Amerika - vader.
    Naam: Tom Bauer
    Leeftijd: 34
    Geslacht: man.
    Innerlijk: Tom is een man die hoge eisen aan zichzelf stelt. Hij heeft paleontologie en paleo-ecologie aan de universiteit gestudeerd en daar ook zijn PhD in gehaald. Hij is streberig en kan niet al te best tegen kritiek - al is hij van mening dat dat wel het geval is. In zijn jongere jaren was hij erg serieus en draaide zijn leven enkel om presteren, maar nu hij twee (of meer, hangt af van de rest :'p) kleine kinderen heeft, is hij wel wat speelser geworden.
    Tom is erg eerlijk, maar hij vertelt niet zomaar wat hij vindt, tenzij dat aan hem gevraagd wordt. Hij is niet zo heel erg praatgraag, maar zijn gedachten staan nooit stil. In zijn hoofd analyseert hij alles en iedereen en probeert hij anderen te doorgronden door hen te observeren.
    Uiterlijk Tom heeft geen heel indrukwekkend postuur. Hij is één meter vijfentachtig en is slank, hoewel hij geen wasbordje heeft. Hij straalt echter wel een soort natuurlijke autoriteit uit waardoor de meesten vaak wel op hun tellen passen, hoewel niemand ooit goed benoemen waarom ze zich door hem laten intimideren.
    Extra: Tom heeft vijf jaar voor John Hammond gewerkt. Hij was vooral bezig met het dieet van de dieren en de inrichting van de hokken. Nu het park draait, is hij weer teruggegaan naar zijn gezin, maar eens in de zoveel tijd komt hij terug om te zien hoe het zijn project vergaat.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rol: Gezin Australië
    Naam: Mike Rupert Dawsons
    Leeftijd: 14
    Geslacht: man
    Innerlijk: dit ga ik even van zijn ouders laten afhangen, maar ik wil graag dat ze het niet zo leuk vinden dat hij zijn alternatieve broer erg ophemelt.
    Extra hij kijkt erg op tegen zijn oudere broer, die zijn grote voorbeeld is.


    Dit was mijn oude rol, maar het hangt van de andere gezinsleden af wat ik hier precies mee ga doen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rol:: Vriendengroep twee.
    Naam: Elisabeth "Beth" Baker
    Leeftijd: vijfentwintig.
    Geslacht: vrouw.
    Innerlijk: Beth is een rustige jongedame. Ze kan goed het hoofd koel houden in lastige situaties en ze is niet snel gestrest of bang. Ze is een doorzetter, hoewel ze wel vaak pessimistische gedachten heeft. Ze legt zich echter niet snel bij haar lot neer. Beth heeft er een hekel aan als mensen de schuld op iemand anders afschuiven. Ze is van mening dat klagen op anderen geen zin heeft en dat je beter je best kunt doen om al het mogelijke uit te voeren om tot een oplossing te komen. Hoewel Beth vriendelijk is en altijd bereid is een helpende hand toe te steken, kan ze soms ook wel een beetje bot uit te hoek komen. Doordat ze in oplossingen denkt, houdt ze niet altijd even veel rekening met gevoelens van anderen en ze is zich ervan bewust dat er soms offers gebracht moeten worden. En eerlijk is eerlijk, Beth houdt teveel van het leven om daar zelf een voorganger in te zijn.
    Ze heeft altijd al een interesse in dieren gehad en van kindsbeen aan is ze met dinosauriërs grootgebracht omdat haar vader daardoor geobsedeerd was.In zoverre dat haar moeder uiteindelijk van hem gescheiden is en het beter vond als Beth en haar zusje hem een tijdje niet zagen. Hoewel Beth haar vader niet vaak ziet, heeft ze soms wel het gevoel dat ze meer op hem lijkt dan op haar moeder, doordat zij zich ook kan vastbijten in mysteriën en daardoor de werkelijkheid wel eens kan vergeten.
    Uiterlijk: Beth is één meter vijfenzestig en weegt vijftig kilogram. Doordat ze graag sport, heeft ze een mooi figuurtje. Ze heeft intrigerende donkerblauwe ogen die soms kleine antracietgrijze vlekjes vertonen in het zonlicht. Haar huidskleur is bleek, hoewel dat versterkt wordt door haar ravenzwarte haren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hmn, ik wil een wat ouder kind, maar goed. Ik maak hem dan wel weer 15, maar hij gaat wel anders heten en er anders uitzien ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Rol:
    Zoon van familie een.
    Naam:
    Cole Nicolas Bauer
    Leeftijd:
    15
    Geslacht:
    Masculine
    Innerlijk:
    Avontuurlijk
    Vriendelijk
    Technologie nerd
    Redelijk zelfstandig
    Wat onhandig
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rest komt nog c:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 0:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik maak morgen mijn personages


    Bowties were never Cooler

    Mag ik een meisje uit de eerste vriendengroep, alsjeblieft?


    16 - 09 - '17

    Skyeward is nu Anatomy.
    Ik ga vannacht of ergens morgen aan mijn rollen beginnen!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    mag ik een meisje uit de eerste groep?


    night thinking, day dreaming

    Zora Hodge




    Rol:
          Meisje uit vriendengroep één (Amerika)
    Naam:
          Zora Hodge
    Leeftijd:
          18
    Geslacht:
          Vrouwelijk
    Innerlijk:
          Vriendelijk: Van thuis uit kreeg Zora het met de pap in de mond, vriendelijk zijn tegen de mensen, vooral als ze ook vriendelijk zijn tegenover jou. Zora heeft leren leven met vrede en fijne mensen om zich heen. Zelf vindt ze het vervelend als mensen onbeleefd doen of gemeen gaan doen, daarom is ze altijd al een vriendelijk iemand geweest. Zelfs als iemand zou snauwen naar haar, zal zij proberen vriendelijk te blijven.
          Trouw: Nog nooit heeft Zora een geheim doorverteld. Ze wil zelf ook niet dat haar geheimen uitkomen, dus gaat ze heel veilig om met de dingen die haar toevertrouwd worden. Alles wat je haar zal vertellen, wordt achter slot en grendel gestoken en de sleutel zal niet te vinden zijn.
          Creatief: Zora vindt het fantastisch om haar vrije tijd te vullen door creatief bezig te zijn. Haar moeder schildert en tekent, terwijl haar vader bezig is met fotografie, ze heeft de interesses overgenomen van haar ouders. Zelf is ze het liefst bezig met fotografie, maar schilderen vindt ze af en toe ook leuk. Iets wat ze anders ook wel interessant vindt, zijn Do It Yourself dingetjes maken.
          Hebzuchtig: Zora is enig kind en heeft dus altijd gekregen wat ze maar wilde en dat is nog steeds zo. Daarom wil ze heel veel en kan ze geen genoegen nemen met dingen die ze niet wil of haar niet interesseren. Spaargeld? Geen denken aan, ze geeft liever geen geld uit, maar krijgt liever.
          Lui: Is het typisch iets voor tieners? Geen idee, maar Zora is enorm lui. Ze steekt niet graag de handen uit de mouwen, dus mag ze altijd van geluk spreken dat haar ouders haar niet verplichten om klusjes in huis te doen. Huiswerk op school gaat ook altijd moeizaam en soms stelt ze weleens dingen uit omdat ze geen zin heeft.
          Snel jaloers: Zora is altijd al een jaloers type geweest. Als ze het gevoel heeft dat iemand van tijd beter overweg kan met een van haar vrienden, dan kan ze nogal jaloers worden omdat zij ook zo'n goeie band wil. Ook als iemand op een jongen valt waar zij als een blok voor valt, zal ze zeker jaloers overkomen. Vooral als de jongen dan ook nog eens voor de andere kiest.
    Uiterlijk:
          [FC: Chloë Grace Moretz]
          Gezicht: Zora heeft groene ogen, halflang blond haar en een klein spleetje tussen haar tanden.
          Lichaam: Zora heeft een lichte huidskleur, ze is slank en ongeveer zo'n 1.65m lang.
          Kleding: Zora houdt van allerlei stijlen, maar ze houdt vooral van kleurrijke kledij.
    Extra:
          Angsten: Zora heeft het nooit zo gehad op naalden, ze moest altijd huilen bij de dokter en vermijd dus ook liever ziekenhuizen en dokters. Verder vindt ze het heel erg vervelend als mensen haar niet kunnen uitstaan, daarom is ze op één of andere manier ook bang om gehaat te worden.
          Doel: Zora weet niet hoe het is om verliefd te zijn, ze heeft het nog nooit meegemaakt en omdat het constant rondom haar gebeurd bij leeftijdsgenoten, wil ze zelf ook een keertje verliefd worden om te weten hoe dat voelt.
          Random dingetjes: Al sinds ze een klein meisje was, vond Zora de geschiedenis heel erg interessant. Ze vergelijkt voornamelijk met de dingen uit het heden en leert gewoon graag bij over wat er vroeger allemaal gebeurde. Omdat Zora het niet zo op diepe zwembaden heeft omdat ze weet dat haar voeten de grond niet kunnen raken, heeft ze nooit durven zwemmen en dus kan ze ook niet zwemmen.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 23:30 ]


    16 - 09 - '17

    Ik begin morgen aan mijn rol (;
    En eigenlijk wil ik er nog wel een medewerker bij, maar ik weet nog niet in wat... Dat zal ik morgen ook nog ff doorgeven!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell



    Rol:
    Jongen uit vriendengroep een.
    Naam:
    Lyle Ricky Greer
    Leeftijd:
    Twintig
    Geslacht:
    Masculine
    Innerlijk:
    Eigendunk
    Flirt
    Doet of hij veel weet
    Vriendelijk
    Best snel angstig, maar laat het niet merken.
    Uiterlijk:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 15:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.