• Nothing is true, Everything is permitted
    <}




    Voor al de Assassin's Creed fans onder ons!
    Het viel me op dat er veel Assassin's Creed fans waren hier. Om alle fans bij elkaar te houden heb ik een speciale topic aangemaakt!

    Join the brotherhood:

    Assassins
    -Druckmann
    -Taka
    -Quokka
    -Itsuki
    -Elvenking
    -Cleiona
    -IamSherlocked
    -Monteriggioni
    -Penoza
    -Buurman_Mol
    Templars:

    -

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 9:03 ]

    Ook mensen die MP spelen, en fan zijn van MP characters?
    UGH! I adore AC MP! :'D

    And uh, Enjoy some Yusuf :3

    Moi! Ik vond Black Flag vooral geweldig, die heb ik echt ontzettend veel gespeeld, Edward is dan ook echt mijn favo assasin ^^
    En ik vond Rogue ook echt geweldig ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik wist gewoon meteen dat jij dit topic had gemaakt, hahahaha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Ik wist gewoon meteen dat jij dit topic had gemaakt, hahahaha.

    Hahahaha

    Groot fan hier! Alleen moet echt eens de consules en spellen eens zelf kopen :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Iemand al Syndicate bekeken/gespeeld? Heb hier helaas geen geschikte pc ervoor maar heb het spel even bekeken op het kanaal van TheRadbrad.
    Ik was al een optimist over deze maar toch heeft hij me positief verrast.. Wat ziet het er gaaf uit en geen of bijna geen glitches!


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Scout_ schreef:
    Iemand al Syndicate bekeken/gespeeld? Heb hier helaas geen geschikte pc ervoor maar heb het spel even bekeken op het kanaal van TheRadbrad.
    Ik was al een optimist over deze maar toch heeft hij me positief verrast.. Wat ziet het er gaaf uit en geen of bijna geen glitches!


    Ik heb alleen nog enkele trailers gezien haha. Het spel zelf heb ik helaas nog niet gezien. Wel heb ik gevraagd of iemand het binnenkort even voor me wilt downloaden want ja, minderjarige ik he :3

    En ik meld me ook als AC fan (goh, onverwacht he).


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb het al wel gespeeld bij GamesCom 3 maanden terug. Ik ben echt een hele grote fan maar ik moet zeggen Het viel echt tegen vergeleken met de andere spellen.

    Le joins :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Count me in! Heb vandaag Syndicate besteld :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vond bij syndicate de desmond/present story leuker dan de assassin story bijna D:
    What tha fuck happend with cool and awesome assassins? D:


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Xerxes schreef:
    Ik vond bij syndicate de desmond/present story leuker dan de assassin story bijna D:
    What tha fuck happend with cool and awesome assassins? D:


    Meen je dat? :o Ben het niet met je eens, ik vind Jacob en Evie toch behoorlijk cool en awesome (cool)


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Xerxes schreef:
    Ik vond bij syndicate de desmond/present story leuker dan de assassin story bijna D:
    What tha fuck happend with cool and awesome assassins? D:


    Zelfs "de side Character" Yusuf was badass-er dan Evie and Jacob. :W :W

    What is wrong with you guys!? (huil)


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.