• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 22:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat voelt het goed om een dag amper te eten en ook geen zin in eten te hebben.

    Fuck my fucking entire fucking fuck life! Fuck. Fuck. Fuck. Fuck. Godverdomme!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ha. Lol. Het is gemakkelijk gezegd om je niet druk te maken om iets als je het zelf niet eens voor hebt. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Pastaaaaa <3


    26 - 02 - '16

    Leuk pap, dat je me praktisch dik noemt. En dan vind je het gek dat ik niet met je op kan schieten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Meh, ik voel me rot. Wat moet ik toch aanvangen met mijn leven? x_x Ik heb geen zin om mijn hele leven maar achter die familie en vrienden aan te lopen die er nooit voor mij zijn geweest en een of ander diploma te moeten halen voor een rotbaan die ik toch niet wil hebben. Waarom snapt niemand eens dat ik me echt suf pieker om de saaiheid en de sleur van mijn leven? Ik word er gek van.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 19:31 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nobody cares about me. No one likes me. My parents want me to leave. My whole life is a fucking hell.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eigengrau schreef:
    Meh, ik voel me rot. Wat moet ik toch aanvangen met mijn leven? x_x Ik heb geen zin om mijn hele leven maar achter die familie en vrienden aan te lopen die er nooit voor mij zijn geweest en een of ander diploma te moeten halen voor een rotbaan die ik toch niet wil hebben. Waarom snapt niemand eens dat ik me echt suf pieker om de saaiheid en de sleur van mijn leven? Ik word er gek van.


    Knuffel! Het komt allemaal wel goed! (: Ik heb nu echt zin om je te meeten, dan kan ik je een echte knuffel geven en je live troosten :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Knuffel! Het komt allemaal wel goed! (: Ik heb nu echt zin om je te meeten, dan kan ik je een echte knuffel geven en je live troosten :'D

    Haha, aahw, dankjewel. Knuffel terug. :'D En ik hoop echt heel hard dat het gaat lukken, want ik ga echt een of ander geniaal plan moeten bedenken om mijn ouders te overtuigen. ;3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Haha, aahw, dankjewel. Knuffel terug. :'D En ik hoop echt heel hard dat het gaat lukken, want ik ga echt een of ander geniaal plan moeten bedenken om mijn ouders te overtuigen. ;3


    Hé, hé, mij lukte het ook. *omg* Zeg dat je met ons gaat Skypen/bellen, dunno. Of je vraagt of ze meekomen tot hier (doen de mijne ook, lol) Zodat ze zelf zien wie het allemaal is ^-^ Heel veel succes! <3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Larkin schreef:
    Nobody cares about me. No one likes me. My parents want me to leave. My whole life is a fucking hell.



    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Soulfinder schreef:
    (...)



    Dank je denk ik :/

    Ot // net 10 minuten met mijn vriend aan de telefoon gehangen... ik voel me echt zo ellendig en hij is de enige uitweg voor mij.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 20:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Current mood:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Lol, dan werk je zwart en krijg je maar €5 per uur als 24 jarige. Sucks for you man.

    Whut? Het ene moment moet ik nog zeggen welke kant we op gaan omdat ik nooit een mening geef, en het volgende moment is het "dat vind je vast toch weer niet goed"? ???


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan