• "Happy Hunger Games, and May the odds be ever in your favour"





    Voor deze versie van Weerwolven van Wakkerdam zoek ik dertig active kandidaten die bereid zijn om deel te nemen net zolang totdat hun sterven of winnen. Indien je jezelf opgeeft, geef dan zowel je naam/schuilnaam op.


    Rollen ( onder de spoiler )

    15 Tributen
    De tributen vervangen de burgers in het normale weerwolven van wakkerdam, elke dag stemmen ze op de persoon van wie zij denken dat hij/zij een beroepstribuut is. Stem verstandig want ook als degene met de meeste stemmen onschuldig is, dan zal diegene alsnog sterven. Overdag doet iedereen alsof hij/zij een tribuut is.

    5,Beroepstributen
    De beroepstributen vervangen de weerwolven van het originele spel, elke nacht zullen zij onder vergadering in een inactive story die ik voor hun aanmaak overleggen wie de volgende dode is. Overdag doen ze alsof ze volkomen onschuldig zijn in de hoop om niet gedood te worden.
    De volgende namen van tributen zijn beroepstributen:
    ~ Cato
    ~Clove
    ~Marvel
    ~Brutus
    ~Enobaria

    Vossensnuit
    Vossensnuit vervangt de rol van de ziener, elke nacht zal ze een van de tributen bespioneren en zo zal zij ook zijn/haar rol weten, elke nacht stuurt vossensnuit de spelleider een PB met de naam van wie zie zij de rol wilt weten. Overdag kan ze er gebruik van maken om een beroepstribuut te elimineren, wat nogal riskant is want dan is de kans dat je de volgende dag niet meer ontwaakt nogal groot.

    Peeta
    Peeta is de beschermengel van het originele spel, elke nacht mag hij twee personen uit kiezen die die nacht niet dood kunnen gaan. Hij mag niet twee dagen achter elkaar dezelfde personen beschermen, zichzelf beschermen is ook mogelijk. Als hij een geliefde beschermt is de andere geliefde automatisch ook beschermt, tenzij hun beide eigenlijk doodgaan, dan is het voor beide geliefde niet effectief en gaan ze beiden dood.

    Glimmer en Cashmere
    Glimmer en Cashmere zijn de sletten van het originele spel, elke nacht kiezen ze de persoon uit bij wie ze de nacht door wilt brengen. Als de beroepstributen Cashmere of Glimmer wilt doden, mislukt dat omdat ze beide ergens anders slapen. Kiest Cashmere of Glimmer ervoor om te slapen bij de persoon die die nacht zal sterven, dan gaat zij ook dood. Ze zal ook sterven als ze slaapt bij een beroepstribuut.

    Gloss
    Gloss vervangt Cupido in het originele spel, in de eerste nacht stuurt hij een pb met daarin de twee personen die hij gaat koppelen. Nadat hij dat heeft gedaan wordt hij weer een normale tribuut.

    Katniss
    Katniss vervangt de jager in het originele spel, ze is eigenlijk een normale tribuut totdat ze sterft ( op welke wijze dan ook) mag ze een persoon mee het graf in nemen, als ze gedood wordt, krijgt ze een pb en dan moet ze opgeven wie degene is die ook sterft.

    Beetee
    Beetee vervangt de heks in het originele spel, elke nacht krijgt hij een pb met daarin de naam van de volgende doden, met deze informatie kan hij kiezen of hij haar/hem redt en/of hij een vergif gaat gebruiken. Elk drankje kan hij eenmalig gebruiken.

    Wiress
    Wiress vervangt de rol van de dorpsgek, Wiress kan niet gedood worden door de stemming, indien ze de meeste stemmen krijgt, sterft ze niet maar dan kan ze niet meer meestemmen en haar rol is dan bekend. Alle andere manieren van moorden kunnen Wiress wel doden.

    Mags
    Mags vervangt de rol van de dorpsoudste, ze kan niet gedood worden door de eerste beroepstributenaanval, maar de tweede keer sterft ze wel.

    De District 3 Jongen
    De district 3 jongen vervangt de rol van de kleine wilde. In het begin van het spel stuurt hij een pb met daarin de naam van een andere speler die aandient als zijn voorbeeld. Als zijn voorbeeld sterft, wordt het wilde kind een weerwolf.



    De Regels ( onder de spoiler )

    ~de huisregels van quizlet
    ~hou je rol geheim
    ~Naamswijzigingen en vakanties etc. doorgeven
    ~indien je geen beroepstribuut bent, werk niet samen
    ~ geen vriendjes-vijanden politiek
    ~Speel eerlijk
    ~Dood is Dood, nadat je op welke wijze gestorven ben, mag je niet meer reageren, uiteraard mag je nog wel de wedstrijd volgen maar af is af
    ~ Er is geen prijs, dit spel is enkel voor de plezier




    Deelnemers
    1. Marijsel|| Annemarije||Vossensnuit||Nacht1
    2. 199|| Levi||Tribuut||Nacht2
    3. Khronos|| Sav||Glimmer||Dag 4
    4. Unshadowed||Jente||Tribuut||Nacht2
    5. Involved|| Elly||Tribuut||Dag 1
    6. Furiosa||Nikki||Beetee||Nacht 5
    7. Painkiller|| Qing||Clove||Nacht 5
    8. Gunnulfsen||Dore
    9. Tsundoku|| Marjolein||Tribuut||dag 5
    10. MrsWhitesides|| Fay||Tribuut||Nacht 1
    11. Sibyl||Julia
    12. Black|| Lisa||Cato||Dag 6
    13. Grohl||Elia
    14. Edilio|| Ness||Gloss||Nacht 6
    15. Frenchcore|| Lotte
    16. Hazy|| Bianca
    17. Hermelien16|| Hermelien
    18. Gailsel||Gail||Cashmere||Nacht 1
    19. Fictionalworld|| Vera
    20. Sociopaths|| Marie||Tribuut||Nacht 6
    21. JBarakat||Sarita
    22. SadisticElz||Elz||Katniss||Dag 2
    23.Dylazing||Sylvester
    24.Audora|| Ruskow
    25.Backbiter||Wendy||Tribuut||Nacht 6
    26. Orvieto|| District 3 Jongen||Dag 3
    27. Liopleurodon||Felicia
    28. Spotgaai||Marlies||Brutus||Dag 7
    29. IamSherlocked||Sharon
    30.Shank||Rani||Tribuut||Dag 2






    Toestemming (onder spoiler)
    Beste Sublatti,
    Hierbij geef ik je toestemming om te gaan beginnen met je Weerwolven van Wakkerdam The Hunger Games wedstrijd. Ik wens je heel veel plezier met het organiseren!

    Groetjes,
    Marijsel
    Wedstrijdmoderator


    De Story

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 7:20 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Dag 7


    Vergeet niet te stemmen

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 17:34 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Sorry dat ik dit vraag maar mag Frenchcore niet uit het spel? Ik zie dat zij geen keer heeft gestemd, geen enkel hoofdstuk gelezen en niet eens een abo heeft op de story. Dus ik denk dat ze helemaal vergeten is dat ze zich heeft ingeschreven hiervoor. Ze zal denk ik geen wolf zijn, anders had ze toch wel die hoofdstukken gelezen. Omdat ze niks bijlevert aan het spel gaan de wolven haar natuurlijk ook niet doden want ze is totaal geen bedreiging zo. Als we alle wolven hebben gedood, is het oneerlijk dat zij tussen de winnaars staat.


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    Sorry dat ik dit vraag maar mag Frenchcore niet uit het spel? Ik zie dat zij geen keer heeft gestemd, geen enkel hoofdstuk gelezen en niet eens een abo heeft op de story. Dus ik denk dat ze helemaal vergeten is dat ze zich heeft ingeschreven hiervoor. Ze zal denk ik geen wolf zijn, anders had ze toch wel die hoofdstukken gelezen. Omdat ze niks bijlevert aan het spel gaan de wolven haar natuurlijk ook niet doden want ze is totaal geen bedreiging zo. Als we alle wolven hebben gedood, is het oneerlijk dat zij tussen de winnaars staat.


    Ik heb even gekeken en ja, ze zit er nog in. Ik bepaal of ik later maatregelen neem.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Sublatti schreef:
    Dag 7


    Vergeet niet te stemmen


    Je hebt een klein foutje et je codes gemaakt ;)

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 15:31 ]


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Je hebt een klein foutje et je codes gemaakt ;)



    Dat zie ik maar ik vergeleek de codes maar ze waren exact hetzelfde dus ik kan er niks aandoen ;)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Als je bedoelt dat je de fout niet kan vinden, ik heb het even in mijn post aangepast, zodat hij juist is. Je hebt gewoon een ] ipv een = geschreven :)


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    Als je bedoelt dat je de fout niet kan vinden, ik heb het even in mijn post aangepast, zodat hij juist is. Je hebt gewoon een ] ipv een = geschreven :)



    Whoops, ik heb er overheen gekeken :'). Ik pas het zsm aan!


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Waarom staat er eigenlijk zo'n streep tussen de deelnemerslijst? Onder nummer 25.


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    Waarom staat er eigenlijk zo'n streep tussen de deelnemerslijst? Onder nummer 25.


    Geen idee, dezelfde codes doen het bij het verhaal normaal maar hier niet.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Sublatti schreef:
    (...)

    Geen idee, dezelfde codes doen het bij het verhaal normaal maar hier niet.


    In het hoofdstuk staat het ook zo. Heb je ergens [ rule ] ingevoegd?


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    (...)

    In het hoofdstuk staat het ook zo. Heb je ergens [ rule ] ingevoegd?


    Bij mij niet maar dat kan ook liggen aan me mobieltje, ik heb [ rule ] nergens ingevoerd


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Schrijf bij backbiter anders haar naam even (Wendy), je hebt er nu een aantal keer '-' achter elkaar gezet en dat kan misschien die streep geven.


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    Schrijf bij backbiter anders haar naam even (Wendy), je hebt er nu een aantal keer '-' achter elkaar gezet en dat kan misschien die streep geven.



    Blijkbaar was dat het :) omdat ze geen naam doorgaf en ik het zelf niet wist deed ik gewoon wat streepjes.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Sublatti schreef:
    (...)


    Blijkbaar was dat het :) omdat ze geen naam doorgaf en ik het zelf niet wist deed ik gewoon wat streepjes.


    En we hebben meteen ook een nieuwe manier gevonden om een streep te zetten :')


    What would Emma do?

    Vandaag is de laatste dag om te stemmen en ik heb maar drie stemmen


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina