• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • ? | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | ?
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 22:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    - ik heb voor Charlie nog geen lay-out en een foto uitzoeken kost teveel data -

    Charlotte 'Charlie' Kate Green || Alternative and health guru || 12th grade

    Huppelend loop ik relaxt het schoolplein op, mijn boekentas bonkt tegen mijn zij aan elke keer als ik op de grond neerkom en mijn zwarte muts wiegt vrolijk mee met mijn bewegingen. Dan hoor ik opeens de bel gaan en verwonderd kijk ik om me heen - hé het plein is wel erg afgestorven. Of iedereen is te laat en dit is de eerste bel of ik ben te laat en dit is de tweede bel. Die tweede reden voor de levenloosheid op het plein is tot mijn spijt het waarschijnlijk antwoord op mijn observatie en ik vloek even even. Gelukkig is mijn eerste uur wiskunde, de docent mag mij wel dus misschien kan ik hem met puppy-ogen overtuigen dat mijn hond mijn huiswerk te pakken had gekregen en ik het van hem moest afpakken - ik heb niet eens een hond, enkel een hamster maar dat ter zijde. Haastig ren ik het schoolgebouw binnen en met twee treden teglijk haast ik me de trappen op richting het wiskundelokaal, mijn kluisje komt wel later. Hijgend duw ik dan uiteindelijk de deur open - slechts tien minuutjes te laat - naar het lokaal waar ik moet zijn, na drie keer checken. Ik val bijna letterlijk het lokaal binnen, ja mijn onhandigheid moet het ook nog even voor me verpesten en ik kijk even vriendelijk naar de docent die me verwonderd aankijkt.
    "Ik dacht al, waar blijft miss Green, waarom ben je te laat?" Hij kijkt me vanonder zijn bril streng doch vriendelijk aan en ik zet gelijk mijn puppy-face op.
    "Mijn hond had mijn huiswerk te pakken gekregen en ik moest het weer terugafpakken," lieg ik gladjes en kijk hem vervolgens met een engelengezicht aan. Een deel van de klas begint te lachen en de leraar schudt zijn hoofd en gebaart naar een tafel ten teken dat ik moet gaan zitten. Ik knik even en probeer zonder kleerscheuren bij de tafel te komen - wat mij dus, niet zo verassend, niet bepaalt lukt - want ik stoot met mijn heup tegen een stoel die naar mijn mening nogal onhandig is geplaatst en met een hoop kabaal valt hij om - weer een hoop gelach. Haastig buk ik om hem weer overeind te zetten en met een korte sorry kijk ik de leraar aan die weer zucht, tja ik ben nou eenmaal niet zo handig. De klas moet weer lachen en ik kijk even grijnzend ok en steek mijn duim op.
    "Rustig maar de werled is nog net niet vergaan," zeg ik sarcastisch en zak dan relaxt neer aan een tafeltje bij het raam en gooi mijn boeken vervolgens op tafel. Voordat ik ook daadwerkelijk ga opletten kijk ik even de klas rond naar bekenden en zie Syden naast Vanx. Als ik verder kijk zie ik ook nog Hadley, Finn, Ethan, Nathan, Kyros en tot slot Ira. Ik glimlach even naar hun allemaal, bij de laatste kijk ik nog extra vriendelijk, ik mag Ira graag ook al ken ik hem amper - en draai me daarna om - richting de leraar.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 0:42 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Hadley 'Hale' Ayden Galloway
    Social Butterfly • 17



    Met een zucht keek ik om me heen, terwijl er telkens meer mensen het lokaal binnen kwamen. Waaronder Finn, die naast me plaats nam zonder op te kijken van zijn mobiel — waardoor ik grijnzend mijn hoofd schudde. Echter, kort daarop hoorde ik mijn mobiel trillen. Ik pakte hem uit mijn tas en grijnsde automatisch bij het bericht: een feest bij Finn. Voordat ik een conversatie aanging, opende ik mijn berichten en zocht vrijwel meteen Owen op om hem ook een berichtje te sturen. Zaterdag feest, bij Finn. Jij komt ook mee! Owen ging vast mee aangezien ik al sowieso van plan was dat hij naar me zou komen, maar nu was het feest er — dus ging hij hopelijk ook mee.
          "Hey Finn," begroette ik mijn goede vriend uiteindelijk. Velen hadden iets tegen hem, maar waarschijnlijk enkel en alleen omdat ze hem niet kenden aangezien hij heel erg aardig en daarnaast ook betrouwbaar is. Ik glimlachte even en pakte tot slot mijn etui uit mijn tas, en kreeg enkel half mee hoe Vanx en haar beste vriendin te laat het lokaal inkwamen. Zoiets was voor mij geen probleem — echter leek de leraar te ontploffen, wat best geinig was om te zien.
          "Zeg, waarom dat plotselinge feest? En mag ik m'n beste vriend mee?"
          Ik had Owen al gevraagd en was van plan hem sowieso mee te nemen, al vroeg ik toch maar snel. Bovendien interesseerde wiskunde me niet heel erg, gezien ik er sowieso geen problemen mee had en het voor mij altijd makkelijk was — dus kon ik nu tegen Finn praten, of eerder gezegd fluisteren.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Cassandra 'Cass' Jordan West

    Popular || Outfit



    ''Aangenaam,'' zei ze en vluchtig schudde ze mijn hand. "Ik ben Abby." vervolgde ze al snel daarna en ik knik even. Even verderop zag ik Jace en ik zwaai kort naar haar met een kleine glimlach. Die was er dus ook weer, tenminste een bekend iemand in de ochtend. "Dus... Cassandra - mag ik je Cass noemen? - hoe is het hier op school?" vroeg Abby ondertussen en ik haal licht mijn schouders op. ''Cass is goed, zo noemt iedereen me." zeg ik. ''Geloof het of niet, maar ik zou zeggen dat het de school is die je in een typische tienerfilm tegenkomt,'' begon ik en ik keek haar aan met een klein lachje.

    ''De sociale ladder is erg belangrijk. De jocks en cheerleaders staan bovenaan samen met nog wat anderen die populair zijn.'' vervolgde ik. Ik liet er maar even buiten dat ik daarbij hoorde, daar kwam ze waarschijnlijk nog wel achter. ''Nerds en outsiders staan dan natuurlijk weer een beetje onderaan, hoewel.. Je kan ergens in het midden terecht komen, mocht je vrienden zijn met iemand uit de 'top'" zei ik tot slot. Ik kijk op als ik mijn mobiel hoor en ik pak hem snel erbij. Ik grijns even als ik het berichtje zie en stuur het ondertussen door aan alle goede mensen met de tekst: Zaterdagavond party bij Finn. Neem leuke mensen mee! xoxo. Ik doe mijn telefoon weer weg en kijk naar Abby. ''Voor de rest... Heel veel naschoolse activiteiten. Ik zou ernaar kijken want er zit voor iedereen wat tussen. En verder... Tja, dat moet je zelf maar een beetje uitzoeken. That keeps it fun.'' zei ik tot slot tegen haar met een speelse knipoog en een glimlach, waarna ik het lokaal in liep. Ik keek naar Jace en vervolgens naar het tafeltje naast haar, waar ik snel plaats neem. ''Hey hey.'' glimlach ik en ik leg mijn boek op tafel, maar hou het nog gesloten..


    El Diablo.

    Tobias "Toby" Cameron Hades
    >> I need someone who sees the fire in my eyes and dares to play with it. <<

    >> 12th grade || Good guy || outfit <<


    Met moeite zwaaide hij zijn benen over de rand van het bed. Wat kon het soms toch ongelofelijk moeilijk zijn om 's ochtends op te staan. Hij geeuwde diep en rekte zichzelf uit, voordat hij echt daadwerkelijk uit bed kwam. Omdat hij net wakker was, stond hij nog wat gammel op mijn benen en moest Tobias even stilstaan om zijn balans weer terug te vinden. Terwijl hij daar zo naast zijn bed een beetje wankel op mijn benen stond, hoorde hij ergens in het huis een deur dichtslaan, maar dat was niets nieuws, dus besteedde hij er geen antwoord aan. Hij wierp een blik op de badkamerdeur maar schudde kort zijn hoofd. Hij had geen zin of motivatie om de douchen dus dat zat er niet in voor vandaag. Na nog een blik te hebben geworpen op zijn rommelige bed, liep hij zijn kamer uit. Eerst maar eens wat eten en dan klaarmaken voor school. Hij liep op zijn dooie gemak de trap af en liep in een lijn door naar de keuken. Zo te zien waren er al wat meer mensen wakker, want zijn zus en moeder stonden gezellig in de keuken te socializen. Hij toverde een glimlach op zijn gezicht en liep de keuken binnen. "Goeiemorgen." Zei Tobias vrolijk, waarna hij in kastjes begon te rommelen in een poging iets eetbaars te vinden dat geen fruit was. hij vond een zak met brood en een pot jam in één van de kastjes en smeerde drie sneetjes brood. Nadat de jongen het brood en de jam op had geruimd mompelde hij nog een 'doei' naar de andere en liep de keuken uit. Hij liep de trap weer op en pakte kleren voor vandaag. Vervolgens stopte hij zijn boeken voor Russisch in zijn schooltas en kleedde zich om. Waarschijnlijk was hij al te laat in de les maar dat kon hem nu nog niks schelen. - pas als hij straks de les in zou moeten, zou hij er spijt van hebben. Snel pakte hij de autosleutels van zijn bureau en stormt met zijn schooltas om zijn schouder geslagen naar de voordeur. Er kwam nog een "doei" uti zjn mond voordat hij de deur achter zich dichttrok en naar zijn auto rende, tijd voor Russisch.

    Juliet Marie Maverick
    » I usually give people more chances than they deserve but once I'm done. «

    >> 12th grade || alternative || outfit <<



    Zonder er echt moeite voor te doen, vielen haar lange, witte haren bevallig langs haar borsten toen ze rechtop in haar bed ging zitten en haar benen een voor een sierlijk langs elkaar zette op de koude vloer. Ze zag dat het lege bed van haar zusje en bedacht dat ze zich vast al naar beneden had begeven. Rustig stond ze op, zichzelf voornemend dat ze genoeg de tijd had om zichzelf klaar te maken, en rekte ze zichzelf katachtig uit. Ze likte over haar lippen – wat haar een uitstraling gaf alsof zij de roofdier was die zojuist haar prooi zag. Ze liet een zachte lach toen ze merkte dat ze al gedoucht had en haar kleding al aan had getrokken. Ze had een witte croptop en een zwart halflange skirt aan – dat duidelijk een van zijn laatste dagen had geteld. Zwijgend verliet ze haar kamer en liep ze op blote voeten de trap af, waarna ze zich in de keuken bevond. “Oh,” liet ze een klein lachje uit haar rood gestifte lippen ontsnappen. “Wat hoor ik hier?” Grinnikte ze – wat op een sensuele doch plagerige manier gedaan werd. Haar ogen blonken richting haar zus die op de bank te zoenen zat met haar zoveelste vriendje. “Nou, nou, nu al vieze gedoe in de morgen?” Grapte ze en ze kreeg een perverse, halve glimlach op haar gezicht. Ze wees met haar wijsvinger op een manier alsof het iets stouts was. “Als jullie elkaar niet verslinden.” En met deze woorden pakte ze een appel en ging ze uitgezakt in de woonkamer zitten, vlakbij de bank waar haar zus zat. Ze nam er een hap van – die je sensueel kon opvatten. Haar voet tikte tegen de leuning van de bank aan, die naast haar stond. Na nog wat minuten te hebben gekeken naar haar zus, besloot ze dat het tijd was om naar school te vertrekken.
    Aangekomen op school pakte ze haar boeken voor wiskunde - het beste vak op de maandagochtend. Met een diepe zucht duwde ze haar locker dicht en vloekte even toen ze de tweede bel hoorde gaan. Geweldig, te laat.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch •



          Toen ik om me heen keek, wierpen een paar mensen mij een vuile blik –– die ik met plezier teruggaf en me weer terug draaide naar het bord. Ik pakte mijn telefoon er weer bij uit verveling en keek wat op social media, maar er was niets dat mijn aandacht echt trok. Dus, het mobieltje ging alweer snel mijn tas in.
          Cass kwam het lokaal binnen met een newbie –– waarvan ik de naam nog niet wist en inspecteerde haar zonder enige schaamte, waarna ik even glimlachte naar Cass. Die had waarschijnlijk al iets verteld over de sociale ladder hier bij Melrose, maar ach. Cassandra plofte naast me neer. ''Hey hey.'' glimlachte ze en ik glimlachte weer terug. ''Heb je de newbie rondgeleid?'' vroeg ik terwijl ik mijn boeken uit mijn tas haalde. Volgens mijn moeder was deze les volgen tijdverspilling, alleen omdat zij vloeiend Russisch sprak en het mij kon leren. Het probleem was alleen dat ze nauwelijks thuis was en ik zo niet bepaald makkelijk Russisch kon leren. Dus, sinds anderhalf jaar volgde ik Russisch op school in plaats van thuis.
          Ik legde mijn boeken op tafel, waarna ik die op een willekeurige pagina opende en zuchtte. ''En, je gaat zeker toch wel naar Finn's feest zaterdag?'' Zo probeerde ik een gesprek aan te knopen en glimlachte even licht naar haar. Mijn gedachtes gingen weer terug naar die nacht wanneer ik mijn fout had gemaakt, een hele grote fout.


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Benjamin George O'Donnel



    Onze lippen bewogen synchroon met elkaar en net toen ik wat verder wilde haan haalde Jess plagend haar lippen weg "Nou ik denk dat dan het tijd vrijmaken zeker waard is," knipoogde ze en een glimlach speelde rond mijn lippen waarna een instemmend geluidje mijn keel verliet."Hoewel we de tafel deze keer maar wel heel moeten laten, niet zo bevorderlijk voor de band tussen jouw ouders en mij." grijnsde ze speels en een zacht lachje verliet mijn lippen. "Misschien wel ja, maar dan verzin ik daar wel wat op." grijnsde ik en likte even mijn lippen terwijl ik Jess aankeek, haar handen waren verdwenen onder mijn shirt en streelden mijn blote huid waardoor een aangename rilling zich over mijn lichaam bevond . Toen ik wat voelde trillen tegen mijn bovenlichaam aan liet ik Jess ietsje los, zodat ze niet meer tegen de kluisjes aangedrukt stond en keek ik met een opgetrokken wenkbrauw toe hoe ze haar mobieltje vanuit haar bh haalde. Toen haar volle lippen een pruillipje vormden keek ik haar vragend aan."Sorry handsome, maar kennelijk geeft Finn zijn verjaardagsfeest op zaterdagavond..." Mijn blik veranderde even naar een korte kille blik en ik klemde mijn kaken even op elkaar. No way dat Finn mijn weekend ging verpesten.
    "Ik moet komen vanwege Jace, maar misschien kan ik iets regelen? Jou meenemen of ik eerder weg, wat jij het liefst hebt." zei Jess en drukte haar lippen weer op de mijne, echter was mijn zin in haar verdwenen, gezien ik weer eens mijn zin niet kreeg. Hoewel haar hand mijn borst weer streelde draaide ik koppig mijn hoofd weg en keek Jessica fronsend aan. "Dus je plaats haar boven mij?" vroeg ik haar iets achterdochtig en sloeg koppig mijn armen over elkaar en snoof even. Hoewel ik Jess wel begreep had ik toch liever gehad dat ze had gezwegen over het berichtje gezien mijn goede humeur nu wat verbrod was. Alleen... Langs de ene kant was het een tijdje geleden dat ik naar een feestje geweest ben en iedere manier om Finn te kwellen moest ik maar aannemen. Gezien ik wat gekalmeerd was verliet een zucht mijn lippen en liet ik mijn armen weer losjes langs mijn lichaam hangen. "Goed dan, ik ga wel met je mee naar zijn feestje." zei ik toch met wat tegenzin en nam dan haar zachte smalle hand vast en drukte een korte kus op haar lippen. "Dan breken we eens niet mijn tafel." grijnsde ik met een knipoogje en liep dan naar ons wiskunde lokaal toe. Gezien ik niet al te veel zin meer had om in de lege hangen te blijven staan en het leuker was om in de les wat te knoeien met Jess.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 14:32 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [MT]


    Tell me about it, stud.

    Jessica 'Jess' Mia Crawford || Cheerleader and fashiongeek || 12th grade

    Een tevreden gevoel gaat door mijn lichaam heen wanneer Benjamin een lachje uitstoot om mijn grapje en ik giechel even.
    "Misschien wel ja, maar dan verzin daar wel wat op," belooft hij me grijnzend en volg zijn behendige tong terwijl hij even over zijn lippen likt. Terwijl ik weer mijn lippen op die van hem druk streel ik met mijn handen zijn gespierde borst. Op het moment dat ik Finn's berichtje ontvang, verpest ik het moment, dat zie ik aan Benjamin's blik, die toenet nog speels en hongerig was en nu geïrriteerd en kil. Zijn kaak spant zich even aan en hoewel dat ook iets sexy's heeft, weet ik dat hij boos is. Mijn handen haal ik gauw onder zij shirt weg wanneer hij zijn hoofd koppig afwendt en mij fronsend aankijkt.
    "Dus je plaatst haar boven mij?" vraagt hij dan achterdochtig terwijl hij zijn armen over elkaar slaat en even snuift. Geschrokken kijk ik hem aan en schud wild mijn hoofd waarbij mijn haren vrolijk meezwieren. Ik besluit nog even niets te zeggen en probeer hem alleen te kalmeren door zachte kusjes op zijn kaak te geven.
    Het lijkt te werken want uiteindelijk zucht hij even voordat hij zijn armen weer losjes laat hangen en ik glimlach kleintjes tegen zijn huid aan voordat ik me weer terugtrek en tegen de kluisjes aanleun.
    "Goed dan, ik ga wel met je mee naar zijn feestje," geeft hij dan met tegenzin toe en ik zucht even van opluchting en voel hoe hij mijn hand vastpakt en een korte kus op mijn lippen drukt.
    "Dan breken we eens niet mijn tafel," grijnst hij vervolgens en schenkt me een korte knipoog. Ik knik lichtjes en laat me door hem meevoeren richting wiskunde en houdt mijn mond maar gezien ik nog niet goed weet in wat voor stemming hij is.
    "Nee inderdaad, wie weet die van Finn," flap ik er alleen nog uit voordat ik de deur richting het lokaal opentrek en de norse blik van de leraar en de vragende blikken van mijn medeleerlingen negeer voordat ik Benjamin lichtjes meetrek en maar gewoon ergens achteraan plaatsneem. Een beetje verveeld luister ik naar de rustige stem van onze wiskundeleraar en gooi mijn boeken op de tafel voordat ik wat voorover buig en op mijn stapel boeken leun. Ik kijk even op naar Benjamin en glimlach kleintjes maar hem, zou hij nog boos zijn? Ik zoek zijn hand onder de tafel en pak hem voorzichtig vast voordat ik er een kusje op druk en ermee begin te spelen terwijl ik doe alsof ik oplet wat ik nou niet bepaalt doe om eerlijk te zijn.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 15:24 ]


    I just caught the wave in your eyes


    Benjamin George O'Donnel




    "Nee inderdaad, wie weet die van Finn,"wist Jace nog te zeggen voordat we het wiskunde lokaal naderden, maar antwoorden op haar deed ik niet. De kwade blik van onze leraar deed me kort nep glimlachen naar de man en daarna ging ik met Jess ergens achterin zitten en gooide daarna mijn tas op mijn bank en ging wat beter zitten. Mijn blik ging nog eens kort naar onze leraar en geamuseerd keek ik toe hoe de man zijn kalmte probeerte te bewaren maar de grote kloppende ader in zijn voorhoofd - die er altijd zo uitzag alsof het ging ontploffen- toonde duidelijk aan hoe gestressd hij wel niet was. De opa... Zin om zijn les te volgens had ik niet dus liet ik mijn blik en aandacht neer Jess glijden die lichtjes naar me glimlachte. Haar zachte hand zocht te mijne oner de tafel en een zwak glimlachje sierde ook mijn lippen toen ze deze vond. Erg lang kon ik niet op haar boos blijven, tenzij ze met iemand anders zat te flirten, maar dat was nu het geval niet. Ze bracht mijn hand naar haar lippen en drukte er een kusje op waardoor ik grijnsde en toe keek hoe ze met mijn vingers aan het spelen was. MEt mijn vrijehand streelde ik door haar haren heen en drukte mijn lippen op die van haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jessica 'Jess' Mia Crawford || Cheerleader and fashiongeek || 12th grade

    Vanuit mijn ooghoek zie ik hoe Benjamin een tikkeltje geamuseerd naar de leraar kijkt, die met moeite de orde in de klas weet te bewaren - Nathan en Ira zitten naast elkaar, dan vraag je gewokn om problemen en daarbij komt meer dan de helft van de klas te laat, ik en Benjami horen bij die groep. Ik lach even maar weet er een onschuldig kuchje van te maken en de leraar kijkt me enkel even achterdochtig vanonder zijn bril aan voordat hij weer verder gaat met zijn verhaal over vergelijkingen. Ik rol even met mijn ogen en een diepe zucht verlaat mijn lippen, dit is zo saai, ik snap het allemaal al. Ja dat klopt, ik ben eigenlijk een ontzettende nerd, maar wel een hele coole en leuke nerd. Inplaats van echt nog moeite doen om op te letten concentreer ik me op Benjamin's hand en kijk hem aan. Tevreden zie ik hoe er een grijs om zijn lippen speelt en hoe hij mijn haren zachtjes begint te strelen. Wanneer hij zijn lippen dichterbij brengt kijk ik hem voor een tel vreemd aan maar voel dan hoe hij mijn lippen kust en een zacht, verrukt geluidje verlaat mijn keel, hoewel het enkel hoorbaar is voor hem gezien het geluidje wordt gesmoord door de kus. Gretig kus ik hem terug en vlecht mijn vingers in zijn haren waarbij ik iets dichter bij hem ga zitten en met mijn duimen zijn kaken streel. Met mijn tong glij ik zachtjes en plagend over zijn onderlip voor toestemming en ik wil net weer met mijn handen met zijn haren spelen wanneer de leraar ons intieme momentje verstoord.
    "Juffrouw Crawford, kunt u dit soort interacties met Meneer O'Donnel niet uitstellen tot na de les?" hij kijkt me geamuseerd aan waardoor ik nog net niet moet kokhalzen, bah. Ik wissel even een speelse blik met Benji voordat ik met een engelengezicht de man aankijk.
    "Het spijt me zeer meneer, ik had niet in de gaten dat dit zo aanstootgevend zou zijn voor u." zeg ik zowel poeslief als ontzettend, heel erg sarcastisch en ik kijk even met pretogen naar Benjamin voordat ik weer een korte kus op zijn lippen druk.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 14:11 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade | Grumpy at the moment





    Ik schrik een beetje op als ik naast me mijn naam hoor. Ik zie dat ik omringd ben door Hadley en Kyros. Hadley zit naast me met een brede glimlach en ze leunt wat naar me toe. Ze vraag waarom ik zo plotseling een feest wil organiseren en daarna vraagt ze of haar beste vriend mee mag. Het ontgaat me even volledig wie haar beste vriend ook al weer is, dus ik knik automatisch. Het is de bedoeling dat het een groot feest wordt, een feest die over maanden nog besproken wordt. Hadley is een goed meisje, ze weet dat ze geen mensen mee moet nemen die niet welkom zijn - dus wat kan er fout gaan? Ik draai me naar Hadley's kant toe.
          'Dus... een feestje zaterdag? Nog iets speciaals of gewoon omdat je weer eens home alone bent?' vraagt Kyros
          'Mijn moeder en haar vriend zijn dit weekend weg,' zeg ik met een grijns. 'Het leek me leuk om daar gebruik van te maken'
          Jaren geleden is mijn moeder verhuisd om bij haar vriend te wonen, waardoor we nu in een groot huis wonen. Het huis van Theo, mijn stiefvader, is immens en mensen komen daarom graag naar mijn feestjes. Het feit dat hij een zwembad in de tuin heeft, maakt alles nog beter. Als de docent begint met praten, draai ik weer terug. Ik zat nooit verkeerd bij de docenten, omdat ik graag goed mijn best deed in de lessen. Waarom zou ik de lessen verpesten als dit mijn kans vergroot op een goede sportbeurs? Het liefste zien de coaches een getalenteerde footballspeler die ook wat hersenen in zich heeft.
          'Je moet tegen je vrienden zeggen dat ze hun zwembroek en bikini meenemen,' zeg ik zonder naar Hadley of Kyros te kijken, zodat de docent niet door heeft dat ik aan het praten ben. Hij vertelt iets over de afgelopen toetsen. 'We hebben het zwembad tot onze beschikking'

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 12:40 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JONAH MITCHELL GOULD


    Leerlingen. Ze waren er in zoveel soorten en maten. IJverige leerlingen, minder ijverige leerlingen. Meisjes in cheerleaderoutfits en jongens met de welbekende rood met witte jasjes. Ik kijk even rond en als uiteindelijk iedereen binnen is, pak ik er de cijferlijst van afgelopen toets bij. De punten zijn zowel prachtig als bedroevend.
          'Goedemorgen allemaal,' zeg ik door de klas heen. 'Als eerste zal ik de punten opnoemen van de toets van twee weken geleden.'
          'Miss Galloway: 9.5 - goed gedaan.
    Mister Venson, een 4.5 - minder goed.
    Mister Raith, een 8.8 - goed gedaan Kyros.
    Miss Crawford, een 8.6 - netjes
    Miss Green, heel goed gedaan - een 9.6
    Mister Hughes, vanwege een afwezigheid een 1 - we bespreken na de les een mogelijkheid om de toets in te halen.
    Mister O'donnel, een 5.5 - minder goed dan verwacht, neem ik aan?
    Mevrouw Barnes, hetzelfde als Lucas een 1 - kom je ook even langs na de les?
    Miss Emerson, een 8.9 - erg mooi!
    Mister Parker, een 3.5 - misschien is het tijd voor bijles?
    En last but not least: Mister Montgomery met een 10. Baas boven baas, Finn?


    Ghehe ik kon het niet laten om Finn het beste punt te geven, because that's how he rolls :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ira Keano Venson




    'Ira, wat was er trouwens met Hale?' Er valt enige nieuwsgierigheid in zijn stem waar te nemen en ik haal mijn arm van zijn schouder af om vervolgens naast hem plaats te nemen. 'Niets bijzonders,' Antwoord ik nonchalant, waarna ik nog een hap van mijn appel neem, die waarschijnlijk over enkele minuten wel weg zou moeten. Zolang er niets van word gezegd, blijf ik er van genieten.
    Ik vis mijn mobiel uit mijn broekzak, zodra mijn been begint te trillen. Dit onaangename gevoel houdt vrijwel direct op, wat betekent dat het een berichtje is en ik niet gebeld wordt. Niet dat ik anders had verwacht, maar het had gekund. Met mijn, of eigenlijk Hadleys, appel in mijn ene hand, open ik het berichtje met mijn andere hand en lees het vluchtig door. 'Bro, zaterdagavond feest bij mij thuis. Neem vrienden mee!' Een grijns komt op mijn gezicht te staan, al begon mijn hoofd al te bonzen bij het lezen van het woord 'feest'. Echter weerhoud het me er niet van om niet te gaan. Ik sla geen feestjes over, behalve op zondag.
    Mijn blik glijd naar Finn en ik knik even naar hem met een lichte grijns op mijn gezicht, om aan te duiden dat ik wel zeker aanwezig ben. Hij zal vast het hele team uit hebben genodigd, dus hen zal ik zelf niet meer hoeven mee te vragen. Ik zou sowieso Kaj mee vragen, de vriend uit mijn oude wijk en verder moet ik er nog over nadenken, maar het komt wel goed. Finn kennende wordt het een geweldig feest.
    Ik hoor de leraar gesprekken voeren met de leerlingen die later binnendruppelen dan de bel en terwijl hij zijn aandacht ergens anders op richt, krijg ik de kans om Nathan zijn boeken subtiel in het midden van de tafel neer te leggen. Hij heeft het geluk gehad dat hij de goede boeken in zijn tas had zitten, ik daar in tegen niet en moet zeggen dat ik niet de behoefte had om mijn boeken nog uit mijn kluis te gaan halen, toen ik eenmaal wist welk vak er volgde.
    Ik draai mijn hoofd opzij, zodra er een hoop kabaal aan mijn rechterzijde wordt gemaakt en ik weet een kort lachje uit te stoten. Natuurlijk is het niemand anders dan Charlie. Mijn ogen volgen haar bewegingen wanneer ze de stoel rechtop zet en een plaats uitzoekt om te gaan zitten. Ze kruisen elkaar echter, wanneer ze naar me kijkt en even glimlacht om vervolgens naar de leraar te kijken.
    Alsof mijn hoofdpijn niet erger kon worden, begint meneer Gould met het opnoemen van de behaalde cijfers van de toetsen die we twee weken geleden hebben gemaakt, of tenminste, die de meesten hebben gemaakt. Bij het horen van de 9,5 voor Hale, kijk ik haar met een kleine grijns en een schuddend hoofd aan. Hoe krijgt ze het voor elkaar? Ik keer mijn hoofd echter naar de leraar, zodra mijn naam hardop wordt uitgesproken. 'Mister Venson, een 4.5 - minder goed.' Oh, fijn. Het betekent echter wel dat ik op dit moment nog net aan een voldoende voor wiskunde zal staan. Ik kan niet zeggen dat ik veel beter had verwacht, gezien mijn gemiddelde iets hoger ligt dan een 5,5, maar leuk om te horen is het niet. Gelukkig ben ik niet degene met het laagste cijfer, dat zou nog eens wat zijn.
    Nadat de leraar alle cijfers heeft opgenoemd, gaan zijn ogen door de klas heen om vervolgens op onze tafel te belanden. 'Ira, zou je die appel weg kunnen doen? Daarbij zal je cijfer niet veel beter worden zonder boeken, maar ik hoop dat je – je daar bewust van bent.' Ik kijk hem aan en zonder te antwoorden werp ik, na nog een laatste hap te hebben genomen, de appel in de prullenbak die niet al te ver van hem af staat. Op het laatste moment was hij even bang dat de appel ernaast zou vallen, maar het was raak op het nippertje.
    'He, ga je mee naar Finn zaterdag?' De leraar heeft zijn aandacht weer op de les gericht, en gezien Charlie praktisch naast me zit, met een smal looppad ertussen, valt mijn gefluister wel te verstaan. Mijn ogen kijken naar Charlie, en ik vraag me af wat ze zal antwoorden. Ik heb sowieso niet veel met haar gesproken, dus ik ben er ook niet zeker van of ze een feestbeest is of niet, maar dat betekent niet dat ik haar niet kan uitnodigen.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 14:53 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Syden Ara Emerson

    Weirdo - 17



    Bij het moment van binnenkomen waren er al gelijk irritaties tussen Vanx en de leraar. Ja oké, Vanx had nogal schijt aan het komen opdagen bij wiskunde, maar dan hoefde de leraar niet zo te reageren.
    “Nou, het lijkt er meer en meer op dat ik niet de enige ben die een hekel aan maandagen heeft,” zei Vanx toen ze eenmaal zaten. Het kwam er luider uit dan ze in eerste instantie bedoeld had, iets dat hij duidelijk niet leek te appreciëren aangezien de man abrupt stopte met schrijven. Eventjes leek hij dan ook iets te willen zeggen maar uiteindelijk besloot hij om het zo te laten en begon hij weer waar hij was gestopt. Vanx schoof de boeken, die voor haar lagen voor Syden's neus waarna ze verveeld onderuit zakte. Syden grinnikte even en opende haar boeken, om er verder ook niet veel aandacht aan te besteden.
    Niet veel later kwam ook Charlie nog het lokaal binnenwandelen. Daar gedroeg de leraar zich – natuurlijk – heel anders tegen. Het zou Syden totaal niets verbazen als geen enkele leraar vrienden was met Vanx. Syden zuchtte even. Vandaag zouden ze waarschijnlijk het cijfer van de toets van twee weken geleden terugkrijgen.
    Uit het niets begon haar mobiel te trillen. Syden zuchtte even, de leraar echter was niet aan het opletten en Syden pakte haar mobiel even, om daarna te zien dat ze van zowel Jacelyn als Kyros een uitnodiging voor het feest van Montgomery zaterdag had gekregen. Syden zuchtte even en showde het toen aan Vanx. “Niks te doen Zaterdag? Anders gaan we even een feestje verkloten,” fluisterde ze tegen haar, waarna ze het doorstuurde naar Vanx, Owen en Charlie.
    Ze legde haar mobiel weer weg. Het was niet dat ze een heel grote klas hadden opzich, het waren er eigenlijk best weinig. De leraar had papieren in zijn handen – waarschijnlijk de toetsen. Syden was benieuwd of ze hoger dan Kyros had, wat de laatste keer niet het geval was.
    “Goedemorgen allemaal,” zei de leraar uiteindelijk toen iedereen binnen was – en zat. “Als eerste zal ik de punten opnoemen van de toets van twee weken geleden,” vervolgde hij.
    “Miss Galloway: 9.5 - goed gedaan, Mister Venson, een 4.5 - minder goed, Mister Raith, een 8.8 - goed gedaan Kyros,” zei Mister Gould en Syden zuchtte even. Kyros had weer mega hoog gehaald. Miss Crawford, een 8.6 – netjes, Miss Green, heel goed gedaan - een 9.6,” vervolgde hij. Syden tikte met haar vingers op de tafel.
    Mister Hughes, vanwege een afwezigheid een 1 - we bespreken na de les een mogelijkheid om de toets in te halen, Mister O'donnel, een 5.5 - minder goed dan verwacht, neem ik aan? Mevrouw Barnes, hetzelfde als Lucas een 1 - kom je ook even langs na de les?” zei de leraar toen. Syden keek Vanx even aan.
    “Was iemand weer eens te lui om te komen opdagen?” vroeg Syden toen aan haar. Ze grijnsde even.
    "Miss Emerson, een 8.9 - erg mooi! Mister Parker, een 3.5 - misschien is het tijd voor bijles? En last but not least: Mister Montgomery met een 10. Baas boven baas, Finn?” sloot de leraar af.
    Het moment dat Syden hoorde dat ze hoger had gehaald dan Kyros schoof ze haar boeken naar de tafel van Vanx en sprong ze op haar eigen tafel. “I won. I won,” riep ze door de klas heen terwijl ze een vreugdedansje deed op haar tafel. Deze toets had zij gewonnen. Ze keek Kyros aan en lachte even, dit zou hij niet leuk gaan vinden.
    Syden deed nog een vreudgedansje toen ze weer van haar tafel af sprong. Ze maakte een korte buiging. “Altijd geweldig wanneer je 0,1 hoger haalt, niet Kyros?” vroeg Syden lachend aan Kyros. Ze ging met een brede glimlach om haar mond op haar tafel zitten om de reacties – de negatieve zouden haar toch niet boeien – van haar klasgenoten te zien.
    “Kom maar met jullie opmerkingen, I am so ready for it,” zei Syden lachend en ze nam haar boeken weer op schoot. Ze keek de leraar aan, die Syden een beetje aanstaarde en vervolgens zijn hoofd schudde.
    Syden lachte nogmaals even.


    (Ja, Syden gaat op de tafel staan dansen omdat ze de “competitie” tussen Kyros en haarzelf heeft “gewonnen” hehe. Since that is Syden :Y) )

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 14:56 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Cassandra 'Cass' Jordan West

    Popular || Outfit



    ''Heb je de newbie rondgeleid?'' vroeg Jace me en ik knikte even. ''Ja.. Ze wou weten waar het was, maar ik liep maar mee omdat ik tochdezelfde les had..'' zei ik nonchalant en ik grinnik even zachtjes. Ik keek even naar voren, richting de leraar. Ik had geluk dat ik al een tijdje vloeiend Russisch kon spreken, het voordeel van jezelf snel vervelen. Niko, zoals bijna iedereen deze docent altijd noemde, was dan ook meer dan tevreden met mijn cijfers in deze klas. Maar dat waren alle docenten. Tja. Je moet wel wat bereiken wil je naar een grote universiteit. No?
    ''En, je gaat zeker toch wel naar Finn's feest zaterdag?'' vroeg Jace aan me en ik knik. ''Ik zou het niet willen missen. Hij weet tenminste hoe je een goed feest neerzet..'' zeg ik glimlachend. Ik kijk haar weer aan. ''Jij komt ook, neem ik aan? Nog dingen waar ik op moet letten. Dresscode, thema?'' vroeg ik haar. Niet dat het een heel groot probleem voor mij moest worden. Mijn kledingkast was enorm, en als ik niets vond dat ik een beetje goed vond... Nou ja.. Daar zijn creditcards voor, nietwaar? Ik kijk even naar mijn telefoon die kort oplicht en pak hem snel. Ik zie een paar berichtjes en ik scroll er even doorheen. Alles zei echter hetzelfde en dat is dat ze zeker weten zouden komen zaterdag en hun mensen mee zouden nemen. Wat dus ook zou betekenen dat het niet alleen mensen van school zouden zijn, al had ik dat sowieso niet verwacht..

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 15:55 ]


    El Diablo.