• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 22:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben Sanne, ik ga vliegen en ben bloednerveus. Help.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Meh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Terug bladeren naar je tekeningen over je dromen weerspiegelen echt dat alles mogelijk in je dromen


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Waarom is er altijd commentaar op dingen die ik neerzet of open. Ben ik dan zo een persoon die niets mag of zo. Waarom kunnen mensen niet gewoon niet reageren. Zo is de zin er voor mij ook af om nog eens leuke dingen te openen of neer te zetten :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb gewoon de taart afgeslagen. Wat een zelfcontrole heb ik vandaag.


    Your make-up is terrible

    Omg, ik weet niet of ik je nou moet geloven hoor.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 17:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is het gemeen om te zeggen dat ik je niet leuk vind omdat ik je mega irritant vind? :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    Is het gemeen om te zeggen dat ik je niet leuk vind omdat ik je mega irritant vind? :')


    Dat ik heb ik een keer tegen een jongen gezegd (omdat hij alle andere signalen absoluut niet doorhad) en hij is nu een stuk minder irritant, al praten we nog wel (; Maar was inderdaad misschien niet bijzonder vriendelijk.

    Eennn om deze dag nog rottiger te maken heb ik vandaag brood en chips op en drie glazen meer frisdrank dan normaal gesproken dat ene glas op een dag dat ik met mezelf afgesproken had. Maar hetwater stond nog niet koud.
    Wat betekend dat ik iedere keer wanneer ik een spiegel tegenkom ik mezelf verafschuw om het lelijke varken dat ik ben.
    Hiep hiep voor ongesteld zijn dat al mijn emoties tien keer zo erg maakt als wat ze normaal gesproken al zijn...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jammer hoor, dat je jezelf niet mag verdedigen in een fucking WVW wedstrijd. Ja theorieën mogen wel, maar oh wee als je jezelf gaat verdedigen. Dan ben je meteen bot en chagrijnig en reageer je te heftig en mag je niets zeggen, omdat het verkeerd wordt opgevat. Seriously, get yourself together. Het is een spel van theorieën en zelfverdediging, niet theorieën en jezelf niet mogen verdedigen. Ugh. Zeikzeikzeikzeik.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 18:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Toen ik zei dat ik een hekel heb aan zuigzoenen meende ik dat ook. Zou fijn zijn als je dat kon respecteren.


    i put the fun in funeral

    Palinoia schreef:
    Eennn om deze dag nog rottiger te maken heb ik vandaag brood en chips op en drie glazen meer frisdrank dan normaal gesproken dat ene glas op een dag dat ik met mezelf afgesproken had. Maar hetwater stond nog niet koud.
    Wat betekend dat ik iedere keer wanneer ik een spiegel tegenkom ik mezelf verafschuw om het lelijke varken dat ik ben.
    Hiep hiep voor ongesteld zijn dat al mijn emoties tien keer zo erg maakt als wat ze normaal gesproken al zijn...


    Dat is niet waar! Je bent absoluut niet lelijk. Maak je alsjeblieft niet druk over het feit dat je wat gedronken hebt op een warme dag. Je verbrandt ook veel calorieën met zweten.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Dat is niet waar! Je bent absoluut niet lelijk. Maak je alsjeblieft niet druk over het feit dat je wat gedronken hebt op een warme dag. Je verbrandt ook veel calorieën met zweten.


    Helaas is dat geen calorieën verbranden maar simpel vocht verlies.

    •••

    Waarom vraag je me om zes uur te komen als je zelf pas om zeven uur weg gaat?


    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Dat is niet waar! Je bent absoluut niet lelijk. Maak je alsjeblieft niet druk over het feit dat je wat gedronken hebt op een warme dag. Je verbrandt ook veel calorieën met zweten.


    En chips en brood met hagelslag xd Het voelde goed om niet te eten totdat ik vanmiddag weer sterretjes ging zien en toch maar wat moest eten. Maar toen werd het ''wat'' meer dan bedoelt...
    En heb je mijn benen wel es gezien for example? Niet bepaald het type dat in shorts hoort. Hoewel ik het wel draag, want mijn andere ''korte broek'' komt tot iets over de knie en dat is me met dit weer te warm. xd Nog niet te spreken over naja. Alles eigenlijk. xd

    Mjah, ongesteldheid tast iedere maand weer mijn humeur aan. En sowieso als alles me een dag tegen zit zie ik alles negatief. Is altijd na een nachtje slapen wel weer wat beter. Hopelijk morgen ook. (: We'll see.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I love you


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.