• The      Mortal      Instruments      Roleplay      •      Rollentopic



    Het is al jaren geleden sinds Valentijn aan de macht probeerde te komen. Dat is de nieuwe zwarte vlek in de geschiedenis van de Nephilim. Iedereen probeert dan ook die dag te vergeten. Clary, Jace, Isabell en Alec blijven in de Instituut om een nieuwe groep Shadowhunters te gaan trainen. Jace en Clary hebben ondertussen hun broer en zus band geaccepteerd en leerden ermee leven. Hoewel Clary haar gevoelens nog niet weg heeft kunnen drukken. De groep is druk bezig om de pas aangekomen Shadowhunters te trainen. De aantal demonen groeien nog steeds en er is niemand anders die ze tegen houdt.

    I n v u l l i j s t:
    —Naam:
    —Leeftijd:
    —Ras: (Downworlder/ Shadowhunter/ ect.)
    —Karakter:
    —Geschiedenis:
    —Relaties: (Overleden ouders ect.)
    —Face Claim:
    —Extra informatie:


    R o l l e n:
    Shadowhunters
    —Seraphina Faida Youngblood | 18 jr. | Reincarnate
    —Gereserveerd voor Soulfinder
    —Clarissa Morgenstern | 16 jr. |Queenstark
    —Isabelle Lightwood




    —Jace Lightwood Morgenstern
    —Alec Lightwood





    Downworlders:
    —Annabeth Campbell| 19 jr. | Tsundoku











    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2015 - 15:27 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zou ik een vrouwelijke shadowhunter mogen reserveren?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Soulfinder schreef:
    Zou ik een vrouwelijke shadowhunter mogen reserveren?


    Tuurlijk! Ik zal het erbij zetten


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Seraphina "Sera" Faida Youngblood
    "All you gotta do is ask. I don't bite"



    L e e f t i j d:
    18, geboren op 25 Oktober
    R a s:
    Shadowhunter
    K a r a k t e r:
    Seraphina is een opgetogen en open meisje als je haar eenmaal kent. In het begin zal ze erg teruggetrokken zijn en de kat uit de boom kijken, maar dit komt meer omdat ze niet snel mensen vertrouwt. Tot op de dag van vandaag weet ze nog steeds niet waar dit vandaan komt. Seraphina kan erg hyper actief zijn, maar dit komt zelden voor. Ze trekt zichzelf vaak terug in haar kamer en tekent daar dan. Seraphina heeft een groot tekentalent, wat ze niet altijd aan mensen laat zien. Vooral als het gaat om mensen die ze leuk vind, trekt Seraphina zich graag terug. Over het algemeen kan ze in de groep zich goed vinden en zal dan ook snel zeggen wat ze denkt.
    —G e s c h i e d e n i s:
    Seraphina haar moeder is al bij haar geboorte overleden en dit heeft haar vader dan ook verscheurd. Al jaren rouwt hij om haar en Seraphina krijgt nooit antwoord als ze erom vraagt. Het enige wat ze te horen krijgt, is dat ze geweldig was en dat ze heel erg op haar lijkt. Het enige wat ze nog heeft van haar moeder is de familie ring. Het is een ring met een kleine wolf erop en de letter 'Y' erop. Seraphina draagt die ring altijd om haar vinger en hij is er nooit afgeweest.
    Seraphina is al jaren van de Shadowhunter wereld weerhouden door haar vader. Daardoor weet ze nog niks van die wereld af. Haar moeder was dol op die wereld, maar haar vader heeft er nooit echt van gehouden. Doordat haar moeder al dood was gegaan bij haar geboorte, besloot haar vader haar niet in die wereld op te voeden. Wel was ze geboren in Idris, maar daar heeft ze niet veel bewust van meegekregen.
    Het enige wat Seraphina nog herinnert is het teken van de engelen kracht en een paar oude tekens. Ooit was Seraphina een boek tegengekomen, in de grote kast in hun villa, met tekens erin en vroeg haar vader ernaar. Hij zweeg er echter over en liet geen enkel woord los. Echter doordat haar moeder een goede Shadowhunter was, staat Seraphina bekent om 'de verdwenen Shadowhunter', maar niemand die weet hoe ze eruit ziet.
    —R e l a t i e s:
    {Mother: Maria Youngblood - Shadowhunter - Overleden}
    {Father: Jonathan Youngblood - Shadowhunter - Levend}
    {Crush: Jonathan "Jace" Lightwood Morgenstern} (komt later pas van toepassing als ze eenmaal gevonden is)
    —E x t r a      i n f o r m a t i e:
    Seraphina is erg goed in boog schieten, omdat ze dat vroeger deed als sport. Haar favoriete wapens zijn de dolken en werpmessen.
    —F a c e      C l a i m:
    Crystal Reed

    [ bericht aangepast op 14 juli 2015 - 8:11 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zou ik Clary mogen?

    Deze RPG lijkt me leuk, maar ik heb de boeken nog nooit gelezen :/
    Is dat een probleem als ik mee zou willen doen?


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Tsundoku schreef:
    Deze RPG lijkt me leuk, maar ik heb de boeken nog nooit gelezen :/
    Is dat een probleem als ik mee zou willen doen?


    Oh nee dat maakt niet uit hoor :) als je de film heb gezien, is dat al voldoende uitleg. Alleen in het boek is Valentijn niet dood


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    QueenStark schreef:
    Zou ik Clary mogen?


    Ik zal het erbij zetten ^^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Oh nee dat maakt niet uit hoor :) als je de film heb gezien, is dat al voldoende uitleg. Alleen in het boek is Valentijn niet dood


    Ah, mooi^^
    Dan zou ik graag een vrouwelijk personage willen, zet me maar ergens neer (:


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Tsundoku schreef:
    (...)

    Ah, mooi^^
    Dan zou ik graag een vrouwelijk personage willen, zet me maar ergens neer (:


    Hehe uh dan denk ik dat het een van de Downworlders wordt aangezien we al 3 Shadowhunters hebben xd vind je het erg?


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Hehe uh dan denk ik dat het een van de Downworlders wordt aangezien we al 3 Shadowhunters hebben xd vind je het erg?


    Geen probleem (:
    De Downworlders waren vampieren en Fae enzo toch?


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Tsundoku schreef:
    (...)

    Geen probleem (:
    De Downworlders waren vampieren en Fae enzo toch?


    Ja vampiers, fae, weerwolven, warlocks enzo.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    -Max 2 personages p.p.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten dit topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.


    Dit zijn vgm foutjes in de beginpost, niet om te zeuren ofzo, maarja :x


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Tsundoku schreef:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    -Max 2 personages p.p.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten dit topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.


    Dit zijn vgm foutjes in de beginpost, niet om te zeuren ofzo, maarja :x


    Ja dat kan best kloppen. Ik heb dit van een van mijn oudere roleplays gepakt vandaar


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Is het goed als mijn meisje half fae is?


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Tsundoku schreef:
    Is het goed als mijn meisje half fae is?


    Tuurlijk! Het is jou rol en ik hou niet van creativiteit belemmeren, aangezien dat bij mij wel een paar keer is gebeurd. Maarja zolang je alles goed en gedetailleerd uitlegt over je rol, hoor je mij niet klagen ^^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †