• "I solemny swear that I am up to no good."

    Welkom in de nieuwe tijd.
    Voldemort is dood en jaren lang heeft de Wizarding World van de vrede kunnen genieten. Tot nu. Een duistere macht kruipt langzaam op uit de as van de Battle of Hogwarts. Het begon met missende documenten uit het archief van the Ministry of Magic, en ging al snel over in verdachte sterfgevallen. Het gerucht gaat dat er een nieuwe vorm van Death Eaters de macht grijpen. Zij willen afmaken waar de Dark Lord aan begonnen is. The Ministry of Magic doet er alles aan om een derde Wizarding War tegen te gaan. Ze zijn begonnen met het categoriseren van mensen en families, en verdelen hen tussen bedreigingen en niet-bedreigingen gebaseerd op eerdere gebeurtenissen, familie erfenissen en karakteristieken, en status. Dit is niet altijd terecht. The Wizarding Community is bang dat het te erg gaat lijken op the Ministry onder het bewind van Voldemort, met strikte regels, een avondklok en strikte registratie waardoor ze kunnen zien waar iedereen is, en wanneer. Ze proberen invloed te krijgen op de enige plek waar nog geen duidelijk onderscheid gemaakt wordt tussen goed en slecht bloed, Hogwarts. Het is onrustig: leerlingen verdwijnen en onverwachte aanvallen terroriseren de school, en een variant op the Dark Mark is meerdere malen gezien in de buurt van de school. Niemand weet precies wie hierbij hoort.
    Wees gewaarschuwd, zelfs je leraren of beste vrienden kunnen een bedreiging vormen.


    Daggers; Gryffindor Girl
    Foist: Gyrffindor Boy
    Boschetto: Slytherin Girl
    Rollen:

    Gryffindor
    • Dominique Georgine Weasley ~ 16/6 ~ Daggers 1.2
    •
    •
    • [R] Atwell Ward Miller ~ ? ~ ? ~ 11/07 ~ Foist
    •
    •

    Slytherin
    • [R] ~ ? ~ ? ~ 11/07 ~ Boschetto
    •
    •
    •Scorpius Hyperion Malfoy ~ ?/6 ~ Prefect - Chaser ~ Philip 1.3
    •
    •

    Ravenclaw
    • Victoire Weasly ~ ? ~ ? ~ 11/07 ~ Complexes
    •
    •
    •
    •
    •

    Hufflepuff
    •
    •
    •
    • Louis Gabrielle Weasley ~ 16/6 ~ Naoko
    • Lysander Scamander ~ ?/6 ~ Captain & Chaser ~ 14/07 ~ Daggers
    • Lorcan Scamander ~ ?/6 ~ 14/07 ~ Chaser ~ Coronam

    Docenten:
    •
    •
    •
    •
    •
    •

    Extra:
    Head boy/girl
    •
    •

    • • •


    Prefects

    Ravenclaw
    •
    •

    Gryffindor
    •
    •

    Hufflepuff
    •
    •

    Slytherin
    •Scorpius Malfoy
    •

    • • •




    Face Claims:

    Gereserveerde NG Characters:
    Dominique Weasley
    Louis Weasley
    Victoire Weasley
    Scorpius Malfoy
    Edward Lupin
    Lysander Scamander
    Lorcan Scamander

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Bloedstatus:
    'Goed' of 'Slecht' bloed:
    Afdeling:
    Jaar:
    Uiterlijk (+ Faceclaim):
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Vakken:
    Extra:

    Regels:
    - Reserveringen blijven een week lang staan. Mocht je hem niet af kunnen krijgen, stuur mij dan een berichtje en vertel waarom.
    - Maximaal drie personages per persoon. Doe dit ook alleen als je zeker weet dat je er tijd voor hebt. Hiervan moet er minstens één origineel zijn.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Probeer minimaal 200 woorden te halen, en geef het aan als je hulp nodig hebt.
    - Geen ruzie OOC.
    - Offtopic zo min mogelijk in het speeltopic, en tussen haakjes.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Als je op vakantie gaat, geef het aan. Als je te lang inactief bent stuur ik je een berichtje, en als je dan binnen een week niet antwoordt zonder goede reden, vervalt je rol.
    - Sluit elkaar niet buiten.
    - Ik update de beginpost van het speeltopic, hou je aan de tijden die daar staan.
    - We gebruiken de Engelse termen, dus Ministry of Magic, de Engelse namen van de lessen etc.
    - Dit is rond next generation, dus de bestaande characters mogen ook gespeeld worden.

    Regels van de school:
    - De avondklok van the Ministry wordt gehanteerd. Om tien uur wordt iedereen binnen zijn common room verwacht, en mag er niemand meer op de gang zijn.
    - We maken geen onderscheid tussen 'goed' en 'slecht' bloed, zoals the Ministry dat wel doet. Iedereen is elkaars gelijke en behandelt elkaar zo. Leerlingen mogen niet aan elkaar vertellen in welke categorie zij vallen.
    - Hogsmeade wordt alleen door 6e en 7e-jaars leerlingen bezocht, in verband met de oplopende dreiging. Toestemming van de ouders is nodig. Moet je buiten de reguliere uitstapjes in het dorp zijn, moet je een goede reden hebben en zal je worden begeleid door een docent.
    - Magie mag buiten de lessen om alleen door 6e- en 7e-jaars leerlingen gebruikt worden.
    - Je bent op tijd voor je lessen, en de maaltijden. Als je ergens niet op tijd kan komen, maak dat tijdig duidelijk. Dit ivm de strengere controle op aanwezigheid.
    - Mocht je iets verdachts zien, meld dit ten alle tijden aan een docent, en ga in geen geval zelf erop af.
    - Overtreding van deze regels mag drie keer gebeuren. Word je de vierde keer gepakt, dan wordt je (tijdelijk) geschorst. (Ik bepaal met een randomiser of je betrapt wordt).


    "Mischief managed."

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 23:21 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Niet dat Lorcan mijn personage is, maar hij kan geen prefect zijn want Louis was dit eerder van Hufflepuff.

    Mijn personage's kloppen in ieder geval.
    En hopelijk is het geen probleem dat ik Lysander pas na de dertiende van augustus afmaak.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Albus Potter; Sphinxx karakter is prefect van Gryffindor én Chaser van Gryffindor team. (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mijn personage klopt!

    Ik ben trouwens van 1 tot 8 augustus afwezig. Geen idee of ik daar internet heb:/


    Our brains are sick, but that's okay.