• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 22:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Happy birthday to me!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lolicia schreef:
    Ik heb serieus voor een lange tijd gedacht dat het beter was als ik mezelf van de wereld veegde vanwege jou. Het is zo moeilijk om zonder jou door te gaan.


    Je bent zoveel meer dan hem. Je bent een eigen persoon, met een eigen betekenis voor andere mensen, een grote betekenis. Laat hem je niet vormen, vorm jezelf.


    Your make-up is terrible

    Noblezada schreef:
    Happy birthday to me!

    Gelukkige verjaardag! :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    (...)
    Gelukkige verjaardag! :3


    Dank jee :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    So good to know. You just lost all of my respect. Go to hell.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Het is zo waaaaaarm...


    26 - 02 - '16

    Noblezada schreef:
    Happy birthday to me!


    Gefeliciteerd!!

    &

    Ugh, veel te weinig slaap. Dan de laatste dingen maar inpakken en zorgen dat we op tijd richting Schiphol kunnen :3


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Rot op. Ik ben ongesteld, het is tering warm, ik mag nofg niet ontbijten qant dat moet zo nodig op de markt waar we nog steeeeds niet zijn. En waar ik ook geen zin in hbe om in deze hitte tot vijf uur te staan. En ik heb zojuist mijn oordoppen gemolt. Kan deze dag nu al nog erger wrden? Ugh


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jezus, geef me huissleutels en ik neem de bus wel naar huis. Als ik hier toch niet gewenst ben, why the fuck moest ik mee?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ^ Yolanda: HUG <3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    ^ Yolanda: HUG <3


    Thanks. <3
    Alles gaat mis vandaag. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een teleurstellende dag ook alweer. *zucht*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Een fucking huissleutel, is dit nu echt serieus?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom kan ik jou geen duidelijkheid geven? Ik weet niet wat ik wil. Ik wil m'n hart niet opnieuw openstellen aan een jongen.


    Even zwemmen, douchen en dan kijken of ik weer in dat jurkje pas.

    En het is wel duidelijk dat je geen zin meer hebt om met mij te schrijven. :W


    Your make-up is terrible