• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • ? | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | ?
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 22:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ira Keano Venson





    'Wat heb jij gisteren gedaan zeg? Ik dacht dat je feestjes op zondag het liefst oversloeg?' Zonder hem aan te kijken, weet ik dat er een flinke grijns op zijn gezicht staat. Ira met een kater, is niets nieuws, maar op maandagen wel. 'Ach, man. Zo erg kan ik er niet uit zien en daarbij moet ik er om de tijd aan herinnert worden waarom ik de feestjes op zondag ook al weer oversloeg.' Ik weet hem een lichtje grijns te schenken, maar voel mijn hoofd nog bonzen door het feit dat Nath zojuist zijn kluisje had gesloten en hoewel het geluid niet al te hard was, is mijn hoofd er niet blij mee.
    'Maar goed, sinds wanneer moet ik onze vakken onthouden? Ik rekende eigenlijk op jou.' Ik schenk hem een hopeloze blik en probeer me te bedenken wat ik standaard op maandag heb. Het enige wat echter naar boven komt is de training van vanmiddag en een les natuurkunde. 'Ik heb geen idee, Ira.' antwoordde hij dan duidelijker. 'Dan zijn we in ieder geval beide in de kantine te vinden, vandaag, tenzij we op een of andere manier toch de juiste boeken in onze tas hebben weten te krijgen.' Ik haal mijn tas van de kluisdeur af en gooi hem over mijn schouder om vervolgens mijn wenkbrauw op te halen naar Nathan. Hij gaat plots rechtop staan en heeft zijn blik langs mijn hoofd geworpen, waardoor het mijn nieuwsgierigheid trekt.
    'Ook hallo, Ira.' Deze stem herkende ik uit duizenden, maar had ik op dit moment niet verwacht te horen. Ik werp Nathan een blik toe, alsof ik hem vraag om hulp, voordat ik mijn hazelnoot kleurige ogen op mijn nichtje richt. Echter besef ik me dan pas weer dat de twee alles behalve goed met elkaar omgaan en weet ik dat ik geen hulp van Nathan zijn kant ga krijgen. 'En Nathan,' voegt hij eraan toe na overduidelijk gekucht te hebben. De bel volgt en Nathan klopt een paar keer op mijn schouder, waardoor mijn hoofd weer begint te tollen en ervoor zorgt dat mijn gezicht voor enkele seconden pijnlijk staat. Mijn ogen gaan van die van Hadley naar Nathan toe en knik een keer naar hem. 'Luister, het was maar een grapje Hale.' zegt hij voordat hij zich naar mij toekeert. 'Anders dan zie ik je wel bij de training goed?' Ik knik nogmaals naar hem, waarna mijn ogen groot worden. Ik zal met zo'n hoofd op de training moeten verschijnen, geweldig. Hier had ik helemaal niet overna gedacht, zoals gewoonlijk denk ik nooit na voordat ik iets doe.
    'Maar het was heerlijk om jullie twee weer te spreken,' zijn sarcastische ondertoon was niet te missen en zodra hij wegloopt vraag ik me af naar welke les hij in godsnaam gaat.
    Ik kijk hem nog even na, voordat ik de confrontatie met Hale aanga. Het was pas de eerste bel, dus ze heeft nog tot de tweede om me uit te horen over gisteren en dan ben ik verlost. Voor even.
    Ik sluit mijn kluisje, waarna ik Hadley aankijk. Blijkbaar ben ik haar wel voorbij gelopen en aan haar gezicht te zien is ze er ook niet blij mee dat ze me gisteravond niet meer heeft gezien. Daarbij verwacht ze nu, op dit moment, een uitleg. 'Goedemorgen, Hadley. Bedankt dat je me hebt wakker gemaakt en op me hebt gewacht.' Klinkt mijn stem sarcastisch, terwijl ik een snoepje uit mijn tas weet te vissen. Mijn ontbijt was niet al te uitgebreid en daarbij zijn snoepjes altijd welkom, met of geen hoofdpijn.
    'Wat wil je dat ik zeg? Ik was gister naar een feest, niets meer en niets minder.'


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade | Grumpy at the moment





    Uiteindelijk zorgt Jace ervoor dat we stoppen met lopen. Ze draait zich naar mij toe en gaatop haar tenen staan. Omdat we nu midden in de gang staan, worden we van alle kanten bekeken. Zelfs docenten draaien hun hoofd om als ze ons zien staan. Maar wie kan het hen kwalijk nemen? We zijn immers Melrose's powerkoppel. Met de homecoming dance is het nu al duidelijk dat we opnieuw verkozen zullen worden tot promking en queen. Als Jace aan me vraagt of ik wil glimlachen, doe ik dat. Ik kan een glimlach namelijk niet bedwingen als ze zo liefelijk tegen me doet. Ze is het mooiste meisje van de school en ik weet dat ik haar soms beter zou moeten behandelen, maar dat is niet altijd even makkelijk.
          'Ik heb wiskunde,' antwoord ik op haar vraag. Vreemd genoeg ben ik één van de beteren in wiskunde. Plots schiet me iets te binnen. Het feit dat mijn moeder en haar nieuwe vriend dit weekend niet thuis zullen zijn. Dit betekent dat alleen mijn broertjes en ik thuis zullen zijn. Een grijns verschijnt op mijn gezicht en ik heb zojuist het beste idee ooit.
          'Wat denk je van een feestje, Jace?' vraag ik uiteindelijk. 'Mijn moeder is niet thuis dit weekend, dus ik heb de casa voor mezelf. Nodig wat vriendinnen uit'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hadley 'Hale' Ayden Galloway
    Social Butterfly • 17



    Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik mijn 'stief neef' aan, die niet helemaal op aarde leek te zijn met zijn gedachten. "En Nathan," voegde natuurlijk niemand minder dan Nathan toe — waardoor ik hem met opgetrokken wenkbrauwen van top tot teen bekeek. Had hij Owen zonet niet geduwd, had ik hem misschien minstens hallo gezegd. Maar sinds de duw zou ik ook geen gram vriendelijker zijn.
          Ik keek weer naar Ira, en hoorde gelijkertijd de bel — en toen zag ik zijn gezichtsuitdrukking vertrekken. Hij was diegene kon vieren op een zondagavond, dus zou hij hier dat ook maar moeten doen. "Luister, het was maar een grapje Hale." Ik wendde mijn blik van Ira af en bekeek Nathan kritisch. "Een grapje? Heb je iemand horen lachen? Sla jezelf eens eerst voor je domme kop, voordat je Owen of weet ik veel gaat slaan of duwen." Ik was geen eens boos, ik praatte alleen met een koele ondertoon — maar boos op zo'n hopeloos geval kon je gewoon niet worden.
          "Maar het was heerlijk om jullie twee weer te spreken." Yeah right.
          Toen Nathan eindelijk weer verdween, keek ik Ira toe hoe hij zijn locker sloot. "Goedemorgen, Hadley. Bedankt dat je me hebt wakker gemaakt en op me hebt gewacht." Ook hij klonk degelijk wel sarcastisch. "Wat wil je dat ik zeg? Ik was gister naar een feest, niets meer en niets minder." Ik keek zuchtend toe hoe hij een snoepje uit zijn tas haalde. "Als je niets meer en minder deed dan een feest, hoef ik je ook niet te wekken. Als jij graag zondagavond weg bent, is het je eigen verantwoordelijkheid om maandag weer op je voeten te staan. Daarnaast zou jij niet met de bus gaan," vertelde ik hem rustig. Ik opende mijn tas en haalde de appel die ik voor mezelf had meegenomen, eruit — en gaf hem aan Ira. "Ik zie je vanmiddag wel, slaapkop." Ik grijnsde zwak en wandelde dan richting het lokaal waar wiskunde werd gegeven.
    Ik liet me zakken op een stoel in het midden van het lokaal, en haalde even mijn boeken uit mijn tas — voordat ik nog snel een aantal berichten op mijn mobiel checkte en die ook weg stopte.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch •



          Zodra er een glimlach op zijn gezicht verscheen, werd de mijne iets breder. Het was de laatste tijd een uitdaging om hem te laten glimlachen, maar toch probeerde ik het. Om eerlijk te zijn miste ik onze klik toen we dertien waren en het was iets waar ik naar verlangde voor een lange tijd. Homecoming kwam weer en het was een eis van mezelf dat wij king and queen moesten werden gekroond, anders was mijn reputatie naar de haaien. Dit jaar moest goed gaan –– de universiteit waar ik graag heen wilde, Stanford en prom aan het eind van het jaar. Mijn hoofd begon al pijn te doen bij de gedachtes van mijn verwachtingen.
          ''Ik heb wiskunde,'' antwoordde Finn mijn vraag en niet veel later begon hij te grijnzen. Ik fronste even en keek hem schuin aan. ''Wat denk je van een feestje, Jace?'' Mijn wenkbrauwen vlogen iets omhoog en keek hem verbaasd aan. ''Mijn moeder is niet thuis dit weekend, dus ik de casa voor mezelf. Nodig wat vriendinnen uit,'' Ik beet op mijn lip en forceerde een glimlach op mijn gezicht. De laatste keer dat ik op een feest was, gebeurde er iets vreselijks –– ik was vreemdgegaan en ik wilde absoluut niet dat het opnieuw zou gebeuren. Niemand, behalve Kyros wist hiervan –– de rede waarom ik eigenlijk uit zijn buurt bleef. Natuurlijk waren er andere feesten na die, maar toen zorgde ik ervoor dat ik de stad uit was. Het ergste deel ervan was dat het Ira was, een goede vriend van Finn en hij was iemand die ik niet bepaald mocht.
          ''Maar natuurlijk, eindelijk weer een feest.'' zei ik uiteindelijk, met een glimlachje op mijn gezicht. ''Dit weekend dus? Een klein feest of een groot feest?'' Ik ging weer gewoon plat op mijn tenen staan, sinds mijn achillespees pijn begon te doen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ira Keano Venson




    'Als je niets meer en minder deed dan een feest, hoef ik je ook niet te wekken. Als jij graag zondagavond weg bent, is het je eigen verantwoordelijkheid om maandag weer op je voeten te staan. Daarnaast zou jij niet met de bus gaan,' Haar kalmte irriteerde me, omdat ik het niet had verwacht. Het is in ieder geval veel beter dan een preek die ik thuis zal kunnen verwachten, maar dan niet van Hale. Ik werp een blik op mijn voeten en kijk haar dan aan. Voor zover ik weet, ligt het probleem niet bij mijn voeten, maar eerder bij mijn hoofd. 'Ik had het anders niet erg gevonden om voor deze keer wel met de bus mee te gaan,' geef ik toe, terwijl ik toekijk hoe Hadley een appel uit haar tas weet te vissen. Het mag dan niet beter smaken dan snoepjes, het vult wel meer en daarbij is het eten, hoe kan ik dat weigeren?
    Ik murmel een bedankje, nadat ik de appel heb aangenomen. Met een boogje weet ik de appel in mijn andere hand te gooien om er vervolgens een hap uit te nemen. Het zoete sap uit de appel glijd naar binnen en smaakt goed. 'Ik zie je vanmiddag wel, slaapkop.' Ik schonk haar een glimlachje, door de zwakke grijns die op haar gezicht verscheen en keek haar even na, waarna ik besefte dat ik mijn rooster op mijn mobiel had staan. Het zorgde ervoor dat ik mijn mobiel uit mijn zak toverde en het rooster op begon te zoeken. Echter bleek al snel dat ik Hadley eerder dan vanmiddag zou gaan zien, aangezien we beiden nu wiskunde hebben. Daarbij betekend het ook dat ik Nathan zijn les heb gevonden, want we hebben praktisch hetzelfde rooster door onze vakken.
    Mijn ogen zoeken naar Nathan in de hal, die voor na de eerste bel nog best druk was, en al snel heb ik hem gevonden bij een meisje die me bekend voor komt. Zodra ik de roze bel zie die uit haar mond tevoorschijn komt, is mijn vermoeden bevestigd. Riley, degene die net zo'n zoetekauw is als ik. Ik neem nog een hap van mijn appel, voordat ik richting Riley en Nathan paradeer.
    Ik sla mijn arm om Nathan heen, zodra ik naast het tweetal ben gaan lopen en kijk hem aan. 'We hebben het leukste vak van vandaag en jij mag raden wat.' Echter had ik niet lang om op zijn antwoord te wachten, gezien we anders het lokaal voorbij zouden zijn gelopen en dus stuur ik hem met mijn arm, die nog steeds op zijn schouders leunt, richting het lokaal. Mijn hoofd kijkt voor een moment langs hem naar Riley en ik schenk haar een glimlach, voordat ik haar begroet en mijn hoofd begint opnieuw te bonzen. Ik probeer het zo goed als te negeren en neem nog een hap van mijn appel, voordat ik het lokaal in loop.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'


    Nathan Cole Parker



    Ira was aan het bagatelliseren over hoe slecht hij er uit zag, laten we het zo zeggen; hij heeft betere dagen gehad. Zelf wist hij ook niet welke les we hadden maar hij zou er zelf wel achterkomen en tot die tijd kon ik wel wachtte. ''Dan zijn we in ieder geval beide in de kantine te vinden, vandaag, tenzij we op een of andere manier toch de juiste boeken in onze tas hebben weten te krijgen,'' sprak hij en ik grijnsde zwakjes. Vervolgens ging de preek van Hale het ene oor in en het andere oor uit, de koele ondertoon in haar stem deed me denken aan de tijd dat we nog iets hadden – elke discussie die we hadden om de kleinste dingetjes maar ik haatte haar niet, zeker niet. ''Een grapje? Heb je iemand horen lachen? Sla jezelf eens eerst voor je domme kop, voordat je Owen of weet ik veel gaat slaan of duwen."
    Toen ik weg was gelopen van de twee had ik Ira vluchtig nog even aangekeken, hij zal me zo wel weer opzoeken.
          Ik vervolgde mijn weg richting de kantine tot ik werd aangehouden door een meisje; ''hey Nate!'' Grijnsde ze en ik sloeg een arm om haar heen toen ik haar zag waarna ik haar een kus op haar wang gaf. ''Riley!'' Sprak ik en ik glimlachte zwakjes. ''How are you doing?'' Ik haalde mijn schouders op en blikte kort naar het té korte shirtje. Het leeftijdsverschil was geen probleem voor mij alleen was ik bang voor reacties van de jongens uit het team; ik kon er niks aan doen dat ik ongeveer elke leeftijd aantrok. ''Zoals altijd,'' sprak ik en schonk haar een lichte grijns. Toen ik de arm om mij heen voelde keek ik op naar Ira en moest toegeven dat ik aardig schrok van de plotselinge verschijning.
    ''We hebben het leukste vak van vandaag en jij mag raden wat,'' zei hij en ik rolde met mijn ogen voordat ik Riley een knipoog gaf. ''Ik spreek je,'' nam ik afscheid van haar en liet mij leiden door Ira die mij richting het lokaal stuurde. Zijn arm had hij nog steeds om mij heen geslagen en de les zat al aardig vol, ik grijnsde kort naar hem en schudde mijn hoofd. ''Ira, wat was er trouwens met Hale?'' Vroeg ik wat zachter en nieuwsgierig terwijl ik plaats nam op een stoel en wachtte tot hij naast me kwam zitten. Mijn ogen gingen door het lokaal heen om te zien wie er allemaal waren en ik zuchtte vermoeid toen de les bijna leek te binnen.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 13:49 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.



    Benjamin George O'Donnel




    Een ondeugende twinkeling vormde zich in haar donkere ogen en een giechel verliet haar lippen, wat ik zag als een akkoord op mijn idee. Een Tevreden grijns was dan ook op mijn lippen te vingen en een opwindend gevoel gierde door mijn lichaam heen zodra Jess zacht moest kreunen. Ik voelde haar borst hevig op en neer gaan tegen mijn bovenlichaam en een ondeugende grinnik verliet mijn lippen toen ik zag hoe ze op haar lip beet en de volgende woorden daarna uitsprak “Dat kan inderdaad ook, ik denk niet dat ze ons zullen missen,” Jessica's woorden waren precies wat ik dacht en ik glimlachte tevreden. "Die zullen ons zeker niet missen." grijnsde ik en liet mijn handen weer naar beneden glijden en rusten op haar mooigevormde achterste waarna ik er speels een kneepje in gaf.
    Na mijn vraag die waarschijnelijk niet perfect getimed was - maar ik vond het wel zo vriendelijk om hem te stellen - schudde ze even lachend haar hoofd
    “Nah een beetje saai, vooral zonder jou,” knipoogde ze en dacht dan even na om mijn volgende vraag. “Hmm ik denk dat ik dan wel vrij ben, of ik maak tijd voor je vrij.” antwoorde ze en drukte een kusje op mijn mondhoek waardoor ik even tevreden grijnsde “Wat was je dan van plan om te doen, eventueel met mij?” haar vraag deed me haar speels aankijken en mijn vingers speelden even met de rand van haar rokje. " Wel ik ben best veel van plan voornamelijk met jou." begon ik alvast " Je weet wel het gewoonlijke , je laten genieten van alle tijd die we samen kunnen spenderen." een ondeugende grijns sierde mijn lippen bij het woord genieten en vrijwel meteen drukte ik mijn lippen op de hare. Hongerig naar wat meer.




    Riley Samantha Knox



    Nathan begroette me door zijn arm om mijn schouder heen te slaan en vervolgens een kus op mijn wang te drukken waardoor ik zachtjes moest giechelen. ''Riley!'' hij had een zwakke glimlach op zijn lippen toen hij me aankeek. Nadat ik hem vroeg hoe het ging haalde hij kort zijn schouders op ''Zoals altijd,'' had hij geantwoord en grijnsde licht en niet veel daarna sloeg er iemand een arm op zijn schouder waardoor hij leek te schrikken en ik grinnikte even bij het zien van Ira die zich bij ons gevoegd had. Hij glimlachte kort naar me en richtte zich dan op zijn vriend, die vast weer eens verkeerd gelopen was. Nathan rolde kort met zijn ogen eens hij door leek te hebben welk vak hij had en wende zich nog kort tot mij voor hij het lokaal ingesleurd word. ''Ik spreek je,'' knipoogde hij nog waardoor ik glimlachte en de jongens nog nakeek voor ze het wiskunde lokaal in verdwenen. Pff, jongens... Ik blies gauw een verdwaalde lok haar uit mijn gezicht en liep dan naar mijn lokaal toe waar ik één van mijn vriendinnen zag en naast haar ging zitten om dan vervolgens mijn boeken van Engels boven te halen en even verveeld te zuchten. Waarom zaten al mijn goede vrienden een jaar hoger?




    .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ethan Hunt
    ** Senior, footballer, satisfied - for now **


    Een loom lachje verscheen op mijn gezicht toen Kyros me zag en mijn begroeting spiegelde.

    Hoewel maandagen voor mij - en voor wie niet - een absolute hel waren als het ging om opstaan, kwam dat bij mij puur voort uit luiheid. Als ik eenmaal uit mijn nest was gerold, dan was er vrij weinig meer aan de hand met me en beschouwde ik maandag als elke andere dag. Een dag waarop ik geen ochtendhumeur had; in principe was mijn humeur nooit slecht te noemen. Van Kyros daarentegen durfde ik anders te beweren.
          Hij stemde echter in om naar de kantine te gaan, vrienden waren er immers om samen mee te eten - ongeacht welk absurd tijdstip het ook was. "Finn," herhaalde ik de naam, in mijn gedachten gravend. Lang hoefde ik echter niet na te denken, want ik had überhaupt nog maar vrij weinig mensen gezien vandaag. Dat was meer te wijten aan het feit dat liefde blind maakte, liefde voor eten welteverstaan, dan dat er zo weinig mensen waren, maar ik was ervan overtuigd dat Finn me niet ontglipt zou zijn.
          "Nah," antwoordde ik dan ook. Een jongensachtige grijns was op mijn gezicht verschenen toen ik verklaarde: "Die stilt vast een heel andere honger op deze vroege ochtend. Jace incluis." Ik was daadwerkelijk goed bezig deze ochtend, besloot ik, toen ik er zelfs een woordje Frans doorheen wist te gooien. Madame Rottier zou ongetwijfeld trots op me zijn - al stond Frans vandaag helaas niet op mijn rooster. Het hele jaar lang begonnen maandagen al trouw met wiskunde. Zelfs mijn Frans was nog beter dan dat, en dat wilde wat zeggen.
          "Wat heb jij vandaag?" Eén van mijn wenkbrauwen was omhoog gerezen toen ik zag hoe Kyros zichzelf tevreden stelde met een appel. Eén appel. "Dat kan niet gezond voor je zijn, man." Helaas voor mij was het voor de vette hap in de kantine nog te vroeg, die troep serveerden ze vaak niet eerder dan lunchtijd. Daarom koos ik voor een behoorlijk goede opvolger: een dubbele sandwich, met van alles en nog wat erop, maar bovendien het overgoddelijke bacon. Een man moest toch iets eten. Na Kyros rekende ik zelf ook af en nog voordat we goed en wel de kantine uit waren, had ik mijn halve broodje al naar binnengewerkt. Het leed geen twijfel dat er niets meer van over zou zijn op het moment dat ik het wiskundelokaal binnen zou stappen.
          "Dus, wiskunde."


    She's imperfect but she tries

    Syden Ara Emerson

    Weirdo - 17



    “Dus, besloten om voor een keer wel op te komen dagen op een maandagochtend?” Syden’s gegrinnik vulde de auto terwijl Vanx een bocht naar links nam en vervolgens weer naar rechts.
    “Ik kon moeilijk mijn allerbeste vriendinnetje in de steek laten, toch?” vroeg Vanx toen. Ze keek even Syden zo onschuldig mogelijk aan waarna ze eventjes kort zelf moest lachen. “Trouwens, wie zou je anders beschermen tegen al die pestkoppen?” Een plagende ondertoon was in Vanx haar stem te onderscheiden terwijl ze deze keer de bocht naar rechts nam en vervolgens op de schoolparking reed.

    Syden lachte ook even. "Nou jij absoluut niet, want ik kan mezelf ook beschermen. Daarbij, wie zou mij nu durven pesten?" vroeg Syden grinnikend. "En als antwoord op je eerste vraag, dat heb je goed. Het is verboden mij in de steek te laten," vervolgde Syden toen lachend.
    Vanx had onderhand de auto al geparkeerd en Syden sprong eruit, waarbij ze per ongeluk tegen iets aanschopte. "Het is niet omdat mijn truck oud is, dat je er zomaar tegen moet aanschoppen. Houdt ‘m heel wil je?” zei Vanx grinnikend en plagend, terwijl zij ook uit de auto stapte.
    Syden grinnikte ook even. “Ja mama,” zei ze lachend en ze trok Vanx aan haar arm mee de school binnen. “Heeft iemand hier zin in school ofzo?” vroeg Vanx toen, nog altijd met haar plagende ondertoon. “Nee, maar ik kom liever niet te laat bij Wiskunde, je weet hoe die leraar is, of nou ja, misschien niet. Ben je ooit bij Wiskunde geweest dit jaar?” vroeg Syden.
    Syden liet Vanx los en liep nu rechtstreeks naar haar kluisje, ze voerde haar code en opende de deur, om daarna de boeken die ze niet nodig had er in te gooien en Wiskunde eruit te halen. Ze keek naar Vanx.
    “Aangezien ik toch wel vermoed dat Vanxie hier niet wist dat er Wiskunde het eerste uur was, ben ik zo vriendelijk om haar mijn boeken te geven en mezelf de blame te geven. Ben ik lief of ben ik lief?” vroeg Syden toen grinnikend en ze gaf Vanx haar boeken.
    “Now, waar moeten we heen?” vroeg Syden toen aan Vanx, niet verwachtend dat er een antwoord op zou komen. Het was niet voor niets Vanx, de Vanx die meer en deel van de tijd niet op school was.
    “Al is het onwaarschijnlijk dat wij nog op tijd gaan komen,” zei Syden grinnikend toen ze op haar mobiel keek.


    (Ik heb toestemming van Vydas om dat Vanx te laten zeggen, ze heeft zeg maar zelf deze zinnen bedacht. It's fine. c: )

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 15:52 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Abby Monroe
    ** Senior, newbie, heading to Russian class **


    Mijn grote, groene ogen waren nerveus op het meisje voor me gericht. Op het moment dat ik me realiseerde dat ik de plattegrond nog steeds in mijn handen had - hoezo, een charmante verschijning - frommelde ik deze snel op om hem in mijn tas te frommelen, die gelukkig niet al te vol zat. Mijn kluisje had ik reeds kunnen vinden, dus was de schaamte om al mijn boeken mee te moeten zeulen in een rugzak die op ontploffen stond, me bespaard gebleven. Goddank.
          Het meisje dat ik had aangesproken leek zich echter niet dodelijk aan me te ergeren: een kort lachje was over haar lippen gerold en dat stelde me enigszins gerust. Toen ze weer verder leek te lopen, volgde ik haar gelaten, al verdwenen mijn zenuwen als sneeuw voor de zon toen bleek dat ik de juiste persoon had aangesproken: ze ging ook naar Russisch.
          "Aangenaam," luidde mijn repliek, waarbij ik haar hand vluchtig schudde, iets wat al lopend niet al te charmant ging. "Ik ben Abby." Hoewel mijn ouders me zeventien jaar geleden de naam Abigail hadden gegeven, had ik die naam van jongs af aan al verafschuwd en uiteindelijk verbasterd tot het kortere Abby. Inmiddels noemde iedereen me bij deze verbastering, zelfs mijn conservatieve ouders; slechts officiële documenten, of school, hanteerden mijn originele naam nog.
          "Dus... Cassandra - mag ik je Cass noemen? - hoe is het hier op school?" Tussen het lopen door blikte ik in de lokalen die we voorbij liepen, maar Cassandra stopte niet, dus bleef ik braaf volgen. Ik dankte god in ieder geval op mijn blote knietjes dat ik juist haar aan had gesproken, what were the chances?


    She's imperfect but she tries

    VANX ROYCE BARNES

    Part of a twin - Badass - 18 - 12th grade - Clothes


    “Nou jij absoluut niet, want ik kan mezelf ook beschermen. Daarbij, wie zou mij nu durven pesten?” Het gegrinnik vulde de truck terwijl Vanx eventjes kort met haar ogen rolden. Het was niet dat iemand Syden verachtte, maar het was ook niet dat het meisje en haar onhandige karakter bij iedereen even geliefd was.
    “Geloof mij, er zijn genoeg mensen die jou af en toe eens een trap onder je kont willen verkopen. Inclusief mij.” Vanx keek haar beste vriendin met een zelfgenoegzame grijns aan waarna ze de auto parkeerde en tot stilstand bracht. Ze hield van de manier hoe zij en Syden met elkaar omgingen – elkaar pesten maar als puntje bij paaltje kwam, waren ze steeds er voor elkaar. Ze was dan ook de enige vriendin die ze had. Iemand die ze volledig vertrouwde buiten Ryder, iets wat vroeger onmogelijk leek te zijn.
    Het volgende moment hoorde ze hoe Syden bij het uitstappen ergens tegen aanschopte. Ja hoor, daar had je het al. Het bruinharige meisje was nog geen twee uur wakker of haar onhandigheid had weer de kop opgestoken.
    Vanx kon het dan ook niet laten om een opmerking te maken waarna ze zich liet meevoeren door Syden. Zelfs op een maandagmorgen leek ze goed geluimd te zijn, iets dat Vanx nooit had begrepen en ook nooit zou begrijpen.
    “Nee, maar ik kom liever niet te laat bij Wiskunde, je weet hoe die leraar is,..” begon Syden, waardoor Vanx haar mond opende, klaar om tegen haar woorden in te gaan maar al snel weer door de eerste stem weer de mond werd dicht gesnoerd. “Of nou ja, misschien niet. Ben je ooit bij Wiskunde geweest dit jaar?”
    Vanx fronste even haar wenkbrauwen terwijl ze op de binnenkant van haar wang kauwde, iets dat ze altijd deed als ze aan het denken was. Was ze ooit naar Wiskunde geweest? Ze kon het zich niet meer herinneren.
    “Nou. Ik denk dat je mijn bezoekjes toch op één hand kan tellen.” Gaf ze eerlijk toe terwijl ze haar armen voor zich kruiste en tegen het kluisje naast die van Syden leunde. Ze geloofde dat ze drie keer was geweest, maar echt veel had ze toen niet van die lessen opgestoken aangezien ze meer met Ryder had zitten kloten dan dat ze werkelijk had opgelet.
    “Aangezien ik toch wel vermoed dat Vanxie hier niet wist dat er Wiskunde het eerste uur was, ben ik zo vriendelijk om haar mijn boeken te geven en mezelf de blame te geven. Ben ik lief of ben ik lief?” Ze voelde hoe haar beste vriendin enkele boeken – waarvan ze geloofde dat ze deze nog nooit had gezien en die naar haar zin bovendien ook veel te dik waren – in haar handen drukte. Een glimlach sierde dan ook om haar lippen terwijl ze haar beste vriendin iets of wat dankbaar aankeek. “Je bent geweldig, softie.” Syden was altijd Vanx’ back-up plan sinds de eerste klas. Het meisje had immers nog niet zoveel op haar kerfstok staan waardoor beide meisjes dan ook wisten dat als meneer huppeldepup wou klagen hij dit voor Syden heus wel voor één keertje door de vingers zou zien.
    “Now, waar moeten we heen?” Vanx keek haar beste vriendin aan waarna ze schaapachtig haar schouders ophaalde.
    “Hallo. Je praat tegen mij. Hoe moet ik dat nou weten?” Syden deed echter alsof ze het niet hoorde en bleef praten alsof ze nooit verstoord was.
    “Al is het onwaarschijnlijk dat wij nog op tijd gaan komen.” grinnikte ze kort waarna ze haar mobiel weg stopte en Vanx weer bij haar arm nam. “Lokaal 205.” Vanx keek haar beste vriendin eventjes kort ongeloofwaardig aan waarna ze uiteindelijk haar nogmaals voor de tweede keer deze dag liet meesleuren. De tweede bel klonk in hun oren waardoor het nu officieel bekend was dat het duo wel zeker te laat was. Och, meneer huppeldepup zou het heus wel door de vingers kijken – en nou, anders zou ze het heus niet zo erg vinden om twee uurtjes wiskunde te missen.

    Aangekomen bij het lokaal opende Vanx de deur waarna ze naar binnen liep, net op het moment dat meneer huppeldepup druk op het bord leek te schrijven. Alle ogen richtte zich van het bord op het duo in de deuropening waardoor Vanx het eventjes niet kon laten om kort te glimlachen.
    “Mevrouw Barnes, besloten om toch nog eens een lesje te komen meepikken?” De iets oudere man zette zijn leesbril af waarna deze met touwtjes bleef bungelen en hij het meisje geërgerd aankeek. Wat een hartelijke man was het toch.
    “Nou, ja. Ik dacht: als ik mijn tijd moet verdoen – nou dan kan ik het even goed hier doen, toch?” Ze keek de man glimlachend aan maar de arrogantie die van haar stem droop vertelde iets helemaal anders. Vervolgens liep ze zonder gemaar het klaslokaal in en liet ze zichzelf neerploffen op een stoel ergens vanachteren. Syden's boeken legde ze met een luide plof op het tafeltje voor haar.
    “Ik zie dat die grote mond van je nog steeds van toepassing is. Je boeken heb je zeker ook niet bij?” De man zuchtte geërgerd terwijl hij zijn ogen sloot en over zijn slapen wreef. Nou, het leek erop dat dit ook voor hem twee lange uren zou worden. Ze was nog maar net binnen of hij leek al geïrriteerd. Nu snapte ze waarom haar vader het dikwijls van haar en haar tweelingbroer het op de stuipen kreeg.
    “Nou ik zou je gelijk willen geven hoor, maar nee. Ik heb ze bij me.” Ze keek eventjes triomfantelijk de klas rond en haar oog viel op enkele bekende koppenFinn aka mister I-think-the-whole-world-revolves-around-me, Hadley, Ethan, Kyros, Nathan en tot slot Ira.
    Bij deze laatste bleven dan ook eventjes haar ogen haken. Er was iets met die jongen.. alleen kon ze niet precies zeggen wat - iets dat haar uitermate irriteerde. Na enkele seconden richtte Vanx zich echter weer op meneer huppeldepup aangezien deze laatste weer het woord nam.
    “Mevrouw Barnes. Het lijkt me beter dat je je deze les gedeisd houdt, want anders gooi ik je meteen buiten. Dit is je hierbij dan ook je eerste en laatste waarschuwing.” Hij keek haar met een waarschuwende blik aan waarna hij zich omdraaide en onverstoorbaar verder ging met lesgeven.
    “Nou, het lijkt er meer en meer op dat ik niet de enige ben die een hekel aan maandagen heeft.” Het kwam er luider uit dan ze in eerste instantie bedoeld had, iets dat hij duidelijk niet leek te appreciëren aangezien de man abrupt stopte met schrijven. Eventjes leek hij dan ook iets te willen zeggen maar uiteindelijk besloot hij om het zo te laten en begon hij weer waar hij was gestopt. Vanx schoof de boeken, die voor haar lagen voor Syden's neus waarna ze verveeld onderuit zakte. Het was niet dat ze deze nodig zou hebben. Zoals ze zei zat ze hier enkel alleen maar om.. – nou ja, waarom zat ze hier eigenlijk?

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 18:10 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade | Grumpy at the moment





    Ik vind dat Jacelyn ietwat raar reageert, maar ik besluit om het voorbij te laten gaan. Als ze vraagt wat voor feest het zal worden, antwoord ik dat ik hoop dat het een groot feest zal worden.
          'Ik nodig iedereen uit,' zeg ik grijnzend. 'Heel het team, de cheerleaders en alle andere leuke mensen. Als je nog iemand weet, nodig diegene maar uit'
    Ik hoor dat de bel gaat en kijk weer naar Jacelyn. Vervolgens druk ik een kus op haar wang en gooi mijn tas op mijn rug.
          'Ik moet gaan, Jace' zeg ik en ik loop weg van haar. Ik sta erom bekend dat ik nooit te laat kom in de les, dus dat record zal ik ook niet gaan verpesten. Ik paradeer door de gangen alsof ik de koning van de wereld ben en een aantal eerstejaars jongens stappen voor me opzij. Ze kijken me met grote ogen aan - en terecht, ik ben immers de Quarterback van de school. Ik sla rechtsaf naar het lokaal en gooi de deur hard open. Al een aantal leerlingen zitten netjes op hun plek te wachten op de docent. Ik word door een enkeling giftig aangekeken, maar die blik negeer ik. Die haters raken me niet, want ze zijn niets. Ik loop naar mijn plek, plof neer op de stoel en gooi mijn tas op tafel. Mijn boeken laat ik nog even voor wat ze zijn. Ik vis mijn telefoon uit mijn broek en open een bericht naar Kyros.
    Bro,
    Zaterdagavond feest bij mij thuis. Neem vrienden mee!

          Ik stuur het bericht naar hem en verzend hetzelfde bericht ook naar Hadley, Jessica, Ethan, Cassandra, Ira en zelfs naar Nathan. Ook de rest van mijn team ontvangt het bericht. Met een voldane grijns op mijn gezicht wacht ik totdat de les begint.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 11:38 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch •



          Finn antwoordde dat het een groot feest zal worden, iets waar ik zin in had, maar ook weer niet. Geen zin om verdere complicaties en gezeik van andere mensen. Hij drukte een kus op mijn wang en liep weg zodra de bel ging. Ik rolde even mijn ogen en liep nog even snel naar mijn kluisje, waar ik mijn tas met kleren in dumpte, waarna ik in een snelle pas naar het lokaal liep waar ik moest zijn.
          Aan de andere kant van de gang zag ik Cass lopen met een meisje die ik nog nooit hier had zien lopen. Het was waarschijnlijk een nieuweling, maar het kon me niets minder schelen. Ik wierp een glimlachje en liep het lokaal binnen, sinds Cass hier toch zo zou zijn. Nadat ik mijn gewoonlijke plek weer in had genomen, pakte ik mijn mobiel erbij en stuurde iedereen die ik bij dat feest wilde hebben een berichtje –– waaronder Syden, de weirdo van de school en een 'vriendin' van me, sinds we jarenlang naast elkaar hadden gewoond. Helaas verhuisden we toen ik twaalf jaar was, maar toch zag ik haar dagelijks op school rondlopen. Haar beste vriendin –– Vanx, stond me niet bepaald aan. Ze was één van de mensen waar ik het liefst uit de buurt wilde blijven om problemen te voorkomen.
          Zaterdagavond, feest bij Montgomery.
    Ik beet op even op mijn lip en zuchtte diep, zaterdag zou een alcoholvrije avond voor me worden. Gewoon omdat ik het niet weer wilde laten gebeuren.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    JESSICA 'JESS' MIA CRAWFORD
    Cheerleader • 12 Grade


          Een tevreden glimlach sierdt zijn very kissable lippen waardoor ik nogmaals moet giechelen.
    "Die zullen ons zeker niet missen." hij grijnst geamuseerd naar me waardoor ik ook moet grijnzen. Ik sluit mijn ogen even genietend wanneer zijn handen over mijn ontblote rug naar beneden glijden en slaak een kort, verrast kreetje wanneer zijn handen uiteindelijk op mijn - ook al zeg ik het zelf - volle achterste liggen en hij er een zacht doch speelse kneep in geeft. Ik giechel weer even en verplaats mijn handen dan ook langzaam naar beneden terwijl ik hem ondeugend aan blijf kijken.
    Na mijn antwoord en kusje op zijn mondhoek grijnst hij weer tevreden. Vervolgens kijkt hij me na mijn vraag keek speels aan - op die ene manier waarop alleen hij kan kijken en die bij mij altijd een knop omzet om een één of andere reden -. Zijn handen spelen wat met het randje van mijn korte rood-wit gekleurde cheerleaderrokje.
    "Wel ik ben best veel van plan voornamelijk met jou," begint Benjamin alvast waardoor ik weer moet giechelen - ja ik giechel nogal veel, en vooral in zijn buurt - en kort moet blozen. "Je weet wel het gewoonlijke , je laten genieten van alle tijd die we samen kunnen spenderen." ik weet exact waar hij het over heeft en ik kijk hem even bedenkelijk aan waarbij ik mijn lippen even tuit. Voordat ik echter wat kan zeggen kijkt hij me met een ondeugende grijns aan voordat hij zijn lippen hongerig op de mijne drukt, alsof hij ze niet al twee minuten geleden had gekust, en hoe. Natuurlijk kus ik hem passievol terug en mijn handen verplaats ik nog wat meer zodat ik ze onder zijn shirt kan laten verdwijnen. Zachtjes streel ik de warme huid van zijn gespierde rug terwijl ik zachtjes op zijn lip bijt. Net voordat deze zoen wat ruwer zou worden verwijder ik mijn lippen en kijk hem plagend aan.
    "Nou ik denk dat dan het tijd vrijmaken zeker waard is," knipoog ik en speel wat met de rand van zijn broek. "Hoewel we de tafel deze keer maar wel heel moeten laten, niet zo bevordelijk voor de band tussen jouw ouders en mij." een speelse grijns siert mijn lippen en mijn handen strijken nu over zijn borst langzaam omlaag. Opeens klinkt mijn telefoon en fronsend scheur ik mijn blik van hem los en rijk naar mijn bh - het nadeel van mijn cheerleader outfit, ook al is ie super cute, het heeft geen zakken. Zuchtend pak ik mijn telefoon uit mijn bh en kijk naar het berichtje dat ik heb gekregen van Finn. Kort lees ik hem en trek vervolgens een pruillipje naar Benjamin.
    "Sorry handsome, maar kennelijk geeft Finn zijn verjaardagsfeest op zaterdagavond..." ik kijk hem zo onschuldig mogelijk aan, gezien ik weet dat hij en Finn, nou ja simpel gezegd niet door een deur met elkaar kunnen, wie kan er eigenlijk wel echt met hem door een deur? Ja alleen zijn vriendin, Jace, hoewel hun relatie volgens mij ook boven de afgrond hangt en dreigt erin te storten. Jace, dat is ook nog een ding, ik kan niet cancelen gezien Jace met hem heeft en ik de beste vriendin ben van Jace, al die verplichtingen, zucht. "Ik moet komen vanwege Jace, maar misschien kan ik iets regelen? Jou meenemen of ik eerder weg, wat jij het liefst hebt." ik druk weer mijn lippen op de zijne en streel met mijn handen zijn borst waar ze nog steeds op rusten.


    I just caught the wave in your eyes


    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 17 • Tired


          'Die stilt vast een heel andere honger op deze vroege ochtend. Jace incluis.' Ik rol mijn ogen, maar moet toch lachen.
          'Dat is zo ongeveer het enige waar die relatie om draait,' mompel ik. Ik heb Jace nooit echt gemogen, maar door wat ik haar heb zien doen, kan ik haar al helemaal niet uitstaan. Helaas kan ik Finn alleen maar subtiele hints geven dat hij haar moet dumpen, want Jace heeft ook iets van mij gezien... Ik zucht diep en haal een hand door mijn rommelige haar.
          'Wat heb jij vandaag?' vraagt hij dan en vervolgens voegt hij er aan toe. 'Dat kan niet gezond voor je zijn, man.' Ik kijk hem aan als hij een broodje besteld en haal mijn schouders op.
          'Ik heb al ontbeten... soort van en appels zijn gezond,' leg ik uit, 'ik heb trouwens wiskunde en jij ook. Het wordt tijd dat je je ook eens onthoud wie er bij je in de klas zit.' We gaan met zijn tweeën onderweg naar wiskunde, maar voordat we het lokaal binnen kunnen lopen, trilt mijn mobiel.
          "Bro,
    Zaterdagavond feest bij mij thuis. Neem vrienden mee!"

          Het is een berichtje van Finn. Ik grijns lichtjes. Het is al een tijd geweest dat er een feest is gehouden, dus ik vind het wel prima. Ik loop met Ethan het lokaal binnen, nadat ik hem kort meegedeeld heb over het feest. Echt veel meer mensen heb ik niet om mee te delen dat er een feest is, maar ik besluit toch maar om het berichtje door te sturen naar Lucas, Syden en Owen.
          ''Morning,' begroet ik degene die al aanwezig zijn. Ik plof op de stoel achter Finn neer, waarbij ik een lege plek naast me hou waar Ethan kan zitten. Ik haal mijn boeken tevoorschijn en tik Finn aan.
          'Dus... een feestje zaterdag? Nog iets speciaals of gewoon omdat je weer eens home alone bent?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.