• Nothing is true, Everything is permitted
    <}




    Voor al de Assassin's Creed fans onder ons!
    Het viel me op dat er veel Assassin's Creed fans waren hier. Om alle fans bij elkaar te houden heb ik een speciale topic aangemaakt!

    Join the brotherhood:

    Assassins
    -Druckmann
    -Taka
    -Quokka
    -Itsuki
    -Elvenking
    -Cleiona
    -IamSherlocked
    -Monteriggioni
    -Penoza
    -Buurman_Mol
    Templars:

    -

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 9:03 ]

    Sorry not sorry, ik ben aan het protesteren tegen Syndicate want ik wil Multiplayer en een leuk verhaallijn :W

    Scout_ schreef:
    (...)

    Meen je dat? :o Ben het niet met je eens, ik vind Jacob en Evie toch behoorlijk cool en awesome (cool)


    Nahhw, ik vind op zich de personages nog wel gaan en goed uitgewerkt.
    Ook is het origineel dat ze een tweeling nemen en dat je als het waren nu twee verhaallijnen volgt.
    Alleen die twee verhaallijnen vind ik niet echt veel. :X

    Evie is alleen aan het zoeken naar Piece of Eden en Jacob die is bezig met zijn gang op te starten.
    Heel veel ontwikkeling is er niet echt in en de verhaallijn loopt ook te goed af naar mijn mening.

    Ik bedoel in 2 dan voelde je echt hoe Ezio van een jongen veranderde in een echte man/moordenaar.
    Connor die zat heel erg in zijn strijd waar zijn loyaliteit lag.
    Edward heeft zijn hele leven geleefd als piraat en kwam er op het eind achter dat hij daardoor iedereen waar hij van hield is kwijt gerecht.
    En zo kan ik elke assassins wel even af gaan en heel kort en beknopt iets zeggen.

    Maar ik voel niet echt drama of pijn in de verhaallijn van Evie en Jacob.
    Ook had ik veel meer verwacht van Starrick en de andere templars.
    Ik zit nog een beetje te puzzelen wat Syndicate nou zo speciaal maakt.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ja daar geef ik je wel gelijk in. Er had veel meer diepgang in gekund en precies.. Meer drama.

    Zeker het einde vond ik erg saai. En hoewel er na het verslaan van Starrick het " ultieme romantische moment" tussen Henry en Evie moest plaats vinden.. Raakte dat me ook totaal niet. Er leek zo weinig opbouw in de weg daar naartoe. Een paar keer flauw flirten en ineens.. Kiss :')
    Maar de karakters op zich spreken me wel weer erg aan.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 22:02 ]


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Scout_ schreef:
    Ja daar geef ik je wel gelijk in. Er had veel meer diepgang in gekund en precies.. Meer drama.
    Zeker het einde vond ik erg saai. En hoewel er na het verslaan van Starrick het " ultieme romantische moment" tussen Henry en Evie moest plaats vinden.. Raakte dat me ook totaal niet. Er leek zo weinig opbouw in de weg daar naartoe. Een paar keer flauw flirten en ineens.. Kiss :')
    Maar de karakters op zich spreken me wel weer erg aan.



    Jaa, die romance vond ik ook gewoon wat te perfect en saai gaan, terwijl ik weet dat Ubisoft het wel kan :d
    Ik bedoel Ezio & Christina vond ik wel echt heel mooi. Het is inderdaad dat er zo weinig opbouw inzat, dat het verhaal niet echt iets was.
    Ik vind het zo jammer dat er gewoon niet echt een thema lijkt te zitten in het verhaal. TwT Terwijl de personages me wel interessant leken.
    Ik vond de present story dan wel weer interessant xd Wel leuk hoe Shaun refereert naar Desmond xd


    Yeah, de karakters zijn wel erg likeable :)
    Vooral Jacob had ik veel van verwacht, maar damn D:
    Ik vond wel dat Alexander Bell een geweldig accent had xd

    But yeah, de laatste die ik speelde op Syndicate na, was Rogue en die vond ik wel echt goed xd
    Er bleek dus toch nog een templar te zijn waar ik sympathie voor heb xd hehe
    Hoewel het er stiekem meer zijn :x


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik heb Jack de rippert gekocht. Nu nog moed verzamelen om de intro door te komen.:(


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Ik vind Syndicate eerlijk gezegd wat tegen vallen, maar op de een of andere manier is het ze niet meer gelukt om me te vermaken sinds de Ezio storyline klaar is. Dat verhaal vond ik gewoon best interessant, zowel in de simulatie als erbuiten. Black Flag vond ik daarna wel leuk voor een tijdje, het was wel vernieuwend, maar ik vond het echt zo jammer dat je er dan opeens op een lullige manier achter komt dat Desmond foetsie is.

    Wel een AC fan opzich dus, maar ze lijken zo zoekende naar iets nieuws wat aan slaat..


    Sarah = ongewoon sexy

    Nieuwe Assassin's Creed wordt uitgebracht in 2017. Dit jaar geen nieuwe game. Ze nemen de tijd om de nieuwe spel perfect te maken als in Singleplayer én Multiplayer.
    De code naam is nu Assassin's Creed Empire en speelt zich af in Egypte.

    I can't fucking wait.

    Druckmann schreef:
    Nieuwe Assassin's Creed wordt uitgebracht in 2017. Dit jaar geen nieuwe game. Ze nemen de tijd om de nieuwe spel perfect te maken als in Singleplayer én Multiplayer.
    De code naam is nu Assassin's Creed Empire en speelt zich af in Egypte.

    I can't fucking wait.


    Same :Y) Zo lang wachten D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Same :Y) Zo lang wachten D:

    Hopelijk wordt nu wel de kwaliteit beter.

    @Buurman_Mol

    Ik kan niet echt oordelen over de andere delen, dit is het eerste deel dat ik echt zelf speel en ik vind het verhaal juist heel interessant. Maar ik denk ook dat de eerste AC die je speelt het meest speciaal voor je blijft en je op de rest kritischer word.. Zo kijk ik juist niet uit naar een nieuw verhaal in Egypte.. Van mij mogen ze gerust het verhaal van Jacob en Evie langer laten duren, maar gezien ze in de DLC al een heel stuk ouder zijn was dat al niet meer zo realistisch (A)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 21:04 ]


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Egypte! Ik ben benieuwd ˆˆ


    It's never gonna happen, Guys.

    Kijk, dit is nou een topic voor mij ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    WE WORK IN THE DARK, TO SERVE THE LIGHT.

    <}

    Hahahaha Monteriggioni staat hier nog als username x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iroquois schreef:
    Hahahaha Monteriggioni staat hier nog als username x)

    Haha crying. Ik wou even dat dit topic nog open bleef. Vandaar de bump :')