• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • ? | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | ?
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 22:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Cara Jessica Smith

    On the outside looking in. - Outfit


    Mijn hand brandde, en mijn arm ook. Mijn hoofd was nog half roze van het verven.
    Gistermiddag ben ik voor de zoveelste keer mijn vaste tattooshop binnen gelopen, en heb ik twee tattoos laten zetten: een play/pause teken, voor mijn youtube ervaring, en een tree of Gondor. Mijn haar had ik roze geverfd, nadat ik het maanden lang blauw had gehad. Het was tijd voor iets nieuws. En daarnaast had ik ruzie gehad met mijn moeder, en zij vond roze een verschrikkelijke kleur voor haar. Dus ben ik naar de kapperswinkel gefietst en heb een flesje roze verf gekocht, om dit in mijn haar te gooien. De volgende ochtend was het even schrikken, maar goed. Stiekem vond ik het toch wel leuk. Nadat ik de second skin op mijn nieuwe tattoo's had gecontroleerd, stapte ik onder de douche. Glimlachend bekeek ik de tattoo op mijn rechter duim; ik had helemaal niemand verteld wat ik ging doen, zelfs Charlie niet. Toen ik gedoucht had, gegeten had, mijn tas had gepakt en mijn tanden had gepoetst, stapte ik op mijn knalgroene fiets en ging ik op weg naar school. Toen ik mijn fiets op slot had gezet huppelde ik vrolijk het gebouw binnen om mijn boeken in mijn kluisje te gooien, en weer het schoolplein op te wandelen. Daar zag ik Lucas staan, en glimlachend liep ik naar hem toe, om hem een knuffel te geven; zo begroette ik mensen nou eenmaal. "Hiiii" Zei ik vrolijk, en keek naar de jongen voor me.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 23:13 ]


    Spinning around, I'm weightless.


    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 17 • Early


          Het is enorm vroeg als ik mijn ogen open doe. Een zucht verlaat mijn mond en ik trek mijn deken verder over me heen. Ik kijk er absoluut niet naar uit om straks naar school te gaan. Maandagen. Ugh. Het lukt me uiteindelijk om weer terug in slaap te vallen, maar een halfuur later wordt ik alsnog gewekt door mijn wekker. Ik rol uit bed en met een slaperige kop, ga ik opzoek naar wat kleren om aan te trekken. Uiteindelijk kies ik een spijkerbroek en een strak t-shirt, na gedoucht te hebben. Beneden pak ik snel een cracker met kaas en vervolgens pak ik mijn rugzak in - die volgepropt zit met bladmuziek en een paar boeken - en pak ik mijn donkerrode koptelefoon en na een "tot straks" gemompeld te hebben tegen mijn vader en mijn broer, verlaat ik het huis. Ik haal mijn zwarte motor uit de garage en nadat ik mijn helm opgezet heb, rijdt ik weg.
          De school verschijnt in beeld en ik parkeer mijn motor op de parkeerplaats. Even blijf ik zitten nadat ik mijn helm afgezet heb en kijk ik het schoolplein rond. Het is nog vroeg, maar het plein begint langzaam vol te lopen.
          'Hier gaan we,' zucht ik. Ik sta van mijn motor af. Rits mijn zwarte jas open en loop de school binnen met de helm om mijn arm. Ik zie Finn nog nergens - als hij op school was zou ik ergens een groepje gillende meiden om hem heen zien staan - dus besluit ik naar mijn kluisje te lopen om mijn spullen daar te dumpen. Ik zet mijn helm bovenop mijn kluisje en stop de overige boeken erin. Vervolgens draai ik me om naar de hal en leun nonchalant tegen mijn kluisje terwijl ik wacht tot er iemand die ik ken langs komt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch •



          Terwijl mijn muziek op vrij hard stond, zong ik luidkeels mee en zocht mijn outfit bij elkaar. Mijn cheerleaderuniform, legde ik op het bed om die zo aan te doen en pakte ook nog mijn normale kleren uit de kast om die later aan te doen na de trainingen. Een diepe zucht verliet mijn lippen toen mijn favoriete nummer was afgelopen en deed de cheerleaderuniform aan. Mijn haar in een hoge staart en een dun laagde foundation samen gepaard met wat mascara op mijn wimpers. Nadat alles klaar was, smeerde ik wat Vaseline op mijn lippen en liep daarna met twee tassen –– één voor de kleren en één voor mijn boeken, naar beneden om te ontbijten.
          ''Kayleigh?'' Mijn stem galmde door het grote huis en toen ik geen antwoord kreeg, was het een bevestiging dat mijn zusje al weg was. Ach, Finn zou straks toch komen. Al neuriënd van mijn muziek die ik hier aan had gesloten in de keuken en pakte een appel van de fruitmand, waarna ik die begon te eten om tijd te laten vliegen. Toen de bel ging, haalde ik mijn muziek van de bluetooth af en opende de deur. Een lichte glimlach, hopend dat - dat hem ietwat blijer zou maken, sierde mijn lippen en drukte een korte kus op zijn lippen. ''Goedemorgen.'' mompelde ik en trok mijn uniform beter. Ik bestudeerde zijn gelaat om te peilen wat zijn stemming zou zijn. ''Ik pak even mijn tas, en dan kunnen we gaan?''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    LUCAS LUKE ISAAC HUGHES
    Badboy and secret musician • 12th grade


          Een beetje verveeld leun ik tegen het muurtje aan terwijl ik rustig van mijn sigaret geniet en ondertussen wat om mij heen kijk. Het plein stroomt inmiddels al wat meer vol met mensen en ik probeer wat mensen te onderscheiden. Echter zie ik niemand die me echt bekend is en ik zucht even en neem weer een trekje van mijn sigaret. Dan valt mijn oog opeens op iemand die wel heel erg opvalt in de mensenmassa. Het is een meisje met knalroze haar en ergens komt ze me heel bekend voor. Met een gekanteld hoofd zie ik hoe ze naar me toe stapt - dit moet een bekende zijn, vreemdelingen durven meestal niet eens in mijn buurt te komen - en wanneer ze binnen een straal van vijf meter is herken ik haar, Cara. Een grijns verschijnt er op mijn gezicht en snel rook ik mijn sigaret op en trap hem vervolgens uit op de grond. Glimlachend komt het meisje op me afgelopen en ik spreid mijn armen om haar een knuffel te geven.
    "Hiiii," begroet ze me enthousiast en knuffelt me waardoor ik even grinnik.
    "Hey," grijns ik en bekijk haar roze haren even geïntrigeerd.
    "Ligt het nou aan mij of heb jij jouw haren geverfd? Het was toch blauw?" hij keek haar vragend aan en haalde tegelijkertijd even plagend een hand door haar haren.
    "Het staat je wel hoor, je ziet er leuk uit."


    I just caught the wave in your eyes

    Cassandra 'Cass' Jordan West

    Popular || Outfit



    "Ik ga!'' roep ik en ik wacht even af, maar zoals verwacht komt er geen antwoord. Tja, ik zou ook nog slapen als ik zo veel zou werken als mijn ouders. Besides, het is nu onderhand wel normaal. Ik gooi de voordeur achter me dicht en zoek ondertussen mijn autosleutels in de bruine tas die aan mijn schouder hangt. Snel vis ik ze eruit en loop dan naar mijn witte Audi, naar mijn mening het beste verjaardagscadeau tot nu toe. Ik had er daadwerkelijk wat aan, voor de verandering. Ik stap in en zet gelijk de radio aan, een glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik 'Rather Be' hoor. Zachtjes zing ik mee terwijl ik wegrijd van mijn huis. School en maandagen. Niet mijn favoriete combinatie. Het is dat ik nog tijd heb, dus ik kan het even uitstellen. Eerst even iets belangrijks. Starbucks.

    Na een kleine twintig minuten parkeer ik mijn auto bij school en ik stap uit. Met mijn java chip in mijn ene hand en mijn mobiel in de andere loop ik het plein op. Ik begroet hier en daar wat mensen maar richt me dan weer op mijn telefoon. Is er nog wat interessants.. Ik kijk even naar de meldingen. Boeit me niet. Geen zin in jou. Geen zin in twitter... Uiteindelijk open ik Instagram en kijk even naar de meldingen. Wat reacties, likes en tags. All right. Even scroll ik door de foto's, een paar keer tikt mijn duim op het scherm. Ook dit verveelt me echter snel. Ondertussen ben ik al bij mijn kluisje aangekomen en ik open hem. Mijn mobiel gooi ik ondertussen weer in mijn tas. Mijn boeken die ik de eerste uren nodig heb doe ik in mijn tas en mijn collegeblok hou ik in mijn handen. Wanneer ik klaar ben begin ik langzaam door de gangen te lopen, op zoek naar iemand die wel mijn aandacht trekt op deze veel te vroege ochtend.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 0:08 ]


    El Diablo.

    Hadley 'Hale' Ayden Galloway
    Social Butterfly • 17



    Een zucht rolde over mijn lippen — nadat ik de huisdeur zachtjes achter me sloot. En aangezien ik altijd de bus nam, had ik geen tijd meer gehad om op Ira te wachten. Voordat ik grote passen zette, wat nog redelijk lukte op de stiletto's, trok ik mijn jas recht. Ik veegde nog snel een losse pluk uit mijn gezicht, voordat ik net op tijd bij de bushalte aankwam — en na een snel bedankje, ik de bus nog in kon stappen.
    Vele leerlingen van de school gingen met de bus, afgezien van die populairen die met hun auto reden. Zelfs Jess reed met haar auto — echter hoefde ik geen auto om die op school te showen. De meeste tijd van de dag was je in een klaslokaal en niemand zou ook dan maar naar een auto kijken, maar misschien vonden sommigen het ook fijner om met een auto te rijden als in een propvolle bus te zitten.
          Na zo'n vijftien minuten wachtte ik totdat de rest uit de bus gestroomd was, zodat ik niet hoefde te vallen op mijn hakken in die drukte: zoiets zag ik mezelf al snel genoeg doen. Alsof ik alle tijd had wandelde ik door naar de school, trainingen zouden toch vanmiddag pas plaats vinden — gezien nu de cheerleaders gingen trainen, en in de ochtend was het gras sowieso nog te glibberig van de dauw.
          Ik stapte rustig over het plein, en merkte dat er toch wel een aantal mensen waren — echter geen enkel persoon die ik mocht, was buiten op het plein. Voor een laatste keer wierp ik een blik over het plein, om voor de zekerheid te scannen of ik iemand overzien had: echter zag ik nergens iemand uit mijn vriendenkring. Na een korte aarzeling liep ik uiteindelijk door naar de kluisjes, en -aangekomen bij de mijne- stopte ik enkele boeken in het kluisje, en keek snel op m'n horloge wat de tijd zei. Ik sloot mijn kluisje weer, en besloot hier op iemand te wachten — gezien mijn kluisjes bij de ingang waren, had ik overzicht over wie binnenkwam.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."



    Benjamin George O'Donnel



    Terwijl ik mijn hand voor de zoveelste maal door mijn blonde haren haalde met wat gel zorgde ik ervoor dat mijn haren weer wat in model lagen. Hoewel ik het haatte om vroeg op te staan wilde ik er toch altijd wat deftiger uitzien gezien school en voornamelijk reputatie belangrijk was. Daarbij ik kon mezelf beter verzorgen als ik aandacht wilde van knappe meiden. Voor een laatste keer rekte ik me uit en trok daarna mijn shirt aan gezien ik hier nog shirtloos voor de spiegel stond, mezelf bewonderend ofcourse.
    Na nog wat deo opgespoten te hebben verliet ik mijn badkamer en schoot ik in mijn schoenen waarna ik mijn rugzak nam en deze over mijn schouder hees. "Mam! Ik Vertrek!" riep ik en nam daarna de autosleutels van de auto die ik voor mijn zestiende gekregen had. Het was een zwarte peugot, niet echt super fancy maar het zag er veel cooler uit dan een fiets en dergelijke. Nadat ik de deur achter me dicht had geslagen liep ik naar mijn wagen toe en reed ik naar school toe

    Na zo'n goede tien minuten had ik mijn auto geparkeerd op de schoolparking en ik hem op slot had gedaan sjokte ik richting de school en ging naar binnen. Mijn schooltas bungelde over mijn rechterschouder heen terwijl ik op mijn gemak door de gangen loop en af en toe eens naar een meisje knipoog. Zodra ik de bij de bekende gang toe kom moet ik automatisch grijnzen en loop ik met wat snellere passen naar mijn meisje toe. Jess stond bij haar kluisje en voor zover ik wist zag ze me niet aankomen. Met een domme grijns om mijn lippen liep ik achter haar en liet haar schrikken door mijn armen om haar heen te slaan waardoor ze met haar rug naar me toe gericht stond en mijn lippen bracht ik naar haar oor. "You missed me?" fluisterde ik zwoel en geamuseerd.




    Owen Damien Devine




    Woelend lag ik in mijn bed met een nogal vage droom, alsof iets nats tegen mijn wang aangedrukt zat maar ik kon niet zeggen wat. Vermoeid opende ik dan ook mijn ogen en werd meteen begroet door Dug, mijn labrador die mijn gezicht een goede wasbeurd wilde geven. "Duuuug! " mompelde ik geërgerd terwijl ik hem van me af duw, dit deed hij echt iedere maandag ochtend omdat ik altijd mijn wekker vergeet te herzetten in het weekend. "Ah bah." met de mouw van mijn pyjama shirt probeerde ik het meeste kwijl van me af te vegen en ik ging me wat rechter zetten in mijn bed. Een zucht verliet mijn lippen toen ik ook mijn andere honden hoorde blaffen beneden. Mijn vader was nog aan het slapen gezien zijn werk s'nachts is en mijn moeder was vast al aan het werk en god mag weten waar mijn zus zich bevond. Ze had vast ook de deur - alweer- laten openstaan waardoor Dug naarboven geslopen is. Ik zwierde mijn benen over de bedrand en rekte me nog even uitgebreid uti waarna ik opstond en een stel kleren van de grond zocht die nog niet te gebruikt waren. en ook een verse boxer en daarna vertoefde ik me naar de badkamer. De tegels waren koud waardoor ik op de toppen van mijn tenen liep en snel naar de douche liep zodat ik het warme water kon laten lopen en daarna ontdeed ik me van mijn pyjama, wat gewoon een oude jogginsbroek was en een grijs shirt en daarna kroop ik de douche in. Warme waterdruppels kletterden op mijn koude huid heen en genietend stond ik onder de douche
    °°°
    Na ontbeten te hebben en de honden gevoerd te hebben, en ze buiten te laten was het tijd om naar school te gaan. Mijn schooltas lag al klaar op zijn vaste plek en ik keek even kort naar het versleten ding vol boeken. Ik deed mijn oude vans aan en hees de schooltas om mijn schouders waarna ik mijn fiets nam die in de gang stond. En daarna vertrok ik naar school op mijn oude versleten bak. Onderweg mocht ik ook nog eens mijn ketting heropspannen, gezien het alweer van de fiets gevallen was, waardoor ik nu met zwarte vingers zat, maar gelukkig was ik optijd op school geraakt. Rustig liep ik naar mijn kluisjes toe en dropte ik mijn boeken erin die ik momenteel niet nodig had. Even kort keek ik op mijn oude samsung en zag aan de tijd dat Hale waarschijnlijk al op school aangekomen was. Rustig liep ik dus weer door de gangen heen, terug riching de ingang gezien haar kluisje zich daar bevond. Mijn mondhoekjes krulden omhoog zodra ik de bekende blonde lokken zag en met een wat snellere pas liep ik naar Hadly toe. "Hey!" vrolijk haf ik haar een knuffel en liet haar toen los. Hale was al sinds het lagere mijn beste vriendin en ook één van de enige meisjes waar ik me mezelf bij kon voelen. "Hoe gaat ie?" glimlachte ik naar haar en wachtte geduldig op haar antwoord.



    Riley Samantha Knox



    Een frisse bries woei door mijn blonde haren heen terwijl ik door de straten heen skate. Het was een soort van ochtendritueel voor me om een lange route te kiezen voordat ik naar school ging. Gezien ik al lekker vroeg wakker was en een kort ontbijt had genomen wat bestaat uit een appel en een yoghurt wilde ik toch nog wat nuttigs doen. Ik blikte even kort naam mijn horloge en merkte op dat het bijna tijd was voor school dus veranderde ik mijn cours en skate ik naar school.
    Na zo'n goed halfuur genoten te hebben van mijn rit kwam ik toe op school en hield ik mijn board vast terwijl ik de gangen in liep. Ik had een losse short aan met een licht wit topje, waar je lichtjes door kon zien en daaronder had ik mijn zwarte nikes aan. Mijn schooltas ging over mijn linkerschouder heen en op mijn gemak ging ik naar mijn kluisje toe.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 0:58 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JESSICA 'JESS' MIA CRAWFORD
    Cheerleader and fashion geek • 12th grade


          Zachtjes zingend kijk ik even om me heen maar zie niemand die ik écht goed ken of wil zien op dit moment. Benjamin is ook nergens te bekennen en ik merk dat ik me een beetje teleurgesteld richting mijn kluisje draai en wat op de binnenkant van mijn wang kauw, zal ik anders eens een keer de écht enthousiaste leerling spelen en ruim van te voren in de les verschijnen? Nah ik stond niet echt te springen en te juichen om dát te doen, maar wat dan? Ik speel wat met een plukje haar en wil net weer om me heen kijken wanneer ik een stel gespierde armen opeens om mijn lichaam voel sluiten en een warm lichaam tegen de mijne voel drukken. Een geschrokken gilletje verlaat mijn lippen en ik verstijf even, echter wanneer de persoon begint te praten ontspan ik weer.
    "You missed me?" hoor ik Benjamin zwoel in mijn oor fluisteren en ik giechel even. Zijn warme adem die tegen mijn oor strijkt - kietelt een beetje en met een brede glimlach draai ik me in zijn armen om zodat ik hem kan aankijken. Ik kantel mijn gezicht even en bijt op mijn lip.
    "Natuurlijk heb ik je gemist," zeg ik zachtjes tegen hem terwijl ik hem even lachend aankijk. Vervolgens buig ik wat naar voren en druk een kus op zijn lippen als begroeting. "Did you miss me?" fluister ik dan tegen zijn lippen voordat ik hem weer zoen en even zachtjes maar speels in zijn onderlip bijt, mijn handen rustend op zijn borst. Uiteindelijk trek ik me langzaam terug en open mijn ogen weer die ik kennelijk had gesloten en glimlach lief naar hem.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 1:20 ]


    I just caught the wave in your eyes


    Nathan Cole Parker


    ''Nath, doe je voorzichtig?'' Ik knikte vluchtig terwijl ik de deur uitstapte en de frisse lucht inademde. Wat een gezeik altijd. Ik stapte de auto in die ik voor mijn achttiende verjaardag had gekregen, mijn moeder was er alles behalve blij mee geweest maar mijn vader had de broek aan in de relatie. Dat was altijd duidelijk te merken. De auto startte moeizaam op en voor een moment was ik bang dat het ding vlak voordat ik weg wou gaan instortte.
    Ik had het vest van het football team naast mij op de bijzitters stoel gelegd aangezien ik het bloedheet had in mijn auto, ik had geen airco en de hele auto was over het algemeen waardeloos.
          Toen ik aangekomen was op het schoolplein was het een soort ritueel om van tevoren één peuk te roken. Ik wist dat het slecht was en dat het mijn conditie nogal belemmerde maar een verslaving bleef nou eenmaal een verslaving. Het rood witte vest had ik aangetrokken en ik leunde tegen het muurtje aan terwijl ik de rook geconcentreerd uitblies. Het was niet dat ik niks om het football team gaf maar erg gemotiveerd was ik niet sinds ik met Finn als quarterback zat opgescheept. Toen de sigaret op zijn einde kwam stond ik op en haalde ik een hand door mijn haren om vervolgens richting mijn kluisje te lopen. Onderweg zie ik mijn twee favoriete mensen staan; Hale en Owen en ik grijns even voordat ik Owen een duwtje in zijn rug geef. ''Sorry,'' zeg ik vervolgens en stop een paar rijen verder bij mijn eigen kluisje. Ik hoopte eerlijk gezegd dat een van mijn vrienden snel zou komen aangezien ik er niet van hield om alleen te zijn, misschien een of andere jock zoals Ira.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade | Grumpy at the moment





    Als Jace de deur opendoet, is het eerste wat ik zie haar glimlach. Ik gun haar een zwakke glimlach, buig me naar haar toe en druk een kus op haar mond. Dat doe ik standaard, want dat is wat je doet bij je vriendin, toch?
          'Ik pak even mijn tas en dan kunnen we gaan,' verkondigde ze. Ze pakte haar tassen, liep de deur uit en sloot deze achter zich. Voor haar liep ik naar mijn auto toe en ik stapte in. Ik opende de deur niet voor haar, want dat kon ze prima zelf doen. Ietwat ongeduldig wachtte ik af totdat ze instapte en zodra ze dat deed, scheurde ik richting school. Er hing een ongemakkelijke stilte, dus ik besloot om de radio wat harder te zetten. Eén of ander vrolijk, feministisch Megan Trainor liedje galmde door mijn auto heen, maar zelfs dat was beter dan luisteren naar de stilte .
          'Heb je training vanmiddag?' vroeg ik dan uiteindelijk om de stilte te verbreken. Eigenlijk was dat een domme vraag, want Jace had altijd op maandag training - net als ik.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 9:58 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hadley 'Hale' Ayden Galloway
    Social Butterfly • 17



    Ik frummelde wat aan mijn witte jasje, totdat mijn blik op Owen viel. Automatisch wist ik te glimlachen, en ook rondom zijn lippen ontstond er een lach. "Hey!" Hij klonk heel erg vrolijk — en ik gaf hem ook snel een knuffel, en leunde weer terug tegen de kluisjes. "Hoe gaat ie?" Ik grijnsde even, en frummelde weer aan mijn jasje. "Met mij gaat het wel goed, maar ik geloof dat ik naar jouw niet hoef te vragen. De vrolijkheid spat van je af," overdreef ik wat grijnzend en glimlachte toen weer.
          Het duurde ook geen enkele seconde langer, toen Owen plotseling geduwd werd van niemand anders dan die geit Nathan. "Sorry," zei hij dan alles behalve gemeend. Bezorgd keek ik naar mijn beste vriend. "Gaat het? Ik snap dat kind echt niet, en ik snap ook Ira niet hoe hij met hem bevriend kan zijn," mompelde ik deels geërgerd. "Maar, ander onderwerp, heb je nog iets leuks beleefd dit weekend?" Ik keek mijn beste vriend glimlachend aan, terwijl ik snel weer op m'n horloge keek om de tijd te checken. Dat gebeurde elke dag regelmatig bij me.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch •



          Het enige wat mijn vriend, waarmee ik al vier jaar een relatie had, gunde was een zwakke glimlach. Ik draaide me om en pakte mijn tassen uit de hal, samen met mijn suède jas en gooide daarna alles in de kofferbak van zijn auto. Zijn gelaat stond op vrij chagrijnig, dus het enige wat ik tijdens de rit moest doen is gaan glimlach en absoluut geen ruzie meer uitlokken. Alsof het toch enig effect had.
          Ik stapte in en al vrij onmiddellijk hing er een ongemakkelijke stilte, een stilte die makkelijk gebroken kon worden maar geen van ons daar waarschijnlijk zin in had. Soms vroeg ik me echt af waarom we nog in deze relatie zaten, maar dat was waarschijnlijk door onze statussen en we werden gezien als 'het koppel' van de school –– iets wat me eigenlijk ook niets verbaasde.
          ''Heb je training vanmiddag?'' Finn liet me uit mijn gedachtes schrikken en ik draaide mijn gezicht naar hem toe. ''Nee, want ik heb dit uniform voor de lol aan, maar natuurlijk.'' verliet sarcastisch mijn mond en realiseerde me een seconde later dat ik niet sarcastisch had moeten zijn. Een zucht rolde over mijn lippen en schudde mijn hoofd. ''Sorry.'' Ik draaide mijn hoofd de andere kant op en keek naar de weg, alles was beter dan dit.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 10:50 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    Benjamin George O'Donnel



    Een zacht lachje verliet mijn lippen toen Jess kort gilde van het verschot. Ik voelde hoe ze ontspande na mijn woorden en een giechel verliet haar lippen. Jessica draaide zich om in mijn armen waardoor ze nogsteeds losjes om haar middel hangen. Jess kantelde haar hoofd wat en een glimlach sierde mijn lippen waarna ik even in haar prachtige bruine ogen keek. Ja ik had echt het mooiste meisje van de school in mijn armen "Natuurlijk heb ik je gemist," zei ze zachtjes en lachte zacht en niet veel later drukte ze haar lippen op de mijne. Iets te kort naar mijn smaak maar net genoeg om van haar zoete lippen te kunnen genieten. "Did you miss me?" fluisterde ze om haar buurt terug en ik maakte een bedenkelijk geluidje waarna ik haar quasi bedenkelijk aankeek. "Ik denk het wel, mag ik nog eens van je lippen proeven voor ik mijn definitieve antwoord heef?" een plagende grijns speelde om mijn lippen en gretig drukte ik mijn lippen weer op die van haar, mijn handen plaatste ik op haar heupen en liet ik zachtjes naar boven glijden waardoor ze deels haar blote huid streelden aangezien ze haar korte cheerleader topje aan had. Speels beet Jess op mijn onderlip en haar handen liet ze rusten op mijn torso waar ik haar aanraking voelde branden, ondanks dat ik een shirt aanhad. Een grinnik verliet mijn lippen en even kort prevelde ik wat tegen haar lippen aan. "Ja ik ben het zeker, ik heb je gemist Jess." en wat ruwer drukte ik mijn mond weer vol op die van haar en likte ik met mijn tong tegen haar onderlip aan, vragend voor toestemmening waarna ik mijn lichaam wat dichter tegen die van haar druk. Mijn rechterhand liet ik door haar bruine haren glijden en even grijnsde ik tegen haar lippen aan.




    Owen Damien Devine




    Hadly glimlachte zodra ze me opmerkte en knuffelde me ook terug als begroeting waarna ze tegen haar kluisje aan leunde"Met mij gaat het wel goed, maar ik geloof dat ik naar jouw niet hoef te vragen. De vrolijkheid spat van je af," grijnsde ze en ik krabbelde even onschuldig aan mijn achterhoofd. "Naja, ik ben gewoon blij je terug te zien, het was maar een saai weekend geweest." zei ik en haalde even kort mijn schouders op. Ik schrok me dan ook rot toen een sterke arm me in mijn rug duwde, waardoor ik bijna mijn evenwicht verloren was en met een fronsende blik keek ik naar de dader- Nathan. Echter zei ik niets want dan zou het sowieso erger worden en zijn sarcastische 'sorry' liet me zacht zuchten en even pijnlijk strekte ik mijn rug wat, dat ging vast een blauwe plek worden, net zoals de vele andere die ik vorige week opgelopen had.
    "Gaat het? Ik snap dat kind echt niet, en ik snap ook Ira niet hoe hij met hem bevriend kan zijn," Hadley keek me even bezorgd aan maar ik wuifde het weg door zwak te glimlachen. "Gaat wel." mompelde ik en besloot het gedeelte over Ira te negeren, gezien ik perfect snapte waarom die twee vrienden waren, maar ik wilde het niet aal Hale zeggen omdat het zo beter was. "Maar, ander onderwerp, heb je nog iets leuks beleefd dit weekend?" blij dat ze van onderwerp veranderd was dacht ik even na, maar schudde dan zacht mijn hoofd. "Niet echt, meer het gewoonlijke weekend, gaan joggen met de honden, studeren en games spelen." Mijn leven was niet zo bijzonder als dat van de andere mensen op school, ik had geen speciale sport waar er wedstrijden van gehouden werden en op feestjes werd ik al helemaal niet uitgenodigd omdat ik snel het label Nerd & saai kreeg. Ik stak mijn handen van nonchalant in mijn zakken en keek Hale dan nieuwsgierig aan. "En jij?" een glimlach sierde mijn lippen terwijl ik mijn beste vriendin even kort aankeek.


    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 13:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ira Keano Venson





    'Hale, wacht!' Ik plaats mijn hand op het hek bovenaan de trap, die er voor zou moeten zorgen dat je niet van de overloop de trap afvalt, en zet mijn voeten met een behendige beweging neer op de koude treden. 'Ik ben bijna klaar!' Lieg ik, waarna ik de trap afstorm. Ik heb zojuist mijn ochtend routine uitgevoerd die zich boven bevind en moet nog beginnen aan de routine die ik beneden ga uitvoeren, zoals ontbijten en mijn tas inpakken, maar ik wil dat Hale op me wacht. Voordat ik mijn voeten op de begane grond heb neer kunnen zetten, hoor ik de voordeur dichtgaan, al klonk het niet al te luid. Hadley is al weg. Ik heb haar gisteren niet meer gezien of gesproken, evenals mijn moeder, van wie ik nog wel een preek kan verwachten. Ze is niet wakker geworden op het moment dat ik thuiskwam of ze had geen zin om de confrontatie op dat moment met me aan te gaan, gezien het Hale en mijn stiefvader sowieso wakker zou maken. Ik zou haar vast wel weer bezorgd hebben gemaakt, iets wat een gewoonte is geworden.
    Ik moet zeggen dat het feest van gister zeer geslaagd was, maar dat het deze maandag niet veel beter maakt. De hoofdpijn die het heeft achtergelaten, doen me weer beseffen waarom ik voorheen niet naar zondagse feesten ging. Zeker nu ik een van de enige zal zijn op school die er last van zal hebben, gezien het een feest was van een oude vriend van me uit de straat waar ik vroeger met mijn moeder woonde.
    Met wat moeite weet ik de crossmotor, die achter het huis geparkeerd staat, te starten. Het rode spat van de motor af en is hetgeen wat tussen de planten en tegels opvalt, iets waar mijn moeder niet altijd even tevreden mee is, gezien ze van haar tuin houd en ook een uitgesproken hekel heeft aan mijn crossmotor. Al is ze over het algemeen niet zo'n fan van alles wat met het verkeer te maken heeft, maar voor het dagelijkse gebruik is het nodig.
    De rode crossmotor steekt tussen de zwarte motors uit die zich op de parkeerplaats van de school bevinden, zoals gewoonlijk. Normaal weet ik ook met dit vervoer naar school te komen, maar vandaag was het beter voor me geweest om zoals Hale met de bus mee te gaan. Echter was ik hier net wat te laat voor.
    Mijn voeten weten me gelukkig naar mijn kluisje te brengen en onbewust ben ik meerdere mensen gepasseerd waaronder Benjamin en Jess, zonder ze te begroeten. Al zou ik Ben sowieso al niet begroet hebben, maar dat even terzijde. Ik ben blij dat ik niet misselijk ben en de weg naar mijn kluisje nog weet te vinden. Het zou zelfs kunnen dat ik ook Hadley voorbij ben gelopen, maar daar zal ik straks dan wel op worden aangesproken. Nathan heb ik echter wel opgemerkt, maar het is moeilijk om hem niet op te merken, gezien hij praktisch naast me staat.
    'Nath, fris mijn geheugen even op, wat hebben we vandaag voor vakken?' Mijn hazelnoot kleurige ogen kijken hem voor een kort moment aan, waarna ik mijn helm op een bepaalde manier in mijn kluis neerleg, zodat hij past. Mijn tas hang ik voor nu aan de kluisdeur totdat Nathan mijn vraag heeft beantwoord. Ik hoop tenminste dat hij het kan beantwoorden en anders zal ik er gewoon wat boeken in moeten stoppen, op hoop van zegen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 13:44 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Syden Ara Emerson

    Weirdo - 17



    Syden staarde naar haar lege tas en plofte op haar bed neer. Het was maandagochtend en als er iets was waar ze totaal geen zin in had, was het wel school. Ze keek haar kamer rond en besloot dat best wel een grote puinzooi was. Ach ja, dat was iets voor later. Haar ouders waren zeker al naar hun werk vertrokken en haar zus was allang het huis uit, Syden had dus het huis voor haarzelf.
    Syden bleef op haar bed liggen toen ze getoeter vanaf buiten hoorde. Dat was Vanx for sure. Syden echter had nog geen zin om te gaan, ze moest boeken nog in d'r tas stoppen en snel wat eten pakken. Syden zuchtte en stond uiteindelijk weer op. Ze graaide haar tas van de grond af en stopte er de boeken in die ze vandaag nodig zou hebben. Weer werd er getoeterd vanaf beneden. Syden grinnikte even en opende haar raam, om daarna haar hoofd eruit te steken.
    "Als je nu niet naar buiten komt, dan sleur ik je in de auto, dork."
    Syden lachte even en sloot haar raam weer, opende haar deur en rende naar beneden. Syden greep snel een broodje mee en liep de deur uit, waarna ze de deur op slot deed. Ze rende naar de auto van Vanx toe en deed de deur open.
    "Ben er al, stuk ongeduld dat je bent," zei Syden. "Ook goedemorgen voor jou," vervolgde ze toen. Syden nam plaats op de stoel naast Syden en gooide de deur dicht. "Dus, besloten om voor een keer wel op te komen dagen op een maandagochtend?" vroeg Syden toen grinnikend.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 19:42 ]


    That is a perfect copy of reality.