• Regels
    ° Er is geen minimum aan woorden,
    maar maak wel iets waar andere wat mee kunnen.
    ° Bestuur enkel je eigen personage,
    tenzij je toestemming hebt van een ander.
    ° We schrijven in derde persoon, verleden tijd.
    ° Geen Gary-Stu's en Mary Sue's.
    ° 16+ is toegestaan.
    ° Naamsveranderingen doorgeven.
    ° Alleen ik maak nieuwe topics.
    ° Maximaal 2 personage's, in variatie.
    ° Ruziemaken doe je maar ergens anders.
    ° Reserveringen blijven 5 dagen staan.
    ° Geef mensen de kans om rustig te reageren.
    ° Hou het realistisch!

    Topics
    Rollentopics: 1
    Praattopics: 1
    Speeltopics: 1

    Naar het idee van Furiosa en met toestemming overgenomen.


    Het enorme Jurassic Park is net geopend! Bezoekers vanuit de hele wereld komen het park bezoeken, dat goed loopt. Maar zodra iedereen in het park is, gaat het ineens mis. De stroom valt uit, waardoor alle dinosaurussen weten te ontsnappen. Mobiele apparatuur is niet toegestaan op het eiland, voordat ze erheen gingen, moesten ze alles inleveren. Ze willen namelijk niet dat er beeldmateriaal van het park vrijkomt, de mensen moeten maar komen om het te zien. De taak van de medewerkers en de gasten is om de stroom aan te krijgen en levend te ontsnappen van het eiland.

    Rollen

    Vriendengroep 1 (16-20 jaar oud, Amerika)
    ° Lyle Ricky Greer - Runescript

    ° Zora Hodge - Nakama
    ° Meisje - Lunacy

    Vriendengroep 2 (19-25 jaar oud, Engeland)
    ° Niro Jonathan Holt - Phxntasia
    ° Jongen -Anatomy
    ° Elisabeth "Beth" Baker - Meisje - OakenshieId
    ° Meisje - Patriots

    Gezin 1 (Amerika)
    ° Tom Bauer - Vader - OakenshieId
    ° Cole Nicolas Bauer - Runescript

    Gezin 2 (Australië)

    ° Cooper Sebastian Dawsons - AshFIrwin
    ° Mike Rupert Dawsons - Zoon - OakenshieId


    Medewerkers:
    ° Fletcher James Lester - Stagiair - AshFIrwin
    ° Marketing - Patriots
    ° Felicity Madison Campbell - Receptioniste - Anatomy
    ° Informaticus -
    ° Beveiliger -

    Invullijstjes
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rol: Medewerker
    Naam:
    Leeftijd: 22+
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beroep:
    Extra:


    Dit is een MSV

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 23:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, dan zal ik ze bij elkaar zetten.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat betekent alleen wel dat de vader 15 was toen hij cooper kreeg

    En zoizo heeft hij dan 3 kinderen voor zijn 20ste

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 10:40 ]


    Bowties were never Cooler

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Hier staat dat uitgelegd. (:


    Dankjewel! Ik zou dan graag mee willen doen en een rol als mannelijke beveiliger willen reserveren, als dat nog kan. Die vul ik dan vanavond in.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    GhostDivision ---> Dawnguard


    Stenenlikker

    LukeRHemmings schreef:
    Dat betekent alleen wel dat de vader 15 was toen hij cooper kreeg

    En zoizo heeft hij dan 3 kinderen voor zijn 20ste

    Eh, dat kan niet. xD
    Dus dan lijkt het me het handigst als hij sinds kort samen is met zijn vrouw en dat de drie kinderen van haar zijn? :'D
    Dat past ook wat beter bij zijn karakter xD. En kan ook nog leuke spanningen geven c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Eh, dat kan niet. xD
    Dus dan lijkt het me het handigst als hij sinds kort samen is met zijn vrouw en dat de drie kinderen van haar zijn? :'D
    Dat past ook wat beter bij zijn karakter xD. En kan ook nog leuke spanningen geven c;


    Ghehehe, ja, wel beter. Lekker opstandige stiefzoon enzo :P. Een van de kinderen kan misschien van hem zijn, maar allemaal...


    Bowties were never Cooler

    @Oakenshield Als je t niet leuk vind dat cooper zijn stiefvader veracht op elke mogelijke manier, pas ik hem aan.
    Amazing username trouwens


    Bowties were never Cooler

    LukeRHemmings schreef:
    @Oakenshield Als je t niet leuk vind dat cooper zijn stiefvader veracht op elke mogelijke manier, pas ik hem aan.
    Amazing username trouwens

    Neuh ik vind dat juist wel interessant.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit was vorige keer de vrouw van Tom, een non-player character. Maar misschien wel handig voor de andere familieleden :'P

    Naam: Meredith Phelps - Bauer
    Leeftijd: 38
    Geslacht: Vrouw
    Innerlijk:
    Regels
    Meredith is iemand die regels niet overtreedt en ze is dan ook erg strikt met bepaalde dingen. Voor haar kinderen heeft ze een zwak, ze mogen meer dan eigenlijk zou mogen volgens Meredith. Regels zijn niet heilig voor Meredith, maar ze vind het wel belangrijk dat er niet snel of zomaar word af geweken van regels. Afspraak is dan ook afspraak bij haar en alleen voor een hele goede reden, kan er volgens haar worden af geweken van de afspraak.
    Praktisch
    Ze is een praktisch iemand, ze houdt van dingen oplossingen en niet al te moeilijk doen bij een probleem. Focussen op wat je moet doen, is voor haar belangrijk. Ze houdt dan ook van stappenplannen en planningen. Bij de pakken neer zitten omdat iets niet lukt, is dan ook niets voor haar. Als er iets niet helemaal gaat volgens plan dan heeft ze haast altijd wel een plan b.
    Serieus
    Ze is een serieus persoon. Ze houdt van duidelijkheid. Ook is orde iets wat ze graag ziet, zowel thuis als op haar werk. Chaos is niet echt aan haar besteed. Dit betekent niet dat ze niet aardig of behulpzaam is. Ze heeft ook een minder serieuze kant, die is vooral te zien als ze bij haar gezin en familie is. Bij haar werk hoort ook beroepsgeheim, dat is wel haast heilig voor haar. Ze wil het vertrouwen van haar patienten niet schenden omdat dit de basis is van haar werk.
    Gezin & Familie
    Voor haar man en kind(eren) staat ze altijd klaar. Ze zou letterlijk voor ze door het vuur gaan. Ze hecht dan ook veel belang om uitstapjes te maken met haar gezin, gesprekken te voeren met haar gezin. De gesprekken gaan soms wel erg lijken op de gesprekken die ze voert met haar patienten. Iets wat niet altijd op prijs wordt gesteld door haar gezin en familie. Toch kan ze het niet tegen houden, vooral niet als ze het gevoel heeft als iemand met iets zit en er geen raad mee weet.
    Leergierig
    Meredith is leergierig en vind het dan ook helemaal niet erg om iets bij te leren. Zeker niet op het gebied van haar werk, psychologie. Ze houdt ervan om spelletjes te doen waarbij je, je hersenen moet gebruiken. Zo houdt ze zichzelf scherp en test ze zichzelf als het ware.
    Uiterlijk:


    Ze heeft haar ravenzwarte haren in een kort kapsel en groene ogen. Haar ogen lijken soms een andere kleur te hebben in bepaald licht, toch zijn haar ogen echt groen. Ze krijgt wel eens een complimentje over haar uiterlijk, ze wijt het aan haar genen omdat de meeste mensen in haar familie er jonger uit zien dan ze daadwerkelijk zijn. Ze heeft een slank postuur, dit is duidelijk aan haar lichaam te zien. Met haar 1,70 meter is ze van gemiddelde lengte. Hoewel ze niet heel ijdel is, vind ze het wel fijn om er netjes uit te zien. Haar haren zijn snel goed in model te brengen. Ze draagt ook make-up, voornamelijk om er verzorgd uit te zien. Door de week heeft ze een soort basis make-up, die niet heel duidelijk niet zien is. In het weekend en tijdens etentjes draagt ze wel meer zichtbaarder make-up. Haar vrouwelijke rondingen trekken niet meteen de aandacht, maar ze heeft ze zeker wel. Sinds ze haar kinderen heeft gekregen, zijn haar borsten iets groter omdat haar borsten tijdens de zwangerschap zijn gegroeid en zo zijn gebleven. Na haar zwangerschappen is ze wel weer gaan sporten om haar oude vorm terug te krijgen. Nu nog steeds sport ze om haar conditie op peil te houden en om haar energie kwijt te kunnen.
    Extra:
    Werk
    Ze is psychologe. Ze heeft er bewust voor gekozen om geen kinderpsychologe te worden, dit heeft ze aan het begin van haar studie als besloten. Ze houdt heel erg veel van kinderen en juist daarom heeft ze ervoor gekozen om geen kinderpsychologe te worden. Ze zou al snel te betrokken zijn bij haar patienten als het kinderen zouden zijn en dat mag niet in haar werk. Ze moet uiteraard wel betrokken zijn, echter ze moet het ook wel los kunnen laten en er niet mee blijven zitten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    misschien moet ze wel iets ouder als ze een kind van 19 heeft...


    Bowties were never Cooler

    Nah dan was ze negentien. Dat kan best.


    Every villain is a hero in his own mind.

    true


    Bowties were never Cooler

    Oh, oops, hah. Ik zie dat het speeltopic ook al geopend is. Kan ik mijn beveiliger nog wel maken?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tuuuurlijk.^^


    Every villain is a hero in his own mind.