• “In Hollywood, no one knows anything.”


    “Hollywood is a door leading to a thousand doors”

    Iedereen droomt als kind (en misschien nog steeds ) van een rijk luxe leventje in LA. Wat als je droom nu eens uitkomt? Wat als je dit leventje echt ma leiden. Deze mensen krijgen de kans. Maar hier blijven is het moeilijkste! Ze spelen allemaal samen in een nieuwe populaire serie. Sommigen worden heel bekend anderen hebben het moeilijk,maar één ding is zeker deze wereld is lastiger dan verwacht!




    Rollen

    ~ LittleNinja |Quinn Foyer
    ~Balloo| Louise Elizabeth Rowe
    ~ Complexes | Jenna Leda Muir
    ~HummingBirdx| Kieren Evans
    ~ Curia | Eden Helena River
    ~ DormiVeglia
    ~ MeganKM| Eléonore Gabriella Adams~
    ~ Robind19 | Jack Zuko

    Social Media
    Twitter (Hashtag: #LivingInHollywoodQ)

    Louise Elizabeth Rowe - @Louise2Rowe
    Jenna Leda Muir - @IdkJennaM
    Eléonore Gabrielle Adams - @Adams_Eleonore
    Quinn Foyer - @QuinnFoyer
    Kieren Evans - @Kieren_Evans
    Eden Helena River - @EdenInTheRiver
    Jack Zuko - @xjack_Zuko

    Facebook
    Louise Elizabeth Rowe - Louise Rowe
    Jenna Leda Muir - Jenna Muir
    Eléonore Gabrielle Adams - Eléonore Adams
    Kieren Evans - Kieren Evans

    Snapchat
    Louise Elizabeth Rowe - RoweXLouise
    Eléonore Gabrielle Adams - EleAdams
    Quinn Foyer - QuinnFoyer
    Kieren Evans - KierEvans




    Topics

    Speeltopic 1
    Regels

    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen als je er drie neemt.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Alles wat er gezegd wordt is in character. Ik weet dat het soms over kan komen alsof het een persoonlijk aanval is, maar dat is niet zo. Alles wat er tegen je gezegd wordt via twitter/facebook etc. is gericht aan je karakter. Vergeet dat niet en dan blijft het voor iedereen leuk! (:
    Probeer zoveel mogelijk je social media erbij te betrekken door links en screen shots aan je post toe te voegen.
    - Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen! Ik snap dat dit best lastig is omdat er - vooral in het begin - veel gepost zal worden, maar er snel doorheen lezen kan ook en dan weet je in ieder geval wat er aan de hand is.
    - Probeer een beetje bij de tijd te blijven die ik aangeef.
    - Je mag ook gewoon al posten ook al heb je je rol nog niet af, maar probeer hem wel zo snel mogelijk af te maken!
    - Als je in het groepsgesprek op Facebook stuur me en bericht :)
    - And above all; have fun!


    News
    • Als je in de Facebook groep wilt, stuur me even een link van je account!

    Upcoming Events
    • Movies Night; 2 september.
    • Halloween feest; 31 oktober.

    Datum
    5 augustus, 2015

    • • •


    Begin
    Over enkele minuten zal de vlucht naar Los Angeles vertrekken! Neem afscheid van je vrienden en familie want je zal een heel ander leven hebben als je ze terugziet!
    Het is elf uur, het vliegtuig vertrekt en de reis naar Hollywood begint!

    Welcome home
    Het vliegtuig is aangekomen op de luchthaven voor alleen maar VIP's! Iedereen kan uitstappen.


    First Day
    Iedereen is naar bed gegaan en de volgende ochtend is aangebroken! Let's get started! Zorg dat je op tijd bent voor de briefing!
    [Post mogen nog gewoon afgerond worden van gister avond, je hoeft niet per direct naar de volgende ochtend.]

    Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 10:11 ]

    [MT]


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    mt


    night thinking, day dreaming

    Terug (:
    [MT]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 23:18 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall



    Eléonore Gabriella Adams

    "Voorzichtig zijn hé en zorg goed voor jezelf", zegt mijn moeder al voor de honderdste keer. "Ja..", antwoord ik maar. Ik geef haar een knuffel en neem dan mijn valies op. "Vergeet niet eens te bellen hé", zegt ze weer. Ik kijk naar mijn polshorloge en zie dat ik snel moet vertrekken. "Ja, bye!", zeg ik en wandel dan snel weg nog even zwaai ik. Ik weet toch dat ze binnen een week me al komt bezoeken. Na een tijdje begin ik traag te lopen. Oké het ziet er gênant uit maar dat boeit me even niet, ik wil mijn vlucht niet missen! Wanneer ik door alle bewakingsagenten door ben en ik mijn valies al niet meer moet dragen zet ik mezelf even neer op één van de stoelen. Ik kijk weer eens op mijn horloge en besef dat het vliegtuig normaal moet vertrekken maar het zit hier nog vol. Hier zaten alleen mensen voor de vlucht naar Los Angeles. Nu pas hoor ik dat het vliegtuig vertraging heeft. Heb ik echt zo belachelijk gelopen hiervoor. Ik neem even mijn telefoon uit mijn handbagage en kijk op Twitter. Er staat niet veel op. Wat nieuws uit Spanje dat ik daarnet toch al gelezen heb in de krant. Ik stuur even een tweet en hoor dan dat we mogen opstappen. Ik volg de mensen en uiteindelijk kom ik uit bij het vliegtuig. Dit was vroeger altijd zo'n emotioneel moment. Mijn overgrootmoeder zwaaide ons altijd hier uit voor we op het vliegtuig stapten als we op reis vertrokken. Wetend dat we terug zouden keren binnen een weekje. Maar deze keer weet ik niet eens wanneer ik terug keer. Binnen een maand of binnen een jaar? Wie zal het weten. Eens ik op het vliegtuig zit zet ik mezelf neer op de zetel het dichtst bij het raam. Ik hou echt van het uitzicht.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 12:23 ]

    (MT)


    I am not as think as you drunk I am


    Kieren Evans

    Een voor een omhelsde hij zijn ouders. Dit was het dan. Eindelijk was het zover: hij ging naar LA. Voor hoelang was onbekend, maar dat deed hem niet toe. het feit dat hij heenging was al voldoende voor hem. Tuurlijk het zou jammer zijn als hij gauw weer naar huis moest, maar aan de andere kant was hij er tenminste geweest.
    ''Zorg wel dat je af en toe op Skype komt, beloofd?'' Vroeg zijn moeder. Ze keek hem doordringend aan met haar bruine ogen. ''Niemand gebruikt dat meer, mam.'' Zei hij en grinnikte even. ''Ik bel wel, is dat ook goed?'' Voegde hij er niet veel later aan toe. ''Als je het maar niet vergeet.'' Grijnzend schudde hij even zijn hoofd. Ondertussen pakte hij zijn koffer vast. ''Ik zal het niet vergeten, maar ik moet nu echt gaan.'' Hij nam kort afscheid van zijn ouders voordat hij met zijn koffer vertrok richting de douane. Hij was ruim op tijd en kon dus rustig aan doen. Nadat hij door de controle was liep hij door naar de juiste ruimte. Hij wierp kort een blik op de informatie schermen en zag dat zijn vliegtuig vertraging had. Hij zuchtte even en nam maar plaats op een stoel . Dit kon nog wel even duren. Om de tijd wat te doden viste hij zijn mobiel uit zijn broekzak en deed hij zijn oortjes in om wat muziek te luisteren. In de tussen. Ondertussen keek hij ook nog op wat random social media site's zoals Facebook en Twitter. Erg actief was hij er niet mee, maar hij vond het altijd leuk om te kijken wat andere mensen postten. Al snel begon het wat te vervelen en sloot hij de apps af. Tot zijn geluk was het vliegtuig net klaar voor de in lading. Hij stond op en volgde de rest van de passagiers het vliegtuig in. Eenmaal in het vliegtuig zocht hij zijn plek en nam hij plaats. Tot zijn spijt zat hij bij het gangpad. Persoonlijk had hij liever bij het raam gezeten, maar daar was ook niets aan te doen. Een golf van enthousiasme overspoelde hem toen hij zich realiseerde dat dit het vliegtuig was dat hem naar LA ging brengen. Automatisch verscheen er een glimlach op zijn gezicht. Hij had er echt zin in.


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Mt, ik post morgenochtend.


    Spinning around, I'm weightless.


    Jack Zuko

    Daar zat ik dan, in het vliegtuig. Na een ochtend vol drama. Eerst gezeur met mijn ex, omdat ze geen langeafstandsrelatie wilde. En dus moest ik de keuze maken: of hier blijven, of weg gaan. Vrij duidelijk en een makkelijke keuze. Daarna bij het vliegveld mijn huilende broertje moeten troosten omdat hij me ging missen. En natuurlijk mijn ouders, die een preek hielden hoe trots ze wel niet waren. Dat hele gezeur. Uiteindelijk nog snel een telefoontje gepleegd naar mijn beste vriend, die het voor elkaar had gekregen om zich te verslapen op de dag dat ik weg ging.
    Nu kan ik eindelijk ontspannen in het vliegtuig. Er zit een een krijsende kind voor me, en een snurkende man achter me. Dat ontspant ook heel goed. Gelukkig heb ik een extra mobieltje mee genomen, met de film witch hunters. Het was gisteren een gedoe om hem op mijn mobiel te krijgen. Maar het is me gelukt.
    Zo bracht ik mijn hele reis door naar Los Angeles: met oortjes in en een film. Toen gemeld werd dat we bijna gingen landen keek ik naar buiten, en zag ik LA. "Hallo nieuwe thuis en nieuw leven. En hallo all the single ladies." zei ik lachend. Ik voelde hoe het vliegtuig landde, en glimlachte breed. Ik ben in Los Angeles.

    (bedankt aan complexes die me geholpen heeft)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 10:30 ]


    JENNA LEDA MUIR
    Twintig ~ Rol onbekend ~ Zenuwachtig ~ outfit


    Ik zwaaide vrolijk lachend in de camera; ik ging dan wel acteren, maar ik bleef youtube filmpjes maken. Mijn ouders hadden me de hele ochtend al gesmeekt om het ding nou even weg te leggen, maar ik wilde echt alles vastleggen, vandaag was immers de dag dat het echt zou beginnen. Ik zou vandaag toch echt beginnen aan deze lange weg, een droom die uit zou komen. Ik pakte mijn telefoon even tevoorschijn en stuurde een tweet naar mijn volgers: So excited! Flying to LA in a few minutes to finally start living the dream! The video will be up ASAP <3, stopte mijn telefoon weg, gaf mijn ouders een laatste knuffel voor ze weg zouden rijden en liep toen met mijn koffer naar de incheckbalie. Ik had mijn ouders gevraagd om niet mee te gaan, zodat ik geen emotioneel afscheid bij de douane hoefde mee te maken. Toen ik eindelijk aan de buurt was, wilde ik mijn koffer op de band tillen, maar.... mijn koffer was weg. Geschrokken keek ik om me heen, maar er was geen spoor van mijn knalroze koffer. Ik zette verbaasd mijn koffiebekertje van de AH to go neer, verontschuldigde me tegenover de mevrouw achter de balie en rende terug naar de ingang van het vliegveld. Had iemand mijn koffer gejat? Was ik hem kwijt? Wat was er aan de hand?
    Nadat ik - voor mijn gevoel- een half jaar had rondgerend, zag ik een klein meisje met een gigantische roze koffer slepen. "Kijk mama!" Hoorde ik haar roepen, "Mooi roze!" Ik schudde mijn hoofd, maar moest tegelijk wel glimlachen. "Oh god..." Mompelde ik, en stapte op het meisje en de mevrouw af. "Ehm, hallo mevrouw, ik geloof dat u mijn koffer heeft..." Ik glimlachte schaapachtig naar de mevrouw, en keek toen naar mijn koffer. Ik zag een blik van herkenning in de ogen van de vrouw, en knikte toen ook maar toen ze zei dat ik moest blijven staan, en wegrende. Ze kwam terug met een meisje aan haar hand, van een jaar of 16. "JENNA!" Riep ze, keihard, en sloeg haar armen om me heen. Ze begon te ratelen over mijn youtube en hoe ze me had gemist en dat ze blij was dat ik er weer was, en ik sloot haar in mijn armen. "Wat super gaaf dat ik je hier mag ontmoeten!" Zeg ik vrolijk, en pak mijn camera tevoorschijn. "Zou jij in mijn nieuwe video willen?" Vroeg ik, en glimlachend zette ik de camera aan, om een kort gesprekje met het meisje te voeren. Na nog een paar foto's met haar en haar zusje, was het toch echt tijd om te gaan. Ik verontschuldigde me nogmaals, gaf het meisje een knuffel, en liep uiteindelijk richting de incheckbalie, waar ik nog even moest wachten, maar een uurtje later kon ik toch echt het vliegtuig in. Eenmaal daar liep ik met mijn tas in mijn hand in de richting van mijn plek, waar ik op mijn ticket keek. "Ehm, hi, volgens mij zit ik naast jou." Zei ik, en keek naar de persoon die aan het gangpad zat, naast een lege plek die voor mij bestemd was.


    Spinning around, I'm weightless.

    -Late MT-


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    L o u i s e      E l i z a b e t h       R o w e      •      E x c i t e d       •      O u t f i t




    Terwijl Black Veil Brides door mijn oortjes denderde, liep ik met mijn koffer door het vliegveld naar mijn gate. Een reis naar LA met een paar anderen klonk werkelijk als muziek in mijn oren en kon daarom het aanbod niet weigeren. Van mijn ouders had ik gisteravond al afscheid genomen want hun waren drukke zakenmensen en dus hadden ze geen tijd om nu afscheid te nemen van mij. Vanuit mijn ooghoeken zag ik een kleine Starbucks kiosk, maar liep weer verder. De geur van vers gemalen koffie drong mijn neusgaten binnen en keek achter mijn schouder om, zuchtte en liep terug naar de kiosk – er was volgens mij nog zat tijd over en er stond overigens geen rij bij de koffiezaak, wat niet vaak gebeurde. Ik beste mijn vaste bestelling als ik bij de Starbucks kwam – mijn Vanilla Latté. Met een glimlachje betaalde ik en nam na een paar minuutjes wachten de koffie aan.
    Daarna vervolgde ik mijn reis naar de gate, waar ik op het vliegtuig moest wachten. Eenmaal aangekomen bij de gate, trok ik mijn koffer achter me aan en plofte neer op een willekeurige stoel. Black Veil Brides blèrde nog steeds door mijn oordoppen en zachtjes neuriede ik mee met 'Goodbye Agony ' terwijl ik wat nutteloos door mijn telefoon scrolde. Ik besloot om iets te plaatsen op zowel mijn Facebook als Twitter pagina, ondanks dat ik op beide amper echt actief was. Na een paar inuten scrollen, deed ik mijn mobiel weer weg en liep het vliegtuig in, eindelijk kon mijn reis naar Los Angeles beginnen.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 11:38 ]


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Quinn Foyer


    De zachte melodie van coldplay's Paradise vulde de kamer terwijl Quinn lichtjes grommend het deken tot boven haar hoofd trok. Gisteren leek het nog zo'n goed idee om om 6 uur s'ochtends op te staan, maar nu het zover was vervloekte ze zichzelf vluchtig voordat ze met een zucht de dekens van zich afgooide. Vandaag was de dag, eindelijk zou ze haar kinderdroom waarmaken, eindelijk zou ze op dat vliegtuig stappen en vertrekken naar de bestemming van haar dromen, de plek waar ze het ging maken. Hollywood. Met die gedachte rees ze uit haar bed en begon zich klaar te maken. Quinn had alles al klaargelegd de dag ervoor dus was ze na een kwartiertje al klaar. Wanneer ze met haar twee valiezen de deur van haar kamer opende, zag ze dat er een papieren zak met een paar ontbijtkoeken op haar drempel lag. Bedankt mams, dacht ze terwijl ze de zak opraapte. Gisteren hadden de vrienden van Quinn en haar ouders nog een groot afscheidsfeest gegeven en toen had ze van iedereen afscheid genomen. Ze had haar ouders gevraagd om niet uit bed te komen, het was nog zo vroeg en Quinn gunde haar ouders alle rust die ze konden krijgen. Maar helaas dachten haar ouders daar anders over. Wanneer ze de laatste trappen had afgedaald zag ze haar ouders bij de voordeur staan. Haar vader was bezig haar moeder te troosten die met een zakdoekje haar vochtige ogen aan het deppen was. 'Oh Quinn..' zei haar moeder wanneer ze haar in het oog kreeg. Meer was er niet nodig. Quinn vloog in een laatste omhelzing met haar ouders voordat ze een taxi nam en naar de luchthaven vertrok.
    Eenmaal aangekomen onderwierp Quinn zich aan de routine van de luchthaven. Biljet kopen, valiezen inchecken, paseren langs de douane.. Wanneer ze eindelijk klaar was met het hele gedoe was het al 10 uur 56, nog vier minuten en dan zou haar vlucht vertrekken. Quinn keek nog eens naar haar biljet, rij 7 plaats B, tot haar opluchting bemerkte ze dat ze naast een oudere vrouw zat en een bejaarde man. Daar ging ze niet zoveel last mee hebben. Quinn ging zitten en leunde achterover met haar ogen toe, ze ging waarschijnlijk de hele vlucht door slapen, 6 uur was definetly te vroeg geweest. Wanneer ze het vliegtuig in beweging voelde komen onder haar dwaalden haar gedachten af naar het liedje waarmee ze was opgestaan. Indeed, she was going to Pradise.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 12:45 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall



    Eléonore Gabriella Adams


    [face=times]Deze uren duurden veel te lang naar mijn zin. Ik neem een tijdschrift die ik in mijn handbagage had gestoken en daarnet nog gekocht heb. Even kijk ik nog om me heen naar de mensen die nog steeds niet neer zaten. Ik vindt het altijd leuk om te bedenken waarom ze naar Amerika gaan. De andere acteurs en actrices zitten waarschijnlijk ook al op dit vliegtuig maar wie zouden ze kunnen zijn. Ik neem ook een klein kussentje uit mijn tas aangezien ik hier toch wel een beetje wou slapen. Ik heb een week een hotel geboekt omdat ik nog steeds nog geen goed appartement gevonden heb. Dus ik weet wat ik moet doen deze week. Ik ga het zo druk hebben. Ik slaap sowieso niet goed in hotels dus is het wel nodig dat ik hier op een beetje kan slapen. Maar nu kan ik goch nog niet slapen dus doe ik mijn boekje open en lees de roddels. De meeste dingen die hierin staan zijn hier echt gewoon verzonnen denk ik.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 10:52 ]


    Kieren Evans

    Hij schoof zijn handbagage, waar overigens niet veel in zat, onder zijn stoel. De tas was gevuld met twee brillen kokers: één voor zijn eigen bril en één voor zijn zonnebril, een pakje kauwgum, zijn camera en een koptelefoon voor als zijn normale oortjes pijnlijk werden. Meer had hij niet nodig in zijn handbagage.
    Nieuwsgierig keek hij rond in het vliegtuig naar de andere passagiers. Het vliegtuig stroomde langzaam vol en bovendien vond hij het altijd leuk om naar andere te kijken en te bedenken wat er door ze heen gaat. Na een tijdje begon het alweer te vervelen en richtte hij zijn blik voor zich uit. Hij had nog steeds één oortje in. Door zijn ene oortje klonk het nummer This summer's gonna hurt like a motherfucker van Marron 5. Hij vond het een leuk nummer, maar dat gold voor alle nummers op zijn afspeellijst.
    ''Ehm, hi, volgens mij zit ik naast jou.'' Klonk het plotseling naast hem. Hij had het helemaal niet doorgehad dat er iemand was gaan staan en was dan ook blij dat hij één oortje uit had. Met beide oortjes in was hij namelijk zo doof als wat, misschien moet hij toch zijn muziek eens wat zachter zetten..
    Hij hief zijn blik op en keek het meisje aan. Het eerste dat hem opviel was haar roze haar. Dat zag je niet vaak, maar hij moest toegeven dat het er erg leuk uit zag bij haar. Hij gunde zichzelf nog niet de tijd om haar kort en aandachtig in zich op te nemen, omdat hij anders te lang zweeg na haar vraag.
    ''Hey, oh, het spijt me.'' Zei hij en legde zijn benen schuin neer zodat ze er langs kon. Echter was de ruimte alsnog best klein en vroeg hij zich af of het wel zou werken op deze manier. ''Ik weet niet of dit lukt, anders sta ik wel even op.'' Boodt hij vervolgens aan. Hij keek het meisje opnieuw aan en nam haar deze keer wel in zich op. Ze had een lichte huidskleur, maar dat kon ook komen dankzij haar roze haar. Verder bestond haar outfit uit zwart en roze, naar de verdere details keek hij niet. Wow, ze moet veel van roze houden, de gedachte schoot bijna direct door hem heen.


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    L o u i s e      E l i z a b e t h       R o w e      •      E x c i t e d       •      O u t f i t


    Ondertussen had ik plaats genomen in het vliegtuig, ergens achterin en had ik mijn muziek veranderd in Complicated van Avril Lavigne Het zou nog wel even duren voordat het vliegtuig zou gaan vliegen want hier en daar stroomde er nog wat passagiers naar binnen voordat ze de deuren sloten. Na een tijdje te hebben geprutst met mijn potlood haalde ik deze van mijn papier af, en mijn ogen gleden langs het resultaat. Ik wist niet precies hoe lang ik erover had gedaan, maar ik wist wel dat er al een heleboel passagiers waren binnengekomen. Ik pak mijn kleine doosje kleurpotloden en begin mijn tekening in te kleuren. Niemand kwam bij mij zitten, wat ik wel prima vond zo. Mijn hand schoot naar het sigarettendoosje in mijn tas en ik pakte het er dan ook uit. Met vette letters stond er 'Roken is dodelijk' op geplakt, echter negeerde ik de tekst en pakte ik een sigaret uit het doosje. Ik pakte mijn met SugarSkulls versierde aansteker waarna ik het einde van mijn sigaret aanstak, en het andere einde in mijn mond nam. Ik stopte het doosje terug in mijn tas, evenals mijn aansteker, waarna ik een trekje nam van mijn sigaret. Ik haalde het ding uit mijn mond, waarna ik de rook uitblies richting het raam. Ik pakte mijn kleurpotloden weer vast en begon in te kleuren. Mijn aantekeningenboekje stond zowat vol met dit soort tekeningen, en ik had dan ook vrij snel weer een nieuwe nodig. Ik nam mijn sigaret weer uit mijn mond, waarna ik de rook opnieuw uitblaas en het sigaretje terug in mijn mond plaats. Ik neem opnieuw een trekje, en ik voel me al wat lichter in mijn hoofd worden. Ik wilde net weer doorgaan met kleuren, toen mijn doosje met potloden op de grond viel en alle potloden verspreid over de grond lagen. Wat was ik een kluns. Ik voelde de angst weer terugkeren in mijn hele lichaam, de angst om uitgelachen te worden en een beetje ongemakkelijk boog ik mij voorover om naar de potloden te zoeken die door het looppad lagen verspreid..


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'