• The New American Flag – U.S. Citizens Sign Petition For Rainbow Flag


    The rainbow flag, commonly the gay pride flag and LGBT pride flag, is a symbol of lesbian, gay, bisexual, and transgender (LGBT) pride and LGBT social movements. The flag is used as a symbol of gay pride and is now used worldwide.
    The US Supreme Court has ruled that same-sex marriage is a legal right across the United States. The ruling brings to an end more than a decade of bitter legal battles.President Barack Obama said: "The ruling was a victory for America. When all Americans are treated as equal, we are all more free."
    ...
    According to recent reports more than 10,000 people have signed a petition to change American flag to rainbow flag.


    Bron

    Persoonlijk vind ik dit nogal overdreven. Ik snap dat het voor Amerika een grote stap is dat same-sex marriage nu overal legaal is maar ik vind dit wel een beetje overdreven.
    Wat vinden jullie ervan?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Langs de ene kant geef ik je gelijk, maar langs de andere kant: hoe zou jij je voelen na jaren discriminatie door de wet?


    Queer zijn is gewoon alles

    Omg, fucking awesome. Ik zie er eerlijk gezegd niets overdreven aan, ik ben alleen maar blij voor ieder dat dit is ingesteld.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik snap wel waarom ze het doen, ik geloof dat het eerder een ludieke actie is om te vieren dat LGBT mensen eindelijk even veel rechten hebben als alle anderen en om toch nog een beetje aandacht te vragen, omdat het probleem nog niet helemaal opgelost is. Ik vind het wel mooi, maar het is volgens mij niet echt de bedoeling dat dit er door komt ;) Daarbij is Amerika te trots op zijn vlag om het te veranderen.


    What would Emma do?

    Ik vind het ook nogal overdreven om dan maar meteen de vlag te willen laten veranderen.


    Ex astris, sciencia

    Als de huidige vlag een uiting heeft tegen homo-huwelijken, dan zou ik het niet overdreven vinden. Voor zo ver ik weet, heeft het die uiting niet, dus vind ik het ook een beetje overdreven. Maar ik snap wel dat de mensen zo trots zijn met deze verandering, dat ze dit ook willen tonen vanuit de vlag. Ik denk echter niet dat het zal gebeuren, hoeveel mensen de petitie ook tekenen. Of meer dan de helft van de bevolking zou minstens moeten tekenen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Het zou wel grappig zijn.


    What would Emma do?

    Mulford schreef:
    Ik vind het ook nogal overdreven om dan maar meteen de vlag te willen laten veranderen.


    26 - 02 - '16

    Mulford schreef:
    Ik vind het ook nogal overdreven om dan maar meteen de vlag te willen laten veranderen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mulford schreef:
    Ik vind het ook nogal overdreven om dan maar meteen de vlag te willen laten veranderen.


    Your make-up is terrible

    Haha, stiekem zou ik het wel grappig vinden als het echt zou gebeuren, maar het is inderdaad een beetje overdreven, ja. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Al veranderen ze het maar voor een korte periode, het zou me best wel gaaf lijken. (Ook leuk voor alle homofoben die daar nog wonen. x'D)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Lolicia schreef:
    Omg, fucking awesome. Ik zie er eerlijk gezegd niets overdreven aan, ik ben alleen maar blij voor ieder dat dit is ingesteld.

    Achterlijk.
    Maar wel fucking gaaf om zo'n kleurrijke vlag te hebben als land.


    i put the fun in funeral

    Ik ben zo hard voor. Dat ziet er een heel stuk leuker uit. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Is dat een Lannister valg op de achtergrond? :Y)
    Ik vind het ook wel overdreven maar voor een tijdje, tijdelijke vlag, zou ik het niet, erg vinden. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried