• "Happy Hunger Games, and May the odds be ever in your favour"





    Voor deze versie van Weerwolven van Wakkerdam zoek ik dertig active kandidaten die bereid zijn om deel te nemen net zolang totdat hun sterven of winnen. Indien je jezelf opgeeft, geef dan zowel je naam/schuilnaam op.


    Rollen ( onder de spoiler )

    15 Tributen
    De tributen vervangen de burgers in het normale weerwolven van wakkerdam, elke dag stemmen ze op de persoon van wie zij denken dat hij/zij een beroepstribuut is. Stem verstandig want ook als degene met de meeste stemmen onschuldig is, dan zal diegene alsnog sterven. Overdag doet iedereen alsof hij/zij een tribuut is.

    5,Beroepstributen
    De beroepstributen vervangen de weerwolven van het originele spel, elke nacht zullen zij onder vergadering in een inactive story die ik voor hun aanmaak overleggen wie de volgende dode is. Overdag doen ze alsof ze volkomen onschuldig zijn in de hoop om niet gedood te worden.
    De volgende namen van tributen zijn beroepstributen:
    ~ Cato
    ~Clove
    ~Marvel
    ~Brutus
    ~Enobaria

    Vossensnuit
    Vossensnuit vervangt de rol van de ziener, elke nacht zal ze een van de tributen bespioneren en zo zal zij ook zijn/haar rol weten, elke nacht stuurt vossensnuit de spelleider een PB met de naam van wie zie zij de rol wilt weten. Overdag kan ze er gebruik van maken om een beroepstribuut te elimineren, wat nogal riskant is want dan is de kans dat je de volgende dag niet meer ontwaakt nogal groot.

    Peeta
    Peeta is de beschermengel van het originele spel, elke nacht mag hij twee personen uit kiezen die die nacht niet dood kunnen gaan. Hij mag niet twee dagen achter elkaar dezelfde personen beschermen, zichzelf beschermen is ook mogelijk. Als hij een geliefde beschermt is de andere geliefde automatisch ook beschermt, tenzij hun beide eigenlijk doodgaan, dan is het voor beide geliefde niet effectief en gaan ze beiden dood.

    Glimmer en Cashmere
    Glimmer en Cashmere zijn de sletten van het originele spel, elke nacht kiezen ze de persoon uit bij wie ze de nacht door wilt brengen. Als de beroepstributen Cashmere of Glimmer wilt doden, mislukt dat omdat ze beide ergens anders slapen. Kiest Cashmere of Glimmer ervoor om te slapen bij de persoon die die nacht zal sterven, dan gaat zij ook dood. Ze zal ook sterven als ze slaapt bij een beroepstribuut.

    Gloss
    Gloss vervangt Cupido in het originele spel, in de eerste nacht stuurt hij een pb met daarin de twee personen die hij gaat koppelen. Nadat hij dat heeft gedaan wordt hij weer een normale tribuut.

    Katniss
    Katniss vervangt de jager in het originele spel, ze is eigenlijk een normale tribuut totdat ze sterft ( op welke wijze dan ook) mag ze een persoon mee het graf in nemen, als ze gedood wordt, krijgt ze een pb en dan moet ze opgeven wie degene is die ook sterft.

    Beetee
    Beetee vervangt de heks in het originele spel, elke nacht krijgt hij een pb met daarin de naam van de volgende doden, met deze informatie kan hij kiezen of hij haar/hem redt en/of hij een vergif gaat gebruiken. Elk drankje kan hij eenmalig gebruiken.

    Wiress
    Wiress vervangt de rol van de dorpsgek, Wiress kan niet gedood worden door de stemming, indien ze de meeste stemmen krijgt, sterft ze niet maar dan kan ze niet meer meestemmen en haar rol is dan bekend. Alle andere manieren van moorden kunnen Wiress wel doden.

    Mags
    Mags vervangt de rol van de dorpsoudste, ze kan niet gedood worden door de eerste beroepstributenaanval, maar de tweede keer sterft ze wel.

    De District 3 Jongen
    De district 3 jongen vervangt de rol van de kleine wilde. In het begin van het spel stuurt hij een pb met daarin de naam van een andere speler die aandient als zijn voorbeeld. Als zijn voorbeeld sterft, wordt het wilde kind een weerwolf.



    De Regels ( onder de spoiler )

    ~de huisregels van quizlet
    ~hou je rol geheim
    ~Naamswijzigingen en vakanties etc. doorgeven
    ~indien je geen beroepstribuut bent, werk niet samen
    ~ geen vriendjes-vijanden politiek
    ~Speel eerlijk
    ~Dood is Dood, nadat je op welke wijze gestorven ben, mag je niet meer reageren, uiteraard mag je nog wel de wedstrijd volgen maar af is af
    ~ Er is geen prijs, dit spel is enkel voor de plezier




    Deelnemers
    1. Marijsel|| Annemarije||Vossensnuit||Nacht1
    2. 199|| Levi||Tribuut||Nacht2
    3. Khronos|| Sav||Glimmer||Dag 4
    4. Unshadowed||Jente||Tribuut||Nacht2
    5. Involved|| Elly||Tribuut||Dag 1
    6. Furiosa||Nikki||Beetee||Nacht 5
    7. Painkiller|| Qing||Clove||Nacht 5
    8. Gunnulfsen||Dore
    9. Tsundoku|| Marjolein||Tribuut||dag 5
    10. MrsWhitesides|| Fay||Tribuut||Nacht 1
    11. Sibyl||Julia
    12. Black|| Lisa||Cato||Dag 6
    13. Grohl||Elia
    14. Edilio|| Ness||Gloss||Nacht 6
    15. Frenchcore|| Lotte
    16. Hazy|| Bianca
    17. Hermelien16|| Hermelien
    18. Gailsel||Gail||Cashmere||Nacht 1
    19. Fictionalworld|| Vera
    20. Sociopaths|| Marie||Tribuut||Nacht 6
    21. JBarakat||Sarita
    22. SadisticElz||Elz||Katniss||Dag 2
    23.Dylazing||Sylvester
    24.Audora|| Ruskow
    25.Backbiter||Wendy||Tribuut||Nacht 6
    26. Orvieto|| District 3 Jongen||Dag 3
    27. Liopleurodon||Felicia
    28. Spotgaai||Marlies||Brutus||Dag 7
    29. IamSherlocked||Sharon
    30.Shank||Rani||Tribuut||Dag 2






    Toestemming (onder spoiler)
    Beste Sublatti,
    Hierbij geef ik je toestemming om te gaan beginnen met je Weerwolven van Wakkerdam The Hunger Games wedstrijd. Ik wens je heel veel plezier met het organiseren!

    Groetjes,
    Marijsel
    Wedstrijdmoderator


    De Story

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 7:20 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Hazy schreef:
    Ik heb nog een vraagje aan Liopleurodon. Bij dag 4 ging je stemmen tellen en zei je dat het 4 personen waren, maar noemde er maar 3 op. (Backbiter, Edilio en Bluck.) Toen heb ik je gevraagd of de 4de persoon Spotgaai/Marlies was want zij had net zoals de 3 die je wel opnoemde ook 2x gestemd op een onschuldige. En Tsundoku ook, maar die was je misschien vergeten. (Ikzelf iig wel.) Toen zei je dit nog bij dezelfde stemronde. (...)
    Het leek er niet op dat je mijn bericht had gelezen. Het kan dat je mijn bericht in de story over het hoofd zag, maar het lijkt me een beetje gek als je zo'n grote tekst over het hoofd hebt gezien, aangezien je veel bezig bent met theorieën uit te zoeken.

    Maar ik heb nog eens teruggekeken en geen van de slachtoffers die toen al dood waren, had 2x gestemd op een onschuldige. Kun je me even zeggen wie je precies bedoelde? Dan kan ik het nachecken want ik maak wel eens een foutje met de stemmen bij te houden.

    Nu is dus gebleken dat Backbiter, Edilio onschuldig zijn, maar je stem wel naar hen uitging. En nu blijkt dat Spotgaai/Marlies een weerwolf was, zou het kunnen dat je haar bewust uit de theorie hebt gelaten.


    Ik heb spotgaai niet geteld als iemand die op meerderen gestemd had? Dan heb ik me vergist. De vierde waar ik het over had, was al dood, daarom stond die er dus niet tussen. Jammer genoeg heb ik mijn document niet meer, want mijn computer is gecrashed en daar stond alles op. Ik heb echt alleen de stemmen geteld van de mensen die stemden op de onschuldigen die dezelfde dag nog stierven, kan dat het zijn?
    Persoonlijk vond ik Backbiter heel verdacht, maar dat was jammer genoeg wel fout :')


    What would Emma do?

    Liopleurodon schreef:
    (...)

    Ik heb spotgaai niet geteld als iemand die op meerderen gestemd had? Dan heb ik me vergist. De vierde waar ik het over had, was al dood, daarom stond die er dus niet tussen. Jammer genoeg heb ik mijn document niet meer, want mijn computer is gecrashed en daar stond alles op. Ik heb echt alleen de stemmen geteld van de mensen die stemden op de onschuldigen die dezelfde dag nog stierven, kan dat het zijn?
    Persoonlijk vond ik Backbiter heel verdacht, maar dat was jammer genoeg wel fout :')

    Als ik het goed begreep, had je de stemmen geteld van de mensen die op onschuldigen stemden van de 3 rondes die waren geweest. Maar als je wel hebt geteld zoals je hierboven zegt, dan zou Spotgaai nog altijd daar bij hebben moeten staan. :p

    En van de doden zou het alleen SadisticElz, Shank of Orvieto kunnen zijn geweest, maar zij waren het niet. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    (...)
    Als ik het goed begreep, had je de stemmen geteld van de mensen die op onschuldigen stemden van de 3 rondes die waren geweest. Maar als je wel hebt geteld zoals je hierboven zegt, dan zou Spotgaai nog altijd daar bij hebben moeten staan. :p

    En van de doden zou het alleen SadisticElz, Shank of Orvieto kunnen zijn geweest, maar zij waren het niet. :p


    Dan denk ik dat ik fout geteld heb of dacht dat ze al dood was :')


    What would Emma do?

    Ik heb het gevonden: Ik heb de stemmen op Orvieto niet meegeteld, omdat die eventueel later (als ze leefde) nog in een weerwolf kon veranderen.


    What would Emma do?

    Liopleurodon schreef:
    Ik heb het gevonden: Ik heb de stemmen op Orvieto niet meegeteld, omdat die eventueel later (als ze leefde) nog in een weerwolf kon veranderen.

    Dat klopt ook niet, want dan zou je niemand hebben opgenoemd. :p Want bv. Bluck had gestemd op Audora, Shank en Orvieto. Als je de stemmen op Orvieto niet meetelt dan had ze maar 1 stem op een onschuldige. En dit is dus hetzelfde bij AwkwardTurtle En Edilio.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik kan niet meer volgen...


    16 - 09 - '17

    Hazy schreef:
    (...)
    Dat klopt ook niet, want dan zou je niemand hebben opgenoemd. :p Want bv. Bluck had gestemd op Audora, Shank en Orvieto. Als je de stemmen op Orvieto niet meetelt dan had ze maar 1 stem op een onschuldige. En dit is dus hetzelfde bij AwkwardTurtle En Edilio.


    Ik snap er ook niets meer van, ik ga nog eens opnieuw tellen :')


    What would Emma do?

    Oke, ik heb mijn stemmen opnieuw geteld en ik kom hier op uit:

    Edilio //
    199 /
    Kangster /
    Liopleurodon /
    Orvieto /
    Backbiter //
    Kangster /
    Furiosa /
    Hazy /
    Spotgaai //
    Pamplemousse /
    Anduin //
    Tsundoku //
    hermelien16 /


    Spotgaai had er inderdaad ook 2 en was mijn vierde persoon dan. Ik geloof dat ik moet fout gelezen hebben en dacht dat ze dood was of zo, maar Backbiter heeft haar ook nog opgenoemd ;)


    What would Emma do?

    Nee, dat klopt nog steeds niet met wat je eerst had. D: Nu staat Anduin erbij, en Pamplemousse (Bluck) niet. xD Ik denk dat je die 2 even door elkaar hebt gehaald nu. :p Maar dan zou je dus verkeerd hebben gezien bij Tsundoku en Spotgaai.

    En ik weet niet wat je bedoelt met "BackBiter" heeft haar ook nog genoemd". :p Bedoel je mij niet?


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik begin me eigenlijk een beetje af te vragen of ik niet bij de verkeerde WvW bezig ben, want ik snap er niets meer van :')

    Hazy Hazy3 weken geleden
    @StephenFry, je zegt dat er 4 zijn, maar noemt er maar 3. :p Ik denk dat de vierde die je bedoelt Spotgaai is? Ik heb namelijk nu ook alle stemmen eens op een rijtje gezet.

    En omdat de beroepstributen niets van zich lieten horen aan Sublatti, heb ik ook gekeken naar wie er de laatste 2 rondes niet heeft gestemd (en dus niet echt bezig is geweest met de wedstrijd).
    Dit waren degenen die de laatste 2 rondes geen stem uitbrachten:


    Het kunnen natuurlijk allemaal net zo goed gewone tributen zijn die gewoon geen tijd hadden, of vergaten te stemmen. Painkiller, Lizor en Kishimoto lieten wel iets van zich horen in het topic tijdens de 3de stemronde, maar hebben geen stem uitgebracht.

    Ik denk nog even na voordat ik een stem uitbreng. Ik hou zowel rekening met mijn eigen theorieën als die van Fictionalworld en StephenFry. Verder denk ik dat er geen theorieën waren dat alleen met deze WvW te maken heeft, die allereerste theorieën (met die vergelijking met WvW van HP) vind ik wat moeilijk na te gaan. :')


    Jup, jij was het. Ik weet echt niet waar ik met mijn hoofd zit :') Ik ga er gewoon van uit gaan dat ik heel slecht geteld heb.


    What would Emma do?

    Liopleurodon schreef:
    Ik begin me eigenlijk een beetje af te vragen of ik niet bij de verkeerde WvW bezig ben, want ik snap er niets meer van :')

    (...)

    Jup, jij was het. Ik weet echt niet waar ik met mijn hoofd zit :') Ik ga er gewoon van uit gaan dat ik heel slecht geteld heb.

    Haha, ik denk idd foutje bij het tellen. Ik heb soms ook de stemmen bij de verkeerde namen gezet. Kan gebeuren. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    (...)
    Haha, ik denk idd foutje bij het tellen. Ik heb soms ook de stemmen bij de verkeerde namen gezet. Kan gebeuren. :')


    Pff, geen stemmen meer tellen vanaf nu. Slechte manier. Al een geluk dat er niemand naar me geluisterd heeft toen.

    Alleen vraag ik me nog wel steeds af van waar die stemmen tegen Sibyl komen. Heeft er iemand een theorie of zo die ik gemist heb? Iedereen lijkt zo overtuigd :')


    What would Emma do?

    Liopleurodon schreef:
    (...)

    Pff, geen stemmen meer tellen vanaf nu. Slechte manier. Al een geluk dat er niemand naar me geluisterd heeft toen.

    Alleen vraag ik me nog wel steeds af van waar die stemmen tegen Sibyl komen. Heeft er iemand een theorie of zo die ik gemist heb? Iedereen lijkt zo overtuigd :')

    Je eigen theorie! :D Sibyl was alleszins de 3de persoon die voorkwam in jouw theorie. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    (...)
    Je eigen theorie! :D Sibyl was alleszins de 3de persoon die voorkwam in jouw theorie. :p


    Oke, ik ben het officieel kwijt :') Mijn theorie? Ik dacht dat we net besloten hadden dat die niet te betrouwen was? Al heb ik de tweede keer wel helemaal anders en opnieuw geteld. Dus die kan wel juist zijn, maar ik ben niet zeker.

    Ik doe aan te veel WvWs mee, ik moet echt wat minderen :')

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 23:27 ]


    What would Emma do?

    Liopleurodon schreef:
    (...)

    Oke, ik ben het officieel kwijt :') Mijn theorie? Ik dacht dat we net besloten hadden dat die niet te betrouwen was? Al heb ik de tweede keer wel helemaal anders en opnieuw geteld. Dus die kan wel juist zijn, maar ik ben niet zeker.

    Ik doe aan te veel WvWs mee, ik moet echt wat minderen :')


    Dat was pas nadat er al gestemt was he (;

    * verdwijnt weer naar achtergrond *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."