• “In Hollywood, no one knows anything.”


    “Hollywood is a door leading to a thousand doors”

    Iedereen droomt als kind (en misschien nog steeds ) van een rijk luxe leventje in LA. Wat als je droom nu eens uitkomt? Wat als je dit leventje echt ma leiden. Deze mensen krijgen de kans. Maar hier blijven is het moeilijkste! Ze spelen allemaal samen in een nieuwe populaire serie. Sommigen worden heel bekend anderen hebben het moeilijk,maar één ding is zeker deze wereld is lastiger dan verwacht!




    Rollen

    ~ LittleNinja |Quinn Foyer
    ~Balloo| Louise Elizabeth Rowe
    ~ Complexes | Jenna Leda Muir
    ~HummingBirdx| Kieren Evans
    ~ Curia | Eden Helena River
    ~ DormiVeglia
    ~ MeganKM| Eléonore Gabriella Adams~
    ~ Robind19 | Jack Zuko

    Social Media
    Twitter (Hashtag: #LivingInHollywoodQ)

    Louise Elizabeth Rowe - @Louise2Rowe
    Jenna Leda Muir - @IdkJennaM
    Eléonore Gabrielle Adams - @Adams_Eleonore
    Quinn Foyer - @QuinnFoyer
    Kieren Evans - @Kieren_Evans
    Eden Helena River - @EdenInTheRiver
    Jack Zuko - @xjack_Zuko

    Facebook
    Louise Elizabeth Rowe - Louise Rowe
    Jenna Leda Muir - Jenna Muir
    Eléonore Gabrielle Adams - Eléonore Adams
    Kieren Evans - Kieren Evans

    Snapchat
    Louise Elizabeth Rowe - RoweXLouise
    Eléonore Gabrielle Adams - EleAdams
    Quinn Foyer - QuinnFoyer
    Kieren Evans - KierEvans




    Topics

    Speeltopic 1
    Regels

    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen als je er drie neemt.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Alles wat er gezegd wordt is in character. Ik weet dat het soms over kan komen alsof het een persoonlijk aanval is, maar dat is niet zo. Alles wat er tegen je gezegd wordt via twitter/facebook etc. is gericht aan je karakter. Vergeet dat niet en dan blijft het voor iedereen leuk! (:
    Probeer zoveel mogelijk je social media erbij te betrekken door links en screen shots aan je post toe te voegen.
    - Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen! Ik snap dat dit best lastig is omdat er - vooral in het begin - veel gepost zal worden, maar er snel doorheen lezen kan ook en dan weet je in ieder geval wat er aan de hand is.
    - Probeer een beetje bij de tijd te blijven die ik aangeef.
    - Je mag ook gewoon al posten ook al heb je je rol nog niet af, maar probeer hem wel zo snel mogelijk af te maken!
    - Als je in het groepsgesprek op Facebook stuur me en bericht :)
    - And above all; have fun!


    News
    • Als je in de Facebook groep wilt, stuur me even een link van je account!

    Upcoming Events
    • Movies Night; 2 september.
    • Halloween feest; 31 oktober.

    Datum
    5 augustus, 2015

    • • •


    Begin
    Over enkele minuten zal de vlucht naar Los Angeles vertrekken! Neem afscheid van je vrienden en familie want je zal een heel ander leven hebben als je ze terugziet!
    Het is elf uur, het vliegtuig vertrekt en de reis naar Hollywood begint!

    Welcome home
    Het vliegtuig is aangekomen op de luchthaven voor alleen maar VIP's! Iedereen kan uitstappen.


    First Day
    Iedereen is naar bed gegaan en de volgende ochtend is aangebroken! Let's get started! Zorg dat je op tijd bent voor de briefing!
    [Post mogen nog gewoon afgerond worden van gister avond, je hoeft niet per direct naar de volgende ochtend.]

    Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 10:11 ]

    Super late mt

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 12:34 ]

    [niemand loopt gelijk lol]


    JENNA LEDA MUIR
    Twintig ~ Rol onbekend ~ Zenuwachtig


    De jongen keek op, en keek me aan. "Hey, oh, het spijt me." Zei hij, en legde zijn benen schuin neer,"Ik weet niet of dit lukt, anders sta ik wel even op." Stelde de jongen voor, maar ik schudde mijn hoofd. "Het lukt wel," glimlachte ik, waarna ik er - super onhandig, wie trekt er dan ook een rokje aan als ze gaat vliegen - overheen stapte, en zo ongeveer op de persoon bij het raam viel. "Sorry. Sorry. Sorry." Mompelde ik een beetje ongemakkelijk; de oude vrouw keek me erg boos aan. Toen ik eindelijk zat, en mijn tas onder mijn stoel had geschoven, draaide ik me naar de jongen naast me toe. "Hi." Glimlachte ik toen, "Sorry voor mijn onhandigheid. Ik ben Jenna." Zei ik, waarna ik naar mijn tas keek. "Dit klinkt misschien een beetje gek, maar ik ehm..." Ik zweeg even, "Ik heb een youtube-kanaal, en ik wilde een vlog maken over de reis naar LA voordat ik eindelijk ga beginnen met écht acteerwerk en nouja zou je het erg vinden om gefilmd te worden?" Ik beet kort op mijn lip, "Oh, god. Sorry. Ik ratel." Ik glimlachte verontschuldigend naar de jongen naast me..


    Spinning around, I'm weightless.

    • Quinn Foyer •






    Quinn's ogen vlogen open wanneer ze een plotselinge stoot kreeg van de stoel voor haar.Wat is dit nou weer; dacht ze terwijl ze naar voren leunde om te kijken wat er gebeurt was. Voor haar zag ze een meisje, helemaal in het roze, snel overeind krabbelen. "Sorry. Sorry. Sorry." Mompelde deze terwijl ze de boze vrouw naast haar verontschuldigende blikken toewierp. Quinn lachte in haar handpalm, het meisje was echt schattig maar ze twijfelde niet aan haar sterke karakter, iemand met zo'n stijl moest wel karakter hebben. Het meisje begon net tegen de jongen naast haar te praten wanneer Quinn ineens een licht tikje tegen haar enkel voelde. Hé? Ze keek naar beneden en merkte dat er een paar kleurpotloden tot bij haar voeten waren gerold. Met gefronste wenkbrauwen raapte ze ze op en keek verbaasd om zich heen. Waar kwamen die nu weer vandaan?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 16:46 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    L o u i s e      E l i z a b e t h       R o w e      •      A s h a m e d       •      O u t f i t



    Verschillende mensen schoten me al snel te hulp, wat ikzelf ontzettend fijn vond. Binnen enkele minuten had ik al de helft van de potloden bij elkaar. In mijn ooghoek merkte ik een meisje op die nog potloden in haar hand had zitten en blijkbaar zocht naar de eigenaar, naar mij dus. Mijn zonnebril verplaats ik van mijn uit mijn haar naar mijn shirtje, waar ik hem dichtgeklapt in het midden laat bungelen voordat ik opsta om mijn missende potloden te halen. "Hey, ik zie dat je mijn potloden hebt gevonden, dankjewel daarvoor" zeg ik vriendelijk voordat ik haar in mij opneem en goedbedoeld naar haar glimlach. "Ik ben Louise, Louise Rowe" stel ik mezelf voor en veeg een pluk haar achter mijn oor. "En wat is jouw naam?" voegde ik er even later nog aan toe.




    -beetje kort srry-


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'


    Kieren Evans

    Het meisje sloeg zijn aanbod af, tot zijn verbazing want erg veel ruimte was er niet. ''Het lukt wel.'' Ze glimlachte even en wurmde zich er vervolgens langs. Het feit dat ze een rokje aan had hielp er niet echt bepaald mee aangezien zijn blik er om een af andere manier heen werd getrokken. Echter wilde hij niet als een pervert of wat dan ook over komen dus wende hij zijn blik snel naar de grond in het gangpad aan hem totdat ze voorbij hem was.
    Een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht toen ze zich verontschuldigde tegenover de boos kijkende oude vrouw. Het zag er redelijk grappig uit in zijn ogen. Ze draaide zich weer om en begon direct tegen hem te praten. ''Sorry voor mijn onhandigheid. Ik ben Jenna.'' Hij glimlachte even naar haar en stelde zichzelf vervolgens voor. ''Hey, ik ben Kieren en het maakt niet uit. '' Hij zweeg heel even. ''Weetje, ik had best op kunnen staan.'' voegde hij er even later grinnikend aan toe. Haar blik viel even op haar tas voordat ze opnieuw begon te praten. "Dit klinkt misschien een beetje gek, maar ik ehm..." Kort fronste hij even. Wat voor 'geks' ging ze in hemelsnaam aan hem vragen? Zijn vraag werd al snel beantwoord.
    "Ik heb een youtube-kanaal, en ik wilde een vlog maken over de reis naar LA voordat ik eindelijk ga beginnen met écht acteerwerk en nouja zou je het erg vinden om gefilmd te worden?" kort beet ze op haar lip. "Oh, god. Sorry. Ik ratel."
    Hij wist even niet zo goed hoe hij daarop moest reageren, ondanks dat er een simpele vraag aan hem gesteld was. Hij trok zich los uit zijn verbazing knipperde even en keek haar vervolgens weer aan. ''Uhm, ja is goed. Geen probleem. '' Hij glimlachte even naar haar. ''Alleen mocht ik in slaap vallen, alsjeblieft dan niet. Dat is neit echt bepaald charmant namelijk.'' Zijn glimlach veranderde in een speelse grijns.


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    • Quinn Foyer •



    "hey, ik zie dat je mijn potloden hebt gevonden, dankjewel daarvoor." hoorde Quinn naast haar. Ze draaide haar hoofd en zag naast zich een meisje van ongeveer haar leeftijd staan, misschien net iets ouder, felwit haar en lichtgroene ogen, of bruin. Quinn kon het niet zo goed zien. Het meisje glimlachte naar haar en Quinn glimlachte direct terug. "Geen probleem hoor, ze kwamen zo'n beetje vanzelf hierheen rollen." Het meisje veegde vluchtig een pluk van dat sneeuwwitte haar achter haar oor. "Ik ben Louise, Louise Rowe" vervolgde ze."En wat is jouw naam?" Quinn tikte vluchtig met haar nagels tegen de leuning van haar stoel. "Quinn Foyer" zei ze toen. "Mag ik eigenlijk eens zien wat je aan het tekenen bent, je hebt me erg nieuwsgierig gemaakt." zei Quinn met een grijns terwijl ze de potloden terug overhandigde. "Plus, het ziet er toch niet naar uit dat ik nog veel slaap tegoed heb in dit vliegtuig.." mompelde ze er stilletjes achteraan toen een baby die een paar rijen verder zat weer z'n keel begon open te zetten.


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    L o u i s e      E l i z a b e t h       R o w e      •      S u r p r i s e d       •      O u t f i t



    Mijn ogen vonden een paar kijkers toen het meisje haar hoofd draaide. Vriendelijk blijf ik haar aankijken en leunde met de zijkant van mijn lichaam tegen een stoel aan. "Geen probleem hoor, ze kwamen zo'n beetje vanzelf hierheen rollen." Ik grinnik een beetje ongemakkelijk en knik mijn hoofd als ze zichzelf voorstelt. "Aangenaam Quinn" Mijn blik viel even op haar tikkende vingers maar alsnel gleden mijn ogen weer terug naar haar gezicht. "Mag ik eigenlijk eens zien wat je aan het tekenen bent, je hebt me erg nieuwsgierig gemaakt." Opnieuw grinnikte ik maar ditmaal eerder overdonderd. "Sure, verwacht er niet te veel van, doe het vooral als ik zoals nu niks te doen heb" zeg ik voordat ik mij naar mijn plek begeef en de kleurpotloden snel opberg. Uit mijn tas haal ik enkele tekeningen waaronder degene waar ik mee bezig was. (x,x,x) Ik geef ze aan haar en rol met mijn ogen als ik snap wat ze bedoelt. Kon iemand alsjeblieft die baby laten stoppen met krijsen maar met een zucht weet ik het antwoord al wel en probeer het te negeren.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    MeganKM schreef:



    Eléonore Gabriella Adams


    Deze uren duurden veel te lang naar mijn zin. Ik neem een tijdschrift die ik in mijn handbagage had gestoken en daarnet nog gekocht heb. Even kijk ik nog om me heen naar de mensen die nog steeds niet neer zaten. Ik vindt het altijd leuk om te bedenken waarom ze naar Amerika gaan. De andere acteurs en actrices zitten waarschijnlijk ook al op dit vliegtuig maar wie zouden ze kunnen zijn. Ik neem ook een klein kussentje uit mijn tas aangezien ik hier toch wel een beetje wou slapen. Ik heb een week een hotel geboekt omdat ik nog steeds nog geen goed appartement gevonden heb. Dus ik weet wat ik moet doen deze week. Ik ga het zo druk hebben. Ik slaap sowieso niet goed in hotels dus is het wel nodig dat ik hier op een beetje kan slapen. Maar nu kan ik goch nog niet slapen dus doe ik mijn boekje open en lees de roddels. De meeste dingen die hierin staan zijn hier echt gewoon verzonnen denk ik.

    • Quinn Foyer •





    Louise leek wat overdonderd op haar vraag, maar zei geen nee. "Sure, verwacht er niet te veel van, doe het vooral als ik zoals nu niks te doen heb" zei ze voordat ze vlug terug ging naar haar plaats om haar kleurpotloden op te bergen. Om een of andere reden vermoedde Quinn dat de tekeningen er echt goed uit zouden zien, ookal beweerde Louise van niet. Ze volgde de bewegingen van het meisje vanaf de andere kant van het gangpad en zag hoe ze enkele tekeningen uit haar tas haalde. Direct daarna geeft Louise haar de tekeningen. Quinn pakte ze gretig aan en bekeek ze één voor één heel aandachtig. "Die zijn werkelijk ... prachtig." zei ze quasi ademloos terwijl ze erdoorheen bladerde. "Hoe krijg je het zelfs voor elkaar om het zo echt te doen lijken." vervolgde Quinn wanneer ze met het topje van haar vinger heel zachtjes over de gebroken lijn in het gezicht van het meisje ging. "Weetje," zei Quinn terwijl ze met een grote glimlach haar blik losscheurde van de tekeningen,"Je deed ze helemaal geen recht aan toen je me daarnet vroeg om er niet teveel van te verwachten." Quinn keek het meisje recht in de ogen. "Je hebt echt een talent, Louise."


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall


    Jaden Joël Adams

    Ik was onderweg naar het vliegveld en zat onderweg naar Dream On van Aerosmith te luisteren. Mijn Hollywood avontuur zou binnenkort beginnen en ik heb er best wel veel zin in. Het was mijn droom al jaren om naar Hollywood te gaan en om het daar te gaan maken. M'n vader en m'n broer hadden het er maar zwaar mee dat ik naar Hollywood vertrok, maar ze stonden er wel achter dat ik mijn droom wou najagen. Als ik een droom had, dan vond mijn vader dat ik die moest najagen. Ik keek onderweg naar buiten en de vliegtuigen die van het vliegveld wegvlogen en de vliegtuigen die aankwamen werden steeds duidelijker zichtbaar, naarmate ik steeds dichterbij het vliegveld kwam. Nog even en ik zou naar de stad vliegen die mijn dromen waar zou maken. Een vriend van mij heeft gezegd dat ik tijdelijk bij hem kan blijven, zodat ik geen appartement hoef te huren. Mijn vriend vond het nogal onnodig dat ik zou moeten betalen voor de huur, dus heeft hij gezegd dat ik bij hem tijdelijk kan blijven. Zodra de taxi stopte, keek ik om mij heen en merkte ik op dat ik op de parkeerplaats van het vliegveld stond. En nu zo snel mogelijk naar het vliegtuig. Ik sprong uit de taxi, pakte m'n bagage en bedankte de chauffeur. Ik holde richting de douane en hoopte dat ik mijn vlucht nog zou kunnen halen. Nadat alles gecontroleerd was, holde ik het vliegtuig in. Ik pakte mijn ticket en bekeek waar ik moest zitten. Oké, rij 16 plaats A. Ik liep naar de rij waar ik moet zitten en tot mijn geluk zit ik bij het raam. Jippie, dan kan ik uit het raam kijken. Ik schoof de tas met onder andere persoonlijke bezittingen onder mijn stoel en ging zitten. Ik pakte m'n mobiel en zette vervolgens The Show Must Go On van Queen op. Terwijl ik uit het raam keek, gierden de zenuwen door mijn lijf. Het ging nu werkelijkheid worden. L.A., here I come!

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 23:13 ]


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Jack Zuko

    Ergens halverwege de rit besloot ik naar de wc te gaan. Hierdoor had ik een goed zicht op wie er allemaal in het vliegtuig zaten. Rustig keek ik rond tot ik een meid zag."wouw" mompelde ik zacht.(quinn) snel liep ik door. Hier en daar waren gesprekken bezig. Maar niks boeide me op het moment. Bij de wc aangekomen haalde ik rustig adem.
    Op de terugweg naar mijn stoel zag ik haar weer. Ik glimlachte heel even naar haar.maar ging er vanuit dat ze het niet zag. Aangekomen bij mijn stoel ging ik weer zitten. "hopenlijk zijn we er bijna"

    maybe een tijdsprong?

    Jep we doen een tijdsprong,

    Het vliegtuig is geland

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 12:26 ]


    Jack Zuko 

    Na een heel gedoe op het vliegveld zat ik eindelijk in een taxi onderweg naar mijn luxe maar kleine apartment. Het was gelukkig dicht bij het vliegveld. Ongeveer 5 á 10 minuten rijden. ik pakte het geld toen de taxi stopte, en betaalde alles toen ik was uitgestapt. Snel liep ik naar binnen. Ik had de sleutel al een maand geleden naar me toe laten sturen. Zodat ik hem in elk geval had. Toen ik het appartement in stapte keek ik mijn ogen uit. groter dan ik dacht. En ook veel mooier. waren de eerste gedachtes die ik kreeg. Ik bracht mijn koffer naar mijn slaapkamer. Een simpele ruimte met een kast, twee persoons bed en een tv. Daarna liep ik naar de douche. Alles klopte volgens de site. Een bad met speciale tv. Douche en sauna. Gelukkig zat wc in aparte ruimte. Als laatste checkte ik de woonkamer met keuken. Een bank, extra stoel, koffietafel en tv. Die aan een speciale beugel zat zodat je hem naar de keukentafel kon draaien. De keuken was simpel. Tafel, 4 stoelen, kraan,koelkast, gaspitjes, diepvries, magnetron en vaatwasser.ik ligt me languit op de bank ploffen. Ik pakte de AB en drukte tv aan. En nu relaxen.


    Apartment ongeveer.
    Alleen muur tussen badkamer en sauna weg. En een bad


    L o u i s e      E l i z a b e t h       R o w e      •      H a p p y       •      O u t f i t



    "Die zijn werkelijk ... prachtig." zei Quinn toen ze erdoorheen had gebladerd en ze nogal grondig had bekeken. Een beetje ongemakkelijk frummel ik naar mijn haar en kijk hoe ze met haar vingers eroverheen gaat. "Hoe krijg je het zelfs voor elkaar om het zo echt te doen lijken." Ik grinnik even. "Veel oefenen, denk ik" Was mijn antwoord voordat ik opkeek van een stem in het vliegtuig. Er werd verteld dat we zouden gaan landen dus neem ik de tekeningen van Quinn terug. "Ik ga naar mijn plek, misschien dat we elkaar later nog zien." zeg ik vriendelijk voordat ik naar mijn eigen stoel ga en mijn spullen klaarmaak zodat ik makkelijk het vliegtuig kon verlaten.
    Na ongeveer een halfuur stond ik met mijn koffer en handtas buiten bij het vliegveld, eindelijk in Los Angeles. Ik snuif de frisse lucht op en een tevreden glimlach speelt rond mijn lippen. Ik hou een taxi tegen en leg mijn koffer in de achterbak. Vervolgens stap ik in en leg de chauffeur uit waar m'n appartement is. Eenmaal aangekomen betaal ik de man en geef hem nog wat fooi. Snel pak ik mijn koffer en kijk hoe de man de oprit afrijd en verdwijnt tussen het drukke verkeer. Ik had míjn appartement nog niet gezien omdat het een verrassing moest blijven want mijn ouders hadden het voor mij gekocht. Ik pak de sleutels uit mijn jaszak en open de deur. Ik hang mijn jas op aan de kapstok naast de deur en hang de sleutelbos ernaast. Ik doe mijn schoenen uit en zet deze tegen de muur aan. Op bloten voeten loop ik over de houten vloer richting de woonkamer die er knus uitzag. Rechts was door de openstaande deur een gedeelte van de slaapkamer te zien en aan de linkerkant een prachtige keuken. Alles was klein en gezellig want wat had k aan een reusachtige villa als ik toch in mijn eentje was, daar zou ik in verdwalen. Ik loop met mijn koffer naar de slaapkamer en leg het zware ding op mijn bed. Daar begin ik hem uit te pakken en alles netjes op te ruimen in de kasten. Mijn leventje in LA kon beginnen.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall